Degvielas datčiks.
Problema tada , tiko ielēju tukšā bakā 20l , bet panelī rāda ~40l un katru dienu rāda kaut ko citu , citreiz piedarbinot auto rāda pilnu bāku , un tad lēnam nokrīt uz kādiem 35 vai 45 l , vai ieslēdzot aizdedzi parādi vienu, uzreiz izslēdzot un atkal ieslēdzot aizdedzi jau pavisam kaut ko citu , kas varētu but pa iemesliem kpc viņš tā melo ?
šita problēma jau bija vien reiz pirms jaunā gada kad auto 3 dienas nostāvot , ari pēkšņi sitā saka melot, bet pēc nedeļas vis palika normāli pats no sevis ,tagad sākas kad iznēmu salona paklāju arā un uzreiz sākas šitas, 2 nedēlas braukāju un joprojām nepazuda nekas, skatijos vadus , tieši pie štekera bija vadi jau tā uz robežas turās ,tagad notīriju un satinu, turās normāli, mainiju pašu spido, nekas nemainijās , nezinu ko vairs ko darīt
Tāpēc uzklausīšu visus ieteikumus ko darīt,pārbaudīt, utt !!!!
šita problēma jau bija vien reiz pirms jaunā gada kad auto 3 dienas nostāvot , ari pēkšņi sitā saka melot, bet pēc nedeļas vis palika normāli pats no sevis ,tagad sākas kad iznēmu salona paklāju arā un uzreiz sākas šitas, 2 nedēlas braukāju un joprojām nepazuda nekas, skatijos vadus , tieši pie štekera bija vadi jau tā uz robežas turās ,tagad notīriju un satinu, turās normāli, mainiju pašu spido, nekas nemainijās , nezinu ko vairs ko darīt
Tāpēc uzklausīšu visus ieteikumus ko darīt,pārbaudīt, utt !!!!
pārbaudi kas ir ar pludinu bāka vai tur nav kaut kas sagājis grīstē.
skatijos ari to , kontakts ir, viss staigā, , neko vairāk tur uz to pludiņu skatoties neieraudziju.
Aizdzen pie kompja pieliec!
lidziga problema , rada ko vien sagrib , bet kad ieleju vairak par 40 l datčiks nokritas uz nuli un deg lampinja , citreiz sak radit kad baka ir mazak par 40 l ( 40 l rada pilnu baka , bet baka lien iekša 60) citreiz janem klema nost laj atgljučitu , abus pludinjus parbaudiju strada normali , apravumu nekur nav domaju kad pats spidometrs gljuko , uzstadot obc - sapratu ka spidometrs ok , vienigajs saku domat par vadiem , bet kapec tiesi pec 40 l sak radit tukšu baku un deg lampinja un kapec vinjsh rada
10l = 1/4
20l = 1/2
30l = 3/4
40l = 1/1
sakot no 40 un lidz pilnaj bakaj rada tukšu un deg lampinja
citreiz kad baka ir 20 l (rada bus baku) iedarbinot motoru - rada vairak , un pec briza nokrit atpakalj uz pus baku , citreiz slegajot aizdedzi rada katru reizi ko citu , spidometrs originalajs ( nav majnits ) ja pie vajnas vadi tad kur meklet tos vajos posmus , vaj galus paneļa puse , un ja pie vajnas pludiņi tad no benzinnieka der dizelim vaj jaņem tieši dizelim ?
un ka topika autors atrisinaja problemu ?
P.S. labaja puse pludinja vadi bija pusbeigti , salodeju - problema nepazuda , suknitis baka strada ( nesen tika nemts ara un iztirits ) , pie kompja tika slegts , nekadas kljudas nemeta ara
10l = 1/4
20l = 1/2
30l = 3/4
40l = 1/1
sakot no 40 un lidz pilnaj bakaj rada tukšu un deg lampinja
citreiz kad baka ir 20 l (rada bus baku) iedarbinot motoru - rada vairak , un pec briza nokrit atpakalj uz pus baku , citreiz slegajot aizdedzi rada katru reizi ko citu , spidometrs originalajs ( nav majnits ) ja pie vajnas vadi tad kur meklet tos vajos posmus , vaj galus paneļa puse , un ja pie vajnas pludiņi tad no benzinnieka der dizelim vaj jaņem tieši dizelim ?
un ka topika autors atrisinaja problemu ?
