Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- …
- 120
- chevron_right
tev ir javed auto pie elektrikja, tur ir jasak burties pa shemam un jasak merit vadi utt, neviens caur netu teu nep;ateiks ko tiesi nosvilinaji, bojajums kkur ir vekts, ir jameklee kur.G1RT5 rakstīja:problema...
Zuud straava, viss karas nost pec tas reizes kad gribeju attiestatiit elljas indikaciju( 19 kontakta vieta, salaidu uz iiso 18
)...
Tagad ir taa kad nevar ieslegt aizm. stiklu apsildi, to var ieslegt tikai tad, kad ir ieslegta pecka uz 4 aatrumu, bet tani bridi saak zust straava, lidz kamer vnk noslapst mashina... kas varetu but par vainu ?
ps, man liekas ka varetu izversties par pilnigu murgu lai salabotu so variantu, varbut tiesi otradi
nee nau nekas jaatvienoV1Beta rakstīja:Mainot prieksejos lukturus ir veelams kaut ko izslegt vai atvienot ?
...
Es skatijos ka 18 kontakts ir tjip programesanas linija, mosh esmu pacu kompi sasvilinajis( tada doma )
Labi, tad pie ka man labak vest mosh kads var ieteikt?
Labi, tad pie ka man labak vest mosh kads var ieteikt?
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
liekas ka lietotaji rons, vai he9200 varetu but tavi labakie varianti no sii foruma
...
oki, pladies
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
bļin laikam jādzēš arā pamācība, kā diy atiestatīt eļļas maiņas intervālu jau pārāk bieži, kāds visu safiš
tak vajadzīgie pini ir 90* leņķī viens pret otru, var ar marķieri vēl atzīmēt, lai nekļūdītos spraužot iekšā. eh... ja tu salaidi kopā 19 ar 18, tad teorētiski nevajadzēja nekam notikt, bez tam vadības bloks nevada pečku, drīzāk izskatās, ka tev kkur nav masas, tāpat tas viss ir jāskatās dzīvē un uz minēšanu neko konkrēti pateikt nevarēs
tak vajadzīgie pini ir 90* leņķī viens pret otru, var ar marķieri vēl atzīmēt, lai nekļūdītos spraužot iekšā. eh... ja tu salaidi kopā 19 ar 18, tad teorētiski nevajadzēja nekam notikt, bez tam vadības bloks nevada pečku, drīzāk izskatās, ka tev kkur nav masas, tāpat tas viss ir jāskatās dzīvē un uz minēšanu neko konkrēti pateikt nevarēs
]ēc amerikāņu diy pamācību labākajām tradīcijām, akumulators ir jāatvieno arī lai riepās gaisu papildinātuKon4a rakstīja:Domāju, ka nav jēgas, jo visi vadi ir ar štekeriem, un ja naglas kontaktos nebāzīsi, nekam nevajadzētu notiktV1Beta rakstīja:Mainot prieksejos lukturus ir veelams kaut ko izslegt vai atvienot ?
a ja nopietni, tad, ja nav tendence uz īpašu tizlumu, tad var droši mainīt tāpat
skaties, vai drošinātajs ir normāls un neko uz īso nelaiž, jo relejs vienmēr ir pirms drošinātāja. Relejos iekša arī ir drošinātāji, tas deg pušu, var būt vaina miglu slēdzī. Pats relejs ir standarta zaļganīgais, kādi tur kastē ir gandrīz visiMrJanis rakstīja:varbūt kāds varētu pateikt , kāds numurs/krāsa ir miglas relejam 94gada tds, nopirku ar pārdegušu releju ,nomainīju uz tādu pašu, bet tas ar pārdega , izčakarēju visus vadus, bet viss ok, beigās izrādījās ka relejs tas esot bijis no vecāka bmw(kkāds pēlēks 91gada), ieliku jaunāku (melnu siemenes laikam) tas ar pēc 30 km, sakarst nepajokam ... :)
Labdien.sorît nobeidzàs mans bembits,lieta sekojosa.braucu,no sàkuma iedegàs abs,pèctam uzreiz airbag.tad izslèdzàs radio un sàka raustîties visi apgaismojumi,piestàju malà,apstijos ka nekas nekur nekûp,un tad arî noslàpa,akis itkà labs,lampinas deg spilgti,tikai griezot aizdedzes atslègu nekas nenotiek,nu tip nesaslèdz starteri,kamèr aizvilka mani lîdz punktam b tad arî akis bija izbeidzies,no avareikàm,uzliku jaunu aki,bet nekas nemainas,panelî visas lampinas deg,iznemot ellas un zarjadkas,tàs knapi kvèlo,pie startera toks pienàk un pie atslègas ar,man m50b20 ar vanos...kur sàkt meklèt vainu?
