Ģenerātors
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Kuri ģeneratori? Pēc idejas atšķiras kronšteini dažādiem dzinējiem, kā arī atšķiras "jauda", kādu spēj saražot ģenerators.
nu prieks 2.5 motora domaju,no kuriem motoriem der.
Lieta tada ka pedeja laika braucot lietus laika iedegas reizem akumulatora lampina, ka ari reizem pastiprinatajs uz basiem raustaas un gaismas blavas paliek! kur varetu but problema generators iet uz beigam?
Visdrīzāk.
cik +- izmaksa restauret generatoru? 140amp
M50 parasti nāk bez vītnes.. M52 nāk ar vītni, cik manīts.
m50 ģenerātors der uz m52 motora?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jā, bet vienīgā atšķirība ir, ko dogMa rakstīja, vītnes.
Skaidrs, paldies.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Bet tās "ftulkas" var savā starpā mainīt, t.i., izsist un ielikt vietā veco vai otrādāk.
Kāds var ieteikt sakarīgu meistaru Dobelē/Jelgavā, kurš par pieņemamu cenu var samainīt ģeneratoram gultņus un palūrēt, kas ar diodēm darās?
Ģenerātorā nav tikkai gūltņi un diožu tilts
P.S. diodes parasti pašas neizbeidzas(izņemot japāņu motorus, īpaši isuz ), ja regulāri nepiepīpe un aķis ir normāls, tad diožu tilts kalpo ilgi, biežāk izbeidzas regulātors, oglītes,kolektors un ja uz ģenerātora tek eļļa tas notiek pavisam ātri
P.S. diodes parasti pašas neizbeidzas(izņemot japāņu motorus, īpaši isuz ), ja regulāri nepiepīpe un aķis ir normāls, tad diožu tilts kalpo ilgi, biežāk izbeidzas regulātors, oglītes,kolektors un ja uz ģenerātora tek eļļa tas notiek pavisam ātri
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Ja tas uz mani tēmēts, tad zinu, ka tur ir deudz vairāk visa kā iekšā, bet zinu, ko gribu nomainīt un kāpēc, tikai vajag sakarīgu cilvēku, kuram to uzticēt.
nezinu precīzi, bet Jelgavā ir cilvēki kas ņemās ar elektro motoriem un ģenerātoriem, zinu pa šefs veda uz turieni tinumus pārtīt ģeneratoriem, kuriem nevarēja dabut jaunus, un tur tos darija ļoti precizi, daudz labāk nekā Cēsis
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Manam tds'am, pie saslēgtiem patērētājiem, ģenģeris dod 13,6-13,9 V Kaut kā šķiet, ka nedaudz par maz. Pat bez patērētājiem nav to 14 V. Varētu būt ka kādas oglītes sadilušas vai kas cits?
ZB jau tas ģenerators-pagājušo gad uzliku pilnīgi jaunu un jau pēc pus gada mainīju diožu tiltu
ZB jau tas ģenerators-pagājušo gad uzliku pilnīgi jaunu un jau pēc pus gada mainīju diožu tiltu
korsa rakstīja:Manam tds'am, pie saslēgtiem patērētājiem, ģenģeris dod 13,6-13,9 V Kaut kā šķiet, ka nedaudz par maz. Pat bez patērētājiem nav to 14 V. Varētu būt ka kādas oglītes sadilušas vai kas cits?
ZB jau tas ģenerators-pagājušo gad uzliku pilnīgi jaunu un jau pēc pus gada mainīju diožu tiltu
pamēģini palādēt akumulatoru kādas stundas ~12, tad piedarbini un bez slodzes pamēri spriegumu + nekaitētu pamērīt aizmigšanas strāvu (jābūt ne vairāk, kā kādi 40-60 ma).
Kas ir "aizmigšanas strāva" ?
Tā kā kad auto ir bezdarbībā, noslāpēts, izslēgtiem visiem patērētājiem un aizslēgts? Aizslēgts ar signalizāciju?
Ja tā patin filmu atpakaļ, tad ziemā bij nosēdies aķis un netika uzlādēts. Tik cik ar pašu auto, tātad netika pilnībā uzlādēts. Tas varētu kko ietekmēt?
Tā kā kad auto ir bezdarbībā, noslāpēts, izslēgtiem visiem patērētājiem un aizslēgts? Aizslēgts ar signalizāciju?
Ja tā patin filmu atpakaļ, tad ziemā bij nosēdies aķis un netika uzlādēts. Tik cik ar pašu auto, tātad netika pilnībā uzlādēts. Tas varētu kko ietekmēt?
Sveiki .vajag padomu .IS otrais generators nokupeja.uzliku lietotu ejoshu .viss ok ladee.nakamaja diena piestarteju un atkal nelade ogles jaunas ieliek bez izmainjam un pabraucot uz plika AKB bez ladesanas saka smirdet un nosvila otrs gengeris .kur ka ar ko sakt.? Paldies.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right