P.S. labaja puse pludinja vadi bija pusbeigti , salodeju - problema nepazuda , suknitis baka strada ( nesen tika nemts ara un iztirits ) , pie kompja tika slegts , nekadas kljudas nemeta ara
šodien bija lajks bisku pacakareju degvielas dat4ikus -
# atsledzot abus dat4ikus - rada tuk6u baku
# abus dat4iku vadus sasledzot uz isso - rada to pašu tukšu baku (pec idejas viena varianta bija jarada pilno baku , manuprad kad bija uz isso , nodomaju ka problema vados )
laizam talak
panemu mainigo pretestibu (vaj hz ka to sauc) piesledzu sakuma laba , pectam kreisa dat4ika vieta , abos gadijumos grozot to (mainot pretestibu) degvielas dat4iks (priborka un obc) maina raditaju , vareja uzgriezt no tukšas bakas lidz pat pilnajai - sanak pravodka ir vesela
baka jabut +/- 15 litriem
labais dat4iks rada pretestibu ~140 Om
kreisais ~ 20 Om
cik zinu abas bakas daljas degvielas limenis var atškirties , tapec tada pretestiba ir iespejama
tagad esu galigi apstulbis , pravodka itka vesela , un dat4iki itka ari , priborkas problema atkrit jo piesledzot OBC , tas rada to pašu ko priborka , varbut kads var ieteikt ko darit , jo nahaljavu pirkt un majnit kka negribas , kur varetu but vaina kura aprakstita iepriekšeja posta
# atsledzot abus dat4ikus - rada tuk6u baku
# abus dat4iku vadus sasledzot uz isso - rada to pašu tukšu baku (pec idejas viena varianta bija jarada pilno baku , manuprad kad bija uz isso , nodomaju ka problema vados )
laizam talak
panemu mainigo pretestibu (vaj hz ka to sauc) piesledzu sakuma laba , pectam kreisa dat4ika vieta , abos gadijumos grozot to (mainot pretestibu) degvielas dat4iks (priborka un obc) maina raditaju , vareja uzgriezt no tukšas bakas lidz pat pilnajai - sanak pravodka ir vesela
baka jabut +/- 15 litriem
labais dat4iks rada pretestibu ~140 Om
kreisais ~ 20 Om
cik zinu abas bakas daljas degvielas limenis var atškirties , tapec tada pretestiba ir iespejama
tagad esu galigi apstulbis , pravodka itka vesela , un dat4iki itka ari , priborkas problema atkrit jo piesledzot OBC , tas rada to pašu ko priborka , varbut kads var ieteikt ko darit , jo nahaljavu pirkt un majnit kka negribas , kur varetu but vaina kura aprakstita iepriekšeja posta
Ieteiktu ielikt pamegjinat citu degvielas sukni ar visu daciku. Lieku vainu uz pashu degvielas raditaju kas ir kopa ar galvano sukni. Pasam tapat ir bijis divas reizes.
Vadus izzvani ar testeri un miers.
Ps. Visiem e36 bendz dzinejiem tie sukni principaa ir vienadi. Tik uz 2.8 gan nevajadzetu likt sukni no 1.6 bet otradi gan var
Vadus izzvani ar testeri un miers.
Ps. Visiem e36 bendz dzinejiem tie sukni principaa ir vienadi. Tik uz 2.8 gan nevajadzetu likt sukni no 1.6 bet otradi gan var
...
