centrālā atslēga
Es nekad neko tādu nēsmu darījis , pašlaik izmēģināju visādus diegus lai uzrautu to pipļuku uz augšu un atslēgties bet nevar neko tur uzraut , video parāda ta itka tas aizņem 2 min es pa 2h neatsledzu neko ar nekādu sūda diegu.
Tātad jāpaņem Kkads āķis un ar krokšiem jāpievieno vnk pie startera vai ģeneratora ? Tur ir kkadas speciālas vietas vai vnk jauzkniebj kkur kur var ?
Būs baigais čakars tikt kkur pie plusa vadiem no apakšas, ja nu vienīgi pie startera, resns sarkans vads.
Un tas durvju pipļuks jaunākiem e36 arī neko nedos, jo ja mašīna aizslēgta, tas pipļuks ies pa tukšo uz augšu, un nedabūsi vaļā.
Un tas durvju pipļuks jaunākiem e36 arī neko nedos, jo ja mašīna aizslēgta, tas pipļuks ies pa tukšo uz augšu, un nedabūsi vaļā.
- ikey07
Nu ja tapec arī domaju kāpēc neatsledzās kad uzravu uz augšu.
Tad no aklumatora plusa vnk jāizvelk 1 vads uz startera sarkano vadu ? Tas arī vis tad varēšu
Atslēgt? Masas vadu [-] nevajag likt ?
Man par to vienkārši melna bilde.
Protams ka masas vadu arī vajag, vnk tas ka masu tu bez maz jebkur vari pieslēgt.
- ikey07
Kādam kādas idejas?
Pazuda centrālā atslēga.
- to mudoli aiz bardačoka esmu mainījis, bez izmaiņām, šrotā kādus 3 spraudu klāt
- abām priekšējām durvīm mainīju tos impulsa devējus, kas pie slēdzenes, arī bez izmaiņām
- cik vsp no elektronikas spēju, tad pārbaudīju, ka aiz bardačoka tam modulim strāva pienāk
- durvīs vadi visi itkā ok, arī pie eņģēm locījumu vietās, vismaz vizuāli viņi tādi izskatās
- ja tas vieš kādu skaidrību, tad pirms pazuda vispār, centrālā strādāja tikai caur blakussēdētāja durvīm, tpc arī nodomāju, ka pats impulsa devējs durvīs beigts
Gan jau kkur tiem vadiem beigas, bet kurā galā meklēt?
Pazuda centrālā atslēga.
- to mudoli aiz bardačoka esmu mainījis, bez izmaiņām, šrotā kādus 3 spraudu klāt
- abām priekšējām durvīm mainīju tos impulsa devējus, kas pie slēdzenes, arī bez izmaiņām
- cik vsp no elektronikas spēju, tad pārbaudīju, ka aiz bardačoka tam modulim strāva pienāk
- durvīs vadi visi itkā ok, arī pie eņģēm locījumu vietās, vismaz vizuāli viņi tādi izskatās
- ja tas vieš kādu skaidrību, tad pirms pazuda vispār, centrālā strādāja tikai caur blakussēdētāja durvīm, tpc arī nodomāju, ka pats impulsa devējs durvīs beigts
Gan jau kkur tiem vadiem beigas, bet kurā galā meklēt?
Sveiki, biedri!
Pirms kāda laika atteica centrālā atslēga, pilnīgi mirusi.
Esmu mainījis to centralkas bloku, izmēģināju ar vairākiem, kā arī to bloku, kas pie vadītāja ručkas, bet nekā.
Cik esmu izmeklējies info, visreālākais, ka vainīgi vadi, kas iet pa grīdu. Izņēmu paklāju, bet tur, protams, vesela čupa ar vadiem.
Ir kādam nojausma, kuri vadi ir atbildīgi par centralku un kuros meklēt vainu?
Pirms kāda laika atteica centrālā atslēga, pilnīgi mirusi.
Esmu mainījis to centralkas bloku, izmēģināju ar vairākiem, kā arī to bloku, kas pie vadītāja ručkas, bet nekā.
Cik esmu izmeklējies info, visreālākais, ka vainīgi vadi, kas iet pa grīdu. Izņēmu paklāju, bet tur, protams, vesela čupa ar vadiem.
Ir kādam nojausma, kuri vadi ir atbildīgi par centralku un kuros meklēt vainu?
Ar testeri, viss atrodams.maicins rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:15 Sveiki, biedri!
Pirms kāda laika atteica centrālā atslēga, pilnīgi mirusi.
Esmu mainījis to centralkas bloku, izmēģināju ar vairākiem, kā arī to bloku, kas pie vadītāja ručkas, bet nekā.
Cik esmu izmeklējies info, visreālākais, ka vainīgi vadi, kas iet pa grīdu. Izņēmu paklāju, bet tur, protams, vesela čupa ar vadiem.
Ir kādam nojausma, kuri vadi ir atbildīgi par centralku un kuros meklēt vainu?
Biju cerējis uz nedaudz konkrētāku atbildi, ja mēs visi būtu elektriķi, tad nevienam šādi jautājumi nerastosKristapseduards rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:19Ar testeri, viss atrodams.maicins rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:15 Sveiki, biedri!
