Instrumentu panelis & spidometrs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 16
- chevron_right
Tāda doma bija. :)waarna rakstīja:Šito smuku saraksti un ieliec iekš DIY . MALACIS
Varētu būt. Nevarēja saskatīt burti vai cipari.Rons rakstīja:detaļai (13 C 337 -25) ir nepareizi norakstīts nosaukums. pareizais būtu
http://www.datasheetcatalog.com/datashe ... 7-25.shtml
un dabā http://web.argus.lv/shop/productinfo/BC ... windex.htm
BMW
7 un 19 (7 intervala resets, 19 masa)mileniums rakstīja:jautaajums vai ir iespeejams ielikt spidometru ar taometru ja ir bijis ar pulksteni? cik tas sarezgjiiti?
un kaa var taas eljas lampinjas dabuut uz saakuma ja elja ir nomainiita bet deg uz oranzaa?
aizdedzi uz 2. poziciju, pirmoi pievienojam 7to poinu tad 19 vai kur citus. paturam uz kadam 7 sec, bet man nekad nau sanacis ar pirmo resetot, vienmer ir bijis jamegina vairakas reizes un pat brizam ilgak, lidz resetojas. tiklidz resetosies tu dzirdesi tadu klikskiti.
ps ilgak par kaukadam 12 sec gan neturet!!! labak uztaisi vadinu ar minimalu drosinataju pa vidu, lai tikloidz ir pa dfaudz tad lai tas pardeg, aizmirsu kadu drosinataju es liku
...
mee nevares, jo 4 cil motoriem un 6 cil motoriem spidometri atskirigi pat ja cipari vienadidaemon rakstīja:Tātad problēma ar tarkšķēšanu ir atrasta.waarna rakstīja:Jauni novērojumi, apgriezieniem lēkājot, zem 1k, brīvgaitā, arī tarkšķis citreiz ir!!! strauji bremzējot , parādās... , viss ir taa, sodien ir - rit nav
Izjaucu un šitas verķis uz plates: ir nahrenizējies.
Kaut kāds relejs skaitās.
Ir jautājums! Vai varu likt savam 318is paneli no 325 bmw? Spidometrs un tahometrs pēc cipariem ir tieši tāds pats! Vai nebūs tā ka rāda nepareizi?
...
Tā arī sapratu. Nopirku ejošu spidometru no 325 BMW, bet rādīja nepareizi. Tāpēc izmantoju kā donoru priekš sava vecā spidometra.
BMW
briivdienaas pazuda benziina daciks vairs neraada cik man bendza ieksha kur vaeetu mekleet probleemu?
DONT DRINK AND DRIVE JUST SMOKE AND FLY
Panelī vaina. Sāc ar to, ka nomaini lampiņu (tieši turpat tai stūrī kur degvielas dačikam tā sarkanā iedaļa). Man bija līdzīgs prikols. Ielēju degvielu un dačiks neceļas... pat sarkano nerāda. Kā stāv tā stāv uz sākumu. Nomainīju lampočku un dačiks arī aizgāja.
BMW
Jap. Jau mana rakstītā tēma - par releju!RENIO rakstīja:Moš tomēr kāds zin par šo?RENIO rakstīja:Kas tieši instrumentu panelī atbild par "pīkstēšanu", kad nav izslēgtas lampas? Vai pareizi saprotu, ka tā ir kāda lampiņa, kas ir ieskrūvēta intrumentu panelī, kura padod signālu.
AKTUĀLI
BMW
Kas par problēmu, ka rādās kautkāda pppppp kļūda uz odometra? Strādā tikai spidometrs... Nestrādā ne tahometrs, ne degvielas un temperatūras datčiks.
Es
Arī es gribētu intereses pēc zināt kas par vainu. Vienīgi man negāja neviens no dačikiem.
Es tikko saskāros ar tādu pašu problēmu.Nixon rakstīja:Kas par problēmu, ka rādās kautkāda pppppp kļūda uz odometra? Strādā tikai spidometrs... Nestrādā ne tahometrs, ne degvielas un temperatūras datčiks.
Arī es gribētu intereses pēc zināt kas par vainu. Vienīgi man negāja neviens no dačikiem.
BMW
Pacakarejos labu laiku ar parlodesanu, bet viss tagad strada ka vajag!
wrum, wrūūūm
Sataisīji to tarkšķēšanu? Bija tā pati detaļa pie vainas kas man?waarna rakstīja:Pacakarejos labu laiku ar parlodesanu, bet viss tagad strada ka vajag!
