ews2

zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53

16 Jūn 2014, 15:08

Interesē kāda pamācība, vai varbū kāds var pastāstī, kā jāsavieno ews modulis pa taisno, lai viss strādātu
Pagaidām cik esu izpētijis, pie moduļa iet viens vads no melnās cipa lasītāja kastītes,
+ un - vads
signāla vads kas aiziet uz kompi.
Profila bilde
Lomax
Ziņojumi: 676
Pievienojies: 04 Nov 2013, 12:57
Braucu ar: Cab
Atrašanās vieta: Jaunolaines
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2014, 15:18

ari interese
Attēls
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

16 Jūn 2014, 16:14

Vispār prasās pēc DIY par EWS2 - bieži uzpeld jautājumi.
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53

16 Jūn 2014, 16:24

atradu šādu lietu, minimālie vadi kam jabut lai strādātu http://blogg.freding.no/?p=649
bet man ir kāda graizītā provodka, visi liekie vadi nogriesti, un pin4 neaiziet uz ecu pin10 bet gan uz citu pinu, kā arī 1pin modulim man arī nogriests, tāpēc esu tagad neizpratnē, jo pirms swapa viss strādāja.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 

16 Jūn 2014, 16:56

zogs, ieliec EWS2 emulatoru un aizmirsti par EWS problēmām tagad un jebkad vēl - mūžīgie gļuki ar čipiem/lasītājiem/vadiem - nervu bendēšana.
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53

16 Jūn 2014, 22:23

jā biju ko skatījies par viņiem, cik skatos ebayā 10$ maksā un jāpielodē pāris vadiņi, varbūt zini ko sīkāk ko pastāstīt?
Profila bilde
activity
Ziņojumi: 364
Pievienojies: 18 Apr 2011, 00:33
Braucu ar: BMW 325T
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 4
 

17 Jūn 2014, 00:12

Ar emulatoriem nemaz nav tik vienkārši, jo arī tiem ir gļuki un mēdz nestrādāt. Parunājot ar vairākiem cilvēkiem kuri būvē sporta mašinas, ir gadījies pat ka sporta auto nevar uzsākt gonku jo pirms paša starta atsakās strādāt tas emulators. Tā kā, ews ir daudz stabilāks.

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53

17 Jūn 2014, 16:17

atgriežamies pie tēmas par ewsu un tā saslēgšanu.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

17 Jūn 2014, 16:43

Šādā gadījumā iesaku atgriezties pie domas par VEMSu, ja reiz taisa nopietnu sporta auto. bmwpower elve var sakontaktēties ar lietotāju GintsK, viņš visu sīki un detalizēti izstastīs, kas ir vajadzīgs, cik maksā utt. vienīgais uzreiz pasaku, ka šosezon viņam ar laikiem ir kā ir, kompakts vēl nav noregulēts dēļ viņa noslogotības.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

17 Jūn 2014, 21:36

Pin 2 -0.35mm White/Violet – connects to any diagnostic line (K-Line) - aiz bardačoka atrodi vadu sadalītāju kastīti, atrodi, kurā saiet daudzi balts/violets vadi, izjauc, pievieno savu vadu no EWS moduļa (domāts, lai varētu diagnosticēt, ja ir problēmas)
Pin 4 – 0.35 Green – Code signal to ECU -> Pin 10 on ECU. - šo velc cauri drošinātāju kastei no salona puses. Īsākais ceļs, kur to pievienot - apaļajā štekerī no augšas, 7.pins, arī zaļs vads.
Pin 5 – Red/Yellow -Permanent Power supply from fuse 31 / fusebox. - atrodi zem bardačoka vai virs šofera kājām vadu sadalītāju kastitē plusu, kas parādās pēc aizdedzes ieslēgšanas, tur arī pievieno.
Pin 7 – Brown – Ground - pievieno pie masas. Arī var atrast vadu sadalītāju kastītē.
Pin 13 – 0.35mm Blue – Data line from send/receive module - šo velc uz signāla pastiprinātāja moduli.

