Problēmas ar aizdedzi, elektroniku...
Sveiki, visiem...
Atkal mans e36 ir izdomājis pabojāt man garstāvokli... Centīšos pēc iespējas īsāk un saprotamāk.
Mašīna ir 1991. gada e36 (316) ar 95. gada e36 2.0i motoru.
Viss sākās ziemā, kad auto pa ziemu netika braukts, tikai pasildīts šad tad. Tad uznāca lielie mīnusi, un pēdējo reizi, kad mēģināju pielaist - pirmajā reizē mēģināja griezt, bet pēctam tikai sķiļot klāt izdziest aķa un eļļas lampas panelī, bet kapa klusums, vispār nekas nenotiek. Nu neko nospļāvos un lai pūst līdz pavasarim. Pēc pāris dienām eju uz mašīnu paņemt šo to... aķis tukšs, centrālā atslēgusies vaļā... nu neko, labi, ka neko nenogopīja. Uzlādēju aķi, eju likt iekšā - piemetu klemmes un mašīnai sāk strādāt benzīna sūknis, nāk tā dūkoņa no ieplūdes puses... Reizēm tā kā grib nostrādāt starteris, bet viņam tākā tiek atņemta strāva un tālāk atkal pa tukšo. Un te man rodas jautājums... kas pa na..?
Tagad mašīna ir garāžā - uz servisu netieku, jo mašīna ir diezgan pajaukta... tāpēc vēršos pēc interneta diagnostikas, - varbūt izdosies atrast vainu paša spēkiem...
Variantus, ko manuprāt var izslēgt ir - starteris (ņēmu ārā liku pie vadiem, griežas), nekādas lētās siģenes iekšā nav, ews pox, kaut rauj to bloku arā un met pret sienu - ne pielaist, ne apturēt "automātisko ieslēgšanos, plusa vadi tīri, klemmes tīras, zemējumi tīri...
Pagaidām pašam liekas, ka varētu kautkur īsais būt, bet te rodas jautājums, kurās vietās rakt, jo nejau kautkādi lampu vadi varēs reāli mašīnai ieslēgties II pozīcijā. Par atslēgu arī var aizmirst - man ir uz divām pogām, - ar pirmo iemet II pozīcijā, ar otru piešķiļ - tās es atvienoju, lai pārbaudītu - tik un tā nekas nemainas...
Ko reāli skatīties, kur meklēt kautko...
Atkal mans e36 ir izdomājis pabojāt man garstāvokli... Centīšos pēc iespējas īsāk un saprotamāk.
Mašīna ir 1991. gada e36 (316) ar 95. gada e36 2.0i motoru.
Viss sākās ziemā, kad auto pa ziemu netika braukts, tikai pasildīts šad tad. Tad uznāca lielie mīnusi, un pēdējo reizi, kad mēģināju pielaist - pirmajā reizē mēģināja griezt, bet pēctam tikai sķiļot klāt izdziest aķa un eļļas lampas panelī, bet kapa klusums, vispār nekas nenotiek. Nu neko nospļāvos un lai pūst līdz pavasarim. Pēc pāris dienām eju uz mašīnu paņemt šo to... aķis tukšs, centrālā atslēgusies vaļā... nu neko, labi, ka neko nenogopīja. Uzlādēju aķi, eju likt iekšā - piemetu klemmes un mašīnai sāk strādāt benzīna sūknis, nāk tā dūkoņa no ieplūdes puses... Reizēm tā kā grib nostrādāt starteris, bet viņam tākā tiek atņemta strāva un tālāk atkal pa tukšo. Un te man rodas jautājums... kas pa na..?
Tagad mašīna ir garāžā - uz servisu netieku, jo mašīna ir diezgan pajaukta... tāpēc vēršos pēc interneta diagnostikas, - varbūt izdosies atrast vainu paša spēkiem...
Variantus, ko manuprāt var izslēgt ir - starteris (ņēmu ārā liku pie vadiem, griežas), nekādas lētās siģenes iekšā nav, ews pox, kaut rauj to bloku arā un met pret sienu - ne pielaist, ne apturēt "automātisko ieslēgšanos, plusa vadi tīri, klemmes tīras, zemējumi tīri...
Pagaidām pašam liekas, ka varētu kautkur īsais būt, bet te rodas jautājums, kurās vietās rakt, jo nejau kautkādi lampu vadi varēs reāli mašīnai ieslēgties II pozīcijā. Par atslēgu arī var aizmirst - man ir uz divām pogām, - ar pirmo iemet II pozīcijā, ar otru piešķiļ - tās es atvienoju, lai pārbaudītu - tik un tā nekas nemainas...
