Elektronikas problemas pec swapa no m52 (siemens ms41) uz m50 (bosch ms31)
Kds ir veicis kdreiz šadu swapu. Mašīna pēc swapa gāja labi, bet kad nočipoja sakās problēmas. Sākumā rijās ciet pie apmēram 4.5k apgriezieniem, bet tad tika samainīti daudzi sensori un jauniem, un tagad vispār ar viņu ātrak par 50km/h nevar pabraukt. Ka min vairka tā slāpst nost, gluzi kā kāda drosiba nostrādātu. Daži saka, ka ātru sesora vads esot jamaina galvenajā štekerī, bet nekur nevaru atrast salīdzinājumu tam kādas atsķirības būtu šim štekerim starp siemiens un bosch kompjiem, jo pieslēgvieta palika no vecā m52 motora.
Samēri dagvielas spiedienu, ļoti bieži tur ir vaina.
Kur un kas čipoja ja nav noslēpums? Un kāda tilpuma motors?
Kur un kas čipoja ja nav noslēpums? Un kāda tilpuma motors?
apaļajā x20 atšķiras tikai 7pins laikam bij priekš ews
klausi AF un mri dgvielas spiedienu, tāpa vajag normālu diagnostiku nevis mainīt visu pēc kārtas
EDIT: 97 gada beigu tdsA vietā iemetu 93 m50 un pieslēgvieta x20 viss bija gut, tā ka meklē vainu citur
klausi AF un mri dgvielas spiedienu, tāpa vajag normālu diagnostiku nevis mainīt visu pēc kārtas
EDIT: 97 gada beigu tdsA vietā iemetu 93 m50 un pieslēgvieta x20 viss bija gut, tā ka meklē vainu citur
Nu vienīgais, ko pamanīju, ka m50 motoram ir 14 ligzda taja konektorā, kas ir atruma sensoram paredzēta, bet m52 gala tajā vieta ir tukšums. Čipoja ZDX Performance. Cilveks profesionālis, kas vairkaus gadus ar to nodarbojās, un laikam, ka būs tad arī javed pie viņa, lai veic pilno diagnostiku, jo nu vadus mainīt uz dullo tiešām negribās, vel nosvilinas kaut ko.
Un swaps bija no m52b20 un m50b25
Un swaps bija no m52b20 un m50b25
Nu tad veiksmi atstāsti kā gāja.