īstais nobraukums?
Šo te es kopēju no neta,vienkārši negibēju pats ar saviem vārdiem rakstīt,jo tpt šis ir saprotams.
Tātad:
"Jautājums visnotaļ cienījamajiem BMW spečukiem.
Man te stāsta, ka jebkuram BMW automobilim, varot noteikt viņa reālo nobraukumu, pat ja viņa spidometrs ir bijis pie daktera un pagriezts uz zemāku skaitli. Procedūra esot sekojoša:
1.Iekāpjam BMW auto;
2.Atrodam pogu ar kuru dzēš dienas kilometrāžu;
3.Ieliekam aizdedzē atslēgu;
4.Nospiežam dzēšanas pogu un neatlaižot to pagriežam aizdedzes atslēgu uz pirmo pozīciju;
5.Atlaižam pogu;
6.Odometrs sākot rādīt cipariņus, no kuriem pirmais ir reālais nobraukums.
Diez vai tā ir taisnība? Kāds ir mēģinājis?
"
, tādat cik esmu iekāpis čomu bmw un skatijies brīnumi notiek, to visu izdarot tiešām pats redzēju skaitlīšus,piem rāda ka spidometrā ir kādi 300`000 ,bet uzstaisot to mahināciju ar pogu parāda 800`235 +-.
Spečuki,ko jūs sakat par šo? jo par sava autiņa nobraukumu "Īsto" vispār šokēts esmu
Tātad:
"Jautājums visnotaļ cienījamajiem BMW spečukiem.
Man te stāsta, ka jebkuram BMW automobilim, varot noteikt viņa reālo nobraukumu, pat ja viņa spidometrs ir bijis pie daktera un pagriezts uz zemāku skaitli. Procedūra esot sekojoša:
1.Iekāpjam BMW auto;
2.Atrodam pogu ar kuru dzēš dienas kilometrāžu;
3.Ieliekam aizdedzē atslēgu;
4.Nospiežam dzēšanas pogu un neatlaižot to pagriežam aizdedzes atslēgu uz pirmo pozīciju;
5.Atlaižam pogu;
6.Odometrs sākot rādīt cipariņus, no kuriem pirmais ir reālais nobraukums.
Diez vai tā ir taisnība? Kāds ir mēģinājis?
"
, tādat cik esmu iekāpis čomu bmw un skatijies brīnumi notiek, to visu izdarot tiešām pats redzēju skaitlīšus,piem rāda ka spidometrā ir kādi 300`000 ,bet uzstaisot to mahināciju ar pogu parāda 800`235 +-.
Spečuki,ko jūs sakat par šo? jo par sava autiņa nobraukumu "Īsto" vispār šokēts esmu
Tā nav taisnība, un tas ko panāc ar mazās pogas turēšanu ir paneļa self test.
Ar to var nočekot vai deg visi pikseļi, vai nav izņemtas air bag un citas lampas.
Ar to var nočekot vai deg visi pikseļi, vai nav izņemtas air bag un citas lampas.
Pilnīgs fufelis, tas cipars spidometra kods (katram ir unikāls), nekāda sakara ar nobraukumusviestmaizesslepkava rakstīja:Šo te es kopēju no neta,vienkārši negibēju pats ar saviem vārdiem rakstīt,jo tpt šis ir saprotams.
Tātad:
"Jautājums visnotaļ cienījamajiem BMW spečukiem.
Man te stāsta, ka jebkuram BMW automobilim, varot noteikt viņa reālo nobraukumu, pat ja viņa spidometrs ir bijis pie daktera un pagriezts uz zemāku skaitli. Procedūra esot sekojoša:
1.Iekāpjam BMW auto;
2.Atrodam pogu ar kuru dzēš dienas kilometrāžu;
3.Ieliekam aizdedzē atslēgu;
4.Nospiežam dzēšanas pogu un neatlaižot to pagriežam aizdedzes atslēgu uz pirmo pozīciju;
5.Atlaižam pogu;
6.Odometrs sākot rādīt cipariņus, no kuriem pirmais ir reālais nobraukums.
Diez vai tā ir taisnība? Kāds ir mēģinājis?
"
, tādat cik esmu iekāpis čomu bmw un skatijies brīnumi notiek, to visu izdarot tiešām pats redzēju skaitlīšus,piem rāda ka spidometrā ir kādi 300`000 ,bet uzstaisot to mahināciju ar pogu parāda 800`235 +-.
Spečuki,ko jūs sakat par šo? jo par sava autiņa nobraukumu "Īsto" vispār šokēts esmu
Nobraukumu var izzīst tikai no dzinēja kompja vai EWS, ja tāds ir
buļļa kaka tā ir nevis īstais nobraukums, jau cik reizes forumā šis ir aprunāts, bet cilvēki tāpat taisa savus pieņemumus no zila gaisa.
Vai tad ir jābūt stulbam un jātic, ka tas ir kaut kāds reālais nereālais vai hvz kāds paranormālais nobraukums, nemaz nepārbaudot vai, pēc pāris nobrauktiem km, tas cipars mainās?
Lūdzu vēlreiz info, kas tur tieši rādās:
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
Vai tad ir jābūt stulbam un jātic, ka tas ir kaut kāds reālais nereālais vai hvz kāds paranormālais nobraukums, nemaz nepārbaudot vai, pēc pāris nobrauktiem km, tas cipars mainās?
Lūdzu vēlreiz info, kas tur tieši rādās:
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #
Labi visskaidrs,nav jau uzreiz jābļauj. :)
o,paldies,šito ar grasijos uzjautātseeingman rakstīja:buļļa kaka tā ir nevis īstais nobraukums, jau cik reizes forumā šis ir aprunāts, bet cilvēki tāpat taisa savus pieņemumus no zila gaisa.
Vai tad ir jābūt stulbam un jātic, ka tas ir kaut kāds reālais nereālais vai hvz kāds paranormālais nobraukums, nemaz nepārbaudot vai, pēc pāris nobrauktiem km, tas cipars mainās?
Lūdzu vēlreiz info, kas tur tieši rādās:
1st display: BMW PART NUMBER (6 digits)
2nd display: CODE NUMBER (5 digits) Internal Coding Plug #
3rd display: K NUMBER (4 digits)
4th display: CHASSIS NUMBER (5 digits) this is part of your VIN
5th display: SOFTWARE VERSION (3 digits)
6th display: REVISION INDEX (2 digits) Hardware #