Audio sistēmas

Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi

08 Nov 2016, 21:41

1kw - 1fa
jaatjuunee m42
Jonjis
Ziņojumi: 898
Pievienojies: 01 Jūl 2011, 01:55
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

08 Nov 2016, 22:10

Pilnīgas muļķības!
Vienīgais, reālais šāda tipa kondensatora pielietojums ir voltmetrs uz tā, ja tāds vispār ir.
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 

09 Nov 2016, 09:24

Martinsoon rakstīja:
ElvijsR rakstīja:Kr4, uz ātro e46 iemetu sūbīti, skaņu paņēmu no tumbām, remoti izvilku ātri uz slēdzīša zem pakaļējā beņķa ,lai no šofera puses var aizniegt. Bet lieta tāda, pielaid auto , ieslēdz sūbi, viss skan (nu cik nu tik gateriski var skanēt) izslēdz sūbi noslāpē auto viss ok. Noslāpē auto- neizslēdz sūbi, pēc kādas 1 min sūbis dūz uz pilnu klapi tā ,ka auto jumts lokās- izslēdzu sūbi. Ieslēdzu maģi- tas neskan :sad: ok kko noslāpēju , izslēdzu maģi, ieslēdzu - neskan...
Ok. iedarbinu auto , ieslēdzu maģi izrauju no sūbja vadu ,kas nāk no tumbām iekš pastiprinātāja, sāk skanēt oem maģis , iespraužu vadu viss ok strādā arī sūbis. Kas tas pa nah? :sad: un nē,nelikšu visu pa smuko, jo e46 muzonu vajag tikkai pa ziemu. :hahaha:
nu ja neliksi visu pasmuko tad tev nearko palidzeet nevar..... inpulsu nemt no tumbaam un dot uz subi jau ir liela kluuda,,,,
Ja jau noradi uz kludaam, tad varbuut palabo? pastasti? nevis vnk komente, komentesanas peec...
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

09 Nov 2016, 12:39

Gunchs rakstīja:
Martinsoon rakstīja:
ElvijsR rakstīja:Kr4, uz ātro e46 iemetu sūbīti, skaņu paņēmu no tumbām, remoti izvilku ātri uz slēdzīša zem pakaļējā beņķa ,lai no šofera puses var aizniegt. Bet lieta tāda, pielaid auto , ieslēdz sūbi, viss skan (nu cik nu tik gateriski var skanēt) izslēdz sūbi noslāpē auto viss ok. Noslāpē auto- neizslēdz sūbi, pēc kādas 1 min sūbis dūz uz pilnu klapi tā ,ka auto jumts lokās- izslēdzu sūbi. Ieslēdzu maģi- tas neskan :sad: ok kko noslāpēju , izslēdzu maģi, ieslēdzu - neskan...
Ok. iedarbinu auto , ieslēdzu maģi izrauju no sūbja vadu ,kas nāk no tumbām iekš pastiprinātāja, sāk skanēt oem maģis , iespraužu vadu viss ok strādā arī sūbis. Kas tas pa nah? :sad: un nē,nelikšu visu pa smuko, jo e46 muzonu vajag tikkai pa ziemu. :hahaha:
nu ja neliksi visu pasmuko tad tev nearko palidzeet nevar..... inpulsu nemt no tumbaam un dot uz subi jau ir liela kluuda,,,,
Ja jau noradi uz kludaam, tad varbuut palabo? pastasti? nevis vnk komente, komentesanas peec...
Ko tur pastastiit? tak zirgam skaidrs ka tur viss ir japartaisa- 1. jaizvelk no magnetolas lai buutu impils vai arii ebaya ir pieejamas kastiites ko iekarini tumbu vados..... Ar karoti mutee visu ielikt nevar - aizbrauc pie kada kas saprot kaytko no ta visa un samaksaa naudinu
ElvijsR
Ziņojumi: 2411
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

09 Nov 2016, 13:19

[/quote]
Ko tur pastastiit? tak zirgam skaidrs ka tur viss ir japartaisa- 1. jaizvelk no magnetolas lai buutu impils vai arii ebaya ir pieejamas kastiites ko iekarini tumbu vados..... Ar karoti mutee visu ielikt nevar - aizbrauc pie kada kas saprot kaytko no ta visa un samaksaa naudinu[/quote]


