Nelec motors
Tā var būt, ja tika atvienota centrālā atslēga vienām durvīm un tāpēc griežot atslēgu nekā nenotiek - starterim pat neviens klikšķis nav. ( mašīnai ir signalizācija)
Paņēmu viņu kā donoru, pirms tam bija kāds centrālo noņēmis. Ja aķis būtu tukšs, tad pagriežot atslēgu, lampas panelī nodzistu, bet te kā stāv, tā stāv.
Nav tur tā sidžene caur nepareiziem drošinātājiem salikta vai tamlīdzīgi kaut kas saķīmiķots? Sāc ar drošinātāju un releju pārbaudi.
Man ir bijis tā, ka motors nelec, bet panelī gaismiņas deg, taču nomainot aķi viss aizgāja , tādēļ iespējams, ka aķis par sausu, lai iedarbinātu.
Man ar tā ir bijis . Tākā iesaku sākt ar aķi.Ismis rakstīja:Man ir bijis tā, ka motors nelec, bet panelī gaismiņas deg, taču nomainot aķi viss aizgāja , tādēļ iespējams, ka aķis par sausu, lai iedarbinātu.
Varbūt starterim oglītes vai ievilcējrelejs?
Var būt arī masas vads uz motoru nopuvis.
Jā, viena no opcijām!Kaskadieris rakstīja:Var būt arī masas vads uz motoru nopuvis.
aķis kādreiz var būt arī tik sauss ka tās lampiņas deg tik blāvi ka gaišā dienas laikā to var arī neredzēt.
Ar aķi viss ir ok. Ir tā, ka kārba (automāts) ir noklemmējusies, nezinu kurā pozīcijā. Noņēmu kārbas sensoru, uzliku uz parkingu, bet vienalga tas pats.
Sveiki!
Nevēlējos sākt jaunu topiku, tāpēc rakstu te.
Problēma sekojoša- pārswapoju motoru no m52b20 uz m52b20, vadus visus savienoju biju arī atzīmējis kur kas pievienojas.
Mēģināju darbināt starters griež, sūknis strādā. Bet pazudusi dzirkstele un nestrādā sprauslas .
Kas varētu būt par vainu?
Nevēlējos sākt jaunu topiku, tāpēc rakstu te.
Problēma sekojoša- pārswapoju motoru no m52b20 uz m52b20, vadus visus savienoju biju arī atzīmējis kur kas pievienojas.
Mēģināju darbināt starters griež, sūknis strādā. Bet pazudusi dzirkstele un nestrādā sprauslas .
Kas varētu būt par vainu?
EWS! lietotājam Taxz bija tāda pati problēma
Pats cīnos ar līdzīgu problēmu.taky rakstīja:Sveiki!
Nevēlējos sākt jaunu topiku, tāpēc rakstu te.
Problēma sekojoša- pārswapoju motoru no m52b20 uz m52b20, vadus visus savienoju biju arī atzīmējis kur kas pievienojas.
Mēģināju darbināt starters griež, sūknis strādā. Bet pazudusi dzirkstele un nestrādā sprauslas .
Kas varētu būt par vainu?
Meiģini apmainīt kloķenes devēja štekeri ar sadalenes devēja štekeri. viņi ir vienādi.
gudri dirst nav malku cirst
M52 viņi jau vairs nav vienādi!rupu rakstīja:Pats cīnos ar līdzīgu problēmu.taky rakstīja:Sveiki!
Nevēlējos sākt jaunu topiku, tāpēc rakstu te.
Problēma sekojoša- pārswapoju motoru no m52b20 uz m52b20, vadus visus savienoju biju arī atzīmējis kur kas pievienojas.
Mēģināju darbināt starters griež, sūknis strādā. Bet pazudusi dzirkstele un nestrādā sprauslas .
Kas varētu būt par vainu?
Meiģini apmainīt kloķenes devēja štekeri ar sadalenes devēja štekeri. viņi ir vienādi.
M52 Kompji bez ews ir ļoti liels retums, tādēļ arī es teikšu, ka tev nelec dēļ ews
Labi rīt paspēlēšos ar EWS'u.
Bet ja tas ir EWS tad arī atarterim nebūtu jāgriež, vai kļūdos?
Bet ja tas ir EWS tad arī atarterim nebūtu jāgriež, vai kļūdos?
Starteri viņš griež anyways.taky rakstīja:Labi rīt paspēlēšos ar EWS'u.
Bet ja tas ir EWS tad arī atarterim nebūtu jāgriež, vai kļūdos?
- ikey07
Griezīs gan starteri, gan arī sūknis strādās, bet nekas vairāktaky rakstīja:Labi rīt paspēlēšos ar EWS'u.
Bet ja tas ir EWS tad arī atarterim nebūtu jāgriež, vai kļūdos?
Vadības bloku liki no jaunā dzinēja, vai atstāji visu veco?