Jumta lūka
man ir tāda problēma ka nestrada ne elektriskie logi ne elektriska luka, bet strada tas kad atver durvis un logs paiet nedaudz uz leju un kad aiztaisa uzaugsu, un nestrada ari centrālā atslēga.
kas varetu but par vainu?
kas varetu but par vainu?
Komforta bloks pipec.
80% izsists drošinātājs dēļ beigtiem vadiem kautkur!Tatinsh rakstīja:man ir tāda problēma ka nestrada ne elektriskie logi ne elektriska luka, bet strada tas kad atver durvis un logs paiet nedaudz uz leju un kad aiztaisa uzaugsu, un nestrada ari centrālā atslēga.
kas varetu but par vainu?
drošinātaji itka visi vesali, kurdrošinatajs ir priekš ta visa?
un kuratrodas tas komforta bloks?
un kuratrodas tas komforta bloks?
man leikas ka 7 vai 43. katraa zinjaa orginalai tur naacis 5a droshinaataajs, kas atsleedz komforta blokam.
komforta bloks atrodas aiz cimdu nodalijuma, melna plastmasas kastite, ar dazadu krasu kontaktiem ( melns zals dzeltens, mels zals violets) atkariba no gada.Tatinsh rakstīja:drošinātaji itka visi vesali, kurdrošinatajs ir priekš ta visa?
un kuratrodas tas komforta bloks?
...
Man ari vel joprojaam ir shi probleema aktuaala, sadabuuts jau treshais bloks un ar to ari probleema nav atrisinaata. Ar pirmo un otro bloku darbojaas centraalaa ar tresho logi paiet uz augshu un uz leju, bet nedarbojaas centraala. Kur taa var buut, jo droshinaataajus ari nesit aaraa. Shitas ir viens no tiem gemarojiem, kas reaali kaitina. Saak vien likties ka buus jaameklee kads BMW spechuks, jo parastie iiru mehaaniki nav gudraaki par celmu.
jautasu tepat! tatad lukai ir divas funkcijas tipa kad ielien jumta, un ir kad pacelas aizmugure, tatad otra funciju izpildot ir lukas salona apdarei japabidas jumta kadus 10- 15 cm, bet tasd vairs nestrada, kas butu par saizi?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
ja auto zem 95 gada, tad ticamaak ka saluuzis plastmasinsh, lai taa detaļa vilktos taalaak. taa vieta jaameklee no jaunā tipa lūkas!
sk, tatad jademonte un jaskatas kas pa saizi!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Man arī lūka nestrādā! Paņemu motoriņu no čoma donora, kuram ar lūku viss čotna - tāpat neiet. Drošinātājs vesels.
Tajā vietā aiz bardačoka, kur tam čoma donoram nāk komforta bloks man vispār ir tukšums. (starp citu tam donoram lūka gāja arī bez tā komforta bloka)
Kādam ir idejas?
Tajā vietā aiz bardačoka, kur tam čoma donoram nāk komforta bloks man vispār ir tukšums. (starp citu tam donoram lūka gāja arī bez tā komforta bloka)
Kādam ir idejas?
Paskaties vai strāva pienāk. droši vien ka nepienāk.
Lidz ar ko pāebaudi droSinātājus utt.
Lidz ar ko pāebaudi droSinātājus utt.
Vēlaizvien neesmu atradis problēmu, kur varētu zust kontakts lūkai. Visbiežāk ir tā, ka, kad atslēdz autiņu, lūkas apgaismojums deg (tajā brīdī lūka arī strādā), ir pat tā, ka auto ir nekustīgs, vienkārši pazūd kontakts (izdziest apgaismojums pogā un lūka nestrādā (to es domāju tajā gadījumā, jau kaut kur būtu sūdīga masa vai strāva), nomainīju pašu pogu, domājot, ka tur ir vaina, nekas nemainījās, jaucot salonu ārā tika pārbaudīts arī vads, pārbaudīts zem drošiķu kastes savienojums. viss čotka, tikai tad, kad nav strāvas lūkai, nav arī drošinātājā.. kur meklēt vainu?
Tādā gadījumā atkrīt variants par to, ka relejs pie lūkas motoriņa čakarējas, vai tomēr mēģināt to nomainīt?
Vēl esmu dzirdējis variantu, ka citi paņem strāvu no citurienes (salona apgaismojums), nav jau īsti smuki tā, bet līdz atrod vainu arī der, jo pavasarīgajās dienās jau nu gribēsies atvērt to lūciņu vaļā
Tādā gadījumā atkrīt variants par to, ka relejs pie lūkas motoriņa čakarējas, vai tomēr mēģināt to nomainīt?
Vēl esmu dzirdējis variantu, ka citi paņem strāvu no citurienes (salona apgaismojums), nav jau īsti smuki tā, bet līdz atrod vainu arī der, jo pavasarīgajās dienās jau nu gribēsies atvērt to lūciņu vaļā
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
ka tas ir nau?
edit: ja tiesam nau tad jau tev nevajadzetu but ipashai problemai atrast vaininieku, kautvai jaunus vadus ievelc un vecos izmet ara un viss
edit: ja tiesam nau tad jau tev nevajadzetu but ipashai problemai atrast vaininieku, kautvai jaunus vadus ievelc un vecos izmet ara un viss
...
kādas darbības tad veic komforta bloks? aiz bardačoka vispār nekā tur nav
tā arī gribu - pārvilkt pa jaunu, tikai gaidu to brīnišķo brīdi, kad atradīšu kādu donorauto, jo gribu oridžinal vadus savilkt visam
92.gada kupeja
tā arī gribu - pārvilkt pa jaunu, tikai gaidu to brīnišķo brīdi, kad atradīšu kādu donorauto, jo gribu oridžinal vadus savilkt visam
92.gada kupeja
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
vins dot to ka atverot durvis logs paiet uz leju, sakars vinjam ir ari ar centralo atslegu, kontrole lukas darbibu!!! kkur tu biji ielicis bildi ar pakusushu omforta bloku, tas ari ir vinsh, neviena kupeja nav redzeta kam vinsh nebutu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Tas nebija komforta bloks, bet gan Check Control modulis
EDIT- būšu laikam pats problēmu atradis, cik rokoties pa internetu..rīt skatīsies, kas un kā.
Tātad - līdz 93.gadam kupejām nenāca komforta bloks, bet gan comforta relejs, dažos gadījumos tas atrodas aiz bardačoka, bet zinu (jo biju paneli noņēmis ) ka man viņš atrodas vadītāja pusē stipri augšā (grūti tikt klāt un grūti ieraudzīt), jau tad skatījos, ka tas relejs neizskatījās smuks, bet toreiz, apmainot releju pievērsu uzmanību lukturiem, jo tad tie bija svarigāki. Paziņošu par rezultatu.
EDIT- būšu laikam pats problēmu atradis, cik rokoties pa internetu..rīt skatīsies, kas un kā.
Tātad - līdz 93.gadam kupejām nenāca komforta bloks, bet gan comforta relejs, dažos gadījumos tas atrodas aiz bardačoka, bet zinu (jo biju paneli noņēmis ) ka man viņš atrodas vadītāja pusē stipri augšā (grūti tikt klāt un grūti ieraudzīt), jau tad skatījos, ka tas relejs neizskatījās smuks, bet toreiz, apmainot releju pievērsu uzmanību lukturiem, jo tad tie bija svarigāki. Paziņošu par rezultatu.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go