Ko reāli skatīties, kur meklēt kautko...
ja pilnīgi izlādējies aķis jau ilgāku laiku, tad varētu būt ka kompis dara ko ne tā. nezinu kā ir ar e36, bet jaunākām mašīnās vsp ja ir bijis atvienots aķis ilgāku laiku, tad var pazust infomācija no kompja, par regulējumiem, režīmiem iestatījumiem utt, kā rezultātā varbūt kāds gļuks iemeties, kāpēc negrib griezt. jāmet klāt kompis, varbūt izdodas nolasīt kļūdas?!? mans variants
Šodien biju garāžā citos darbos... un atradās netīšam mistiska parādība... pielieku klemmes, mašīna protams ieslēdzas, atslēgas II pozīcijā un panelī blāvas aķa un eļļas gaismas, ieslēdzu pirmo pogu, tās paliek spilgtas, kā tam jābūt (viss pa vecam) - meģinu šķilt nekā, klusums... aizdomājos turot nospiestu šķilšanas pogu - a čoms sēžoties iekšā, izkustināja mašīnu un starteris uz brīdi sāka mēģināt kustēties... Protams to piefiksēju un wtf... Nu neko viss beidzās ar to - ka šūpinot mašīnu un turot šķilšanas pozīcija, starteris sāk izrādīt dzīvības pazīmes un mēģina griezt, bet nepietiek strāva līdz galam procesu novadīt, jo ģorgājot to mašīnu tas nenodrošina patstāvīgu strāvu vai ko taml. Karo4 pizdec, pirmo reizi kautko tādu redzu...
EDIT: Kāds nezin Valmierā, vai tuvumā kādu autoelektriķi, kas arī ir gatavs izbraukt uz "izsaukuma vietu"...
EDIT: Kāds nezin Valmierā, vai tuvumā kādu autoelektriķi, kas arī ir gatavs izbraukt uz "izsaukuma vietu"...
kāpēc man liekas ka tas aķis ir galīgi 4av. jālādē kā minimusm 24 h. bet man jau izsaktaas ka vinsh ir bijis sasalis un aaraa metam, tur neko nevar ielaadeet. ieteiktu pamēģināt drauga aķi! un tad skatīties tālāk vai dziest nost lampo4kas vai nee..
p.s šiem dzinējiem no kompja nevar nekas pazust, kaut pēc gada ir jālec.
p.s šiem dzinējiem no kompja nevar nekas pazust, kaut pēc gada ir jālec.
Labi, pieņemsim, ka aķis ir metams. Bet kāpēc tad mašīna pati slēdzas iekšā? Vai tiešām metams aķis ko tādu var panākt? Jo reāli scenārijs tajā naktī ir bijis šāds - mašīnai ir parādījies tas gļuks, kad nostrādā benzīna sūknis un sāk dūkt tukšgaitas regulators un piedevām mūzika iekšā skanējusi... un pa nakti ir izlādējies tukšs... Ja tas aķis ir metams, lab nopirkšu citu, pārbaudīšu utt. Bet, kas pa nah.., ka mašīna šādu gļuku stāvot izmet...
ja padomaa tad tavi visi nosauktie nostrādā tad kad atslega ir pagriezta otrajā pozīcijā. moz tur tā vaina.
iisti nesapratu kad tev tur kurā brīdīt testos tā atsleega bijusi.
1. poziicija tikai magjis un siikumi.
2. poziicija jau suuknis un visi da4iki.
3. jau starters griežas.
iisti nesapratu kad tev tur kurā brīdīt testos tā atsleega bijusi.
1. poziicija tikai magjis un siikumi.
2. poziicija jau suuknis un visi da4iki.
3. jau starters griežas.
tagad dalec man, moz tiešām kautkas tai pirmajai pogai, un šii laiž uz iisto un iztērē?
sūdīga massa kkur,pārbaudi visus masas kontaktus...Keytez rakstīja:Šodien biju garāžā citos darbos... un atradās netīšam mistiska parādība... pielieku klemmes, mašīna protams ieslēdzas, atslēgas II pozīcijā un panelī blāvas aķa un eļļas gaismas, ieslēdzu pirmo pogu, tās paliek spilgtas, kā tam jābūt (viss pa vecam) - meģinu šķilt nekā, klusums... aizdomājos turot nospiestu šķilšanas pogu - a čoms sēžoties iekšā, izkustināja mašīnu un starteris uz brīdi sāka mēģināt kustēties... Protams to piefiksēju un wtf... Nu neko viss beidzās ar to - ka šūpinot mašīnu un turot šķilšanas pozīcija, starteris sāk izrādīt dzīvības pazīmes un mēģina griezt, bet nepietiek strāva līdz galam procesu novadīt, jo ģorgājot to mašīnu tas nenodrošina patstāvīgu strāvu vai ko taml. Karo4 pizdec, pirmo reizi kautko tādu redzu...
