centrālā atslēga
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 21
- chevron_right
centralas double lock un nav "unlock" impulsa centralas blokam, iesit google "e36 double lock" ir diezgan daudz infas, gan jau atradisi risinajumu.
vai kile kads no motoriniem un automatiski centrala "sit" atpakal (visbiezak bakas motorins, atrauj sanu apsuvumu un vares redzet vai notiek darbiba), bet tad parasti ir grutibas ar aizslegsanu.
vai kile kads no motoriniem un automatiski centrala "sit" atpakal (visbiezak bakas motorins, atrauj sanu apsuvumu un vares redzet vai notiek darbiba), bet tad parasti ir grutibas ar aizslegsanu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Skaidrs. Bez tā bloka signalizācija neko nevērs ne ciet ne vaļā. Sameklēt to bloku un skatīties strādā vai nē.waarna rakstīja:Shēma ir izrauta ārā!!!
Tātad lieta tāda, man ar bik problēma ar centrālo uzradās vakar
Tā vienkārši slēdzu ciet, likās ka kkas nav... slēdzu vaļā, atslēdzas tikai šofera durvis.. (man parastā sistēma - atslēgu caurumā un aidā+nav signalizācijas utt)
1-mais, ko pārbaudu, protams, drošinātājs.. ir izsists (35 drošinātājs), lab nomainu... mēģinu atslēgt, tik dzirdu tādu sprakšķi, kā izsit atkal drošinātāju... un tā visulaiku... xD
nu vakarā bij po*, visi jautri caur priekšējām durvīm ielīda mašīnai aizmugurē un braucām mājās...
nezinu ar ko sākt... kas būtu vainīgs un tāa..? Tas, ka varē'tu tik vaļā dabūt tā durvis vien derētu uuun vēel trakākais, ka bāka arī ciet palikusi un bendža tik krītās
LABOJUMS
atklāju problēmu, viss salabots... prob. bija, ka bagažniekā bija vadiņš pārtrūcis no aukstuma un locīšanās, kurš iet uz centrālo uun visulaiku gāja uz īso... salodēja visu un aptina kārtīgi un ir OK.. tagad šis var kalpot kā piemērs, ko skatīties mož kādam, ja kkas tāds pats notiek..
Tā vienkārši slēdzu ciet, likās ka kkas nav... slēdzu vaļā, atslēdzas tikai šofera durvis.. (man parastā sistēma - atslēgu caurumā un aidā+nav signalizācijas utt)
1-mais, ko pārbaudu, protams, drošinātājs.. ir izsists (35 drošinātājs), lab nomainu... mēģinu atslēgt, tik dzirdu tādu sprakšķi, kā izsit atkal drošinātāju... un tā visulaiku... xD
nu vakarā bij po*, visi jautri caur priekšējām durvīm ielīda mašīnai aizmugurē un braucām mājās...
nezinu ar ko sākt... kas būtu vainīgs un tāa..? Tas, ka varē'tu tik vaļā dabūt tā durvis vien derētu uuun vēel trakākais, ka bāka arī ciet palikusi un bendža tik krītās
LABOJUMS
atklāju problēmu, viss salabots... prob. bija, ka bagažniekā bija vadiņš pārtrūcis no aukstuma un locīšanās, kurš iet uz centrālo uun visulaiku gāja uz īso... salodēja visu un aptina kārtīgi un ir OK.. tagad šis var kalpot kā piemērs, ko skatīties mož kādam, ja kkas tāds pats notiek..
Pēdējais labojis gin4a - 19 Feb 2012, 12:25, kopā labots 1 reizi.
Man ar vakar tada nelaba problema piemetas aizsledzu visas durvis ar pulti kjip centrala un signalizacija un aizmirsu ka bagaznieka mantas japanem par kaut ko biju aizdomajies veru bagaznieku valja bez durvju atslegshanas a shis valja ka nevajdzetu but tad sapratu ka kaut kas nav paaiztiku vadus kas iet uz bagaznieku tad vispar atteicas visa centrala Spratu ka vaina vados tur visu atgriezu skatos 2 vadi parivejusies ja nemaldos balts un zils bija nu neko gribeju aizbraukt lidz maximai kur izoleni un naziiti nopirkt ielieku atslegu tulit darbinasu klat a nevar iedarbinat beigu beigas nonemu klemi no akja satinu visus vadus parbaudiju drosinatajus viens bija izsists neatceros numuru bet bij 5A tad viss aizgaja ka nakas :)
sorry, ja atkārtošos, bet traki negribās visu topicu pārlasīt!
Centrālajai pazudusi tālvadība no atslēgas! Kā arī komforta režīmā (slēdsis pa vidu) salonā nepārtraukti deg gaisma, vienalga vai durvis vaļā, vai ciet!
Ko darīt? Ko čekot vispirms?