Šodien beidzot ar 3-šo piegaienu tiku gala ar to s*da degvielas datčiku , butu noskaidrojis problemu jau pirmaja reize , ja pieverstu uzmanibu pretestibas radijumiem (pirmo reizi testeju ar veco testeri , kuram ir bultinja , un parbaudiju darba speju un vaj nav apravumu - tadu nebija) šodien izdomaju pa4akaret vel tos datčikus , un ta ka vakar tika pielieta pilna baka - saku ar pretestibas merišanu (bet jau ar elektronisko testeri) , labaja puse paradija ~ 250 Om , bet kreisaja ~ 470 - te nu gan biju parsteigts , jo vinjem pretestibai jabut apmeram no 15-17 Om lidz 240 - 260 Om , tad kreiso datčiku vilku ara un saku čakaret (testet) talak . (P.S. neiesaku to darit kad baka ir pielieta lidz malam ) normali iztestejot visu ķedi - secinaju ka vinjsh ir beigts , tad pa 5 eiro iegadajos citu ejošu datčiku (uz vietas perkot parbaudiju pretestibu ) un usliku , un vis strada perfekti , vismaz man ta liekas , gljuki pazuda , un rada pareizo degvielas daudzumu
ar to ka beigtajam maksimala pretestiba bija gandriz 2-as reizes lielaka - vinjsh meloja pa kadiem 15 litriem (radija vairak)
abu datčiku pretestiba summai jabut ~ 500Om (pie pilnas bakas) bet man sanaca kad ir ap ~750 Om , tapec piepildot 2/3 no bakas (40 litri) radija pilnu baku , a lejot talak iekša - pretestiba parsniedza iespejamo - un spidometrs saka gljučit (cik zinu vadi iet pa taisno uz spidiķi)
ja kadam gadas lidziga problema - iesaku izzvanit vadus un parbaudit datčikus , ka ari to min / max pretestibas un vaj nav apravumu ķede , ar spidometra parbaudi bus grutak , jo to jamaina un jaskatas , bet ja ir pilnais OBC , un OBC rada to pašu ko spidometrs , tad ar tiem viss kartiba =)
ceru ka kadam noderes
ar to ka beigtajam maksimala pretestiba bija gandriz 2-as reizes lielaka - vinjsh meloja pa kadiem 15 litriem (radija vairak)
abu datčiku pretestiba summai jabut ~ 500Om (pie pilnas bakas) bet man sanaca kad ir ap ~750 Om , tapec piepildot 2/3 no bakas (40 litri) radija pilnu baku , a lejot talak iekša - pretestiba parsniedza iespejamo - un spidometrs saka gljučit (cik zinu vadi iet pa taisno uz spidiķi)
ja kadam gadas lidziga problema - iesaku izzvanit vadus un parbaudit datčikus , ka ari to min / max pretestibas un vaj nav apravumu ķede , ar spidometra parbaudi bus grutak , jo to jamaina un jaskatas , bet ja ir pilnais OBC , un OBC rada to pašu ko spidometrs , tad ar tiem viss kartiba =)
ceru ka kadam noderes
Datčika pienākošajā vadā ir +??
Man problēma tāda, ka viņš vispār nerāda. un izbeidzās pēkšņi. Drošinātājs nav viņiem? Un ja nē, ko darīt? Meklēt, kur vads pārberzts, kā viņu vispār ārā izvilkt?
Man problēma tāda, ka viņš vispār nerāda. un izbeidzās pēkšņi. Drošinātājs nav viņiem? Un ja nē, ko darīt? Meklēt, kur vads pārberzts, kā viņu vispār ārā izvilkt?