EDIT: Kāds nezin Valmierā, vai tuvumā kādu autoelektriķi, kas arī ir gatavs izbraukt uz "izsaukuma vietu"...
Poga nebūs vainīga, es viņu jau atvienoju un mēģināju bez tās, vienīgi jāpārbauda tās vadi, ko rīt arī izdarīšu. Par masu - visi ir notīrīti, izņemot ir aizdomas par masu - motors <-> kaste, kontaktu vietas ir tīras, bet pats vads ir tāds dīvains... to arī pārbaudīšu.
Kas tās par pogām ? Paša liktās ? Kaut kā nevaru iedomāties tā gada autiņiem startēšanu ar pogu.
Jā, tās nav orģinālās un ir pašu liktas.
Anyway, šodien viena problēma tika atrasta un novērsta. Nevarēja pielaist, jo nebija zemējums - motors <-> masa. Kontaktu vietas bija tīras, vada gali arī. Testam pieliku ar krokodiliem otrā pusē pie motora balsta un būra, uzreiz pieleca. Pārskrūvēju vadu otrā pusē, viss kārtībā - lec. Es tikai nesaprotu, kāpēc otrā pusē negrib zemēties, ja agrāk zemējās un viss ir tīrs. Bet tas nav tik svarīgi, jo nav iebildumi, ja otrā pusē ir zemējums...
Otra problēma ar "pašieslēgšanos" arī apmēram skaidra, bet vēl tikai jāsataisa. Vaina ir vadu izolācijā. To gan neņēmos taisīt, gribējās mājās...
Anyway, šodien viena problēma tika atrasta un novērsta. Nevarēja pielaist, jo nebija zemējums - motors <-> masa. Kontaktu vietas bija tīras, vada gali arī. Testam pieliku ar krokodiliem otrā pusē pie motora balsta un būra, uzreiz pieleca. Pārskrūvēju vadu otrā pusē, viss kārtībā - lec. Es tikai nesaprotu, kāpēc otrā pusē negrib zemēties, ja agrāk zemējās un viss ir tīrs. Bet tas nav tik svarīgi, jo nav iebildumi, ja otrā pusē ir zemējums...
Otra problēma ar "pašieslēgšanos" arī apmēram skaidra, bet vēl tikai jāsataisa. Vaina ir vadu izolācijā. To gan neņēmos taisīt, gribējās mājās...
Nja, kuļibini
Tad nevajag brīnīties ka akumulators nosēžas un vēl padsmit mistiskas kaites iemetas. Un vēl vadu izolācija
Labi ka vēl nenosvila tie.
Tad nevajag brīnīties ka akumulators nosēžas un vēl padsmit mistiskas kaites iemetas. Un vēl vadu izolācija
Labi ka vēl nenosvila tie.
Nav nemaz tik traka tā "sistēma" - divas pogas, pie katras pa diviem vadiem, un starp to visu nonemama EWS antena. Vienkārši un elementāri. Izolācija bija pārberzta pie stūres stieņa stiprinājuma, pie kura bija pievilkti divi vadi ar savilcēju, un tā arī bija vienīgā kļūda, jo nezināmu iemeslu dēļ vads bija pat tā kā atgriests vaļā vienā pusē un rižie mati spīdēja...
Auto iegādājos jau ar apmēram šādu sistēmu, bet pārtaisīju glītāk... nez man patīk. Un stūres saslēgšana strādā, EWS strādā, tā kā drošības līmenī taspats vien ir, kā defaults.
Visas problēmas ir atrisinātas, paldies par ieteikumiem, idejām un viedokļiem...
Auto iegādājos jau ar apmēram šādu sistēmu, bet pārtaisīju glītāk... nez man patīk. Un stūres saslēgšana strādā, EWS strādā, tā kā drošības līmenī taspats vien ir, kā defaults.
Visas problēmas ir atrisinātas, paldies par ieteikumiem, idejām un viedokļiem...
Labi jau labi, tavs auto :)
Pastāsti man - kāda jēga no noņemamas EWS antenas ?
Domāju, ka vadu izoloāciju pārspieda pārāk stingri savilkts savilcējs.
Pastāsti man - kāda jēga no noņemamas EWS antenas ?
Domāju, ka vadu izoloāciju pārspieda pārāk stingri savilkts savilcējs.