Špaktele dara brīnumus...
loti iespejams, ka masas nav vadības blokam/ motoram
ka jau seeingman teica, var būt pie vainas masa dzinējam - paskaties pie paduškas pasažiera pusē - tur jābūt tādam trosveidām vadam, varbūt tas pāŗlūzis, paskaties no aķa nākošo masas vadu, vai normāli ir piespiedies pie kuzova. reiz arī šitādi pigori bija, pie vainas bija kārtīgi neuzskrūvēta masas klemme akumulatoram :)Leopards rakstīja:Labdien.sorît nobeidzàs mans bembits,lieta sekojosa.braucu,no sàkuma iedegàs abs,pèctam uzreiz airbag.tad izslèdzàs radio un sàka raustîties visi apgaismojumi,piestàju malà,apstijos ka nekas nekur nekûp,un tad arî noslàpa,akis itkà labs,lampinas deg spilgti,tikai griezot aizdedzes atslègu nekas nenotiek,nu tip nesaslèdz starteri,kamèr aizvilka mani lîdz punktam b tad arî akis bija izbeidzies,no avareikàm,uzliku jaunu aki,bet nekas nemainas,panelî visas lampinas deg,iznemot ellas un zarjadkas,tàs knapi kvèlo,pie startera toks pienàk un pie atslègas ar,man m50b20 ar vanos...kur sàkt meklèt vainu?
Tikai jā, galvenais neatstaj ieslēgtas lampasseeingman rakstīja:]ēc amerikāņu diy pamācību labākajām tradīcijām, akumulators ir jāatvieno arī lai riepās gaisu papildinātuKon4a rakstīja:Domāju, ka nav jēgas, jo visi vadi ir ar štekeriem, un ja naglas kontaktos nebāzīsi, nekam nevajadzētu notiktV1Beta rakstīja:Mainot prieksejos lukturus ir veelams kaut ko izslegt vai atvienot ?
a ja nopietni, tad, ja nav tendence uz īpašu tizlumu, tad var droši mainīt tāpat
seeingman rakstīja:bļin laikam jādzēš arā pamācība, kā diy atiestatīt eļļas maiņas intervālu jau pārāk bieži, kāds visu safiš
tak vajadzīgie pini ir 90* leņķī viens pret otru, var ar marķieri vēl atzīmēt, lai nekļūdītos spraužot iekšā. eh... ja tu salaidi kopā 19 ar 18, tad teorētiski nevajadzēja nekam notikt, bez tam vadības bloks nevada pečku, drīzāk izskatās, ka tev kkur nav masas, tāpat tas viss ir jāskatās dzīvē un uz minēšanu neko konkrēti pateikt nevarēs
es 18 ar masu salaidu kopaa...
