nevar pielaist
Vakar pieslēdzām pie kompja un kļūdu neuzrādīja, šodien izrāvu vadības bloku, atvienoju signalizāciju un izlēmu vadibas bloku atskrūvēt un tur atradu ZAĻO kas uzmeties un sēž uz kontaktiem laikam jau vaina kabatā, kā jūs domājat????
Iegādājos citu vadības bloku, rodas jautājums vai man tas derēs redzot atšķirību uz uzlīmēm????
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
viens no otra saprotu atšķiras ar to kad 002 ir bez imobilaizera un 003 ar imobilaizeru, tā tas ir??
Liec klāt un skaties, kas notiek.
Vainu atradu. Izņēmu ārā signalizāciju. Starteris griežas, sūknis arī strādā.nazgra rakstīja:PROBLĒMA tāda - ir retas reizes kad starteris kā mironis. kādas 30 min pagaidu un var piedarbināt. Aizdomas kad signalizācija kaut kādas ziepes taisa (nekad nav normali strādājusi) gribētos viņu izmest ārā. Katru reizi kad pielieku aķi kāds relejs kaut kur notikšķ.
JAUTĀJUMS - kur varu sākt meklēt viņu atrašanās vietu? Kādi varianti? Starteri divi gabali nomainīti nekas nemainījās. no 100 reizēm vienu nepielec.
Sveiki! Vēl jo projām nerūc... kur var iegādāties kloķvārpstas impulsa devēju priekš 2,0 vanos m50b20???varbūt ie zināma kada adrese? Mēģināju sarunāt forumā, bet bez rezultāta...
Nu tā.....nopirku jaunu kloķvārpstas devēju un samaksāju 50 Euro, bet tāda sajūta kad brāķi,jo nelec un mērot omus Multimetrs pīkst itkā uz īso iet....tad atšteķerēju sadales vārpstas devēju arī uz īso, norāvu gumiju pie šteķera visa izolācija sadrupusi vadiem....
Ja kādam intresē pārdodu pa 600Euro
tu tos 6 motorus pa vienam arī pārdod?
edit: laikam visu kupeju domāji
edit: laikam visu kupeju domāji
Drovien visu auto
Tā viņš dara, esmu taupības nolūkos viņus salodējis un noizolējis, bet bez panākumiem. Pats gan pēc tam ņēmu jaunu par 24€, strādāja labi, citi gan saka ka jāņem dārgie, bet nu re kā tev sanācis ar dārgo, kas laikam no 1990 gada stāvējis kaut kur.e-power-36 rakstīja:Nu tā.....nopirku jaunu kloķvārpstas devēju un samaksāju 50 Euro, bet tāda sajūta kad brāķi,jo nelec un mērot omus Multimetrs pīkst itkā uz īso iet....tad atšteķerēju sadales vārpstas devēju arī uz īso, norāvu gumiju pie šteķera visa izolācija sadrupusi vadiem....
Sveicināti!
Varbūt kāds var kaut ko apskaidrot par auto sūdīgo piešķilšanu???
Problēma ir tāda kad pēc kloķvārpstas un sadales vārpstas maiņas starterītis pailgi jāgriež lai auto iedarbinātu, un pie iedarbināšanas arī skaņa tāda itkā rīstīdamies lec...Jatājūms zinātājiem kas pie vainas varētu būt devēji vai varbūt solenoīda vārsts???
Būšu pateicīgs par jebkuru noderīgu informāciji
Varbūt kāds var kaut ko apskaidrot par auto sūdīgo piešķilšanu???
Problēma ir tāda kad pēc kloķvārpstas un sadales vārpstas maiņas starterītis pailgi jāgriež lai auto iedarbinātu, un pie iedarbināšanas arī skaņa tāda itkā rīstīdamies lec...Jatājūms zinātājiem kas pie vainas varētu būt devēji vai varbūt solenoīda vārsts???
Būšu pateicīgs par jebkuru noderīgu informāciji
Takā saspraudu visu kā pienākas, bet ja būtu bojāts kāds no devējiem, vai sajukti šteķēri nepiešķilu vispār ne???
Lietoti deveji cakarejas. Njem jaunus un nav verts cakareties.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Tātad vaina devējos varētu būt??
man te chomam lidziga problema maina visu pec kartas iznjemot devejus jo tjip ejoshi. jauda kkur aizgajusi, kompresija ir parejais jauns.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Bet vaitad abi devēji var būt pie vainas vai pie lekšanas kurš viens?
pie lekshanas klokenes, bet ar jaudu saistits sadalenes!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.