Jaudas zudums, apgriezienu lēkāšana

Profila bilde
BRASS
Ziņojumi: 466
Pievienojies: 01 Okt 2012, 21:18
Braucu ar: Ziemeli
Atrašanās vieta: Rīga
Labvakar,

Ir problēma ar draudzenes mašīnu 1998. gada 318ti, M44 dzinējs.

Jau kādu laiku bija grūti piestartēt, kad bija auksts, pieleca ar kādu 2. reizi un tad sākumā ļoti traki vibrēja, slāpa nost, bet pēc kādām minūtēm, padarbojoties, problēma pazuda.

Tagad ir palicis nedaudz sliktāk - mašīnai jūtami pazudusi jauda, vāji iet uz priekšu pat ar pedāli grīdā, raustās un dažreiz apgriezieni lēkā.

Degvielas filtru nomainīju, ICV iztīrīju, pamēģināju atslēgt MAF un Lambdu, arī nekas nemainijās.

Aizdomas krīt uz degvielas sūkni, kādu X vakuuma trubiņu vai vēl kādu citu sensoru, ir kādas idejas, kā noteikt, kas pie vainas?
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 
neesu dzive saskaries ar 1.8ti motoru , bet jaudas zuduma gadijuma turbinej ari kadu uzmanibu japieverš :grrr: (spriežu pec dizeļa)
Profila bilde
KA-91
Ziņojumi: 712
Pievienojies: 04 Dec 2012, 21:14
Braucu ar: darba auto
Atrašanās vieta: Rīga
Ti ir tas pats Is, tik kompaktam. No turbīnes nav nesmaržas tur.

Lētāk vienmēr ir doties uz diagnostiku, nevis mainīt visu pēc kārtas. ;)
Profila bilde
BRASS
Ziņojumi: 466
Pievienojies: 01 Okt 2012, 21:18
Braucu ar: Ziemeli
Atrašanās vieta: Rīga
Protams, bet šajā brīdī es jau sāku šaubīties, ka mašīna tiks līdz diagnostikai :lol:
Profila bilde
ROYALTY
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 654
Pievienojies: 11 Nov 2013, 20:33
Braucu ar: 328lpg coupe
Atrašanās vieta: Cēsis
Lidz galam uzsilušam motoram problēma nepazūd?
Attēls
Profila bilde
BRASS
Ziņojumi: 466
Pievienojies: 01 Okt 2012, 21:18
Braucu ar: Ziemeli
Atrašanās vieta: Rīga
Problēmu izdevās atrisināt, tādēļ te ierakstīšu, varbūt kādam noder.

Risinājums bija diezgan vienkāršs - uz nakti atvienoju akumulatoru un, no rīta pievienojot, pēc piestartēšanas darbojās bez problēmām, nu jau pietiekami esmu izbraucis un jauda ir kā nākas un jaudas līkne ir patīkami lineāra. Izskatās, ka ECU vajadzēja pārstartēties.

Tas gan neatrisināja problēmu ar to, ka ir grūti piestartēt no rītiem, tur gan turu aizdomās degvielas sūkni..
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Šis viss līdz vienam mirklim. Velk uz kloķenes devēja pusi, bet ieteiktu pie sakarīga diagnostiķa aizšaut.
Profila bilde
Eglitis
Ziņojumi: 615
Pievienojies: 29 Mar 2013, 00:45
Braucu ar: apdauzītu hlamu
Atrašanās vieta: Garkalne/ Rīga
Reputācija: 1
 
samaini sveces, pačeko indukcenes, līdzīgi simptomi bij manam m60, ka dažreiz 2 podi izdomāja atrubiities. iebāzu jaunas sveces un voilā - alles gut :hahaha:
Profila bilde
Agrais
Ziņojumi: 288
Pievienojies: 21 Nov 2011, 23:37
Braucu ar: e36 kuutinju
Atrašanās vieta: Sigulda
Reputācija: 2
 
manam m44 visu laiku ir taa probleema... tagad kad ziema un -5 var kautvai nokaarties pie spogulja vinjsh pielec ar ljoti lielaam gruutibaam. vasaraa viss pazuud un ir ok... akja atvienoshana man nepaliidz...
tagad njemos pa googli skatos vadus lai var pie diagnostikas piesleegt...