No M43 uz M42
Bija motors, nebija ko darīt.
Ieliks touringā to IS dzinēju. Šeit pat izlasiju, kā izdarīt ar EWS, lai pielaistu vecāku dzinēju, bet nekas nenotiek.
+ vēl mistisku iemeslu dēļ nestrādā priekšējie elektriskie logi un pečka.
Kā arī nav dzīvības pazīmju no startera.
Maybe kādam tā ir bijis vai zin kā dabūt to dzinēju dzīvu?
Ieliks touringā to IS dzinēju. Šeit pat izlasiju, kā izdarīt ar EWS, lai pielaistu vecāku dzinēju, bet nekas nenotiek.
+ vēl mistisku iemeslu dēļ nestrādā priekšējie elektriskie logi un pečka.
Kā arī nav dzīvības pazīmju no startera.
Maybe kādam tā ir bijis vai zin kā dabūt to dzinēju dzīvu?
Nebija dzīvības, jo massa nebija kā vajag.
To sataisiju, tagad ar m43 kompi varu pielaist.
Tagad pieliku m42 kompi, tad pielodēju vadu pie ews resnajiem vadiem (laikam dzeltens ar melnu un zaļš ar melnu) bet nekas nenotiek, pielist nevar. Noravēju lodējumu nost, bet tik un tā ar m42 kompi griež, bet nelec.
To sataisiju, tagad ar m43 kompi varu pielaist.
Tagad pieliku m42 kompi, tad pielodēju vadu pie ews resnajiem vadiem (laikam dzeltens ar melnu un zaļš ar melnu) bet nekas nenotiek, pielist nevar. Noravēju lodējumu nost, bet tik un tā ar m42 kompi griež, bet nelec.
Tu jau abus resnos vienkārši nogriez un satin/saknieb kopā. Vai tu lodē kopā?
Neesmu eksperts konkrēto motoru jautājumā, nezinu vai esi kniebis nost apaļo stekeri. Elektro uzpariktes nestrādās, ja nav savienots unloader relay vads. Viņš motora iedarbināšanas brīdi atslēdz daļu strāvas patērētāju.
Īsāk sakot, pedējo reizi kad swapojām dzinēju ar EWS uz dzinēju bez EWS, divus resnus vadus (pie EWS kastītes) savienojām kopā un izmetam EWS kastīti. viss, vairs neko saistīto ar EWS nedarījām
Šitā štelle strādā. Savienoju resnos vadus kopā bez EWS kastītes un viss rūc.
PALDIES :)
Kas mainot motoru no M43 uz M42 paliek no vecā un kas ir vajadzīgs no M42. Vai vadi jāmaina? Pērkot M42 kam jābūt komplektā lai nebūtu vēlāk problēmas ar visa salikšanu?
Pavasarī veicu šādu operāciju savam kompot, 1994.g m43b16 uz 1995.g m42b18 varu īsumā izklāstīt kas man bija nepieciešams
tātad, m42 motoru es dabūju ar visu apkarināmo, bet teorētiski gandrīz visam būtu jāder arī no m43.
Gaisa masas mērītāju pieštekerēt varēja arī no m43 un viss darbojās, bet tomēr tas bija ar mazāku diametru ieplūdei, un tāpēc nederēja pareizi klāt, kādu laiku tā pabraucu un nomainīju uz pareizo.
tehniski tur viss der 1:1, sajūgs, kārba, stiprinājumi utt, neko nav jāpārtaisa, man bija čakars atrast izplūdzes kolektora špiļkas jo motoru mainiju svētdienā un visi šroti bija ciet, beigās kkur sadabūju, izpūtēju nedaudz pārmetināju lai der m42 izplūdes kolektors 1,6 stock izplūdei.
Visi vadi no vecā dzinēja smuki atštekerējas un paliek uz vecā dzinēja, uz jaunā swapa dzinēja jau bija vadu kūlis un visu saštekerēju atpakaļ tā ka nekas lieks un nesaprotams pāri nepalika.
Ar ews čakars ir svarīgs faktors, 0 problēmu ir ja gan tava, gan donora mašīna ir zem 1994. gada, ja jaunāka viena vai otra tad ar to jāčakarējas... (par EWS šajā forumā ir ļoti daudz info DIY sadaļā)
manā gadījumā bija tā ka mana mašīna ir 94 gada sākums bez ews, donors bija 95 gada, ar kkādu agrīno ews, tādēļ ECU es uzliku no 92. gada m42 dzinēja, lai nebūtu jāčakarējas, bet tāpat nebija dzirksteles, beigās nočakarējos, nevarē'ju saprast kur vaina un aizvedu pie usera Dogma, viņš kkādus relejus samainīja vietām un viss aizgāja..
Daudzi saka ka tādai operācijai jēga ir 0, bet manā gadījumā dzinēju dabūju par 35 eiro, + matereālu izdevumi kkādi, man tas swaps kopā nostājās ap 150 eiro, vai par tādu naudu var ielikt 2,5? diez vai, un m42 ir ļoti neslikts dzinējs ja nav ambīcijas uz baigo driftošanu, arī zirneklis dod interesantu 4cil hi rev skaņu, kad slīpē pa slapju sajūta kā kkādā AE86