digitālā un analogā klimata kontrole
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 34
- chevron_right
Tas ir citu sauktais "ezis" (pretestību bloks), bet pečkām ar kondišku (ne digitālajām).
Ja tev ir pavisam parastākā, tad meklē to aiz bardačoka. Izņem bardačoku, noņem gaisa lūku, kas pūs uz kājām un tur arī baksties, atradīsi.. Tam pienāk štekeris ar 3 vai 4 vadiem, precīzi neatceros.
Ja tev ir pavisam parastākā, tad meklē to aiz bardačoka. Izņem bardačoku, noņem gaisa lūku, kas pūs uz kājām un tur arī baksties, atradīsi.. Tam pienāk štekeris ar 3 vai 4 vadiem, precīzi neatceros.
Noņem plastmasu virs šofera kājām, uzsildi auto līdz darba temperatūrai, uzgriez pečku uz max siltumu un čamdi pečkas radiatora trubas, tad pastāsti šeit, ko sajutimartinsh03 rakstīja:Jap motoram ar tem nav problemu, un shajos laika apstāklos arī diegan atri uzceļ to darba temp.
Vakar atgaisoju sistēmu, mazliet labaak palika bet tikai par kadiem 10%... :/
Tātad jaskatās kas darās ar ūdens sūkni jap? un kā lai pārbauda vai radiātors ir aizaudzis? :/
Sanāk jāmeklē ir nevis šofera, bet blakussēdētāja pusē? A kam tad ir šofera pusē? Kam digitāla klima?dogMa rakstīja:Tas ir citu sauktais "ezis" (pretestību bloks), bet pečkām ar kondišku (ne digitālajām).
Ja tev ir pavisam parastākā, tad meklē to aiz bardačoka. Izņem bardačoku, noņem gaisa lūku, kas pūs uz kājām un tur arī baksties, atradīsi.. Tam pienāk štekeris ar 3 vai 4 vadiem, precīzi neatceros.
Šofera pusē ir digitālajai un grozāmajai ar kondišku.
Help, vajag interneta diagnostiku
vienvārdsakot kolēģim ir 1997. gada 323i tourings ar digitālo klimu un ir sekojošās īpatnības:
- pečka pūš siltu gaisu tikai kad dzinēju palaiž apgriezienos (tb mainās gaisa temperatūra, nevis plūsmas intensitāte), tukšgaitā pūš aukstu neatkarīgi no tā kāda temperatūra ir ieregulēta)
- ik pa laikam iedegās tosola lampiņa kgan līmenis ir pietiekams
- braucot, kad dzinējam ir piem 2700apgriezieni (tobish šoseja) pūš karstu gaisu uz stikla neatkarīgi no tā kāda temperatūra ir ieregulēta. uz kājām un sejā pūšot vēl daudzmaz regulējas, bet stiklā karstu pūš vienmēr.
kas ir aizgājis pie tēviem? it kā ož pēc dzesēšanas sistēmas (lampiņa un fakts, ka jāpalaiž apgriezienos), it kā pēc pašas klimas problēmas (regulē ko gribi, auto pūtīs kā pats gribēs)... mozh abi?
termostats? gaiss sistēmā? pečkas smadzenes? pečkas vārsti nosprūduši?
vienvārdsakot kolēģim ir 1997. gada 323i tourings ar digitālo klimu un ir sekojošās īpatnības:
- pečka pūš siltu gaisu tikai kad dzinēju palaiž apgriezienos (tb mainās gaisa temperatūra, nevis plūsmas intensitāte), tukšgaitā pūš aukstu neatkarīgi no tā kāda temperatūra ir ieregulēta)
- ik pa laikam iedegās tosola lampiņa kgan līmenis ir pietiekams
- braucot, kad dzinējam ir piem 2700apgriezieni (tobish šoseja) pūš karstu gaisu uz stikla neatkarīgi no tā kāda temperatūra ir ieregulēta. uz kājām un sejā pūšot vēl daudzmaz regulējas, bet stiklā karstu pūš vienmēr.
kas ir aizgājis pie tēviem? it kā ož pēc dzesēšanas sistēmas (lampiņa un fakts, ka jāpalaiž apgriezienos), it kā pēc pašas klimas problēmas (regulē ko gribi, auto pūtīs kā pats gribēs)... mozh abi?
termostats? gaiss sistēmā? pečkas smadzenes? pečkas vārsti nosprūduši?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
var būt,pečkas vārstis
par to,ka apgriezienos pūš tikai siltu ir sūkņa vaina. Var būt arī, ka gaiss ir sistēmā.
par to,ka apgriezienos pūš tikai siltu ir sūkņa vaina. Var būt arī, ka gaiss ir sistēmā.
tur jau mazliet pēc visa izklausās. tas ka neregulējas ritīgi var būt vainīgs gan tas nelaimīgais ezis gan pats vadības panelis kur viens kapacitators var būt jāpārlodē.
