Parbūvēts b20 > b28. Smadzenes pagaidam palika no 2.0
Čau, gudrinieki. Situaciju jau aprakstiju tēmas nosaukuma. Man interese, vai ir steidzami jamaina smadzenes, vai var pagaidam droši braukat ar tadiem, ka ir un cik liela atškirība būs kad samainišu uz smadzenem no 2.8? Ka mainisies paterinš un jauda? Paldies!
M52b20 pārbūvēts uz b28 ? Kā tas izpaužās ? Izborēts 2.0 bloks un ielikta virzuļu grupa iekšā ?
Vai samainīts viss motors un atstāts 2.0 ecu ?
Precīzāk.
Vai samainīts viss motors un atstāts 2.0 ecu ?
Precīzāk.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
ZeMiK rakstīja:Čau, gudrinieki. Situaciju jau aprakstiju tēmas nosaukuma. Man interese, vai ir steidzami jamaina smadzenes, vai var pagaidam droši braukat ar tadiem, ka ir un cik liela atškirība būs kad samainišu uz smadzenem no 2.8? Ka mainisies paterinš un jauda? Paldies!
Atskiribas nebus
pats bloks var palikt no 2.0 bet ja gribi dabūt visu jaudu no ta 2.8 tad vienkārši būs jāieraksta vadības softs no 2.8
Vienkārši 2.0 gaisa un degvielas pieprasītais apjoms ir mazāks nekā 2.8
var arī vienkārši to izdaŗīt pie čipošanas piemēram, ja interesē nočipot un ierakstīt uzreiz pareizo softu tad raksti pm (Turbochip.lv)
Vienkārši 2.0 gaisa un degvielas pieprasītais apjoms ir mazāks nekā 2.8
var arī vienkārši to izdaŗīt pie čipošanas piemēram, ja interesē nočipot un ierakstīt uzreiz pareizo softu tad raksti pm (Turbochip.lv)
Būs atšķirība, ja būs paredzētās degvielas kartes. Kad sākumā, pārejot uz M52, braucu ar M52B25 ECU, gāja, jā, bet ne tik labi, kā bija, kad pāršuvu uz B28 kartēm. Pavisam cita dziesma un gaita.
Paldies visiem par atbildem, uzzinaju ko gribeju. Tad drizuma ielikšu softu no 2.8