Audio sistēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 87
- chevron_right
Subjem jaudas ir istas , bet noraditas maksimalas , par pastuzi hz , netica ka dod ara 3.6 kw bet abus subjus kaca tiri norm , izsledzas jebkura gadijuma ja pa daudz uzgriez , par to pieslegsanu pie galvas nesapratu , subjus pa vienam sledzu un griezu gandriz uz max vis skaneja nekas neraustijas a abus reize nevelk :(
Pec pieredzes saku, ka aparaturai uz tadu jaudu vairak nevajag. RMS tur tapat nekadi lielie nebus.Jonjis rakstīja:Pieļauju, ka atlikušie ir zemējums. Nedomāju, ka dzirdēsi kādu kvalitātes pieaugumu, pievienojot OEM skaļruņus pie pastiprinātāja, ticamāk, ka izģērbsi viņus pavisam.Amish rakstīja:Man nav tāds štekeris, veikalos var dabūt viņus? Tur ir 10 caurumi - pie 8 slēdz tumbas, ko pie atlikušajiem 2?
Vai pilnīgi visi skaļruņi jālaiž caur pastiprinātāju - apakšējie pie kājām, abi durvīs arī? Vai tas kā izmaina skaņu/kvalitāti, ja laiž caur pastiprinātaju visus skaļruņus?
Kāds pamatojums?AndrisOSX rakstīja:Pietiks ar 1 farādu
Tās jaudas visticamāk nav īstas. Skaļruņi ir pieslēgti pie galvas? Izslēdzas tikai tad, kad auto nav iedarbināts, jeb slēdzas arī arā, kad auto ir iedarbināts?andrjuha37 rakstīja:Kur un pa cik varetu dabut kondensatoru 2-3 faradi , kr4 ieksa stav pioner 1200 w un 1400 w un pastuzis 3600w (bet firma strjomnaja) kaca normali bet ka uzgriez un iet jaudigs bass tad muzika apklust uz sekundi un pec tam skan talak , apklust ne tikaj subji bet ari magja skaljruni , sledzu abus pa vienam pec kartas , viss normali , a wbus reize uzgriest nevar , tape ari saku domat par kondensatoru tik nezinu cik vajag , domaju 2-3 faradi bus ok ?
Te gan varētu prasīt izmērīt sprieguma kritumu uz pastiprinātāja klemmēm un pēc tam uz akumulatora klemmēm...
Jāsaved kārtība elektrosistēma, nevis jādomā par kondensatoriem.
Tas vispirms
a kas tavuprat man nav kartiba ar elektrosistemu ?Jonjis rakstīja: Jāsaved kārtība elektrosistēma, nevis jādomā par kondensatoriem.
Rakstīju arī e46.lv , bet tur laikam visiem pieriebies šito skaidrot.
Runa par e46.
Čoms palūdza lai piemeklēju un ieinstalēju viņa sedanā subi.
Tā kā pašam 36ajā ir Alpine SBG-12 KIT's un sūdzēties nevar , ieteicu to.
Tālāk par instalāciju, sanāk no abām aizm. tumbām pievieno vadus šim, ok, tālāk - kur viņam remote likt? Saprotu ka touringiem var pie radio pastūža, bet sedanam?
Vēl jautājums, kā ir ar regulēšanas iespējam no tā CD 53 maģa? ir viņam kādi īpašie settingi priekš subja (ja nav ne hk, ne citu pribambasu)?
Runa par e46.
Čoms palūdza lai piemeklēju un ieinstalēju viņa sedanā subi.
Tā kā pašam 36ajā ir Alpine SBG-12 KIT's un sūdzēties nevar , ieteicu to.
Tālāk par instalāciju, sanāk no abām aizm. tumbām pievieno vadus šim, ok, tālāk - kur viņam remote likt? Saprotu ka touringiem var pie radio pastūža, bet sedanam?
Vēl jautājums, kā ir ar regulēšanas iespējam no tā CD 53 maģa? ir viņam kādi īpašie settingi priekš subja (ja nav ne hk, ne citu pribambasu)?
regulesana uz pastiprinataja, vai pasam magim jaliek basi vairaak.
remote janem no antenas
remote janem no antenas
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Ja reiz ir šādas problēmas - akumulators, ģenerators, vadi un to savienojumi.andrjuha37 rakstīja:a kas tavuprat man nav kartiba ar elektrosistemu ?Jonjis rakstīja: Jāsaved kārtība elektrosistēma, nevis jādomā par kondensatoriem.
Klausi Joniju. Meklē problēmu.andrjuha37 rakstīja:a kas tavuprat man nav kartiba ar elektrosistemu ?Jonjis rakstīja: Jāsaved kārtība elektrosistēma, nevis jādomā par kondensatoriem.
