Lambda krāsas ar ko atskiras
Sveiki. Tātad ir iecelts m52b2.8 iekš m50b2.0 un ir palikusi vecā izplūde bet zondes ir uz pusēm pārautas. Apskatijos stekeri, tjip zala krasa bet ka lai es noskaidroju ka man nav palikušas vecās 2.0 zondes? Kur var noskaidrot kura tiesi krāsa ir nepieciesama manam kompim? Vai ir nepieciesams mainit ari izpludes kolektoru lai zondes pareizi meritu?
Varbūt ir jau atbilde manam jautajumam, esiet saprotoši noradiet kur meklēt nevis tikai uzdir*at (kas daudziem te patīk)
Varbūt ir jau atbilde manam jautajumam, esiet saprotoši noradiet kur meklēt nevis tikai uzdir*at (kas daudziem te patīk)
Pēdējais labojis Gusts - 13 Nov 2016, 11:17, kopā labots 1 reizi.
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Nu mļa, kā var palīdzēt, ja pilsonis pat nevar sakarīgi noformulēt jautājumu.
Kāds 2.8 (m52, m52tu)? Ja Single vanos, tad pirms 09/95 vai pēc (uz ecu, skatamies vin, pārbaudam kaut vai realoem)?
Kāds 2.0? M50 vai m52? Ja m52, tad taspats par ražošanas gadu... Vadības mazliet atšķiras
Ja vēlies sakarīgu atbildi, tad arī jautājumam jābūt sakarīgam, nevis no sērijas "man te kaut kas neiet, kas tas varētu būt?". Nu pacenšaties tak vismaz izklāstīt precīzi problēmu un dot Max precīzu info par auto
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Kāds 2.8 (m52, m52tu)? Ja Single vanos, tad pirms 09/95 vai pēc (uz ecu, skatamies vin, pārbaudam kaut vai realoem)?
Kāds 2.0? M50 vai m52? Ja m52, tad taspats par ražošanas gadu... Vadības mazliet atšķiras
Ja vēlies sakarīgu atbildi, tad arī jautājumam jābūt sakarīgam, nevis no sērijas "man te kaut kas neiet, kas tas varētu būt?". Nu pacenšaties tak vismaz izklāstīt precīzi problēmu un dot Max precīzu info par auto
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
M50B20 zonde ir izpūtējā (viena)
M52B28 zondes ir kolektoros (divas)
Tev jau zondēm štekerī krāsu redzi zaļa vai dzeltena.
Vecos vadus lodēt nevajag - būs greizi mērījumi.
M52B28 zondes ir kolektoros (divas)
Tev jau zondēm štekerī krāsu redzi zaļa vai dzeltena.
Vecos vadus lodēt nevajag - būs greizi mērījumi.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
vadus lodēt nedrīkst! Un īsti salodēt nemaz arī nevar, jo no nerūsējošē tērauda dzīslas.ValtersZ rakstīja:M50B20 zonde ir izpūtējā (viena)
M52B28 zondes ir kolektoros (divas)
Tev jau zondēm štekerī krāsu redzi zaļa vai dzeltena.
Vecos vadus lodēt nevajag - būs greizi mērījumi.
Nu re, vismaz ar dzinējiem ir tikts skaidrībā.
Zondes šiem dzinējiem nav saderīgas, tā ka nāksies vien pirkt citas. Ja palikuši m50 kolektori, tad būs jāpērk arī m52 kolektori.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Zondes šiem dzinējiem nav saderīgas, tā ka nāksies vien pirkt citas. Ja palikuši m50 kolektori, tad būs jāpērk arī m52 kolektori.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.