Auto diagnostikas kabeļi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Kā inpai nomainīt interface uz ADS ?
Beidzot atnāca tiny ADS vads
Beidzot atnāca tiny ADS vads
c:\EDIABAS\bin\EDIABAS un c:\EDIABAS\bin\obd iestādi STD:ADS nevis STD:OBD, tur tādi notepad ini faili ir.
failā c:\ediabas\bin\ediabas.ini
....
Interface=STD:ADS
....
Failā c:\ediabas\bin\obd.ini(ir arī iekš c:\windows)
....
Hardware=USB -atkarībā no skanera porta.
failā c:\ediabas\bin\ediabas.ini
....
Interface=STD:ADS
....
Failā c:\ediabas\bin\obd.ini(ir arī iekš c:\windows)
....
Hardware=USB -atkarībā no skanera porta.
Uz Interface=ADS
jāliek un jāpalaiž arī fails kas ir hardware/ads/ kkas tālāk mapītē.
jāliek un jāpalaiž arī fails kas ir hardware/ads/ kkas tālāk mapītē.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sveiki!
Dzinejs 1.8 M43 1995 marta models. Gribetu update DME software , jo esmu dzirdejs ka tad dzinejs stradasi daudz labak.
Kadam ir iespeja palidzet ar to ?
Es pats esmu nor Riga VEF rajona.
Dzinejs 1.8 M43 1995 marta models. Gribetu update DME software , jo esmu dzirdejs ka tad dzinejs stradasi daudz labak.
Kadam ir iespeja palidzet ar to ?
Es pats esmu nor Riga VEF rajona.
Var kāds palīdzēt ar info.
Reāli ar ADS tiny, reālo com portu tieku klāt tikai airbag un panelim, dzinējam netieku, un tā ir ar visiem e36, gan 318, gan m50....zb
Savukārt e39 tieku klāt visur.
Varbūt man vajag citu/savādāku inpu :hvz:
1. softs pārslēgts uz ads ?
2. l- līnija ir pievienota ?(esmu redzējis štepseļus- pārejas, bez l līnijas)
2. l- līnija ir pievienota ?(esmu redzējis štepseļus- pārejas, bez l līnijas)
Softs ir pārslēgts, par l līniju nemāku teikt
ja softs nav uz ADS tad šitais brīnums man vispar negāja.
Un es ar tinyAds tiku klāt pinīgi visam bez izņēmuma.
Palasīju iepriekšējās atbildes - nevis STD:ADS bet vienkārši ADS vajag.
Varbūt tiešām pajauc vaļā to adapteri un apskaties vai tiešām visi vadiņi pievienoti un aiziet uz atbilstošajiem piniem - uz platītes rakstīts kur kuram jāiet. Mazums aparāta ražotājs kļūdījies.
Un es ar tinyAds tiku klāt pinīgi visam bez izņēmuma.
Palasīju iepriekšējās atbildes - nevis STD:ADS bet vienkārši ADS vajag.
Varbūt tiešām pajauc vaļā to adapteri un apskaties vai tiešām visi vadiņi pievienoti un aiziet uz atbilstošajiem piniem - uz platītes rakstīts kur kuram jāiet. Mazums aparāta ražotājs kļūdījies.
Vai te ir kādam pieredze ar E36 diagnostikām ar vadiem, kam pāreja uz USB, skatoties caur INPA softu?
Šodien saskāros ar to, ka auto dzinēja ECU un spidometrs ne par ko neslēdzas klāt - AirBagi, ABS un Galvenais iekšējās elektronikas modulis pieslēdzas bez problēmām, vareju gan kļūdas noņemt gan slēgt visu iekšā/ārā bez čakara, bet pašu galveno - dzinēja vadību negrib lasīt.
Tātad varianti:
- Sūdīgi diagnostikas vadi
- Neņem caur USB (parasti jau slēdz ar 9pin konektoriem pie PC)
- Par cik esmu auto daudz pats pārveidojis, mainījis spido no parastā uz FL OBD II, licis iekšā ekstras utt., maybe tpc šo to nelasa?
- Vai dzinēja swaps (m52 uz M50) varētu mainīt datu ieguves veidu diagnostikā?
Esmu strupceļā, jo reali vadus ņēmu tikai lai diagnosticētu dzinēju un noņemtu liekās kļūdas
Šodien saskāros ar to, ka auto dzinēja ECU un spidometrs ne par ko neslēdzas klāt - AirBagi, ABS un Galvenais iekšējās elektronikas modulis pieslēdzas bez problēmām, vareju gan kļūdas noņemt gan slēgt visu iekšā/ārā bez čakara, bet pašu galveno - dzinēja vadību negrib lasīt.