Vnk stulbi gaisma krita un neredzeeju ka tas ir 18, bet likas ka 19, peec tam kad nekas nenotika domaju wtf, kas nav pareizi, skatos, o joptvaij, tas tak 18 nevis 19 ...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Es izmantoju kontrollampu,ja nu kas...
sveiki,tà ari bija,ka laikam tas massas vads ir parlûzis,jo izmeginàju es tàka pieliku massu pa taisno no akîsa pie motora,un viss uzreiz stràdàja,tagat aizvikàm manu auto no punkta b uz punktu c,kur ir silti un ir strumenti,atliek tik samainît massas vadu...Paldies liels visiem kas deva informàciju.Jauku vakaru !
Špaktele dara brīnumus...
vaina ir relejā, vecais pelēcīgais nenormāli sakarsa minūtes laikā, nosacīti jaunais( melnais) pus h laikā , paldies, skaidrs, meklēšu un meiģināšu ar zaļo tadKon4a rakstīja:skaties, vai drošinātajs ir normāls un neko uz īso nelaiž, jo relejs vienmēr ir pirms drošinātāja. Relejos iekša arī ir drošinātāji, tas deg pušu, var būt vaina miglu slēdzī. Pats relejs ir standarta zaļganīgais, kādi tur kastē ir gandrīz visiMrJanis rakstīja:varbūt kāds varētu pateikt , kāds numurs/krāsa ir miglas relejam 94gada tds, nopirku ar pārdegušu releju ,nomainīju uz tādu pašu, bet tas ar pārdega , izčakarēju visus vadus, bet viss ok, beigās izrādījās ka relejs tas esot bijis no vecāka bmw(kkāds pēlēks 91gada), ieliku jaunāku (melnu siemenes laikam) tas ar pēc 30 km, sakarst nepajokam ... :)
kas tev tur nodeg ? releja spolīte, vai paši kontakti?MrJanis rakstīja:vaina ir relejā, vecais pelēcīgais nenormāli sakarsa minūtes laikā, nosacīti jaunais( melnais) pus h laikā , paldies, skaidrs, meklēšu un meiģināšu ar zaļo tadKon4a rakstīja:skaties, vai drošinātajs ir normāls un neko uz īso nelaiž, jo relejs vienmēr ir pirms drošinātāja. Relejos iekša arī ir drošinātāji, tas deg pušu, var būt vaina miglu slēdzī. Pats relejs ir standarta zaļganīgais, kādi tur kastē ir gandrīz visiMrJanis rakstīja:varbūt kāds varētu pateikt , kāds numurs/krāsa ir miglas relejam 94gada tds, nopirku ar pārdegušu releju ,nomainīju uz tādu pašu, bet tas ar pārdega , izčakarēju visus vadus, bet viss ok, beigās izrādījās ka relejs tas esot bijis no vecāka bmw(kkāds pēlēks 91gada), ieliku jaunāku (melnu siemenes laikam) tas ar pēc 30 km, sakarst nepajokam ... :)
Sodien tika salabots massas vads,galaa tas bija tas vads kurs iet no kàrbas pie virsbûves,...motora massas vads kas iet pie paduskas tas bija oki...Leopards rakstīja:sveiki,tà ari bija,ka laikam tas massas vads ir parlûzis,jo izmeginàju es tàka pieliku massu pa taisno no akîsa pie motora,un viss uzreiz stràdàja,tagat aizvikàm manu auto no punkta b uz punktu c,kur ir silti un ir strumenti,atliek tik samainît massas vadu...Paldies liels visiem kas deva informàciju.Jauku vakaru !
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Špaktele dara brīnumus...
nu ja tev gļukoja tad ar;i tas motora masas vads pie paduškas ir pisec vai nav kontakta jo motors ar kārbu ir savienoti
kas tev tur nodeg ? releja spolīte, vai paši kontakti?[/quote]
piekūsa tie releji klāt pie ligzdas :) bet kā jau teicu , visus vadus izzondēju , viss tur bumbās ir :/
piekūsa tie releji klāt pie ligzdas :) bet kā jau teicu , visus vadus izzondēju , viss tur bumbās ir :/
aizbrauc ka nu pie elektriķa a to nosvilinasi vel auto
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- …
- 120
- chevron_right