Zinātāji, palīdziet.. :( Motora maiņa, vadība

Albis251
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 16 Dec 2015, 19:43
Lieta tāda, ka iegādājos nesen e36. Agrāk ir bijis m52b20 iekšā.. ielikts iekšā ir m52b25.

Bet uzrāvu tādu lietu , ka visa vadība.. vadības bloks,gaisa masas mērītājs un krč viss palika no tā m52b20,tikai tur kautkas ķip esot regulēts hz kādā kantorī.. :( Tā tak nav jābūt! Man motors iet labi ,bet man teica,ka nav tā , kā tehniski zbisj stāvoklī 2.5 ir jābūt.. Sāku pētīt un atklāju, ka visa vadība no 2.0 palika... tātad jautājums... Kas izņemot gaisa masas mērītāju un vadības bloku būtu jāmana? Jo tie nāk citi.. sprauslas uz 2.0 un 2.5 vienādas.. vai vadības bloka spraudnis sakritīs ar šo 2.0 provodku. ? Kā ar imobilazeriem? Vai kas cits nav jāmaima,mainot vadības bloku? Kam ir bijis un zin ,uzrakstiet :) Un katram gadijumam kā lai es noskaidroju , ka tur tiešām ir 2.5? Uz bloka virsū kkur kkas ir rakstīts?
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
starp B20 un B25 atšķiras MAF, ECU+EWS

uz bloka zem izplūdnieka kkur bija jābūt kodam

zem ieplūdnieka būs norādīts virzuļa diametrs!
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Albis251
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 16 Dec 2015, 19:43
Uz bloka atradu 25 6s 3, tātad m52b25/ 2.5 , kas skaitās bmw 323i (2,5) Tagad tik nomainīt vadības bloku un MAP sensoru (sun) EWS zinu kā var apiet.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Albis251 rakstīja:Uz bloka atradu 25 6s 3, tātad m52b25/ 2.5 , kas skaitās bmw 323i (2,5) Tagad tik nomainīt vadības bloku un MAP sensoru (sun) EWS zinu kā var apiet.
ews nevar apiet tikai savienojot resnos vadus, ja tu to doma - starteris griezis un viss, ne dzirkstele ne degviela nebus
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
seeingman rakstīja:
Albis251 rakstīja:Uz bloka atradu 25 6s 3, tātad m52b25/ 2.5 , kas skaitās bmw 323i (2,5) Tagad tik nomainīt vadības bloku un MAP sensoru (sun) EWS zinu kā var apiet.
ews nevar apiet tikai savienojot resnos vadus, ja tu to doma - starteris griezis un viss, ne dzirkstele ne degviela nebus
EWS var tā apiet ;) JA, maina no jaunāka dzinēja, uz vecāku.. ;) Pārbaudīts un strādā :super:

Ja jau Tev ir m52b25, tad kapēc apiet EWS?? m52b25 arī ir ews, nekas nav jāapiet, ja vien Tev vadības blokam nav izkodēts ews... :o :super:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Tur divus vadus savienot jau nav nekādā ews apiešana, tu vienk. savieno vadus, lai tev starteri griež, to tu tad esi izdarījis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga
Pacha rakstīja:
seeingman rakstīja:
Albis251 rakstīja:Uz bloka atradu 25 6s 3, tātad m52b25/ 2.5 , kas skaitās bmw 323i (2,5) Tagad tik nomainīt vadības bloku un MAP sensoru (sun) EWS zinu kā var apiet.
ews nevar apiet tikai savienojot resnos vadus, ja tu to doma - starteris griezis un viss, ne dzirkstele ne degviela nebus
EWS var tā apiet ;) JA, maina no jaunāka dzinēja, uz vecāku.. ;) Pārbaudīts un strādā :super:

Ja jau Tev ir m52b25, tad kapēc apiet EWS?? m52b25 arī ir ews, nekas nav jāapiet, ja vien Tev vadības blokam nav izkodēts ews... :o :super:
EWS kodē ārā, lai garnadžiem elementārāk autiņu aizdzīt? par trasi vēl tā, bet ikdienas kaplim.