Akjis normals , generators ari bez problemam lade , gadu vizinos problemas nav bijusas par vadiem , magis ar tumbam originalie vadi , vienigajs magim ir samajniti vietam pienakosie sarkans un dzeltens vadi (12v pinakosie ) , ato man izrubot aizdedzi katru reizi magi bija jaregule pa jaunam , subim jauni vadi drosinatajs un klemas kur var but problema es hz , vienreiz kad nosedinaju akji pat uz nelila skaljuma sita pat raustijas skanja , akjis protams bija tik tuks ka masina salona lampinja pat mirgoja . Tape sezu un domaju ja tikaj subji rausrltolitos tad varetu but problemas vados un savienojumos , a ta vienigajs kas nak prata ka akjis ir pasvsku .Jonjis rakstīja:Ja reiz ir šādas problēmas - akumulators, ģenerators, vadi un to savienojumi.andrjuha37 rakstīja:a kas tavuprat man nav kartiba ar elektrosistemu ?Jonjis rakstīja: Jāsaved kārtība elektrosistēma, nevis jādomā par kondensatoriem.
A delj vadiem kas iet no pastuza u pasu subi nevar but tada trabla , ja vinji nav pietiekami resni ?
Vadi jābūt resniem tas gan skaidrs. Massu ņēmi pa taisno no akuca "-"? Esi meiginsjis uzkraut citu magi testam? Ka ir ar ieslegsanas mazo vadu pastiprinatajam? Ja lietoji no komplektā oriģinālo, iesaku nomainīt un uzmest normālu.
Vakar rakstīju:
Jonjis rakstīja:Te gan varētu prasīt izmērīt sprieguma kritumu uz pastiprinātāja klemmēm un pēc tam uz akumulatora klemmēm...
Masu nemu no akja `` - ``
Magi nemeginaju , magis jauns , gadu nav lietots , pirku veikala , vienu subi kacja norm , griezu gandriz uz max a 2us nevelk , nedomaju ka magjis vajnigs
Remote control pastuzim vads gan strjomnijs , ljoti tievs un nac lidzi ar vadiem subim
Saku domat ka varbut pastuzim stravas kontakti kko mudji , meginasu ar tiem panemties
Un vel tada lieta magim izeja uz subi 2 vadi ( balts un sarkans ) sanak pastuzim 2 ienakosie no cetriem es tiem 2iem vadiem piemaucu klat vel 2us nu tas ir paraleli piesledzu jo pastuzim 4izejas - sanak jabut ari cetram ieejam ( sanak magim ir 2 izejas uz subi , es paraleli piesledzot uztajsiju 4izejas) un subji pieslegti bridza pa 2 izejam , nezinu vaj mani sapratis , ja ne tad busu majas iemetisu bildes , un domaju varbut delj tiem paralelajem vadiem kkas cakarejas ? Bet tur vis ir pa smuko salodets
Magi nemeginaju , magis jauns , gadu nav lietots , pirku veikala , vienu subi kacja norm , griezu gandriz uz max a 2us nevelk , nedomaju ka magjis vajnigs
Remote control pastuzim vads gan strjomnijs , ljoti tievs un nac lidzi ar vadiem subim
Saku domat ka varbut pastuzim stravas kontakti kko mudji , meginasu ar tiem panemties
Un vel tada lieta magim izeja uz subi 2 vadi ( balts un sarkans ) sanak pastuzim 2 ienakosie no cetriem es tiem 2iem vadiem piemaucu klat vel 2us nu tas ir paraleli piesledzu jo pastuzim 4izejas - sanak jabut ari cetram ieejam ( sanak magim ir 2 izejas uz subi , es paraleli piesledzot uztajsiju 4izejas) un subji pieslegti bridza pa 2 izejam , nezinu vaj mani sapratis , ja ne tad busu majas iemetisu bildes , un domaju varbut delj tiem paralelajem vadiem kkas cakarejas ? Bet tur vis ir pa smuko salodets
Paņem voltmetru/multimetru un nomēri spriegumus, kā jau iepriekš minēju, nevis rakstam par kaut kādiem remote vadiem.
Ritaa busu garaza , tad ari nomerisu , a merot muziku jagriez normali vaj lidz tam kad sak raustities ?
šodien braucot uz garažu pameginaju pagriest skaljak , mašinaj nerucot vareju griest lidz 40 (volume) a braucot sagriezu lidz 50 un nekas neraustijas , domaju ka var vairak , bet kka pagaidam negribas skaljak , kas tad sanak , motoram nerucot nepietiek aķja ? jaliek vel vienu akji kas iet uz muziku tikaj un tikaj ladejas , vaj var meginat kondensatoru ? ja kondensatoru tad cik jaudigu vajag ?
P.S. sorry ka čakareju smadzenes ka raustas motoram rucot , lajkam biju noraustijes ka kautkas sadegs ka nepiefikseju masina stradaja vaj nestradaja
P.S. sorry ka čakareju smadzenes ka raustas motoram rucot , lajkam biju noraustijes ka kautkas sadegs ka nepiefikseju masina stradaja vaj nestradaja
Akumulators. Gribi izmest naudu - pērc kondensatoru.
jaliek vel viens akucis tiri uz muziku , vaj majnit to kas man tagad ir uz jaudigaku ?
Maini to kas Tev ir tagad.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- …
- 87
- chevron_right