E36 1994 m50b20tu apgriezienu problēmas

MatissRo
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 25 Jūn 2022, 21:49
Braucu ar: E36 320i sedan
Sveiki, nesen iegādājos 1994.g e36 m50b20tu sedanu. Pēdējā laikā braukājot esmu pamanījis, ka mašīnu iedarbinot apgriezieni raustās no 600-1000 robežās, protams ja mašīna uzsilst un stāv idle, tad apgriezieni bikuci nomierinās un stāv pie 600. Tas ir problēmas maigums, sliktā daļa ir braucot, mazos apgriezienos (sastrēgumā) mašīna ļoti raustās, uz sajūtām ir missfire, itkā tā vēlētos noslāpt, bet nevar, jo stāv pie 1500rpm. Braucot ar normālu ātrumu un bremzējot iespiež sajūgu - mašīna pilnīgi noslāpst un apgriezieni nokrītās līdz 0, neviss apstājās pie 600. Liela problēma ir patēriņš, mašina ēd ~20l/100km, pūš melnus dūmus.

Pagaidām esmu nomainījis:
MAF ar jaunu gofru,
Pārbaudījis pret vacuum leaks,
Nomainījis lambda (o2) sensoru,
Iztīrijis icv,
Ieliku jaunas sveces.

Bet ar visu to, problēma nav atrisinājusies, baidos, ka tik nav palikusi sliktāka. :doh:

Pagaidām prātā domāju, ka problēma varētu būt vai nu ecu (pašlaik stāv 1703427 MS40.1 siemens), vai nu degvielas sūknis, jo uz sajūtām mašīnai nav parezs degvielas maisījums motorā.
Kādi vēl varētu būt risinājumi? :supeer:
tasDzeks
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 03 Aug 2021, 12:51
Melni dūmi ir bagāts degmaisijums, jeb par daudz degviela. Sūknis diezvai. Varbūt iedod parbaudei degvielas sprauslas. Intreses pēc var paskatīties indukcijas spoles (kautvai parauj štekerus nost pa vienam, gan spolēm, gan sprauslām un skaties vai izmainas darbība)
Varbūt derētu arī pieslēgt kompi un apskatīties, ko rāda sensori. Ja nebūtu milzu patēriņš, tad varētu teikt ka tukšgaitas regulators.
Matiss55
Ziņojumi: 2
Pievienojies: 12 Feb 2018, 21:18
Braucu ar: 320i
Pamēģini citu MAF, parasti caur pārim jāaiziet līdz tiek pie laba, ja vien nav jauns oem, man bija identiska problēma apgriezieniem līdz nomainīju labu MAF, palika nedaudz labāk un tad kad iztīrīju problēma atrisinājās, bet nepūt bremžu tīrāmo, pēc pieredzes :D iesaku izmantot paredzēto MAF cleaneri