Tu gan esi dumš :doh:
Gunchs
Ziņojumi: 139
Pievienojies: 18 Dec 2013, 13:56
Braucu ar: nu jau e30 un e46
Reputācija: 1
 

09 Nov 2016, 14:04

Izlasi velreiz augstak rakstito.. Jau minneja par adapteriem pie tumbam...
No tava pargudra komentara pienemu ka ir vel kads cits variants...
Kursh te ir zirgs?
Profila bilde
vegnerse
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 21 Okt 2014, 01:48
Braucu ar: 328i sedanu
Atrašanās vieta: STA

09 Nov 2016, 15:34

Martinsoon rakstīja:
vegnerse rakstīja:Čau visiem! Kā izvēlēties kondensatoru/kapacitoru, uz cik vatiem cik faradu ietilpīgu kondensatoru vajag lai tas nav non-stop max slodzē un nekarstu?
ja tev reali nav 1kw subis un 2kw stipreklis tev vinu nevajag:) bet ja gribi tiiri skatam tad jaa ....
Subis 1.1 kW, pastaks 1.8kW, esmu redzējis, kā šāds komplekts piebeidz akumulatorus un rada sprieguma kritumus tā tikai.. Tāpēc labāk vienreiz 70-100 e kondensators, nekā mēnesī reizi 100e aķi :hahaha:
Tātad- tiešām vēlamais būtu 1fa/kW?
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

09 Nov 2016, 15:37

vegnerse rakstīja:
Martinsoon rakstīja:
vegnerse rakstīja:Čau visiem! Kā izvēlēties kondensatoru/kapacitoru, uz cik vatiem cik faradu ietilpīgu kondensatoru vajag lai tas nav non-stop max slodzē un nekarstu?
ja tev reali nav 1kw subis un 2kw stipreklis tev vinu nevajag:) bet ja gribi tiiri skatam tad jaa ....
Subis 1.1 kW, pastaks 1.8kW, esmu redzējis, kā šāds komplekts piebeidz akumulatorus un rada sprieguma kritumus tā tikai.. Tāpēc labāk vienreiz 70-100 e kondensators, nekā mēnesī reizi 100e aķi :hahaha:
Tātad- tiešām vēlamais būtu 1fa/kW?
Waaat :lol: :lol: :lol: Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..
ElvijsR
Ziņojumi: 2411
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

09 Nov 2016, 17:06

Waaat :lol: :lol: :lol: Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..

Kuram kondensātoram nav remote? :hahaha: :doh:
Jonjis
Ziņojumi: 898
Pievienojies: 01 Jūl 2011, 01:55
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

09 Nov 2016, 19:26

vegnerse rakstīja: Subis 1.1 kW, pastaks 1.8kW, esmu redzējis, kā šāds komplekts piebeidz akumulatorus un rada sprieguma kritumus tā tikai.. Tāpēc labāk vienreiz 70-100 e kondensators, nekā mēnesī reizi 100e aķi :hahaha:
Tātad- tiešām vēlamais būtu 1fa/kW?
Varbūt vienreiz nopērc normālu akumulatoru un saved kārtībā esošo ģeneratoru, savienojumus?
1800W amps - kāds modelis?

Lai no kondensatoriem būtu jēga, tas maksās ļoti lielu naudu...
Confusedz
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 21 Aug 2015, 21:44
Braucu ar: e36 in progress

09 Nov 2016, 21:15

Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

09 Nov 2016, 21:20

Cik te visiem ir gadu? Vai pamatskolā nav iets vai visas fizikas stundas bastotas? :supeer:
Profila bilde
Martinsoon
Ziņojumi: 1144
Pievienojies: 02 Dec 2012, 21:25
Braucu ar: Sauzemes lidmasinu
Atrašanās vieta: Riga purvciems/ziepniekkalns
Reputācija: 2
 