datčikiem pienak 3 vadi - 1 vads kopejs , un 2-vadi katram atsevišķi , pieņemu ka tajos vados kas iet atsvišķi jabut spriegumam , bet neesu parbaudijis
pirmaja karta pameģini novienot akumulatora klemu uz kadu minuti (gadijuma ja deg lampiņa un datčiks stav uz nules un nekustas)
ja nelidz , tad nem nost aizmugures benķi un pa saniem zem ta atradisi 2us apaljigus tadus ka korķjus (uz 4am skruveem) , skruve tos valja un tu esi ticis pie bakas datčiku štekeriem
sakuma vienkarši novieno nost un parbaudi datčikus ar testeri , vaj nav apravumu kkur baka pie datčika ,
ja abiem datčikiem apravumu nav tad parbaudi pretestibu datčikiem ja bus robežas no 15-17 Om lidz 260 Om tad datčiki itka esot dzivi ,
tad ja vari panem pretestibas ari tada paša diapazona (velams kkur 100 Om) un meģini pieslegt pie abiem datčiku pienakošiem vadiem , (iznemt ara datčiku var , atskruvejot korķi uz bakas kur pienak vadi , un novienojot pienakošas trubinjas , diezgan p*seligs darbinjš jo tas trubinjas trauce , bet izņemt var )
Jebkura gadijuma jasledz ara aizdedzi lidz galam un jauzgaida kadas dažas sekundes (es nemu ara atslegu no aizdedzes pat) un tad sledz iekša ( pie ieslegtas aizdedzes spidometra radijumi nemainisies uzreiz , varbut gaidot ilgaku lajku ari kkas mainisies , bet es ieteiktu slegat aizdedzi laj parbauditu darba speju )
Kur atrodas vadi priekšpuse (pie panelja) nezinu tapec paarbaudiju vadu darbaspeju sledzot klat pretestibas ,
ja viss ir darbaspeja , megini parbaudit baka esošo degvielas daudzumu ar OBC (slepto funkciju Nr.2) ja obc rada to pašu ko spidometrs , tad spidometrs ir dzivs , ja OBC nav , var meginat majnit Spidometru un skatities kas bus
blin nu esu sarakstijis bet nu cerams kad tiksi gala , tikaj labaja puse nesasledz uz iso suknja vadus , dat4ikiem ir vienadi štekeri (dzeltens un brunajs lajkam , un štekeri balti (vismaz man bija)
pirmaja karta pameģini novienot akumulatora klemu uz kadu minuti (gadijuma ja deg lampiņa un datčiks stav uz nules un nekustas)
ja nelidz , tad nem nost aizmugures benķi un pa saniem zem ta atradisi 2us apaljigus tadus ka korķjus (uz 4am skruveem) , skruve tos valja un tu esi ticis pie bakas datčiku štekeriem
sakuma vienkarši novieno nost un parbaudi datčikus ar testeri , vaj nav apravumu kkur baka pie datčika ,
ja abiem datčikiem apravumu nav tad parbaudi pretestibu datčikiem ja bus robežas no 15-17 Om lidz 260 Om tad datčiki itka esot dzivi ,
tad ja vari panem pretestibas ari tada paša diapazona (velams kkur 100 Om) un meģini pieslegt pie abiem datčiku pienakošiem vadiem , (iznemt ara datčiku var , atskruvejot korķi uz bakas kur pienak vadi , un novienojot pienakošas trubinjas , diezgan p*seligs darbinjš jo tas trubinjas trauce , bet izņemt var )
Jebkura gadijuma jasledz ara aizdedzi lidz galam un jauzgaida kadas dažas sekundes (es nemu ara atslegu no aizdedzes pat) un tad sledz iekša ( pie ieslegtas aizdedzes spidometra radijumi nemainisies uzreiz , varbut gaidot ilgaku lajku ari kkas mainisies , bet es ieteiktu slegat aizdedzi laj parbauditu darba speju )
Kur atrodas vadi priekšpuse (pie panelja) nezinu tapec paarbaudiju vadu darbaspeju sledzot klat pretestibas ,
ja viss ir darbaspeja , megini parbaudit baka esošo degvielas daudzumu ar OBC (slepto funkciju Nr.2) ja obc rada to pašu ko spidometrs , tad spidometrs ir dzivs , ja OBC nav , var meginat majnit Spidometru un skatities kas bus
blin nu esu sarakstijis bet nu cerams kad tiksi gala , tikaj labaja puse nesasledz uz iso suknja vadus , dat4ikiem ir vienadi štekeri (dzeltens un brunajs lajkam , un štekeri balti (vismaz man bija)
tu to visu pārčekoji ar multimetru??
Pastāstīšu sīkāk savu gadījumu.
