ECU siemens, bosh
Sveiki! ir tāda lieta, gribētu uzlikt M52B25 ecu uz M52B20 ir kāds izmēģinājis?
Ir rezultāts vai nav jēga čakarēties? un tagad stāv virsū siemens, bet gribas pāriet uz bosh
Ir rezultāts vai nav jēga čakarēties? un tagad stāv virsū siemens, bet gribas pāriet uz bosh
uz 2.0 jebkāda veida upgrieds ir mazjēdzīgs
bet uzlikt bosch vadību tas nav vēl panākumu rezultāts, lai būtu jēga, tad tā vadība ir jānoregulē, tas maksā 150-200e un to dara, cik man zināms, Baltijā tikai divās vietās.
Viena vieta ir Tallinā otra Rīgā.
bet uzlikt bosch vadību tas nav vēl panākumu rezultāts, lai būtu jēga, tad tā vadība ir jānoregulē, tas maksā 150-200e un to dara, cik man zināms, Baltijā tikai divās vietās.
Viena vieta ir Tallinā otra Rīgā.
Jā, bet gribas saprast ko dara 2.5ecu uz 2.0 motoru
domāju kaut ko nedaudz vairāk stimulē
Nevar būt, ka meviens nav izmēģinājis
domāju kaut ko nedaudz vairāk stimulē
Nevar būt, ka meviens nav izmēģinājis
Stimulē viagra asins pieplūdumu pimpī, ecu vada dzinēja procesus.
Un nē ar to tu jaudu neiegūsi, padomā pats - kā dēł?!
Un nē ar to tu jaudu neiegūsi, padomā pats - kā dēł?!
Man ir uz m52b20 vadiba no m52b25. Iet bik labaak ka ari sprauslas no 2.5. bet siemens vadiba.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
ar m52b25 ecu uz m52b20 būs sijā auzas tautumeia.
2.5 mafs ir lielāka diametra nekā 2.0, bet pats elements ir tāds pats, reāli kas būs? ECu nesapratīs īsto gaisa daudzumu kas ieplūst motorā(kompis ta ir saprogrammēts priekš 2.5 mafa), tb kompis domās ka sūc iekšā vairāk gaisa, dos garāku signālu sprauslām būs vairāk degvielas. Kāds domā, ka ja būs vairāk degvielas srazu būs vairāk jaudas? Sēdies - 2! Jaudu veido pirmkārt gaisa daudzums( vajag skābekli lai degviela varētu sadegt, ieliesi vairāķ degvielas bet gaisu nē = visa degviela nesadegs, būs nevajadzīgi kvēpi uzdegums un jauda pat samazināsies. otrkārt aizdedzes moments. Regulējot kompi ir jāoptimizē iesmidzes moements, daudzums un aizdedzes moments, lai sadegšana būtu tīra, atdotu visvairāk enerģijas un pareizajā brīdi.
Un beidziet vienreiz šitās nevajadzīgās čakarēšanās ar vsiem tiem 2.5 kompjiem uz 2.0 un 2.8 sprauslām. Kompis tā nav kastīte, kur sarakstīti zirgi iekšā..
2.5 mafs ir lielāka diametra nekā 2.0, bet pats elements ir tāds pats, reāli kas būs? ECu nesapratīs īsto gaisa daudzumu kas ieplūst motorā(kompis ta ir saprogrammēts priekš 2.5 mafa), tb kompis domās ka sūc iekšā vairāk gaisa, dos garāku signālu sprauslām būs vairāk degvielas. Kāds domā, ka ja būs vairāk degvielas srazu būs vairāk jaudas? Sēdies - 2! Jaudu veido pirmkārt gaisa daudzums( vajag skābekli lai degviela varētu sadegt, ieliesi vairāķ degvielas bet gaisu nē = visa degviela nesadegs, būs nevajadzīgi kvēpi uzdegums un jauda pat samazināsies. otrkārt aizdedzes moments. Regulējot kompi ir jāoptimizē iesmidzes moements, daudzums un aizdedzes moments, lai sadegšana būtu tīra, atdotu visvairāk enerģijas un pareizajā brīdi.
Un beidziet vienreiz šitās nevajadzīgās čakarēšanās ar vsiem tiem 2.5 kompjiem uz 2.0 un 2.8 sprauslām. Kompis tā nav kastīte, kur sarakstīti zirgi iekšā..
Tu taču zini, ka spraslas m52b20 un b25 ir vienādas?bestbmw rakstīja:Man ir uz m52b20 vadiba no m52b25. Iet bik labaak ka ari sprauslas no 2.5. bet siemens vadiba.
Tad man ir no m50b25. Zinu ka razigakas tocna. Un isteniba tev ir loti liela taisniba pa mafu. m52b25 kolektors ar droseli savadaks vai tads pats ka m52b20? nopirku kkad m52b28 kolektoru man vinsh izskatas tads pats ka 2.0
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
visiem m52 ir vienadi kolektori un droseles, vieniga atskiriba ir vai ir asc vai navbestbmw rakstīja:Tad man ir no m50b25. Zinu ka razigakas tocna. Un isteniba tev ir loti liela taisniba pa mafu. m52b25 kolektors ar droseli savadaks vai tads pats ka m52b20? nopirku kkad m52b28 kolektoru man vinsh izskatas tads pats ka 2.0
M52B25=M50B25, respektīvi 190cc.
M52B20 ir 154cc.
M52B20 ir 154cc.
ieej realoema un paskaties sprauslu kodus
m52b20 un m52b25 ir bosch 280 150 415 sprauslas
m52b20 un m52b25 ir bosch 280 150 415 sprauslas
Esmu testējis m50b20 dzinējs un m50b25 ecu. !
Rezumē -
-degviela līst ārā pa izpūtēju!
-līdz ar to patēriņš liels!
-tukšgaitā arī īsti labi neuzvedas!
+ lielajos apgriezienos iet labāk ( ja ir atvienots gmm )
ir tā kā seeingman izskaidroja.
ar gmm iet sūdīgi bez iet labāk. bet nu tas viss ir sūd s.
Ja gribi experimēntēt liec vems vai megasquirt, ja gribi stimulēt tad viagru !
Rezumē -
-degviela līst ārā pa izpūtēju!
-līdz ar to patēriņš liels!
-tukšgaitā arī īsti labi neuzvedas!
+ lielajos apgriezienos iet labāk ( ja ir atvienots gmm )
ir tā kā seeingman izskaidroja.
ar gmm iet sūdīgi bez iet labāk. bet nu tas viss ir sūd s.
Ja gribi experimēntēt liec vems vai megasquirt, ja gribi stimulēt tad viagru !
gudri dirst nav malku cirst
Durās acīs - ir BOSCH!!
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
boshe moi....
Man Kūldīgā viens teica ka uz M50B25 esot jaliek M50B20 kompis, ejot lopaaaa,,,
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram