ews2
Interesē kāda pamācība, vai varbū kāds var pastāstī, kā jāsavieno ews modulis pa taisno, lai viss strādātu
Pagaidām cik esu izpētijis, pie moduļa iet viens vads no melnās cipa lasītāja kastītes,
+ un - vads
signāla vads kas aiziet uz kompi.
Pagaidām cik esu izpētijis, pie moduļa iet viens vads no melnās cipa lasītāja kastītes,
+ un - vads
signāla vads kas aiziet uz kompi.
Vispār prasās pēc DIY par EWS2 - bieži uzpeld jautājumi.
atradu šādu lietu, minimālie vadi kam jabut lai strādātu http://blogg.freding.no/?p=649
bet man ir kāda graizītā provodka, visi liekie vadi nogriesti, un pin4 neaiziet uz ecu pin10 bet gan uz citu pinu, kā arī 1pin modulim man arī nogriests, tāpēc esu tagad neizpratnē, jo pirms swapa viss strādāja.
bet man ir kāda graizītā provodka, visi liekie vadi nogriesti, un pin4 neaiziet uz ecu pin10 bet gan uz citu pinu, kā arī 1pin modulim man arī nogriests, tāpēc esu tagad neizpratnē, jo pirms swapa viss strādāja.
zogs, ieliec EWS2 emulatoru un aizmirsti par EWS problēmām tagad un jebkad vēl - mūžīgie gļuki ar čipiem/lasītājiem/vadiem - nervu bendēšana.
jā biju ko skatījies par viņiem, cik skatos ebayā 10$ maksā un jāpielodē pāris vadiņi, varbūt zini ko sīkāk ko pastāstīt?
Ar emulatoriem nemaz nav tik vienkārši, jo arī tiem ir gļuki un mēdz nestrādāt. Parunājot ar vairākiem cilvēkiem kuri būvē sporta mašinas, ir gadījies pat ka sporta auto nevar uzsākt gonku jo pirms paša starta atsakās strādāt tas emulators. Tā kā, ews ir daudz stabilāks.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
ACTIVEPARTS FAMILY
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
Jaunas un lietotas auto rezerves daļas.
Servisa pakalpojumi.
Telefons: +371 20076282
E-pasts: [email protected] vai PM.
atgriežamies pie tēmas par ewsu un tā saslēgšanu.
Šādā gadījumā iesaku atgriezties pie domas par VEMSu, ja reiz taisa nopietnu sporta auto. bmwpower elve var sakontaktēties ar lietotāju GintsK, viņš visu sīki un detalizēti izstastīs, kas ir vajadzīgs, cik maksā utt. vienīgais uzreiz pasaku, ka šosezon viņam ar laikiem ir kā ir, kompakts vēl nav noregulēts dēļ viņa noslogotības.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Pin 2 -0.35mm White/Violet – connects to any diagnostic line (K-Line) - aiz bardačoka atrodi vadu sadalītāju kastīti, atrodi, kurā saiet daudzi balts/violets vadi, izjauc, pievieno savu vadu no EWS moduļa (domāts, lai varētu diagnosticēt, ja ir problēmas)
Pin 4 – 0.35 Green – Code signal to ECU -> Pin 10 on ECU. - šo velc cauri drošinātāju kastei no salona puses. Īsākais ceļs, kur to pievienot - apaļajā štekerī no augšas, 7.pins, arī zaļs vads.
Pin 5 – Red/Yellow -Permanent Power supply from fuse 31 / fusebox. - atrodi zem bardačoka vai virs šofera kājām vadu sadalītāju kastitē plusu, kas parādās pēc aizdedzes ieslēgšanas, tur arī pievieno.
Pin 7 – Brown – Ground - pievieno pie masas. Arī var atrast vadu sadalītāju kastītē.
Pin 13 – 0.35mm Blue – Data line from send/receive module - šo velc uz signāla pastiprinātāja moduli.
Tie ir vajadzīgie vadi, lai EWS modulis nostrādātu un ļautu piedarbināt auto.
Iespējams, ka dzinējs negriezīsies līdz visām 7k rpm, bet gan līdz 5,5k rpm. Tad būs nepieciešams no tā paša apaļā štekera pie drošinātāju kastes izvilkt vadu līdz salonam. Lai zinātu, pie kāda vada slēgties klāt, pasaki, kas ir tavs jaunais dzinējs.
Pin 4 – 0.35 Green – Code signal to ECU -> Pin 10 on ECU. - šo velc cauri drošinātāju kastei no salona puses. Īsākais ceļs, kur to pievienot - apaļajā štekerī no augšas, 7.pins, arī zaļs vads.
