Akumulators un Generators

ar4axxx
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 15 Aug 2014, 17:41
Braucu ar: SDN M40B18

02 Nov 2015, 08:51

Labdien, intresejos vakar patesteju ar testeri, ko isti rada akumulators un Generators...

Kad iedarbina braucamo, akumulators ladejas ar 15.3 pari voltiem, ko tas nozime, baterija pizgec? jo cik saprotu jabut ap 14.2-14.7... bet ja generators nelade tad vainu nemainas pie iedarbinasanas paliek tie 12.kaukas, vai nokrit vel zemak!
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

02 Nov 2015, 13:12

15.3 tas pa daudz ir. Te varētu būt vainīgs regulators uz ģeneratora.

14.00 līdz tiem pašiem 14.7 vajadzētu būt.

Nu pie startēšanas nevajadzētu nokristies zem 10. Ja ir zem desmit tad akumulators būtu jāmaina.
Palabojiet ja kļūdos.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

18 Nov 2015, 19:21

Jāņem vērā mērot, vai patērētāji pieslēgti. Lādēs švakāk, ja būs saslēgtas visas gaismas, subji un maģi.
15.3 un vairāk V, šķiet ka par daudz, pat mājas automātiskais lādētājs dot nedaudz virs 14V. Nekas traks nevar notikt, tik vien kā akumulatora mūžs nebūs tik ilgs, ja bliež viņā vairāk. Var pārbaudīt regulatoru ( pārbaudīt vienkārši, noaminīt ) ielikt jaunu par ļaunu nenāks, būs jaunas ogles vismaz, un dārgi nemaksā, ~7€, pie reizes aplūko ko dara kolektora virsma.
Profila bilde
Rob
Ziņojumi: 2474
Pievienojies: 14 Aug 2012, 01:25
Braucu ar: Orientblau Touring
Atrašanās vieta: Ogre-Madona-Cesvaine
Reputācija: 6
 

02 Jan 2016, 23:14

Vai M40 ģeņģa sprieguma regulators, jeb tā saucamā tablete, der m43 ģeņģim?
Katalogā skatījos,bet tur nevar saprast, jo ģeņģi arī atšķiras, m40 nāca bosch, m43 nāk valeo.
Profila bilde
Tumshais
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 01 Dec 2013, 19:05
Braucu ar: Black Betty
Atrašanās vieta: Centraviks!
Reputācija: 3
 

02 Jan 2016, 23:22

nekas traks nevar notikt ja lādē ar 15.1 ? omg foruma elektriķi :doh: :idiots: :D
pie izslēgtiem patērētajiem jābūt ap 13.8V , pie ieslēgtām gaismām un apsildes vai nedaudz krītas, vai paliek tāpat.
ja ģenerators lādē ar lielāku spriegumu, tad tiek bojāta auto elektronika un akbatarēja.
(...Davaj bez off topic! )
P.S. lūdzu he9600...
Pēdējais labojis Tumshais - 03 Jan 2016, 00:17, kopā labots 2 reizes.
Attēls
Yippee ki-yay, motherfucker
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

02 Jan 2016, 23:37

Lol 15v ok,jābūt 14.7 kur jūs tos ciparus rāvāt? :hahaha:
Tumšajam piekrītu,ok es pēc maniem avotiem 13,7V bet nu ok tas tā
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

02 Jan 2016, 23:37

Elektriķis neatšķir strāvu no sprieguma. :doh: pietam muļķības sarakstīji

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

02 Jan 2016, 23:40

Tas lietotājam Tumshais.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Tumshais
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 01 Dec 2013, 19:05
Braucu ar: Black Betty
Atrašanās vieta: Centraviks!
Reputācija: 3
 

02 Jan 2016, 23:48

he9600 rakstīja:Elektriķis neatšķir strāvu no sprieguma. :doh: pietam muļķības sarakstīji

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
vot pie**sies... tulit izlabošu...
man jau vienalga...varat mācīt savu "pareizo" skolu... tikai es šo info neizrāvu no ''forumiem"
Attēls
Yippee ki-yay, motherfucker
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

02 Jan 2016, 23:57

Vārdus izslēgta un Max, lūdzu, arī nomaini uz ieslēgta un min. Pēdējais teikums, protams, arī absurds.

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Jonjis
Ziņojumi: 898
Pievienojies: 01 Jūl 2011, 01:55
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

03 Jan 2016, 00:22

Tumshais rakstīja:nekas traks nevar notikt ja lādē ar 15.1 ? omg foruma elektriķi :doh: :idiots: :D
pie izslēgtiem patērētajiem jābūt ap 13.8V , pie ieslēgtām gaismām un apsildes vai nedaudz krītas, vai paliek tāpat.
ja ģenerators lādē ar lielāku spriegumu, tad tiek bojāta auto elektronika un akbatarēja.
(...Davaj bez off topic! )
P.S. lūdzu he9600...
:lol:

Spriegums, kurš būtu ideāls - 14,4V.
Būtībā, ja pie slodzes spriegums ir ~13,8-14,4V, tad varam uzskatīt, ka viss ok.
Pēdējais labojis Jonjis - 03 Jan 2016, 00:31, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