Man testam bija rezerves visi tie pribambasi, kas iet iekšā bākā, ar visiem štekeriem utt. Vadus sakontaktēju ar tiem, pārbaudīju, nekas nemainījās (tiesa gan, neņēmu ārā atslēgu, tikai izslēdzu aizdedzi, kā arī pie aķa vēl neesmu ķēries klāt. Tātad tālāk ieraudzīju, ka viņiem ir 1 kopējs vads, nodomāju +, pirms pirmā dačika vadus pušu, pieliku testeri (parastu mazu lampiņu 12V, tāpēc arī par spriegumu prasīju), nekas nenotika, saliku arī vadus vnk uz īso, cik paziņa pateica, vajadzēja rādīt pilnu, bet nekas nemainījās. Tāpēc domāju, ka vaina ir kaut kur vados. Vai spidometrā.
Bija arī noplīsis vads pie paša 2. dačika štekera, jau sapriecājos, bet nekā. Kur vēl viņi var pārberzties vai noplīst hz. Varbūt vieglāk būs izņemt spidometru, pačekot uz cita?? (ir pieejams). Vai tomēr reālāk vilkt kkur vadus ārā un meklēt pārrāvuma vietu?
Un tas 3. dačiku vads, es tādu vispār neredzēju, kur tas nāk??
Pastāstīšu sīkāk savu gadījumu.
Man testam bija rezerves visi tie pribambasi, kas iet iekšā bākā, ar visiem štekeriem utt. Vadus sakontaktēju ar tiem, pārbaudīju, nekas nemainījās (tiesa gan, neņēmu ārā atslēgu, tikai izslēdzu aizdedzi, kā arī pie aķa vēl neesmu ķēries klāt. Tātad tālāk ieraudzīju, ka viņiem ir 1 kopējs vads, nodomāju +, pirms pirmā dačika vadus pušu, pieliku testeri (parastu mazu lampiņu 12V, tāpēc arī par spriegumu prasīju), nekas nenotika, saliku arī vadus vnk uz īso, cik paziņa pateica, vajadzēja rādīt pilnu, bet nekas nemainījās. Tāpēc domāju, ka vaina ir kaut kur vados. Vai spidometrā.
Bija arī noplīsis vads pie paša 2. dačika štekera, jau sapriecājos, bet nekā. Kur vēl viņi var pārberzties vai noplīst hz. Varbūt vieglāk būs izņemt spidometru, pačekot uz cita?? (ir pieejams). Vai tomēr reālāk vilkt kkur vadus ārā un meklēt pārrāvuma vietu?
Un tas 3. dačiku vads, es tādu vispār neredzēju, kur tas nāk??
2 datciki = 4 vadi
1 ir kopejs ( dzeltenais )
2 brunie iet uz katru datciku atseviskji
Spiditji laj iznemtu ara janem nost sturi ( var nenemt ja ir stures lifts) samajnit spiditjus ar visu stures njemsanu ir kadas 5-10 min lajka ,
Vadus ar testeri neparbaudisi vienkarsi piesledzot stekera vietaj testeri , vienigajs vienu vadu no abiem galiem izzvanit , tape ietejcu pielikt datciku vieta pretestibas ap 100 Om , ja bultinja kustetos tad vadi dzivi , ja ne tad vaj nu vadi vaj spidikjis , a ar testeri nomeri pretestibu datcikiem , velams min un max ( laj to izdaritu vajnu nem ara dlvinjus , vaj meri pie tuksas un pilnas bakas , veiksmi tev
( parsvars visi darbinji ar multimetru un pretestibam)
1 ir kopejs ( dzeltenais )
2 brunie iet uz katru datciku atseviskji
Spiditji laj iznemtu ara janem nost sturi ( var nenemt ja ir stures lifts) samajnit spiditjus ar visu stures njemsanu ir kadas 5-10 min lajka ,
Vadus ar testeri neparbaudisi vienkarsi piesledzot stekera vietaj testeri , vienigajs vienu vadu no abiem galiem izzvanit , tape ietejcu pielikt datciku vieta pretestibas ap 100 Om , ja bultinja kustetos tad vadi dzivi , ja ne tad vaj nu vadi vaj spidikjis , a ar testeri nomeri pretestibu datcikiem , velams min un max ( laj to izdaritu vajnu nem ara dlvinjus , vaj meri pie tuksas un pilnas bakas , veiksmi tev
( parsvars visi darbinji ar multimetru un pretestibam)
hmm, testers jā, žēl, ka man viņa nav. Ko vēl citu var izmantot, lai iegūtu 100 omu pretestību? :)
Kā arī šodien vnk, nezinu kā lai pasaka, notestēju? spidometru. (inspection) Visas bultiņas kustējās. Tas jau spidometrs vesels.
