digitālā un analogā klimata kontrole
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 34
- chevron_right
Vēlējos uzzināt kas varētu būt par vainu pečkai , tātad šodien nomainiju termostatu , salēju jaunu antifrīzu protams atgaisoju visu sistēmu , tagad ar motora temperatūru viss ir kā vajag , bet no pečkas silto gaisu pūš tikai braucot , kad apstājas pūš atkal auksto gaisu iekša ?
viewtopic.php?f=6&t=227 pameklejam seit
un parliecinamies ka izdarits kaa seit minets viewtopic.php?f=21&t=667
un parliecinamies ka izdarits kaa seit minets viewtopic.php?f=21&t=667
...
Vienīgais ko no šīs visas padarīšanas neizdariju , nenoliku mašīnu pret slīpumu atgaisojot !
Varbūt kad man nesilda deļ tā ka pečkas radiatorā ir nogulsnes/netīrumi apakša ?
Varbūt kad man nesilda deļ tā ka pečkas radiatorā ir nogulsnes/netīrumi apakša ?
nevar nesildit vispar. tas slipumaa noliksana ir tikai kaa paligs, ne obligats pasakums.
megjini velreiz pec noradem, palasi teemu dzineja sadaljaa, pasties ka citiem ir gajis, ko vinji ir atrisinajushi un kada veidaa. atggaiso velreiz. tad raksti rezultatus.
megjini velreiz pec noradem, palasi teemu dzineja sadaljaa, pasties ka citiem ir gajis, ko vinji ir atrisinajushi un kada veidaa. atggaiso velreiz. tad raksti rezultatus.
...
Domāju ka jā. Pameklē E36club.ru forumā ir arī bildes, tur redzēs kurās vietās tie tranzistori jāmeklē. Uz kompaunda arī var redzēt, tajās vietās ir pauguri. Tur arī ir. Nokasi, pasildi un pieslēdz pārbaudi. Man vēl joprojām strādā!gincha00 rakstīja:urri rakstīja:1. Noteikti ezis pameklē krievu E36club.ru forumā, tur ir kā remontēt ezi. Man arī tā bija, pusstundas laikā noņēmu, nokasīju kompaundu kur vajag, pasildīju ar lodāmuru tranzistoru lodējumus un aizgāja. Tur ir divi gab. Jau mēnesi darbojas nevainojami. Tur ir arī kā pārbaudīt vai ezis pie vainas, uz štekera tievā vada, mainot ventilatora ātrumu uz paneļa, jāmainās spriegumam. Ja spriegums mainās, bet ventilators stāv, tad ezis. Ja savieno pa taisno divus brūnos vadus tad ventilatoram jāstrādā ja motors ir dzīvs.tancis rakstīja:Problēma ar digitālo klimata kontroli.
1. Ieslēdzot lai pūš gaisu nekas nenotiek, ekrānā rāda, ka uz pilnu ātrumu vajadzētu pūst, bet neko nepūš. Kādu laicņu pabraucu un pēkšņi sāka pūst. Vainīgs varētu būt "ezis" ?
2. Braucot garākus gabalus sāk pūst vēsu gaisu, arī tad ja uzlikts uz 32 grādiem. kādu laiciņu pūš vēsu un tad atkal normāli kā vajadzētu. kas varētu būt pa vainu?
Vai to var izdarit ari tāds cilvēks kurš zinā tikai kāds izskatās lodāmurs. Sķiet ka arī ežiks kirdik.
Nav limeni antifrizs! 100%, ja nebutu atgaisojis tev temperatura kaptu, un nepustu ari braucot, bet ja stavot nepush, zna4it limenja nav. pamegini, piegaz mazliet, iedarbini autinji, pagaidi kad uzzsils, skaties ko limenis dara, paspaidi trubas, ja nekritas, zna4it ir oke, ja krit, pielej vel klat!Reinellz rakstīja:Vēlējos uzzināt kas varētu būt par vainu pečkai , tātad šodien nomainiju termostatu , salēju jaunu antifrīzu protams atgaisoju visu sistēmu , tagad ar motora temperatūru viss ir kā vajag , bet no pečkas silto gaisu pūš tikai braucot , kad apstājas pūš atkal auksto gaisu iekša ?
karoč man pečka ir tā dalītā kur ar roku kruķī grādus 18-26c + kondiška laikam 7pogas
kas vajadzīgs lai ieliktu digitālo?
kas vajadzīgs lai ieliktu digitālo?
turamies!!!
tomer laikam izradas tas no ka es visvairak baidijos, motorits atkal iet uz galu. Pirms diviem gadiem jau mainiju ara bija minus 20, soreiz laikam gaidisu atkusni. Karoc noraveju visu lai tiktu pie puteja, nedaudz pagriezu un sis aiziet. Laikam jau tās oglites kirdik, vai to var remontet, vai jaluko pec cita motorina?
Ja palasītu šo topiku, visi jautājumi atkristu Lai cik esi labiņš, tāpat grūti 20x rakstīt vienu un to pašuipis rakstīja:karoč man pečka ir tā dalītā kur ar roku kruķī grādus 18-26c + kondiška laikam 7pogas
kas vajadzīgs lai ieliktu digitālo?
Bet tā: visa pečka + digitālais panelis + paneļa vidējā gaisa lūka (ar visu trosīti).