Tie ir vajadzīgie vadi, lai EWS modulis nostrādātu un ļautu piedarbināt auto.
Iespējams, ka dzinējs negriezīsies līdz visām 7k rpm, bet gan līdz 5,5k rpm. Tad būs nepieciešams no tā paša apaļā štekera pie drošinātāju kastes izvilkt vadu līdz salonam. Lai zinātu, pie kāda vada slēgties klāt, pasaki, kas ir tavs jaunais dzinējs.
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe

17 Jūl 2014, 15:41

meklēju visu nepieciešamo priekš EWS2 man m52b25 98g. no e36 varbūt kāds var ieteikt kur to visu nopirkt un kādas ir aptuvenās cenas!?
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

17 Jūl 2014, 15:53

Sanāk ka Tev nav pat vadības bloka ?
Jo lai tas dzinējs grieztos ir vajadzīgs komplekts vadība/ews/uztvērējs/imobilaizers.
Prasi jebkurā šrotā no e36/e39/e38 m52b25 pilnu komplektu.
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe

18 Jūl 2014, 00:59

tātad dabūju visu nepieciešamo ews2 itkā visu saliku, bet nešķiļās pazāģet var un tas ari vis! tam ews ir svarigi vai vinjam pienak patstāviga strāva vai vajag lai butu strāva aizdedzi pagriežot?
skatos visādas shemas vis kā vaig bet nelec, man ieksha ir vēl kkāds liktais imobilaizers tas varētu ko mainit ja ir cita vadiba?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

18 Jūl 2014, 08:10

Parasti jau šie liktie imobilaizeri ir ielikti tā, ka salona pusē vados iepīti. Tā kā paskaties, kas tev tur notiek ar to aftermarket imo, varbūt arī tas pie vainas.
Kā vienoji EWS2?
Profila bilde
BMW-Valcha
Ziņojumi: 599
Pievienojies: 18 Feb 2012, 20:12
Braucu ar: M54B25 LPG
Atrašanās vieta: Katlakalns
Reputācija: 2
 

18 Jūl 2014, 14:09

vienkāršāk pa 15e nopirkt ews apčakarētāju un miers. :bye:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

18 Jūl 2014, 22:03

BMW-Valcha rakstīja:vienkāršāk pa 15e nopirkt ews apčakarētāju un miers. :bye:
cerams, ka tu pats tam tici. :D


p.s. nespēju iedomāties, ko cilvēks bez nekā ar to immo emul varētu iesākt ? :rolleyes:
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

18 Jūl 2014, 22:39

Nu kā, pievieno un secina ka neiet :lol:
brencis1990
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 24 Apr 2013, 18:16
Braucu ar: 323i coupe

19 Jūl 2014, 09:43

dogMa rakstīja:Parasti jau šie liktie imobilaizeri ir ielikti tā, ka salona pusē vados iepīti. Tā kā paskaties, kas tev tur notiek ar to aftermarket imo, varbūt arī tas pie vainas.
Kā vienoji EWS2?
tas liktais imobilaizer nebija pie vainas, vnk viens releijs bija beikts un sūknis nedarbojas .pēc tawa raksta :super: kā biji uzrakstijis un vis ok :sarunats: shodien visu lidz galam pabeidzu iet un ripo tikai kkas ar apgriezieniem slāps nost bus laikaim pie elektriķa jāaizved!
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

05 Aug 2014, 02:33

Ir aizdomas, ka vadības bloks nosprādzis un nav dzirksteles... Iepriekš bija M42B18 dzinējs, tagad ielikts M52B28 un saslēgts EWS pēc dogMas pamācības, bet nav dzirksteles.

Ir doma paņemt vadības bloku no cita M52B28, bet tad jāņem arī pats EWS modulis no tā paša?

btw, zaļais vads (pin 7) no apaļā štekera (x20) nu galīgi nesanāk 10. pins vadības blokam... :rolleyes: 10 pins vadības blokam sanāca kautkāds brūns vads.
Attēls
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1129
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

05 Aug 2014, 07:20

Pēc manas shēmas ir tā ka 318/318is ir pin 10, bet 323/328 ir pin 18 pie vadības bloka, zaļš vai arī nereti melns/violets, slēdzot aizdedzi, paklausies vai ews notikšķ.