Tas ka silts pie apgriezieniem paliek liek aizdomāties par pašu sūkni. Nezinu cikviņam mūžs skaitās. Katrā gadījumā dzesēšanas šķidrumu ar gan jau 100 gadus neviens nav mainījis. Pašam ir bijis ka vārstiņš ar no asītes ir bijis nolūzis. B et nu to vajadzētu skatīt pēdējo baigasi čakars tikt klāt
Es sāktu ar sūkņa un dzesēšanas šķidruma maiņu.
Tas ka silts pie apgriezieniem paliek liek aizdomāties par pašu sūkni. Nezinu cikviņam mūžs skaitās. Katrā gadījumā dzesēšanas šķidrumu ar gan jau 100 gadus neviens nav mainījis. Pašam ir bijis ka vārstiņš ar no asītes ir bijis nolūzis. B et nu to vajadzētu skatīt pēdējo baigasi čakars tikt klāt
Es sāktu ar sūkņa un dzesēšanas šķidruma maiņu.
Šaize tāda, ka digitālā klima iet, BET displejs izbeidzis savu dzīvi.
Izskatās ka kāds viņu vienkārši sašķaidījis, nu pa vidu liela izplūdusi pļeka un viss, šad tad palaimējas redzēt kaut kādus simbolus displeja kreisajā pusē.
Jautājums vai kāds māk/var nomainīt, pārlīmēt to displeju?
Izskatās ka kāds viņu vienkārši sašķaidījis, nu pa vidu liela izplūdusi pļeka un viss, šad tad palaimējas redzēt kaut kādus simbolus displeja kreisajā pusē.
Jautājums vai kāds māk/var nomainīt, pārlīmēt to displeju?
quattro ist für sissies
Lētāk, ērtāk būs citu paneli paņemt
No 10Ls līdz 40Ls par lietotu, kā kurš uzliek cenu vai arī jauns pa kaut kādiem 120Ls laikam.
Skuj Liepājā dabūt to paneli
Nē nu ja kādam kaut kur plauktā viņš mētājās... PM man
Skuj Liepājā dabūt to paneli
Nē nu ja kādam kaut kur plauktā viņš mētājās... PM man
quattro ist für sissies
Sarunā ar kādu forumieti, lai pa pastu vai kā citādi aizmet tev Vai caur kādu čomu! Max 20Ls dotu par lietotu paneli.
40 ls par paneli? es visu pečku ar paneli pa 40 pārdevu
Laikam kaut kur tad būs jāuzraksta ar lielākiem burtiem ka PĒRKU DIGITĀLO KLIMATA KONTROLES PANELI
Šķiet ka biju ierakstījis pārdod/pērk sadaļā, bet PM kā stāv tukša, tā vēl šodien tukša.
Šķiet ka biju ierakstījis pārdod/pērk sadaļā, bet PM kā stāv tukša, tā vēl šodien tukša.
quattro ist für sissies
Braucot no skolas atjēdzos, ka klima [digitālā] vispār nepūš gaisu, neatkarīgi no tā, kāds režīms/ventilatora ātrums iestatīts. Bet tikko kā tiku virsū uz krastenes un sanāca ieskrieties līdz kādiem 80, pečka sāka pūst un viss gerai. Kas tas bija un vai ir iemesls baidīties/sākt krāt kapeiku? Ezis diez vai, vasaras beigās ieinstalēju pilnīgi jaunu
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Labdien man notikusi kautkada klume ar analogo klimu, sakushas degt apsildes,cirkulacijas un kondicioniera spuldzites, un nekadi nevar izslegt! Kas varetu but pie vainas???
Tiesham neviens nezin?
Paskaties drošinātājus.
sveiki, gribeju paprasit vai parasta 91 gada e36 2.0 var ielikt elektronisko klimatkontroli no 1.8 tdi? kas butu konkreti vajadzigs? vel ir tada problema, kad nerada ne spidometrs ne tahometrs , respektivi kontrolpanelis vispar nedarbojas, kas visbiezak ir pie vainas, kad ir sadas problemas?
Ja liek pečku no E36, tad var, nekādu problēmu. No Audi gan nederēs
Par to, kas būtu vajadzīgs, lasi šajā topikā.
Par to, kas būtu vajadzīgs, lasi šajā topikā.
vai parastaja e36, kuram no ekstram neka nav var ielikt digitalo klimatkontroli, vai kads varetu pastastit, kas tiesi ir vajadzigs bez pasa klimatkontroles displeja, vai Riga ir kads ,kurs var savilkt visus vadus utt, lai ietu? Cik tas apmeram varetu izmaksat?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 34
- chevron_right