Būtu multimetrs, varētu patestēt pretestību tiem datčikiem, kas man jau stāv ārā (rezerves), un ja tiešām vainīgi, nomainītu.
Man jau aizdoma, ka tomēr tas kopējais vadiņš kkur ir pušu, jāmeklē kkur.
Kā arī šodien vnk, nezinu kā lai pasaka, notestēju? spidometru. (inspection) Visas bultiņas kustējās. Tas jau spidometrs vesels.
Būtu multimetrs, varētu patestēt pretestību tiem datčikiem, kas man jau stāv ārā (rezerves), un ja tiešām vainīgi, nomainītu.
Man jau aizdoma, ka tomēr tas kopējais vadiņš kkur ir pušu, jāmeklē kkur.
pretestibu vari pameklet kados vecajos elektro priboros multimetrs mera pretestibu nevis padod vajadzigo
ja nu spidometra kads pienakosais kontakts atlodejas , tas neietekmes to spidometra testu manuprat , un es ari domaju kad vads kkur ir caw , pectam saku domat uz to dat4iku kas ir ar sukni , beigas sanaca ka kreisajs
gribi ka labak - sanak ka vienmer
ja nu spidometra kads pienakosais kontakts atlodejas , tas neietekmes to spidometra testu manuprat , un es ari domaju kad vads kkur ir caw , pectam saku domat uz to dat4iku kas ir ar sukni , beigas sanaca ka kreisajs
gribi ka labak - sanak ka vienmer
Manā gadījumā bija vainīgs vadiņš. Kuru es sačinīju jau pašā sākumā, tomēr nekas nemainījās. Noņēmu to klemmi uz 1 min un viss aizgāja. Varbūt kāds elektro-guru var pastāstīt kāpēc šajā gadījumā vajadzēja resetot to visu pasākumu, lai atkal paķertu? Tiešām interesē atbilde.
nu lidzigs variants ka man , man kreisaja bakas dalja datcikam max pretestiba bija gandriz 2-reiz lielaka , un ielejot pari 40 litriem , kopeja pretestiba (no abiem dat4ikiem ) parsniedza pieljaujamo ~500 Om , un tad saka glju4it spidikjis (dega lampinja un bultinja izskatijas mirusi) , kad baka bija 40 litri un mazak , citreiz atgljucija patc , citreiz bija janem klemu nost , pieljauju kad tev ari kkas nav kartiba tomer , un klemas nonemsana atri apniks - ja tev patik pieliet baku lidz malam
Man dīzelim problēma atrisinājās noņemot klemmi,a to rādīja tukšu bāku un dega lampiņa
Man tds ir nedaudz savādāka kaite, pielejot bāku pilnu rada pilnu, bet kad krītas, tad tikai līdz baltajai iedalās pirms sarkanā, tur arī iesprūst un uz leju neiet. Pielejot atkal rada, protams ja ir virs ceturtdaļas bākas.
Kas varētu būt pie vainas? Pludiņš bākā zemāk neiet? Instrumentu panelim defekts?
Kas varētu būt pie vainas? Pludiņš bākā zemāk neiet? Instrumentu panelim defekts?
Varbut datciks iesprust un neiet zemak , varbut kad sliede uz datcika beigta , drizak datcika vajna nevis paneli , ja ir 18 obc tad skaties tur ko rada ar 7 funkciju
1)Ja vainīgs spidometrs, izslēdzot auto, bultiņa paliks uz tās līnijas.
2)Ja bultiņa nokrīt, tad vaina ir pludiņos.
2)Ja bultiņa nokrīt, tad vaina ir pludiņos.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.