Pin 5 – Red/Yellow -Permanent Power supply from fuse 31 / fusebox. - atrodi zem bardačoka vai virs šofera kājām vadu sadalītāju kastitē plusu, kas parādās pēc aizdedzes ieslēgšanas, tur arī pievieno.
Pin 7 – Brown – Ground - pievieno pie masas. Arī var atrast vadu sadalītāju kastītē.
Pin 13 – 0.35mm Blue – Data line from send/receive module - šo velc uz signāla pastiprinātāja moduli.
Tie ir vajadzīgie vadi, lai EWS modulis nostrādātu un ļautu piedarbināt auto.
Iespējams, ka dzinējs negriezīsies līdz visām 7k rpm, bet gan līdz 5,5k rpm. Tad būs nepieciešams no tā paša apaļā štekera pie drošinātāju kastes izvilkt vadu līdz salonam. Lai zinātu, pie kāda vada slēgties klāt, pasaki, kas ir tavs jaunais dzinējs.
meklēju visu nepieciešamo priekš EWS2 man m52b25 98g. no e36 varbūt kāds var ieteikt kur to visu nopirkt un kādas ir aptuvenās cenas!?
Sanāk ka Tev nav pat vadības bloka ?
Jo lai tas dzinējs grieztos ir vajadzīgs komplekts vadība/ews/uztvērējs/imobilaizers.
Prasi jebkurā šrotā no e36/e39/e38 m52b25 pilnu komplektu.
Jo lai tas dzinējs grieztos ir vajadzīgs komplekts vadība/ews/uztvērējs/imobilaizers.
Prasi jebkurā šrotā no e36/e39/e38 m52b25 pilnu komplektu.
tātad dabūju visu nepieciešamo ews2 itkā visu saliku, bet nešķiļās pazāģet var un tas ari vis! tam ews ir svarigi vai vinjam pienak patstāviga strāva vai vajag lai butu strāva aizdedzi pagriežot?
skatos visādas shemas vis kā vaig bet nelec, man ieksha ir vēl kkāds liktais imobilaizers tas varētu ko mainit ja ir cita vadiba?
skatos visādas shemas vis kā vaig bet nelec, man ieksha ir vēl kkāds liktais imobilaizers tas varētu ko mainit ja ir cita vadiba?
Parasti jau šie liktie imobilaizeri ir ielikti tā, ka salona pusē vados iepīti. Tā kā paskaties, kas tev tur notiek ar to aftermarket imo, varbūt arī tas pie vainas.
Kā vienoji EWS2?
Kā vienoji EWS2?
vienkāršāk pa 15e nopirkt ews apčakarētāju un miers.
cerams, ka tu pats tam tici.BMW-Valcha rakstīja:vienkāršāk pa 15e nopirkt ews apčakarētāju un miers.
p.s. nespēju iedomāties, ko cilvēks bez nekā ar to immo emul varētu iesākt ?
Nu kā, pievieno un secina ka neiet
tas liktais imobilaizer nebija pie vainas, vnk viens releijs bija beikts un sūknis nedarbojas .pēc tawa raksta kā biji uzrakstijis un vis ok shodien visu lidz galam pabeidzu iet un ripo tikai kkas ar apgriezieniem slāps nost bus laikaim pie elektriķa jāaizved!dogMa rakstīja:Parasti jau šie liktie imobilaizeri ir ielikti tā, ka salona pusē vados iepīti. Tā kā paskaties, kas tev tur notiek ar to aftermarket imo, varbūt arī tas pie vainas.
Kā vienoji EWS2?
Ir aizdomas, ka vadības bloks nosprādzis un nav dzirksteles... Iepriekš bija M42B18 dzinējs, tagad ielikts M52B28 un saslēgts EWS pēc dogMas pamācības, bet nav dzirksteles.
Ir doma paņemt vadības bloku no cita M52B28, bet tad jāņem arī pats EWS modulis no tā paša?
btw, zaļais vads (pin 7) no apaļā štekera (x20) nu galīgi nesanāk 10. pins vadības blokam... 10 pins vadības blokam sanāca kautkāds brūns vads.
Ir doma paņemt vadības bloku no cita M52B28, bet tad jāņem arī pats EWS modulis no tā paša?
btw, zaļais vads (pin 7) no apaļā štekera (x20) nu galīgi nesanāk 10. pins vadības blokam... 10 pins vadības blokam sanāca kautkāds brūns vads.
Pēc manas shēmas ir tā ka 318/318is ir pin 10, bet 323/328 ir pin 18 pie vadības bloka, zaļš vai arī nereti melns/violets, slēdzot aizdedzi, paklausies vai ews notikšķ.