Tas tāpēc, ka tika mainīts stūrei kāts, un ir cita slēdzene ar citu atslēgu, un protams čips cits. Cik zinu, tad tur kautko vajag pārprogrammēt ews vai kautkā tā, lai jauno ņemtu pretīm. Pagaidām tas nav izdarīts, tāpēc ir vecā antena zem paneļa ar veco atslēgu vnk pietīta klāt. Un ja autiņu atstāju, kādā neomulīgā vietā uz ilgāku laiku, vnk noņemu antenu ar visu atslēgu. Tas ir tikai pagaidu variants. Kautgan īstenībā tur jau nav ko zagt, bet tik un tā pirmā mašīna, par savām sapelnītām naudiņām, tāpēc tiek tā sargāta, jo viegli nenāca...
Labi, turpinām.
Atslēgas mehānismu varēja pārlikt. Nav nemaz tik sarežģīti atskrūvēt tās skrūves ar koniskajām galvām.
Otrs - atslēga jaucās? Ja jā, tad vajag pārlikt imobilaizera chipu no vecās atsalēgas. Un nekas nekur nebūs jākodē.
Atslēgas mehānismu varēja pārlikt. Nav nemaz tik sarežģīti atskrūvēt tās skrūves ar koniskajām galvām.
Otrs - atslēga jaucās? Ja jā, tad vajag pārlikt imobilaizera chipu no vecās atsalēgas. Un nekas nekur nebūs jākodē.
Iepriekšējam stūres kātam nemaz nebija atslēgas mehānisms iekšā. Es nezinu kāpēc, bet iepriekšējais īpašnieks to brutāli ar fleksi bija izzāģējis... Tagad man ir divas atslēgas - viena durvīm, bagažniekam. Un otra stūres atslēgšanai/saslēgšanai. Tā kā tā ideja ar čipiem arī neies cauri, jo ar atslēgu, kas ir pie EWS, nevarēs stūri atslēgt.
EDIT: Un abas atslēgas (ews un stūres tagadējā) ir plānās - viņas dabūt vaļā un pārlikt čipu, lai pēctam neizskatās pēc laukiem, nu nez...
EDIT: Un abas atslēgas (ews un stūres tagadējā) ir plānās - viņas dabūt vaļā un pārlikt čipu, lai pēctam neizskatās pēc laukiem, nu nez...
Sveiki - ir problēma:
e36 328 (97.g.) M52B28 neregulāri parādās gļuks ar uzrāvienu. Tas notiek jebkurā ātrumā, sevišķi, ja stipri nospiež gāzes pedāli - tad auto ieraustas un palīdz tikai gāzes pedāļa atlaišana un mēģināšanas vēlreiz MAIGI... Kas varētu būt vainīgs? Ja brauc gliemeža režīmā, gļuks nav jūtams. Ja grib kārtīgi uzsākt, tad baigais risks lēkāt uz priekšu...
ko Jūs par šito domājat - vai varētu būt kāds sakars ar elektroniku? droseles pozīcijas sensors? kas vēl ir starp gāzes pedāli un ieplūdi?
e36 328 (97.g.) M52B28 neregulāri parādās gļuks ar uzrāvienu. Tas notiek jebkurā ātrumā, sevišķi, ja stipri nospiež gāzes pedāli - tad auto ieraustas un palīdz tikai gāzes pedāļa atlaišana un mēģināšanas vēlreiz MAIGI... Kas varētu būt vainīgs? Ja brauc gliemeža režīmā, gļuks nav jūtams. Ja grib kārtīgi uzsākt, tad baigais risks lēkāt uz priekšu...
ko Jūs par šito domājat - vai varētu būt kāds sakars ar elektroniku? droseles pozīcijas sensors? kas vēl ir starp gāzes pedāli un ieplūdi?
kaada elektroniska(ticamaak) vai mehāniska dalja tavam bumeram liek ierīt vainu pa daudz gaisu vai bendzīnu(ticamāk) :P
Liekas, ka līdzīga problēma bija Kobreto, parunā ar viņu!kuRRmis rakstīja:Sveiki - ir problēma:
e36 328 (97.g.) M52B28 neregulāri parādās gļuks ar uzrāvienu. Tas notiek jebkurā ātrumā, sevišķi, ja stipri nospiež gāzes pedāli - tad auto ieraustas un palīdz tikai gāzes pedāļa atlaišana un mēģināšanas vēlreiz MAIGI... Kas varētu būt vainīgs? Ja brauc gliemeža režīmā, gļuks nav jūtams. Ja grib kārtīgi uzsākt, tad baigais risks lēkāt uz priekšu...
ko Jūs par šito domājat - vai varētu būt kāds sakars ar elektroniku? droseles pozīcijas sensors? kas vēl ir starp gāzes pedāli un ieplūdi?