Pirms kāda laika atteica centrālā atslēga, pilnīgi mirusi.
Esmu mainījis to centralkas bloku, izmēģināju ar vairākiem, kā arī to bloku, kas pie vadītāja ručkas, bet nekā.
Cik esmu izmeklējies info, visreālākais, ka vainīgi vadi, kas iet pa grīdu. Izņēmu paklāju, bet tur, protams, vesela čupa ar vadiem.
Ir kādam nojausma, kuri vadi ir atbildīgi par centralku un kuros meklēt vainu?
Izņem vadītāja benķi, pacel paklāju un tur jābūt vadu savienojumam, zaļš ar sarkanu laikam tādas krāsas bija. Un tiem visiem vadiem ir jābūt savienotiem kopā. Vismaz man tur bija viss sapuvis, sākās gļuki un tad vispār neslēdzās CA.maicins rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:30Biju cerējis uz nedaudz konkrētāku atbildi, ja mēs visi būtu elektriķi, tad nevienam šādi jautājumi nerastosKristapseduards rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:19Ar testeri, viss atrodams.maicins rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:15 Sveiki, biedri!
Pirms kāda laika atteica centrālā atslēga, pilnīgi mirusi.
Esmu mainījis to centralkas bloku, izmēģināju ar vairākiem, kā arī to bloku, kas pie vadītāja ručkas, bet nekā.
Cik esmu izmeklējies info, visreālākais, ka vainīgi vadi, kas iet pa grīdu. Izņēmu paklāju, bet tur, protams, vesela čupa ar vadiem.
Ir kādam nojausma, kuri vadi ir atbildīgi par centralku un kuros meklēt vainu?
Ja nemāki ar testeri apieties, tad labāk uz servisu dzīt, pie autoelektriķamaicins rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:30Biju cerējis uz nedaudz konkrētāku atbildi, ja mēs visi būtu elektriķi, tad nevienam šādi jautājumi nerastosKristapseduards rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:19Ar testeri, viss atrodams.maicins rakstīja: ↑23 Aug 2018, 12:15 Sveiki, biedri!
Pirms kāda laika atteica centrālā atslēga, pilnīgi mirusi.
Esmu mainījis to centralkas bloku, izmēģināju ar vairākiem, kā arī to bloku, kas pie vadītāja ručkas, bet nekā.
Cik esmu izmeklējies info, visreālākais, ka vainīgi vadi, kas iet pa grīdu. Izņēmu paklāju, bet tur, protams, vesela čupa ar vadiem.
Ir kādam nojausma, kuri vadi ir atbildīgi par centralku un kuros meklēt vainu?
Vai arī iemacities darboties ar testeri.
Compactam neiet centrālā, respektrīvi - ar aftermarket signalizāciju ciet un vaļā slēdzās viss, izņemot vadītāja durvis. Ar atslēgu slēdzot, aizlēdzas viss, bet vaļā slēdzot, atslēdzas tikai vadītāja durvis
sanāk, ka slēdzu ciet ar signalizācijas pulti un vadītāja durvis jāslēdz atsevišķi ar atslēgu, zb jau
Kādam nav bijis kas līdzīgs ? Drošinātāji veseli.
sanāk, ka slēdzu ciet ar signalizācijas pulti un vadītāja durvis jāslēdz atsevišķi ar atslēgu, zb jau
Kādam nav bijis kas līdzīgs ? Drošinātāji veseli.
Pieļauju šis būs interesanti pat viss sūrākajiem e36 faniem, angļu info neatradu pagaidām, nopirku savu kupeju 3 gadus atpakaļ, braucu bēdu nezinot(ar šo problēmu) pagājušajā vasarā ieliku zke iv bloku 93 gada auto, jo tā bija vienīgā iespēja pievienot aizmugures elektro logus, atiecīgi sapratu ka jēdzīgāk būs pārvest visu uz zke iv ( prieksejie logi, mikrosledzi utt) turpinaju braukt, viss ok strādā tip top, nav būtiski bet samainiju dzinējus (tikai kluci neatvienojot pravotku no bundzas) nebija iespējas mājās novērst sūci, aizvedu uz servisu, pats pie servisa aizsledzu un atstaju atslegas meistariem, nakamaja rītā saņēmu telefona zvanu par to ka pa nakti esot sakusi darboties signalizācija. Un te nu joki, 3 gadus kopš esmu iegādājies šo auto, nezināju kad man tāda ir, neskaitot vadus kas aprāvušies pie pašaptumšojošā spoguļa kas ar pazudis pirms iegādes. Labi, tas sūds jautājums, atradu pectam pats bloku kuru noraujot signalizācija beidz gaudot un dot pa avareikām, bet noraujot bloku pazuda centrālā. Ar ko sākt? Mēģināt atrast citu bloku vai raut no bloka nost vadus līdz atrodu kad nečakarē signalizāciju lai tik dod centrālās signālu?
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Ja tu negribi signalizāciju, vnk izravē ārā visu kas nav orģinālie vadi, un pēc krāsām savieno kopā.
- ikey07
Oriģinālā signalizācija
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto