Akumulators un Generators
Labdien, intresejos vakar patesteju ar testeri, ko isti rada akumulators un Generators...
Kad iedarbina braucamo, akumulators ladejas ar 15.3 pari voltiem, ko tas nozime, baterija pizgec? jo cik saprotu jabut ap 14.2-14.7... bet ja generators nelade tad vainu nemainas pie iedarbinasanas paliek tie 12.kaukas, vai nokrit vel zemak!
Kad iedarbina braucamo, akumulators ladejas ar 15.3 pari voltiem, ko tas nozime, baterija pizgec? jo cik saprotu jabut ap 14.2-14.7... bet ja generators nelade tad vainu nemainas pie iedarbinasanas paliek tie 12.kaukas, vai nokrit vel zemak!
15.3 tas pa daudz ir. Te varētu būt vainīgs regulators uz ģeneratora.
14.00 līdz tiem pašiem 14.7 vajadzētu būt.
Nu pie startēšanas nevajadzētu nokristies zem 10. Ja ir zem desmit tad akumulators būtu jāmaina.
Palabojiet ja kļūdos.
14.00 līdz tiem pašiem 14.7 vajadzētu būt.
Nu pie startēšanas nevajadzētu nokristies zem 10. Ja ir zem desmit tad akumulators būtu jāmaina.
Palabojiet ja kļūdos.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Jāņem vērā mērot, vai patērētāji pieslēgti. Lādēs švakāk, ja būs saslēgtas visas gaismas, subji un maģi.
15.3 un vairāk V, šķiet ka par daudz, pat mājas automātiskais lādētājs dot nedaudz virs 14V. Nekas traks nevar notikt, tik vien kā akumulatora mūžs nebūs tik ilgs, ja bliež viņā vairāk. Var pārbaudīt regulatoru ( pārbaudīt vienkārši, noaminīt ) ielikt jaunu par ļaunu nenāks, būs jaunas ogles vismaz, un dārgi nemaksā, ~7€, pie reizes aplūko ko dara kolektora virsma.
15.3 un vairāk V, šķiet ka par daudz, pat mājas automātiskais lādētājs dot nedaudz virs 14V. Nekas traks nevar notikt, tik vien kā akumulatora mūžs nebūs tik ilgs, ja bliež viņā vairāk. Var pārbaudīt regulatoru ( pārbaudīt vienkārši, noaminīt ) ielikt jaunu par ļaunu nenāks, būs jaunas ogles vismaz, un dārgi nemaksā, ~7€, pie reizes aplūko ko dara kolektora virsma.
Vai M40 ģeņģa sprieguma regulators, jeb tā saucamā tablete, der m43 ģeņģim?
Katalogā skatījos,bet tur nevar saprast, jo ģeņģi arī atšķiras, m40 nāca bosch, m43 nāk valeo.
Katalogā skatījos,bet tur nevar saprast, jo ģeņģi arī atšķiras, m40 nāca bosch, m43 nāk valeo.
nekas traks nevar notikt ja lādē ar 15.1 ? omg foruma elektriķi
pie izslēgtiem patērētajiem jābūt ap 13.8V , pie ieslēgtām gaismām un apsildes vai nedaudz krītas, vai paliek tāpat.
ja ģenerators lādē ar lielāku spriegumu, tad tiek bojāta auto elektronika un akbatarēja.
(...Davaj bez off topic! )
P.S. lūdzu he9600...
pie izslēgtiem patērētajiem jābūt ap 13.8V , pie ieslēgtām gaismām un apsildes vai nedaudz krītas, vai paliek tāpat.
ja ģenerators lādē ar lielāku spriegumu, tad tiek bojāta auto elektronika un akbatarēja.
(...Davaj bez off topic! )
P.S. lūdzu he9600...
Pēdējais labojis Tumshais - 03 Jan 2016, 00:17, kopā labots 2 reizes.
Lol 15v ok,jābūt 14.7 kur jūs tos ciparus rāvāt?
Tumšajam piekrītu,ok es pēc maniem avotiem 13,7V bet nu ok tas tā
Tumšajam piekrītu,ok es pēc maniem avotiem 13,7V bet nu ok tas tā
Elektriķis neatšķir strāvu no sprieguma. pietam muļķības sarakstīji
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tas lietotājam Tumshais.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vot pie**sies... tulit izlabošu...he9600 rakstīja:Elektriķis neatšķir strāvu no sprieguma. pietam muļķības sarakstīji
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
man jau vienalga...varat mācīt savu "pareizo" skolu... tikai es šo info neizrāvu no ''forumiem"
Vārdus izslēgta un Max, lūdzu, arī nomaini uz ieslēgta un min. Pēdējais teikums, protams, arī absurds.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tumshais rakstīja:nekas traks nevar notikt ja lādē ar 15.1 ? omg foruma elektriķi
pie izslēgtiem patērētajiem jābūt ap 13.8V , pie ieslēgtām gaismām un apsildes vai nedaudz krītas, vai paliek tāpat.
ja ģenerators lādē ar lielāku spriegumu, tad tiek bojāta auto elektronika un akbatarēja.
(...Davaj bez off topic! )
P.S. lūdzu he9600...
Spriegums, kurš būtu ideāls - 14,4V.
Būtībā, ja pie slodzes spriegums ir ~13,8-14,4V, tad varam uzskatīt, ka viss ok.
Pēdējais labojis Jonjis - 03 Jan 2016, 00:31, kopā labots 1 reizi.
pec pieredzes varu teikt....nopirku sievas auto jaunu akji jo vecais nomira-jaunais akjis nokalpoja tieši vienu mēnesi...nodomaaju wtf,parbaudiiju uzlaadi un luuk,uzlāde pie ieslēgtiem ikdienas patērētājiem 16.7V-shodien atveru jauno akji valjaa a tur viss sauss
BMW_The Ultimate Repair Bill
tas aķis ar tiem 15v uzvārīsies. Tev iesaku izdarīt pa vienkāršo, paņem citu ģenerātoru, žurkai viņi neko nemaksā. Ja gribi čakarēties nomaini sprieguma regulātoru.
pie ramyreza minētajiem 16.7 diezvai problēmas risinājums būs tikai sprieguma regulators, māc aizdomas, ka diožu tilts ar būs pateicis ardievas.
Cits ģenerators tāpat ir kaķis maisā, nodiagnosticēt/izjaukt ģeni ir stundas darbs, ja ar tinumiem viss ok, tad imho prātīgāk ir samainīt dilumam/nolietojumam pakļautās daļas (regulators, kolektors, gultņi, skriemelis pie vajadzības diožnieks) un aizmirst par to mezglu. Ok, varbūt sanāks pārdesmit eiro vairāk, bet vismaz nenāksies pēc pāris mēnešiem ņemt atkal nost, jo "jaunajam" ģenim atkal sadega regulators dēļ nodiluša kolektora.
Cits ģenerators tāpat ir kaķis maisā, nodiagnosticēt/izjaukt ģeni ir stundas darbs, ja ar tinumiem viss ok, tad imho prātīgāk ir samainīt dilumam/nolietojumam pakļautās daļas (regulators, kolektors, gultņi, skriemelis pie vajadzības diožnieks) un aizmirst par to mezglu. Ok, varbūt sanāks pārdesmit eiro vairāk, bet vismaz nenāksies pēc pāris mēnešiem ņemt atkal nost, jo "jaunajam" ģenim atkal sadega regulators dēļ nodiluša kolektora.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
atradu vecajos pierakstos
Ģenerātora EDS = 13,8-14,5 V
AKB EDS = 13,2 V
Ģenerātora EDS = 13,8-14,5 V
AKB EDS = 13,2 V
cik atradu info interneta tad 2.5 TDSam iet ģenerators ~100a
un spriegumam jabut 14.2-14.4 v (tas ir ok )
man pie izslegtiem pateretajem ir 13.8-14.0 v (manuprat ir pa maz )
un pie ieslegtiem 13.7-13.8 v
tad jautajums no ka cita varetu pielikt pie M51 ģeneratoru bez lielas čakarešanas uz kadiem ~150a vaj ari vairak ?
un cik tagad aptuveni izmaksa ģeneratora restaurešana
jaudigaks ģenerators interese deļ muzikas
un spriegumam jabut 14.2-14.4 v (tas ir ok )
man pie izslegtiem pateretajem ir 13.8-14.0 v (manuprat ir pa maz )
un pie ieslegtiem 13.7-13.8 v
tad jautajums no ka cita varetu pielikt pie M51 ģeneratoru bez lielas čakarešanas uz kadiem ~150a vaj ari vairak ?
un cik tagad aptuveni izmaksa ģeneratora restaurešana
jaudigaks ģenerators interese deļ muzikas
Kāds var ieteikt kantori Rīgā, kur atrestaurēt ģeneratoru?
Sveiki, kāds varētu palīdzēt, lieta tāda ka kaut kas ēd bateriju nost izmeriju amperas cik daudz ēd stāvoša mašīna noņemot mīnusa klemi un savienojot to caur multimetru uz apmēram stundu nostāvēja un rada 0,55A
Tas takā pa daudz šķiet, atradu arī drošinātāju kuru izraujot nokritās 0,01mA drošinātājs nr31 atbild par borta kompi temperatūras devēju utt izmēģināju visu atkontaktet, nekas nenotiek aizvien 0,55A
Kads var padomu dot vai arī 0,55A ir norma un mana baterija ir nederīga ka sēžas ārā tik ātri?
Tas takā pa daudz šķiet, atradu arī drošinātāju kuru izraujot nokritās 0,01mA drošinātājs nr31 atbild par borta kompi temperatūras devēju utt izmēģināju visu atkontaktet, nekas nenotiek aizvien 0,55A
Kads var padomu dot vai arī 0,55A ir norma un mana baterija ir nederīga ka sēžas ārā tik ātri?
0.5 ir padaudz, jābūt 0.0x (ideāli, ja zem 0.04). Etm rokā un skaties ko baro drošeklis, varu saderēt, ka tas nebūs tikai tevis nosauktais bc
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man ar tā bija ar borta kompi, vienīgo ko varēju izdomāt ir ņemt klemmi nost ja mašīna stāv ilgāk par 2 dienām, savādāk tukšš.rn94 rakstīja:Sveiki, kāds varētu palīdzēt, lieta tāda ka kaut kas ēd bateriju nost izmeriju amperas cik daudz ēd stāvoša mašīna noņemot mīnusa klemi un savienojot to caur multimetru uz apmēram stundu nostāvēja un rada 0,55A
Tas takā pa daudz šķiet, atradu arī drošinātāju kuru izraujot nokritās 0,01mA drošinātājs nr31 atbild par borta kompi temperatūras devēju utt izmēģināju visu atkontaktet, nekas nenotiek aizvien 0,55A
Kads var padomu dot vai arī 0,55A ir norma un mana baterija ir nederīga ka sēžas ārā tik ātri?
- ikey07