09 Nov 2016, 21:28

Confusedz rakstīja:Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
Kondensators pilda drusku savadaaku funkciju.... vins nav domaats lai tu ilgaak vareetu klausiities muuziku , bet gan ja gribeesi izspeleet kautkadu basa gabalu un subim naksies pasviist tad kondikis piepalidzes ar jaudas rezervi vajadziiigaa briidii kura burtiski vajadziiga uz 1 sekundi- nu to es apstastu taa lai tu saproti......... kondensators nav papildus akmulators!
Jonjis
Ziņojumi: 898
Pievienojies: 01 Jūl 2011, 01:55
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

09 Nov 2016, 21:44

šī gan ir pērle!
Confusedz rakstīja:Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

09 Nov 2016, 21:45

Jonjis rakstīja:šī gan ir pērle!
Confusedz rakstīja:Kondensators dod ļoti daudz, saku pēc pieredzes. Nekāda starpība vai jauns aķis vai vecs, ja diezgan jaudīga audio sistēma un nav kondensatora, pāris stundas uz laukuma ar nepielaistu auto un aķis paliek pavisam švaks.
baaa :lol: Šo saglabaju pie sevīm arī :lol: :lol: :lol:
Confusedz
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 21 Aug 2015, 21:44
Braucu ar: e36 in progress

09 Nov 2016, 21:52

Neesat laikam to īsto domu sapratuši, tā izskatās. :lol:
Jonjis
Ziņojumi: 898
Pievienojies: 01 Jūl 2011, 01:55
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

09 Nov 2016, 21:55

Tur nekādas domas nav, aplamas muļķības.
Profila bilde
Hazard
Ziņojumi: 2389
Pievienojies: 19 Okt 2011, 03:06
Braucu ar: 3 autobusu
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

10 Nov 2016, 00:36

ElvijsR rakstīja:
Waaat :lol: :lol: :lol: Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..

Kuram kondensātoram nav remote? :hahaha: :doh:
Tajos kondensatoros kuriem ir ievuvēts voltmetrs. Parsvara uz tādiem iznemot + un - klemēm vel ir tresā + Remote. Remonte ir priekš Voltmetra ieslegšanas.
ElvijsR
Ziņojumi: 2411
Pievienojies: 10 Aug 2014, 20:36
Braucu ar: 525d 328i
Atrašanās vieta: Rīga

10 Nov 2016, 10:08

Hazard rakstīja:
ElvijsR rakstīja:
Waaat :lol: :lol: :lol: Smiekligakais tas ka daudzi parsvara kondensatorus piesledz tā ka viņi tak visu laika pielsegti pie akumolatora pat tad kad auto nelieto..

Kuram kondensātoram nav remote? :hahaha: :doh:
Tajos kondensatoros kuriem ir ievuvēts voltmetrs. Parsvara uz tādiem iznemot + un - klemēm vel ir tresā + Remote. Remonte ir priekš Voltmetra ieslegšanas.
Nope. Ja rwmote nav pievienots pie kondiķa, strāva lìdz pastùzim neaiziet, značit arì kondensātors nesùc aķi arā. Un jā. Man kondesātors ir smukumam. :hahaha:
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

10 Nov 2016, 11:39

Reālos darba apstākļos 1F teiksim pie tās pašas 1kW slodzes (kura tiesa sakot REĀLI reti kuram te ir) pietiks 0.1-0.2s (atbilstošos aprēķinus pēc formulām, nevis tante teica, var sameklēt internetā) maksimums!
Basa "sitiens" parasti aizņem ievērojami ilgāku laiku (it īpaši dažādos "nēģeros" utt)... Pēc tā pirma momenta kondensators darbosies jau tikai kā papildus slodze.. Lai no kondensatora būtu kautkāda reāla jēga, tam būtu jāmaksā vairāk nekā lielākai daļai foruma autiņu (un jā, vieni faradi tur nav galvenais rādītājs)... Parasti (pat super jaudīgās saču sistēmas) naudu tiešām tērē kārtīgiem vadiem, ģeneratoram un akumulatoram - neviens kondensators nodos tādu efektu, kā savestas kārtībā minētās lietas!
d[-_-]b