Čipošana jeb vadības bloka pārprogrammēšana

Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 
klifiks rakstīja:
klifiks rakstīja:Sveiki. Gribēju pajautāt, vai ir jēga šo čipot? M52B25 323
Un ko man tas dos, un kur vislabāk to būtu darīt, cena nav galvenais, galvenais lai viss ir kvalatīvi un viss čotka.
Vēl arvien aktuāls jautājums
priekškam tev to ? ja tas ir pilnīgi stock atmosfērisks benzīnnieks,tad īsti neredzu jēgu čipošanai.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
klifiks rakstīja:
klifiks rakstīja:Sveiki. Gribēju pajautāt, vai ir jēga šo čipot? M52B25 323
Un ko man tas dos, un kur vislabāk to būtu darīt, cena nav galvenais, galvenais lai viss ir kvalatīvi un viss čotka.
Vēl arvien aktuāls jautājums
Vakar savam dabuju čipu - liekas, ka drusku niknāks ir.
Profila bilde
klifiks
Ziņojumi: 215
Pievienojies: 14 Nov 2014, 01:10
Braucu ar: E36compact
Atrašanās vieta: Ķekava
gleizds rakstīja:
klifiks rakstīja:
klifiks rakstīja:Sveiki. Gribēju pajautāt, vai ir jēga šo čipot? M52B25 323
Un ko man tas dos, un kur vislabāk to būtu darīt, cena nav galvenais, galvenais lai viss ir kvalatīvi un viss čotka.
Vēl arvien aktuāls jautājums
priekškam tev to ? ja tas ir pilnīgi stock atmosfērisks benzīnnieks,tad īsti neredzu jēgu čipošanai.
Gribās nedaudz niknāku un cik esmu dzirdējis, nedaudz ekonomiskāks paliek.
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
klifiks rakstīja:Gribās nedaudz niknāku un cik esmu dzirdējis, nedaudz ekonomiskāks paliek.
ekonomiskāki paliek tikai dīzeļi :lol:

pārējā laikā, bez vismaz M50 iep. kolektora nav jēgas
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Man točna nav ekonomiskāks, man nemaz nebija tāds mērķis, man vajag lai viņš ar 3. ātrumu negurst nost.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 
māriņš rakstīja:Man točna nav ekonomiskāks, man nemaz nebija tāds mērķis, man vajag lai viņš ar 3. ātrumu negurst nost.
Jauda un ekonomija nav apvienojama parastam iekšdedzes dzinējam bez papildus tehnoloģijām, var optimizēt tabulas jo standartā tās ir vairāk ekoloģijai, bet lai dzinējs būtu jaudīgāks to ir jābaro!
fishy
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 09 Aug 2015, 13:08
Braucu ar: 1.8is kupeja
Sveiki!