Tās trubas mēģināt paspaidīt kad ir iedarbināts un ir ataisīts korķis vaļa ?gda33 rakstīja:Nav limeni antifrizs! 100%, ja nebutu atgaisojis tev temperatura kaptu, un nepustu ari braucot, bet ja stavot nepush, zna4it limenja nav. pamegini, piegaz mazliet, iedarbini autinji, pagaidi kad uzzsils, skaties ko limenis dara, paspaidi trubas, ja nekritas, zna4it ir oke, ja krit, pielej vel klat!Reinellz rakstīja:Vēlējos uzzināt kas varētu būt par vainu pečkai , tātad šodien nomainiju termostatu , salēju jaunu antifrīzu protams atgaisoju visu sistēmu , tagad ar motora temperatūru viss ir kā vajag , bet no pečkas silto gaisu pūš tikai braucot , kad apstājas pūš atkal auksto gaisu iekša ?
Tiess jautājums, vai ir iepējams un vai tas ir izdevīvi peckas pūtēju pie onkuļiem salabot.
labi teiksu ta, atver kapotu, attaisi korki, pasties limeni, ja zem, ielej, iekap masina, iedarbini, pagaidi kad uzsils un atversies termostats, skaties kas ar limeni notiek, paspaidi trubas vai cirkulacija normala, ja nav limena pielej klat, spaidi trubas, ja krit limenis pielej klat vel, kad vairs nekritas pagaidi 1 min un skaties ko dariit, aiztaisi korki, aiztaisi kapotu :) bet to visu dari kad pe4ku esi iesledzis maximalaja rezima un uz karsto gaisu :)Reinellz rakstīja:Tās trubas mēģināt paspaidīt kad ir iedarbināts un ir ataisīts korķis vaļa ?gda33 rakstīja:Nav limeni antifrizs! 100%, ja nebutu atgaisojis tev temperatura kaptu, un nepustu ari braucot, bet ja stavot nepush, zna4it limenja nav. pamegini, piegaz mazliet, iedarbini autinji, pagaidi kad uzzsils, skaties ko limenis dara, paspaidi trubas, ja nekritas, zna4it ir oke, ja krit, pielej vel klat!Reinellz rakstīja:Vēlējos uzzināt kas varētu būt par vainu pečkai , tātad šodien nomainiju termostatu , salēju jaunu antifrīzu protams atgaisoju visu sistēmu , tagad ar motora temperatūru viss ir kā vajag , bet no pečkas silto gaisu pūš tikai braucot , kad apstājas pūš atkal auksto gaisu iekša ?
Viss okey , šodien noliku slīpumā visam velreiz pārgāju pāri , vel nedaudz pielēju antifrīzu un viss kārtībā pečka strādā !
...
Toldja tur pat slipuma nebij jaliek, neatgaiso jau no sakuma, gais pa lielam izspiests jau bij, vareji vnk pieliet, paspaidit 1 min trubas un meirs :) Bet nu vis ir labi kas labi beidzasun strada :)Reinellz rakstīja:Viss okey , šodien noliku slīpumā visam velreiz pārgāju pāri , vel nedaudz pielēju antifrīzu un viss kārtībā pečka strādā !
Vakar nosprāga pečkas motorīts, negāja uz neviena ātruma. šodien no rīta atkal strādāja, bet, ārā stāvot varēja dzirdēt, kā gaisu pūš, salonā knapi nāca. Pēc neilga laika atkal nosprāga. analogā klima.
Lasīju topiku, sapratis esmu, ka ventilātoram pie vainas varētu būt oglītes, gaisa nenokļūšanai salonā ar pilnu ātrumu pie vainas filtrs vai vārsti? Un kā to filtru nomainīt neko nesalaužot?
Edit: Filtru nomainīju, paliek problēma ar motoriņu..
Lasīju topiku, sapratis esmu, ka ventilātoram pie vainas varētu būt oglītes, gaisa nenokļūšanai salonā ar pilnu ātrumu pie vainas filtrs vai vārsti? Un kā to filtru nomainīt neko nesalaužot?
Edit: Filtru nomainīju, paliek problēma ar motoriņu..
90% ka būs motors, lietotu vari nemeklēt, visi kā viens ir ar nodilušām oglēm un kolektoriem (kaut kāds bosch brāķis, nu ļoti izteikti dilst, pat e30 izņēmu motoriņu un ogles vēl bija tikai pusē, kolektors kā jauns, man 99.g auto jau bija āmen).
Jauns ķīnietis 40ls, bosch 80ls
Jauns ķīnietis 40ls, bosch 80ls
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pašas oglītes nevar vienkārši nomainīt?
gan jau kaut ko var piemeklēt, pieķīmiķot, bet jēga to darīt uz izduluša kolektora, ja var vienk nomainīt uz jaunu un par šo mezglu aizmirst vismaz uz 5 gadi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Biju šodien veikalā pajautāt cenas, teica, ka kaut kādas firmas motoriņš ir un maksā 60ls, nav ķīnietis un nav bosch. Esot arī oglītes pa 1,50ls vai 2,50ls gabalā. Itkā jau skopais maksā divreiz, bet ja ar oglīšu nomaiņu nelīdzēs, meklēšu uzreiz digitālās klimas komplektu.
Kolektoru nevar piežmiegt, pievilkt spēcīgāk? Vai nosmērēt ar kaut ko?
Kolektoru nevar piežmiegt, pievilkt spēcīgāk? Vai nosmērēt ar kaut ko?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- …
- 34
- chevron_right