Ģenerātors

Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q

25 Sep 2014, 17:18

katram savi viedokļi es uzskatu ka labak atjaunot veco, neka nopirkt citu un gaidīt! cik cilvēki tik viedokļi!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

25 Sep 2014, 17:29

ega rakstīja:katram savi viedokļi es uzskatu ka labak atjaunot veco, neka nopirkt citu un gaidīt! cik cilvēki tik viedokļi!
Jauns ari vairs kosmosu nemaksaa:D

Sent from kiegelis using Tapatalk.
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q

25 Sep 2014, 17:31

:doh: nu ka jau teicu, manis pēc tak jūs varat pirkt un mainīt! :hahaha:
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

25 Sep 2014, 18:07

ega rakstīja:katram savi viedokļi es uzskatu ka labak atjaunot veco, neka nopirkt citu un gaidīt! cik cilvēki tik viedokļi!
Tu nesaprati, ja esošajam ir tik ļoti izdilis kolektors tad tam nolietojums būs nesalīdzināmi lielāks kā citam, kuram kolektors ar lamelīšiem būs normals robežās, tam viss vēl būs priekšā :)
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

25 Sep 2014, 18:31

ega rakstīja::doh: nu ka jau teicu, manis pēc tak jūs varat pirkt un mainīt! :hahaha:
Tieši tā :hahaha:

Sent from kiegelis using Tapatalk.
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

25 Sep 2014, 19:45

JānisK-[JK] rakstīja: un par grūtumu nepiekritīšu, izskrūvē četras skrūves un noņem vāku, izvelk enkuru, jauno enkuru ieliek un saliek kopā, ieskrūvē četras skrūves :) ja liek lietotu enkuru tad ieteicams mainīt gūlņus un tad vajag novilcēju, bet var aiziet uz kādu servisu un pagaidīr 8minūtes kamēr novelk vecos un uzpresē jaunos!
Nu nav tur nekāda nasa tehnoloģija, servisos jums pasakas stāsta..........
aga, aga pamēģini šādu darbību secību izveikt valeo vai jebkuram mūsdienu ģenim. :D Nevajg domāt, ka joprojām visiem auto ir aizvēsture virsū.
Tāpat kā ega, uzskatu, ka ģenerators/starters ir jāremontē un par problēmu jāaizmirst, nevis pēc gada atkal sēdēt ar tukšu aķi vai nelecošu auto. Jauns kolektors e36 bosch ģenim maksā 3eur, skf gultņi 10eur, regulators 25eur, diožu tilts (ja ir vajadzība) 40eur. Valeo ražojumam regulatoram un tiltam var pieskaitīt 30-40% klāt. Darbs kā jau minēja 20-30eur.
Manuprāt meklēt citu ģeni ir vērts tikai, ja tinumiem ir biegas, pa retam, ja tiltiņam.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

25 Sep 2014, 19:59

Runa ir par konkrēto ģenerātoru, bet ja gribi dzirdēt par grūtībām varu pstāstīt! pieredze ir sakrājusies, ikdienā strādāju ar mitsubishi agregātiem, gadās arī citi no hondām, mazdam, dodge, fordiem un vēl citiem!

Pietiekoši argumentēti paskaidroju kāpēc labāk meklēt citu:
JānisK-[JK] rakstīja: Ja esošajam ir tik ļoti izdilis kolektors tad tam nolietojums būs nesalīdzināmi lielāks kā citam, kuram kolektors ar lamelīšiem būs normals robežās, tam viss vēl būs priekšā :)
Un varu vēl pievienot, cilvēks iegūldīs to tavu nosaukto summu esošajā ģenerātorā un ļoti liela iespēja, ka pēc laika radīsies jauns defekts, piemēram ar statora tinumiem un tad iegūldītā summa būs :gigigi: jāturpina iegūldīt tb pārtīt vai citu nepiecieāmo darbu.. esošais ģenerātors kā minēju ir nogājis visai zolīdi ;)
he9600
Ziņojumi: 2050
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