Jautājums sekojošs...vai ir jēga, un ja ir tad kāda, čipot 1.8is? :clap:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 
Nekāds lielai jaudas ieguvums jau nebūs..
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
Interese vai kads ir licis 2.0 vanos dzinejam turbini ar siemens vadibu?
ko ir mainijis un pie kura vedis regulet?
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 
gda33 rakstīja: m52b28 dzinejs ar tikko parlasitu kartera ventilaciju, cipotu vadibas bloku, izkodetas zondes! dzinejs strada perfekti, nekas nav nosulojies. redline pacelts lidz 7k rpm 750 eur swaps
Eu! šitais man arī interesē? izkodēt aizm. zondi un pacelt rpm limiteri uz 6900
To vispār var izdarīt ms41 vadībai? :rolleyes: jeb būs dengi na veter...
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
kars rakstīja:
gda33 rakstīja: m52b28 dzinejs ar tikko parlasitu kartera ventilaciju, cipotu vadibas bloku, izkodetas zondes! dzinejs strada perfekti, nekas nav nosulojies. redline pacelts lidz 7k rpm 750 eur swaps
Eu! šitais man arī interesē? izkodēt aizm. zondi un pacelt rpm limiteri uz 6900
To vispār var izdarīt ms41 vadībai? :rolleyes: jeb būs dengi na veter...
Izskodeti zondi :D
Profila bilde
JahManGang
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 16 Feb 2014, 11:00
Vladlen rakstīja:
kars rakstīja:
gda33 rakstīja: m52b28 dzinejs ar tikko parlasitu kartera ventilaciju, cipotu vadibas bloku, izkodetas zondes! dzinejs strada perfekti, nekas nav nosulojies. redline pacelts lidz 7k rpm 750 eur swaps
Eu! šitais man arī interesē? izkodēt aizm. zondi un pacelt rpm limiteri uz 6900
To vispār var izdarīt ms41 vadībai? :rolleyes: jeb būs dengi na veter...
Izskodeti zondi :D
šitas ir intresanti!
Ko dod izkodēta zonde? :D
Tieši šodien viena izbeidzās vrb vjg izkodēt abas ! :hahaha:
Profila bilde
JahManGang
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 16 Feb 2014, 11:00
JānisK-[JK] rakstīja:
māriņš rakstīja:Man točna nav ekonomiskāks, man nemaz nebija tāds mērķis, man vajag lai viņš ar 3. ātrumu negurst nost.
Jauda un ekonomija nav apvienojama parastam iekšdedzes dzinējam bez papildus tehnoloģijām, var optimizēt tabulas jo standartā tās ir vairāk ekoloģijai, bet lai dzinējs būtu jaudīgāks to ir jābaro!
Man Turbochip.lv teica ka būs ekonomiskās :D
VAZeliins
Ziņojumi: 212
Pievienojies: 28 Mai 2014, 18:46
Braucu ar: E28 520; 318ti
Atrašanās vieta: Jūrmala
Man interesē ko jūs visi čipotie darat, okey uzcelt limiteri līdz 7k RPM, bet kāda jēga mainīt rūpnīcas kartes un kodēt kko ārā, ja var uzlikt citu zondi GMM utt.
Par indivīdiem kam reāli motorā ir kkas būvēts un darīts šobrīd nerunāju, tie dara lietu pa tēmu.
Bet tiem kam ir full stock un drifts asociējas tikai ar riepu plēšanu un bēgšanu no apsargiem elkorā neredzu jēgu no tā. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
JahManGang rakstīja:
šitas ir intresanti!
Ko dod izkodēta zonde? :D
Tieši šodien viena izbeidzās vrb vjg izkodēt abas ! :hahaha:
parasti izkodē aizmugurējo/-jās zondi/-es. tās maisījumu neregulē, bet tikai konkrolē katalizatora darbību un ja tas īsti labi nestrādā (vai arī ir vnk izgriezts :gigigi: ), tad iemet check engine kļūdu
kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
VAZeliins rakstīja:Man interesē ko jūs visi čipotie darat, okey uzcelt limiteri līdz 7k RPM, bet kāda jēga mainīt rūpnīcas kartes un kodēt kko ārā, ja var uzlikt citu zondi GMM utt.
Par indivīdiem kam reāli motorā ir kkas būvēts un darīts šobrīd nerunāju, tie dara lietu pa tēmu.
Bet tiem kam ir full stock un drifts asociējas tikai ar riepu plēšanu un bēgšanu no apsargiem elkorā neredzu jēgu no tā. :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
jēga no mainītām rūpnīcas kartēm ir tāda, ka ar minimāliem ieguldījumiem var dabūt klāt zirgus un ņūtonus :hahaha:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Tās zondes tāpat ir tikai M52TU un M54. M52 ir tikai divas zondes un bez zondēm benzīns nevar normāli iet. Man tad rodas jautājums kā tiek pārregulēts degmaisījums? Iebāz pimpi izpūtējā un pēc izplūdes gāzu temperatūras vai kondensāta, kas rodas uz gala vai tomēr vienkārši tiek pagriezts visur treknāks skatoties parasto karti? :gigigi:
Lielākā jauda ir robežās, kur lambda ir kaut kas ap ~0.85 un, lai tā saregulētu tāpat vajag zondi, ne OEM protams. Un arī regulējot, nahuj tev motoram visu laiku jāstrādā būtu trekni? Vajadzētu iekļaut arī 1.05 lambdu. Nav pat jēgas stāstīt. Liela daļa pat nesaprot par ko iet runa. :lol:
Neaizmirstiet, ka arī trases auto ir svarīga ekonomija. Uzpildīt bāku aizņem laiku boksos bezsakarīgu, ja runājam par braukšanu uz apļiem, for example.
Padomājiet arī loģiski, ka vajadzīga arī korekcija starp cilindriem, ko ļoti laba pilda MS41, pateicoties 2 zondēm. Korekcija ir starp 3 un 3 podiem, kā arī viņš spēj veikt sīkāku korekciju starp tiem 3 podiem. Motors strādā vienmērīgāk un pāatrinājums ir laidenāks. Kāda jēga, ka viens pods pis pa treknu, viens pa liesu, viens mož okay?
Te tak nav gala. Ir tik daudz lietu par ko var runāt.
Profila bilde
Auza
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 20 Jūl 2015, 19:24
Braucu ar: 318i Sedans
Atrašanās vieta: Jelgava
Jautājums.
Vai m40 ir jēga kodēt arā zondi?
vnk pasūtīju jaunu izpūtēju un tam nav zondes vieta. meklēju variantus ko darīt tgd.
Izkodēt gribu tā lai var iziet skati
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs
Ir jēga krutjīt Siemens MS42.0?
Profila bilde
agaFu
Ziņojumi: 465
Pievienojies: 09 Mar 2011, 22:22
Braucu ar: m42+
Atrašanās vieta: Ērgļi
Auza rakstīja:Jautājums.
Vai m40 ir jēga kodēt arā zondi?
vnk pasūtīju jaunu izpūtēju un tam nav zondes vieta. meklēju variantus ko darīt tgd.
Izkodēt gribu tā lai var iziet skati
tu ari bez zondes iziesi TA.
jaatjuunee m42