BMW
Jaa bija tā pati detaļa, tikai sanāca pačakarēties ar to lodēšanu...
Bet nu norāvu to veco detaļu un pie vecajām kājiņām pielodēju jauno!
Bet nu norāvu to veco detaļu un pie vecajām kājiņām pielodēju jauno!
wrum, wrūūūm
Tas normāli. Galvenais, ka tagad iet.waarna rakstīja:Jaa bija tā pati detaļa, tikai sanāca pačakarēties ar to lodēšanu...
Bet nu norāvu to veco detaļu un pie vecajām kājiņām pielodēju jauno!
Man gan ātri gāja ar to atlodēšanu. Pie visām trim kājiņām pa kārtai šāvu to lodāmuru klāt. Kamēr alva karsta iznāca tā detaļa ārā bez problēmām.
Lai gan beigu rezultātā tā pat dabūju pirkt citu paneli....
Bez tās tarkšķēšanas man vēl bija problēma tāda, ka tas panelis rubijās nost ik pa laikam. Jo īpaši kamēr auksts. Ik pa sekundei vai divām visi dačiki atslēdzās un ieslēdzās atpakaļ. Šī bija arī liktenīgā problēma panelim. Pārlodēju šo to no donora.... beigu rezultātā sanāca tā, ka liekot atpakaļ paneli visu laiku no vietas bļāva tas gongs. Nekādi neizdevās apklusināt. Problēmu apmēram atradu, bet detaļas vairs nebija ko lodēt atpakaļ uz plates. Beigās vienkārši paņēmu citu ejošu paneli.
Cik parunāju ar vienu, kas jauc nost BMW un no kā ņēmu paneli tad tā paneļa atslēgšanās esot normāla parādība 3 BMW.
P.S. Ja kāds nezin tad 318is var likt paneli arī no parastā 318i. Un ja grib savu oriģinālo IS spidometra ātrumu tad demontējam 220 paneli nost (dačikus ar spidometru un tahometru)... liekam savu vietā. Tad pa 5 mm jāpaliek uz atpakaļ spidometra bultiņa lai spidometrs rādītu precīzi kā vajag. Jo 260 un 220 paneļiem tās iedaļas atšķiras. 260 spidometriem tās iedaļas ir mazliet šaurākas nekā 220 paneļiem. Dzīvē viss ir pārbaudīts un darbojas perfekti.
BMW
Pārcentos ar lodēšanu, tarkšķis nav, bet sit visu laiku drošinātāju ārā, rezultātā nedeg paneļa apgaismojums, un labas puses gabariti... Laikam vienkāršāk iemest citu paneli
wrum, wrūūūm
Tur jau īpaši nav ar ko pārcensties, ja lodēji to vienu mazo detaļu. Apskaties vai pareizi esi ielodējis.waarna rakstīja:Pārcentos ar lodēšanu, tarkšķis nav, bet sit visu laiku drošinātāju ārā, rezultātā nedeg paneļa apgaismojums, un labas puses gabariti... Laikam vienkāršāk iemest citu paneli
BMW
Ja sit ārā drošinātāju, tad noteikti iet uz īso... Uzmet aci vai uz kādiem diviem kontaktiņiem nav viens alvas gabals.
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
+1activity rakstīja:Ja sit ārā drošinātāju, tad noteikti iet uz īso... Uzmet aci vai uz kādiem diviem kontaktiņiem nav viens alvas gabals.
Arī tā var būt.
BMW
Jautājums, mož kāds zin.
Vai pats var uztaisīt shift light(nu to kura iedegas kad auto sasniedz redline). Gribu ielikt vienu sarkanu diodīti, tā lai tā iedegas ka sasniedz apm 5500rpm.
Tikai kā to izdarīt???? Pirkt jau gatavu ar regulatoru utt netaisos, jo viņas maksā ap 30ls, tādām muļķībām tādu naudu nemetīšu ārā
Bet nu uztaisīt gan varētu
Vai pats var uztaisīt shift light(nu to kura iedegas kad auto sasniedz redline). Gribu ielikt vienu sarkanu diodīti, tā lai tā iedegas ka sasniedz apm 5500rpm.
Tikai kā to izdarīt???? Pirkt jau gatavu ar regulatoru utt netaisos, jo viņas maksā ap 30ls, tādām muļķībām tādu naudu nemetīšu ārā
Bet nu uztaisīt gan varētu
BMW-Big Money Waste
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 16
- chevron_right