Par akumulatoriem
Tātad pēc teorijas saprotu, ka akumulatoram ir vairāki uzlādes līmeņi
≥ 12,8 V (100%),
12,55 V (75%),
12.3 (50%),
12.2 (25%),
≤ 12,0 V (0%)
Vai tas ir normāli ja nespēj uzturēt vairāk par 12,60 V. Tiko pēc brauciena varbūt būs apmēram vairāk par 12.80.
pirms brauciena 12,55V, nobrauc 200 km. nākamajā rītā 12,62 V. pus gadu vecs akjis, šķiet ka jau no sākuma tā ir.
Ģenerators 140A iet ar 14,20 V bez patērētājiem.
pirms liku šo aķi, tad strāvas patērīņs bija 0,03A, arī ieslēdzot signalizāciju uz 1 min.
≥ 12,8 V (100%),
12,55 V (75%),
12.3 (50%),
12.2 (25%),
≤ 12,0 V (0%)
Vai tas ir normāli ja nespēj uzturēt vairāk par 12,60 V. Tiko pēc brauciena varbūt būs apmēram vairāk par 12.80.
pirms brauciena 12,55V, nobrauc 200 km. nākamajā rītā 12,62 V. pus gadu vecs akjis, šķiet ka jau no sākuma tā ir.
Ģenerators 140A iet ar 14,20 V bez patērētājiem.
pirms liku šo aķi, tad strāvas patērīņs bija 0,03A, arī ieslēdzot signalizāciju uz 1 min.
95.g 325td automāts. Vajag iepirkt akumulatoru
Kurš var pateikt kāda ir paredzēta standarta akumulatora jauda? Iekšā stāvēja 70Ah 750A un fiziskās vietas tur arī nav daudz..., tomēr ar to jau tiktu pie pirkšanas skaidrībā.
Varbūt kāds var iedrukāt sarakstu ar visu populāro modeļu akumulatoru jaudām un to piekarināt lai stāv foruma augšā un nav jācilā šie jautājumi.
Kurš var pateikt kāda ir paredzēta standarta akumulatora jauda? Iekšā stāvēja 70Ah 750A un fiziskās vietas tur arī nav daudz..., tomēr ar to jau tiktu pie pirkšanas skaidrībā.
Varbūt kāds var iedrukāt sarakstu ar visu populāro modeļu akumulatoru jaudām un to piekarināt lai stāv foruma augšā un nav jācilā šie jautājumi.
Sekojošs jautaajums,man ir 320 kupeja,vecais aklumators galig beigts,garaza stav aklumators no dizela 95 ah tik lielu jau nedrixtu likt savam 320,vai ne?! Varbut ir kads gudrs šais lietās?
Likt jau drīkst, tikai ja tu brauc nelielus gabalus, tad ģenis tev nepasēs pielādēt viņu, kas novedīs pie akumulatora pāragras nāves, ja lieks mētājas, tad liec un brauc = pofig
Bet generatoru nevar sabeigt?? Vai kko elektronikaa?? Par akiiti neuztraucos,bet par autinu gan...
Nee, jo cik generators speej sarazot to posmu ko mTu brauc tik arii ir... katraa starteeshanas briidi starteris daudz pateree energiju, jo mazaaks gabals ko braukt vinjsh nespees tik daudz uzlaadeet cik iztereeji piedarbinot, kas noveediis pie akja naves, ka jau teica seeingman ...
Mn persooniigi staav 99ah akjiitis, un esmu apmierinaats... pagaidaam nauw pieviilis...
Mn persooniigi staav 99ah akjiitis, un esmu apmierinaats... pagaidaam nauw pieviilis...
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Liels paldies
Viss būs ok, pats nobraukāju ar 105Ah gandrīz gadu, nekādu problēmu.
Pa cik tagad uzpircēji iepērk vecos akumulātorus?
A to mājās pāris veci mētājās, gribās tā kā atdot/pārdot/nodot.
A to mājās pāris veci mētājās, gribās tā kā atdot/pārdot/nodot.
Ok, paldies.
E36 manuali rakstits, ka minimalais ir 64ah vajadzigs.
jau 2 mēneši braucu ar 84ah aķi. pārsvarā ceļa posms ir 3.5km garš. braucot tādu ceļa gabalu ikdienā turp - atpakaļ aķis visu laiku pilns. mašīnā sūbis un šad tad telefons palādējas. ģenerators ir restaurēts tāds kā oriģināli jābūt.
arī tik lielu kā man var likt.
arī tik lielu kā man var likt.
Agris rakstīja:Tātad pēc teorijas saprotu, ka akumulatoram ir vairāki uzlādes līmeņi
≥ 12,8 V (100%),
12,55 V (75%),
12.3 (50%),
12.2 (25%),
≤ 12,0 V (0%)
Vai tas ir normāli ja nespēj uzturēt vairāk par 12,60 V. Tiko pēc brauciena varbūt būs apmēram vairāk par 12.80.
pirms brauciena 12,55V, nobrauc 200 km. nākamajā rītā 12,62 V. pus gadu vecs akjis, šķiet ka jau no sākuma tā ir.
Ģenerators 140A iet ar 14,20 V bez patērētājiem.
pirms liku šo aķi, tad strāvas patērīņs bija 0,03A, arī ieslēdzot signalizāciju uz 1 min.
tas nav nekads raditajs vajag merit ar slodzes dakshu un skatiities tad ko vinsh dara.pliki ar testeri verteet akb stavokli ir mulkiigi vinsh tev tur var raadit vissu ko bet reaali pie slodzes vinsh var buut beigts.
nju beigtumu jau protams nomērtīt tikai ar dakšu un skatīties kritumu, bet te runa gāja par reāliem voltāžas rādīijumiem, vai pēc tiem kautko var secināt.
jo cenšos turēt tādu voltāžu iekša, lai plāksnes pēc iespējas mazāk bojājas, kā rakstīts akumulatoru pamācībās.
v1-beta - tajos 3,5 km nekad mūžā neuzturēsi pilnu akumulatoru! izmēri cik vloltus rāda no rīta, nevis pēc tava brauciena!
jo cenšos turēt tādu voltāžu iekša, lai plāksnes pēc iespējas mazāk bojājas, kā rakstīts akumulatoru pamācībās.
v1-beta - tajos 3,5 km nekad mūžā neuzturēsi pilnu akumulatoru! izmēri cik vloltus rāda no rīta, nevis pēc tava brauciena!
izklausaas pec pedantisma.pastav veel tada lieta kaa pielaujama kluuda taka manu praat tur nekaa nevar izsecinaat.nju beigtumu jau protams nomērtīt tikai ar dakšu un skatīties kritumu, bet te runa gāja par reāliem voltāžas rādīijumiem, vai pēc tiem kautko var secināt.
jo cenšos turēt tādu voltāžu iekša, lai plāksnes pēc iespējas mazāk bojājas, kā rakstīts akumulatoru pamācībās.
v1-beta - tajos 3,5 km nekad mūžā neuzturēsi pilnu akumulatoru! izmēri cik vloltus rāda no rīta, nevis pēc tava brauciena!
Kadu akumulatoru (pec parametiem) jaliek M52B28 (328i)?
60ah vai mazāku
Weight reduction bro
Weight reduction bro
Tikai 60, cik lasu parads parsvara 72 aH, 680 a
Skaties, lai ir tie cranking amps normāli. Man ir 50 ar kaut ko Ah un 520 CA un lec labi. Bija nomiris ģenerators, nu tad protams no svara bija tās AH :D. Es domāju, ka 60 Ah ar 600Ca plus minus būs ļoti labi.