25 Sep 2014, 20:15

Pieredzes pietiek pašam. :hahaha:
neko traģisku es tajā bildē neredzu. Pie ogles nolūšanas/kolektora samalšanas bieži vien ir vainojami nokalpojuši gultņi. Es jau nu izjauktu un nodefektētu nepieciešamo daļu daudzumu, ja nepatīk detaļu summa, tad vienmēr jau var atrast kādu paziņu servisā, tad droši var ņemt nost 40%.
Tiem, kas tomēr grib pa lēto, tad varu notirgot m43 un m50 ģeņus :hahaha: , aizņem lieki vietu garāžā 20eur gab.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

25 Sep 2014, 20:19

he9600 rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja: un par grūtumu nepiekritīšu, izskrūvē četras skrūves un noņem vāku, izvelk enkuru, jauno enkuru ieliek un saliek kopā, ieskrūvē četras skrūves :) ja liek lietotu enkuru tad ieteicams mainīt gūlņus un tad vajag novilcēju, bet var aiziet uz kādu servisu un pagaidīr 8minūtes kamēr novelk vecos un uzpresē jaunos!
Nu nav tur nekāda nasa tehnoloģija, servisos jums pasakas stāsta..........
aga, aga pamēģini šādu darbību secību izveikt valeo vai jebkuram mūsdienu ģenim. :D Nevajg domāt, ka joprojām visiem auto ir aizvēsture virsū.
Tāpat kā ega, uzskatu, ka ģenerators/starters ir jāremontē un par problēmu jāaizmirst, nevis pēc gada atkal sēdēt ar tukšu aķi vai nelecošu auto. Jauns kolektors e36 bosch ģenim maksā 3eur, skf gultņi 10eur, regulators 25eur, diožu tilts (ja ir vajadzība) 40eur. Valeo ražojumam regulatoram un tiltam var pieskaitīt 30-40% klāt. Darbs kā jau minēja 20-30eur.
Manuprāt meklēt citu ģeni ir vērts tikai, ja tinumiem ir biegas, pa retam, ja tiltiņam.
Piekritīšu. Mēģināju pacīnities ar to valeo:D

Sent from kiegelis using Tapatalk.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

25 Sep 2014, 20:38

he9600 rakstīja:Pieredzes pietiek pašam. :hahaha:
neko traģisku es tajā bildē neredzu. Pie ogles nolūšanas/kolektora samalšanas bieži vien ir vainojami nokalpojuši gultņi. Es jau nu izjauktu un nodefektētu nepieciešamo daļu daudzumu, ja nepatīk detaļu summa, tad vienmēr jau var atrast kādu paziņu servisā, tad droši var ņemt nost 40%.
Tiem, kas tomēr grib pa lēto, tad varu notirgot m43 un m50 ģeņus :hahaha: , aizņem lieki vietu garāžā 20eur gab.
Traģiski nav un cilvēkam ar pieredzi un zināšanām nav problēmu, bet vienkāršam uerim, kurš māk noturēt skrūvgriezi rokās vienkāršākais variants ir iepriekš minētais.
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

30 Sep 2014, 23:15

Cik V apm jadod ārā ģenģim pie visiem patērētājiem(tālie uguņi+miglas un pečka uz pilno)?

Sent from kiegelis using Tapatalk.
Profila bilde
Duuj
Ziņojumi: 1132
Pievienojies: 31 Aug 2012, 03:45
Braucu ar: Sarkanu kupeju
Atrašanās vieta: Limbaži

30 Sep 2014, 23:17

Bez pateretajiem 14, kkas bija. Tas tā kā būtu labi.:)

Sent from kiegelis using Tapatalk.
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

20 Okt 2014, 18:19

duuj rakstīja:Cik V apm jadod ārā ģenģim pie visiem patērētājiem(tālie uguņi+miglas un pečka uz pilno)?

Sent from kiegelis using Tapatalk.
Man bija kādi 12.3V, bez patērētājiem 13.8V , +-.
Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q

20 Okt 2014, 18:38

man dod ārā 13.2 pie ieslēgtiem patērētājiem, bez 13.9
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
Profila bilde
mistrust
Ziņojumi: 240
Pievienojies: 07 Jūn 2011, 23:18
Braucu ar: grabošu e36
Atrašanās vieta: vientulības salas

24 Feb 2015, 20:01

sveiki! sakiet ludzu kur vienojas sitas vads kas redzams bilde melnaja gofra! pie startera vai ari pie drosinataju kastes!? :rolleyes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
bemwee
Ziņojumi: 93
Pievienojies: 22 Feb 2015, 14:34
Atrašanās vieta: Madonas

