m52b20 swapa problēma
Sveiki! ieswapoju m52b20 un problēma tāda ka nerūc tukšgaitā un atmetot gāzi šaudās. nevar saprast kur meklēt vainu!? varbūt motora provodka nepareizi savienota vai iespējams kādas trubinas nepareizi?! motors no e36 bet kompis no e39 2.0 varbūt kompis jāregulē?
Var ūt pareizajā sadałā ieraksti?
P.s a tev motors ir bezvanos vai singlevanos? Un jautājums no kā ecu stāv
P.s a tev motors ir bezvanos vai singlevanos? Un jautājums no kā ecu stāv
single vanos
sākuma bija nopirkts swaps no e39 m52b20,kurš beigās izrādijās iesmērēts. Takā swapa pravodka nederēja,tika dabūta e36 pravodka un cits m52b20. visu itkā salika,pielaist var bet nevar noturēt apgriezienus un tukšgaita nerūc un dažreiz šauj atpakal ieplūdē.
Izklausās ka tev aizdedzes moments galīgā dirsā, vai nu kaut ko esi sajaucis ar štekeriem, vai vadība nav no singlevanosa.
nu man arī bija aizdomas par aizdedzi. vadība ir no tieši tāda paša m52. ir iespējams kaut kur atrast kādu shēmu kur kurš štekeris spraužas?
Pilna google, bet nu tur testeri arī vajadzētu, lai izzvanīt vai tik tiešām ir tas štekeris, sapisties var
nav ta ka lidz 2500rpm sauj? mosk sadalenes vai klojenes devejs nomiris.
Man bija kaut kas līdzīgs, pārbaudi gaisa masas mērītāju.
Sāc ar ECU kļūdu nolasīšanu, varbūt varēs kaut ko izsecināt, viss pārējais būs bakstīšanās uz labu laimi.
nu isti lidz cik rpm aiziet nezinu,jo spidometrs no 4cyl. bet nu var izgriezt normāli,vienīgi liekas ka paša gala nav. un kā pārbaudīt gaisa masu? itkā swapam naca lidzi gaisa masa un ar mašīnu tika izbraukts pirms motora iznemšanas un viss bija kārtībā
1. sāc ar kļūdu nolasīšanu pirms sāc bakstīties uz labu laimi ar visu sensoru/kontaktu testēšanu.
2. atslēdz gaisa mērītāja kontaktu, paskaties, vai dzinējs dabojas normāli. Ja jā, tad var izslēgt kloķvārpstas un sadalenes devēja problēmas.
3. paskaties vai ir problēmas tikai tukšgaitā, vai arī gāzējot.
Tad padod ziņu, kas un kā.
P.S. Apbrīnoju cilvēku apņēmību un ticību saviem spēkiem, kuri taisa svapu, bet nezin kā notestēt gaisa mērītāju vai motora diagnostikas pamatus.
2. atslēdz gaisa mērītāja kontaktu, paskaties, vai dzinējs dabojas normāli. Ja jā, tad var izslēgt kloķvārpstas un sadalenes devēja problēmas.
3. paskaties vai ir problēmas tikai tukšgaitā, vai arī gāzējot.
Tad padod ziņu, kas un kā.
P.S. Apbrīnoju cilvēku apņēmību un ticību saviem spēkiem, kuri taisa svapu, bet nezin kā notestēt gaisa mērītāju vai motora diagnostikas pamatus.
atvienojot gmm, raustoties rūc uz saviem,bet pievienojot atpakal gmm uzreiz noslāpst. tika mēģināts ar citu gmm no ejošas mašinas,tieši tas pats
braucot viss itkā normāli,tikai tukšgaitā tā apgriezienu peldēšana. novienojot zondes ari nekas nemainas. Idejas?
braucot viss itkā normāli,tikai tukšgaitā tā apgriezienu peldēšana. novienojot zondes ari nekas nemainas. Idejas?
Izkausās, ka tev vienkārši kaut kur labi gaisu piesūc ieplūdes kolektorā.
Paskaties vai tukšgaitas regulators nav izpisies ārā no kolektora, man vismaz bija tādi paši simptomi un vaina bija tajā ka piesūca gaisu.
Vakumņiks normāli strādā? Bremžu pedālis nav briesmīgi ciets?
Paskaties vai tukšgaitas regulators nav izpisies ārā no kolektora, man vismaz bija tādi paši simptomi un vaina bija tajā ka piesūca gaisu.
Vakumņiks normāli strādā? Bremžu pedālis nav briesmīgi ciets?
bremžu pedālis ciets. kur vaina? itkā truba virsū,bet tur kaut kas līmēts tam kolektoram tajā vietā
Tev gaisu kaut kur labi piesūc, pārbaudi kolektoru, vai viss ir savās vietās un vai kāda truba nav caura vai nomukusi nost.
Man bija tukšgaitas regulators izkritis ārā no kolektora, iespraudu atpakaļ, apmetu savilcēju riņķī un viss tip top