Jaudas zudums, apgriezienu lēkāšana
Labvakar,
Ir problēma ar draudzenes mašīnu 1998. gada 318ti, M44 dzinējs.
Jau kādu laiku bija grūti piestartēt, kad bija auksts, pieleca ar kādu 2. reizi un tad sākumā ļoti traki vibrēja, slāpa nost, bet pēc kādām minūtēm, padarbojoties, problēma pazuda.
Tagad ir palicis nedaudz sliktāk - mašīnai jūtami pazudusi jauda, vāji iet uz priekšu pat ar pedāli grīdā, raustās un dažreiz apgriezieni lēkā.
Degvielas filtru nomainīju, ICV iztīrīju, pamēģināju atslēgt MAF un Lambdu, arī nekas nemainijās.
Aizdomas krīt uz degvielas sūkni, kādu X vakuuma trubiņu vai vēl kādu citu sensoru, ir kādas idejas, kā noteikt, kas pie vainas?
Ir problēma ar draudzenes mašīnu 1998. gada 318ti, M44 dzinējs.
Jau kādu laiku bija grūti piestartēt, kad bija auksts, pieleca ar kādu 2. reizi un tad sākumā ļoti traki vibrēja, slāpa nost, bet pēc kādām minūtēm, padarbojoties, problēma pazuda.
Tagad ir palicis nedaudz sliktāk - mašīnai jūtami pazudusi jauda, vāji iet uz priekšu pat ar pedāli grīdā, raustās un dažreiz apgriezieni lēkā.
Degvielas filtru nomainīju, ICV iztīrīju, pamēģināju atslēgt MAF un Lambdu, arī nekas nemainijās.
Aizdomas krīt uz degvielas sūkni, kādu X vakuuma trubiņu vai vēl kādu citu sensoru, ir kādas idejas, kā noteikt, kas pie vainas?
neesu dzive saskaries ar 1.8ti motoru , bet jaudas zuduma gadijuma turbinej ari kadu uzmanibu japieverš (spriežu pec dizeļa)
Ti ir tas pats Is, tik kompaktam. No turbīnes nav nesmaržas tur.
Lētāk vienmēr ir doties uz diagnostiku, nevis mainīt visu pēc kārtas.
Lētāk vienmēr ir doties uz diagnostiku, nevis mainīt visu pēc kārtas.
Protams, bet šajā brīdī es jau sāku šaubīties, ka mašīna tiks līdz diagnostikai
Problēmu izdevās atrisināt, tādēļ te ierakstīšu, varbūt kādam noder.
Risinājums bija diezgan vienkāršs - uz nakti atvienoju akumulatoru un, no rīta pievienojot, pēc piestartēšanas darbojās bez problēmām, nu jau pietiekami esmu izbraucis un jauda ir kā nākas un jaudas līkne ir patīkami lineāra. Izskatās, ka ECU vajadzēja pārstartēties.
Tas gan neatrisināja problēmu ar to, ka ir grūti piestartēt no rītiem, tur gan turu aizdomās degvielas sūkni..
Risinājums bija diezgan vienkāršs - uz nakti atvienoju akumulatoru un, no rīta pievienojot, pēc piestartēšanas darbojās bez problēmām, nu jau pietiekami esmu izbraucis un jauda ir kā nākas un jaudas līkne ir patīkami lineāra. Izskatās, ka ECU vajadzēja pārstartēties.
Tas gan neatrisināja problēmu ar to, ka ir grūti piestartēt no rītiem, tur gan turu aizdomās degvielas sūkni..
Šis viss līdz vienam mirklim. Velk uz kloķenes devēja pusi, bet ieteiktu pie sakarīga diagnostiķa aizšaut.
samaini sveces, pačeko indukcenes, līdzīgi simptomi bij manam m60, ka dažreiz 2 podi izdomāja atrubiities. iebāzu jaunas sveces un voilā - alles gut
manam m44 visu laiku ir taa probleema... tagad kad ziema un -5 var kautvai nokaarties pie spogulja vinjsh pielec ar ljoti lielaam gruutibaam. vasaraa viss pazuud un ir ok... akja atvienoshana man nepaliidz...
tagad njemos pa googli skatos vadus lai var pie diagnostikas piesleegt...
tagad njemos pa googli skatos vadus lai var pie diagnostikas piesleegt...