02 Mai 2015, 21:24

Ar ko atšķiras orğinālais bosch m52b20 motora ğenerators no 140A?
Profila bilde
bemwee
Ziņojumi: 93
Pievienojies: 22 Feb 2015, 14:34
Atrašanās vieta: Madonas

02 Mai 2015, 22:13

bemwee rakstīja:Ar ko atšķiras orğinālais bosch m52b20 motora ğenerators no 140A?
Kāds var atbildēt?
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

04 Mai 2015, 03:13

Man škiet, ka ne ar ko, ja nu vienīgi ar ampēriem un kaut kādu hex bolt.
emcix44
Ziņojumi: 47
Pievienojies: 12 Dec 2013, 14:39
Braucu ar: 325i

13 Mai 2015, 09:56

Sveiki. m50b25 generators.
Uz ierosmes vada nepienāk strāva. varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un var ieteikt kur uz reiz skatīties, kas vainīgs un kur meklēt vainu.
Profila bilde
australia
Ziņojumi: 489
Pievienojies: 01 Mar 2015, 12:17
Reputācija: 2
 

23 Aug 2022, 00:42

Sadomāju žurku pajaukt laukos pa vasaru. (nu jau tāds brīvdienu izklaides auto pa trasi).
Te būs skats uz pārdesmit gadus lietotu ģeņģi, kas ir mega svarīgs mezgls da jebkuram auto, lai nepaliktu uz ceļa.

Ģenis jau itkā strādāja OK, bet diožu tiltam paša apakša ir ļoooti cietusi. Tā ir apakša, zemākais punkts, kur sastājas visi labumi. Tur uzkrājas daudz mušas un citi dabas brīnumi. Neviens viņus tur NEKAD netīra.
Ģeneratoram ir ventilācijas spārni, kas veido spēcīgu gaisa plūsmu, bet daudzmaz lielie objekti tur sasprūst. Reāli vairums tur bija lielie kukaiņi (mušas).
Kad diožu tiltam sākas korozija, mitrajā laikā viss tas labums nepārtraukti reaģē, jo pie ģeneratora ir nepārtraukts pievads no plusa klemmes. Tātad arī pie izslēgtas aizdedzes notiek 'zaļie' procesi...


Diožu tilts, 1996 gads, Bosch OEM:
-
Korpuss no bieza vara slāņa (labas termo īpašības), kuram aizsardzības pārklājums nu jau ir izbeidzies un ir iestājies 'zaļais'
-
Attēls
-
-

Tālāk par kontaktgredzeniem, kur pieskarās oglītes:

Viens kontaktgredzens lupatās nodilis, bet nav sākusies dzirksteļošanās un nav izdegušas bedres gredzenos.
Principā varētu maukt tālāk, bet aukstā laikā sāku dzirdēt gultņus.
Interesanti, kāpēc viens gredzens ir stipri vairāk izdilis? Šķiet abas ogles ir vienāda platuma. Atsperes?
-
Attēls
-
-
-
Ir tāds brīdis, kad ogles iet uz beigām un brīžiem netver vairs gredzena kontaktvirsmu. Tad iestājas sūdi. Kaut kādā vietā vairs nav kontakts un sāk uzmet dzirksteli. Tajā vietā uz gredzena sāk veidoties izdegums, kas pārveidojas kā melns caurums. Kā izdegusi bedre, kur vairs nekad nebūs kontakts. Tur vairs nekad nepalīdzēs 'tabletes' nomaiņa.
-
-
Vienvārdsakot, kopsavilkumā ir tā:
Var pāris reizes jaunam ģeņģim nomainīt 'tableti'. (ja paveicas un nav sadedzināts gredzens dēļ bezkontakta)
Var nopirkt lietotu ģeņģi un uzmest jaunu 'tableti' - bet tikai tad, ja esi pārbaudījis, ka kolektora gredzeni ir OK.
Bet ja grib pa skaisto nepalikt uz ceļa - jāsaprot, ka ģeneratorā ir dilstošas detaļas:
1) oglītes
2) kolektora gredzeni
3) gultņi


cheers

ja kaut ko murgoju, palabojiet. nelamājiet.
:)