Starp vad. durvīm atvienoju to štekeri ar vairākime piniem (starp durvīm un kuzavu), bet nekā. Starpcitu, uz ko attiecas tie dzeltenie vadi no tā kontakta, kuri ir atsevišķā ligzdā no lielā vadu saišķa? Aķi arī atvienoju uz pārs h, bet nekā!
Centrālajai pazudusi tālvadība no atslēgas! Kā arī komforta režīmā (slēdsis pa vidu) salonā nepārtraukti deg gaisma, vienalga vai durvis vaļā, vai ciet!
Ko darīt? Ko čekot vispirms?
Starp vad. durvīm atvienoju to štekeri ar vairākime piniem (starp durvīm un kuzavu), bet nekā. Starpcitu, uz ko attiecas tie dzeltenie vadi no tā kontakta, kuri ir atsevišķā ligzdā no lielā vadu saišķa? Aķi arī atvienoju uz pārs h, bet nekā!
Kāds var pateikt kur meklēt vainu, e36 touringam neestrādā pakaļējā centrālā centrālā aizvēršanās.?
Un no atslegās arī neveras ciet un vaļā, atslēgā lampiņa deg baterija jauna, spogulī sensors arī ir.
Un no atslegās arī neveras ciet un vaļā, atslēgā lampiņa deg baterija jauna, spogulī sensors arī ir.
ar aclegu nevari aclegt tapec ka sledzene mainita un aclega neder, centralais motorins vainu izbeidzied vainu vadi beigti lidz vinam. parbaudi vadus un motorinju
...
Par motoriņu ok, ar atlēgu visu var atslēgt, vnk neprecīzi uzrakstiju, ar pogām kas ir uz atslēgas kā ķipa signalizācija, ar to nevar atvērt auto. :(
Sveiki! Kads nevareetu apskaidrot kursh no shiem iisti ir tas mikrosleedzis nr.13 vai nr.15 http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/C ... ock_front/ , liekas ka tas ir vaininieks manai logu un centraalo atsleegu probleemai. Un cik viegli vai gruuti vinu buutu nomainiit un vai vinsh atrodas abaas durviis? Un ja atrodas abaas tad ir iepeeja noteikt kursh ir iistais vaininieks?
Varbuut tas ir shis mikrosleedzis, kaads vareetu mani apgaismot! http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 34_big.jpg
nē , tas nav tas. paņem šrotā vienu mehānismu un izjauc, i redzēsi kādus tev vajag
Shrotee nav pilniigi nevienas kupejas, nav iespeejas neko izaardiit un apstiities. Tad varbuut taa detala Nr.15 ? Man tagad ir pilniigi melna bilde kas tur pa sleedzi sanaak.
jā tavs dotais attēlā ir mikroslēdzis. man 93 gada kupejai tādi nāca 2 gabali.
tikv ai vinji abi vienaadi to gan neatceros.
tikv ai vinji abi vienaadi to gan neatceros.
Neapzinos kāda jums tur ir elektroveikalu situācija, bet mūsu pusē ir tā , ka izjauc slēdzeni un tad >>> uz detaļu veikalu aļa elfa ,farnell utt. šādus mikroslēdžus esmu nomainījis desmitiem, bet ne bmw, tā kā izmēru nepateikšu. pa lielam mikroslēdzis arī Āfrikā ir mikroslēdzis un īpašas problēmas nevajadzētu būt. atšķiras tik izmēri un kontaktu piespiešanas princips.
Mums te ir kolhozs pilniig! Pats zinu ka LV, tadaa zinaa var dabuut da jebko bez liekaam probleemaam. Vieniigais man vajag zinaat detalas Nr. , peec idejas vina sanaak detala Nr.13, tas pats mikrosleedzis? Varbuut viss shis izkaataas no malas stulbi, bet ko neesmu jaucis un labojis to nezinu.
lieta tāda ka centrālā atslēga vnk vinas naw. kur varētu būt vaina? drošinātāji vsi veseli., zem bardačoka apskatijos to bloku. tur divi vadi nost (izskatās kad kkas agrāk ķīmiķots) bet vai tur ta vaina? ja jā kur liekas tie vadi?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Izkatās, ka kāds "meistars" jau ir ķimerējies (izlaustais caurums blokā). ETM (lasāmāku shēmu grūti iedomāties, sapratīsi, ja arī ar elektrību neesi uz tu), multitesteri rokā un meklē čo pa čom. ETM`a linku atradīsi DIY sadaļā.
Nav iepriekš bijusi signalizācija, kas pēcāk izņemta?
Nav iepriekš bijusi signalizācija, kas pēcāk izņemta?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
agrāk bija un ir izņemta bet tpt kamēr viņa bij no tās nekādas jēgas jo tptās cenralkā nestrādāja
ka jau mineju, etm un multitesters roka un aiziet pa vadiem. Lieku uz to, ka siga bija ielikta atvienojot impulsu vadus centralajai.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 21
- chevron_right