03 Jan 2016, 00:28

pec pieredzes varu teikt....nopirku sievas auto jaunu akji jo vecais nomira-jaunais akjis nokalpoja tieši vienu mēnesi...nodomaaju wtf,parbaudiiju uzlaadi un luuk,uzlāde pie ieslēgtiem ikdienas patērētājiem 16.7V-shodien atveru jauno akji valjaa a tur viss sauss :hahaha:
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 

03 Jan 2016, 09:56

tas aķis ar tiem 15v uzvārīsies. Tev iesaku izdarīt pa vienkāršo, paņem citu ģenerātoru, žurkai viņi neko nemaksā. Ja gribi čakarēties nomaini sprieguma regulātoru.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

03 Jan 2016, 10:13

pie ramyreza minētajiem 16.7 diezvai problēmas risinājums būs tikai sprieguma regulators, māc aizdomas, ka diožu tilts ar būs pateicis ardievas.
Cits ģenerators tāpat ir kaķis maisā, nodiagnosticēt/izjaukt ģeni ir stundas darbs, ja ar tinumiem viss ok, tad imho prātīgāk ir samainīt dilumam/nolietojumam pakļautās daļas (regulators, kolektors, gultņi, skriemelis pie vajadzības diožnieks) un aizmirst par to mezglu. Ok, varbūt sanāks pārdesmit eiro vairāk, bet vismaz nenāksies pēc pāris mēnešiem ņemt atkal nost, jo "jaunajam" ģenim atkal sadega regulators dēļ nodiluša kolektora.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Tumshais
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 01 Dec 2013, 19:05
Braucu ar: Black Betty
Atrašanās vieta: Centraviks!
Reputācija: 3
 

04 Jan 2016, 23:24

atradu vecajos pierakstos
Ģenerātora EDS = 13,8-14,5 V
AKB EDS = 13,2 V
Attēls
Yippee ki-yay, motherfucker
Profila bilde
andrjuha37
Ziņojumi: 584
Pievienojies: 17 Jūn 2014, 22:03
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Jelgava
Reputācija: 3
 

16 Mar 2016, 23:34

cik atradu info interneta tad 2.5 TDSam iet ģenerators ~100a
un spriegumam jabut 14.2-14.4 v (tas ir ok )
man pie izslegtiem pateretajem ir 13.8-14.0 v (manuprat ir pa maz :sad: )
un pie ieslegtiem 13.7-13.8 v
tad jautajums no ka cita varetu pielikt pie M51 ģeneratoru bez lielas čakarešanas uz kadiem ~150a vaj ari vairak ? :clap:
un cik tagad aptuveni izmaksa ģeneratora restaurešana :rolleyes:
jaudigaks ģenerators interese deļ muzikas :hahaha:
Profila bilde
janisss
Ziņojumi: 13
Pievienojies: 22 Mar 2016, 11:28
Braucu ar: E36 Coupe

05 Apr 2016, 20:27

Kāds var ieteikt kantori Rīgā, kur atrestaurēt ģeneratoru?
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu

06 Aug 2016, 18:19

Sveiki, kāds varētu palīdzēt, lieta tāda ka kaut kas ēd bateriju nost izmeriju amperas cik daudz ēd stāvoša mašīna noņemot mīnusa klemi un savienojot to caur multimetru uz apmēram stundu nostāvēja un rada 0,55A
Tas takā pa daudz šķiet, atradu arī drošinātāju kuru izraujot nokritās 0,01mA drošinātājs nr31 atbild par borta kompi temperatūras devēju utt izmēģināju visu atkontaktet, nekas nenotiek aizvien 0,55A
Kads var padomu dot vai arī 0,55A ir norma un mana baterija ir nederīga ka sēžas ārā tik ātri?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

06 Aug 2016, 21:32

0.5 ir padaudz, jābūt 0.0x (ideāli, ja zem 0.04). Etm rokā un skaties ko baro drošeklis, varu saderēt, ka tas nebūs tikai tevis nosauktais bc

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

06 Aug 2016, 22:33

rn94 rakstīja:Sveiki, kāds varētu palīdzēt, lieta tāda ka kaut kas ēd bateriju nost izmeriju amperas cik daudz ēd stāvoša mašīna noņemot mīnusa klemi un savienojot to caur multimetru uz apmēram stundu nostāvēja un rada 0,55A
Tas takā pa daudz šķiet, atradu arī drošinātāju kuru izraujot nokritās 0,01mA drošinātājs nr31 atbild par borta kompi temperatūras devēju utt izmēģināju visu atkontaktet, nekas nenotiek aizvien 0,55A
Kads var padomu dot vai arī 0,55A ir norma un mana baterija ir nederīga ka sēžas ārā tik ātri?
Man ar tā bija ar borta kompi, vienīgo ko varēju izdomāt ir ņemt klemmi nost ja mašīna stāv ilgāk par 2 dienām, savādāk tukšš.
- ikey07