Par to starteri, ja DME nebūs atļauja pašam strādāt (dot dzirksteli), un tas nedos arī signālu benzīna sūknim, tad griez to starteri kaut līdz bezgalībai. veči to jau te arī saka (nedod Dievs to neatzīmēt - dabūšu iesniegumu). :drink:
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
Jānis.P rakstīja:Tur divus vadus savienot jau nav nekādā ews apiešana, tu vienk. savieno vadus, lai tev starteri griež, to tu tad esi izdarījis.
Ok, mazliet parteicos :D

Ja masinai ir bijis ews un motoram ne, savienojot tos vadus viss stradas.. :super:

Bet te iet runa par to, ka motors aei ir no m52 saimes, kas nav pirmais gads, lidz ar to, vinam ir ews, tad kapec vins jaapiet?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Tāpēc, ka indivīds grib mainīt vadības bloku un, acīmredzot, ir nopircis citu vadības bloku un ews kastīti nav paņēmis komplektā vai kas tamlīdzīgs...
Vispār jau ews un dme nav mūžīgs pāris, tosd var vienu otram piekodēt
Albis251
Ziņojumi: 4
Pievienojies: 16 Dec 2015, 19:43
seeingman rakstīja:Tāpēc, ka indivīds grib mainīt vadības bloku un, acīmredzot, ir nopircis citu vadības bloku un ews kastīti nav paņēmis komplektā vai kas tamlīdzīgs...
Vispār jau ews un dme nav mūžīgs pāris, tosd var vienu otram piekodēt
Nopirku vadības bloku ar visu ews un čipu. saliekot visu man starteris negrieza vsp,nezinu kpc. nahuj tos vadus savienoju resnos un viss čotka. Tas bija sen un tagad viss ir ok :super:
kaspissd66
Ziņojumi: 120
Pievienojies: 12 Jūn 2014, 23:31
Man līdzīga lieta.,nesen nopirku e36 kupeju,pēc papīriem 2,0 97.gada ielikts 2,5 uz bloka rakstīts 2,5s1,
pieslēdzot pie kompja rādās 2,0 m52b2,0 sapratu kad ir atstāta vecā vadība,ganjau viss.
viss gāja labi,sāka nelēkt pēc laika pielec un tagad nelec vispār.Sūknis degvielu padod ,nesaprotu kas varētu izbeigties.
nav kas kompi pieslēdz,varbūt kāds bez viņa ko var ieteikt
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Atrodi netā info par to kā pareizi pārbaudīt klokenes un sadalenes devēju.

P.s braukt ar 2.5 un 2.0 softu ir motora bendēšana ....
kaspissd66
Ziņojumi: 120
Pievienojies: 12 Jūn 2014, 23:31
Piekrītu, bet sākumā vaig iegūt info ko vaig samainīt lai varu visu salikt kā vaig, normālu vadību..
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Tu vari atstāt arī esošo, ja netaisies spiest visas sulas laukā, vnk vińu var pielāgot pie 2.5 sūknējamā apjoma, tad loti liela iespēja ka ies kā 2.5 stock

Bet ja gribi sulu spiest tad liec bosch motronik vadību.
kaspissd66
Ziņojumi: 120
Pievienojies: 12 Jūn 2014, 23:31
Man viņš ies trasē.
Man tieši ir jāmeklē bosh no m52b25 vai kaa
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 
kaspissd66 rakstīja:Man viņš ies trasē.
Man tieši ir jāmeklē bosh no m52b25 vai kaa
m52 dzinējiem no rupnīcas nenāca BOSCH vadība
visticamāk, lietotājs -AF- domā par BOSCH 413 vadību (no m50b25tu), kura jāliek virsū ar visiem devējiem, un tad vēl jāsaregulē
kaspissd66
Ziņojumi: 120
Pievienojies: 12 Jūn 2014, 23:31
Bet nesaprotu kapēc uz bloka ir 2.5s1 tas ir m50b25tu
Jo man ir čuguna bloks bet nezinu cik sadalenes, viens teica kad2
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Skaidrs, pastudē sīkāk ar ko atšķiras m50b25tu
Un ar ko m52b25