Spuldzes un Xenoni
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right

ak jaa un nevajag stastit ka kinieshu xenona spuldzem ir mazs degshanas muzs un atri gaze izdeg un spiid dzeltenigaak...braukaju jau 4 gadus un veel deg tie kinieshi 


Cik cilvēku tik viedokļu, esmu par xenon'u, ja kāds grib pilnīgi glauni tad jāpērk ir hellas ražojums lūk šāds:
kuram jau iekšā ir xenons, attiecīgi jāsameistaro original mazgātāji un augstuma korektoru automātisko ar domāju ka nebūs baigā problēma pielikt, par izmaksām klusēju
Par parastajām baltajām spuldzēm, man pirms xenona bija šādas, spīdēja ļoti smuki balti:
vienīgais mīnuss ka viena puse ļoti ātri izdega...
kuram jau iekšā ir xenons, attiecīgi jāsameistaro original mazgātāji un augstuma korektoru automātisko ar domāju ka nebūs baigā problēma pielikt, par izmaksām klusēju

Par parastajām baltajām spuldzēm, man pirms xenona bija šādas, spīdēja ļoti smuki balti:
vienīgais mīnuss ka viena puse ļoti ātri izdega...

Elementāri, MendelsondogMa rakstīja:Tad atbildi arī man uz vienu jautājumu - kāpēc nāk lukturu mazgātāji vecākiem modeļiem, kuriem xenons, nu, toč nebija, pat nebija tāds izdomāts? :)
Līmeņotāji nāk tagad arī ar parastajām spuldzēm, vienkārši tā sakrita, ka sāka likt rūpnīcas xenonu + līmeņotājus. Līmeņotāji domāti tikai tam, lai kalnā braucot nespiestu pretī braucošam, bet uz taisnas virsmas tie pat nestrādā.
Nepareizi noregulēts parastais lukturis arī izspiedīs acis no galvas


Par automātiskajiem līmeņotājiem parastajiem lukturiem -

Un - jā, nenoregulēts halogēnlukturis arī var acis iztecināt. Vnk halogēna lampas gaisma nav tik spoža kā xenona, tāpēc arī traucē mazāk. Un vēl - ir tāds kloķītis salonā, saucas manuālā lukturu korekcija, kuru neizmanto 99% autovadītāju...


Ja atceros, tad es izmantoju, bet man tāpat lukturi tuvie ir stipri pa zemu. Jo regulēju tad kad biju nesēdināts, a tagad pakaļa nedaudz augšā, un tuvie baigi tuvi.
p.s. - Varbūt atkal kļūdos, bet par lukturu mazgātājiem aizmirsi pieminēt svarīgāko, vai varbūt nemaz nezini - xenonam tas ir obligāts, jo putekļi, kas nosēžas uz luktura, lauž xenona gaismu un tad arī tiek žilbināti pretimbraucošie. Xenona lukturim ir jābūt ideāli tīram tā teikt.

p.s. - Varbūt atkal kļūdos, bet par lukturu mazgātājiem aizmirsi pieminēt svarīgāko, vai varbūt nemaz nezini - xenonam tas ir obligāts, jo putekļi, kas nosēžas uz luktura, lauž xenona gaismu un tad arī tiek žilbināti pretimbraucošie. Xenona lukturim ir jābūt ideāli tīram tā teikt.



varu pardot Jaunu Xenon komplektu pa 15ls ar h7 spuldzem 


netīrumi uz lampas nelauž neko, tos vienkārši izgaismo, tā kā ksenons ir ļoti spilgti balts, tas izgaismo netīrumus arī ļoti spilgti baltus, kā rezultātā pretīmbraucošais redz nevis blāvi spīdošu lēcas aplīti, bet gan lielu spožu gaismas pleķi pa visu lampu, kas tumsā spiež acīs.dogMa rakstīja:Jau labu laiku lukturu apmīzēji nav obligāti, tagad vienīgā prasība ir - automātiskā līmeņošana
Ne tikai xenonam staru lauž, bet visiem lēcu lukturiem, ne gluži lauž, bet ļoti ietekmē efektivitāti. Daži pat saka, ka bezlēcu lukturi ir daudz labāki.
Un likt ksenonu savā golfā vai busiņā, kam ir reflektoru lampas ar ļoti lielu izmēru, ir vispār

Daži labi kadri nemāk arī bmw lēcu lampās ielikt ksenonu - atstājot ap lēcu visu vaļā
Uzskatāms piemērs, kā vajag, ir lapas augšā




Doma ir nomainīt auto priekšējo optiku, kur pirkt, un par kādām cenām vispār iet lampas, skatos bimmershopā, cenas tādas arī ir, gribētos jau kko savādāku, patīk šīs:
http://www.bimmershop.lv/lv/galvena?pag ... gory_id=43
http://www.bimmershop.lv/lv/galvena?pag ... gory_id=43

konkreeti un skaidri! aizmirsti!- nav ne skata ne gaismas. taa tik bildees liekas la ir ok...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 7
- chevron_right