Nelec Degvielas suknis negriez
Problema kuru nekadi nevaru atrisinat. Aukstu autinu pielaizu nobraucu kadus 3 km un noslapst vairak nevar pielaist var dzirdet ka degvielas suknis negriez. Nomainiju degvielas releju un degvielas sukni un problema neatrisinajas. Kas vel var but pie vainas ?
Drosinatajs nomainits . Ir tikai Centrala atslega
Nezinu kas vel varetu but.
Nezinu kas vel varetu but.
pie drošinātāja/releja pienāk strāva? Ja pienāk tur tad vai strāva aiziet līdz sūknim?
Pie sūkņa pārbaudi tā:
1. Pārbaudi vai ir + ņemot - no korpusa
2. Pārbaudi vai ir - ņemot + no akumulatora.
Tālāk atraksties.
Pie sūkņa pārbaudi tā:
1. Pārbaudi vai ir + ņemot - no korpusa
2. Pārbaudi vai ir - ņemot + no akumulatora.
Tālāk atraksties.
Tur ta lieta ka To pienak To nepienak ta strava suknim tgd pienak nobrauksu 3km noslapst un vairak nepienak
lai neceptu jaunu tēmu.
- dzirkstele nav
- sūknim štroms neiet
- kļūdas nav
- pie kompja neredz ne sadaleni, ne kloķeni (griežot ar starteri kompis nerāda motora rpm)
- aftermarketa imo un sidženi šodien izravēja, nekas nemainījās
- releji veseli, štroms arī pie pagrieztas aizdedzes ir tur kur tam jābūt
- eļļas klučus nevar nodzēst
96 gada, 1.8 vagons. kompis būs atteicies?
- dzirkstele nav
- sūknim štroms neiet
- kļūdas nav
- pie kompja neredz ne sadaleni, ne kloķeni (griežot ar starteri kompis nerāda motora rpm)
- aftermarketa imo un sidženi šodien izravēja, nekas nemainījās
- releji veseli, štroms arī pie pagrieztas aizdedzes ir tur kur tam jābūt
- eļļas klučus nevar nodzēst
96 gada, 1.8 vagons. kompis būs atteicies?
ECU vai kloķenes devējs.
Ja jau pat eļļas klučus nevar nodzēst (kuriem iedarbinātu auto nevajag), tad jau tiešām izklausās pēc paša ECU. Pamēģini citu un tad gaidam reportu.
rpm pie kompja var nerādīt arī dēļ sūdīga diagnostikas kabeļa kopā ar baterijas (aķīša) voltāžu.
kā tur ar to ecu maiņu, jāņem arī ews un atslēga?
ECU, EWS un čips.
Manejais sobrid Atrodas Lak-Y servisa ari tada pazimes doma ka kompis vainigs :(
samainīju pultij baterijas, noņēmu akumulātoru uz pāris stundām, izraustīju kloķenes un sadalenes devēju vadus un aizgāja. Vismaz atkrīt izdevumi ar vadības bloku. Pieļauju, ka vaina kloķenes devējā, varbūt mainot ūdenssūkni biju kaut kur iespiedis. Rūcošam tos vadus raustu, bet neslāpst nost. Kā ir bmw, ja kloķeni nelasa, tad vispār nerūc? Otrai mašīnai (Tigra) norauju kloķenes devēju un motors turpina rūkt lasot no sadalenes, tikai diezgan aplami. Drīz jābrauc garāks gabals ar visu bērnu mašīnā un nemaz negribētos šādā aukstumā palikt.
Mans ar leca nobrauz bik un noslapst i vso nakama diena atkal var pielaist servisa visu izpetija tgd doma ka kompis miris jo bija ar noravets klokenes devejs :)
Man pirms tam vispār neleca. Tiesa, izbraucis nēesmu. Kubikus joprojām nevar uztaisīt zaļus. Kad būs laiks jāizbrauc, ja nerūks, tad raksies tālāk
Siemens vadība lec un rūc, ja kloģenes devējs. Bosch nelecot vispār.Steinbergs rakstīja:samainīju pultij baterijas, noņēmu akumulātoru uz pāris stundām, izraustīju kloķenes un sadalenes devēju vadus un aizgāja. Vismaz atkrīt izdevumi ar vadības bloku. Pieļauju, ka vaina kloķenes devējā, varbūt mainot ūdenssūkni biju kaut kur iespiedis. Rūcošam tos vadus raustu, bet neslāpst nost. Kā ir bmw, ja kloķeni nelasa, tad vispār nerūc? Otrai mašīnai (Tigra) norauju kloķenes devēju un motors turpina rūkt lasot no sadalenes, tikai diezgan aplami. Drīz jābrauc garāks gabals ar visu bērnu mašīnā un nemaz negribētos šādā aukstumā palikt.