Tātad varianti:
- Sūdīgi diagnostikas vadi
- Neņem caur USB (parasti jau slēdz ar 9pin konektoriem pie PC)
- Par cik esmu auto daudz pats pārveidojis, mainījis spido no parastā uz FL OBD II, licis iekšā ekstras utt., maybe tpc šo to nelasa?
- Vai dzinēja swaps (m52 uz M50) varētu mainīt datu ieguves veidu diagnostikā?
Esmu strupceļā, jo reali vadus ņēmu tikai lai diagnosticētu dzinēju un noņemtu liekās kļūdas
Kon4a rakstīja:Vai te ir kādam pieredze ar E36 diagnostikām ar vadiem, kam pāreja uz USB, skatoties caur INPA softu?
Šodien saskāros ar to, ka auto dzinēja ECU un spidometrs ne par ko neslēdzas klāt - AirBagi, ABS un Galvenais iekšējās elektronikas modulis pieslēdzas bez problēmām, vareju gan kļūdas noņemt gan slēgt visu iekšā/ārā bez čakara, bet pašu galveno - dzinēja vadību negrib lasīt.
Tātad varianti:
- Sūdīgi diagnostikas vadi
- Neņem caur USB (parasti jau slēdz ar 9pin konektoriem pie PC)
- Par cik esmu auto daudz pats pārveidojis, mainījis spido no parastā uz FL OBD II, licis iekšā ekstras utt., maybe tpc šo to nelasa?
- Vai dzinēja swaps (m52 uz M50) varētu mainīt datu ieguves veidu diagnostikā?
Esmu strupceļā, jo reali vadus ņēmu tikai lai diagnosticētu dzinēju un noņemtu liekās kļūdas
1. Kāpēc taisīji jaunu topiku ? (vairāki jau ir tādi).
2.Lētais kabelis nestrādās ar šiem tevis piem blokiem, jo nav ,vai ir nepareiza L-līnija.
3.Dzinējam parasti nav LIEKO kļūdu, ja tādas ir, tad parasti ir kaut kas beiGC. Nodzēšot tās- dzinēju nesalabosi.
m50tu motora vadība caur usb varētu nelasīties. Varbūt var uz DIS`a nolasīt to ecu.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
1.Sorry, uz ātro pirms gulētiešanas iemetu topiku, vainīgs!Rons rakstīja:Kon4a rakstīja:Vai te ir kādam pieredze ar E36 diagnostikām ar vadiem, kam pāreja uz USB, skatoties caur INPA softu?
Šodien saskāros ar to, ka auto dzinēja ECU un spidometrs ne par ko neslēdzas klāt - AirBagi, ABS un Galvenais iekšējās elektronikas modulis pieslēdzas bez problēmām, vareju gan kļūdas noņemt gan slēgt visu iekšā/ārā bez čakara, bet pašu galveno - dzinēja vadību negrib lasīt.
Tātad varianti:
- Sūdīgi diagnostikas vadi
- Neņem caur USB (parasti jau slēdz ar 9pin konektoriem pie PC)
- Par cik esmu auto daudz pats pārveidojis, mainījis spido no parastā uz FL OBD II, licis iekšā ekstras utt., maybe tpc šo to nelasa?
- Vai dzinēja swaps (m52 uz M50) varētu mainīt datu ieguves veidu diagnostikā?
Esmu strupceļā, jo reali vadus ņēmu tikai lai diagnosticētu dzinēju un noņemtu liekās kļūdas
1. Kāpēc taisīji jaunu topiku ? (vairāki jau ir tādi).
2.Lētais kabelis nestrādās ar šiem tevis piem blokiem, jo nav ,vai ir nepareiza L-līnija.
3.Dzinējam parasti nav LIEKO kļūdu, ja tādas ir, tad parasti ir kaut kas beiGC. Nodzēšot tās- dzinēju nesalabosi.
2. Skaidrs, vismaz no AirBag un Citām lampiņām varu atbrīvoties
3. Nebiju domājis tiesi liekās kļūdas dzinējā, tas tak skaidrs, ka kļūdas noņemšana nelīdzēs - biju domājis kļūdas, kas iededz lampiņas šiltē, un diagnosticēt dzinēju, lai zinātu, kas varētu būt jāmaina utt.
Bet paldies par info
DIS man vispār negrib slēgties klāt pie autiņa, met ārā, ka nav savienojuma i vsjoJānis.P rakstīja:m50tu motora vadība caur usb varētu nelasīties. Varbūt var uz DIS`a nolasīt to ecu.
Tikko palasīju cauri šito topiku un kāds rakstīja, ka INPA neejot, ja nav EWS - vrb tā arī ir problēma? Man pēc dzinēja ielikšanas tika EWS noravēts nost un salikti vadi, lai dzinējs iet, varbūt pieslēdzot EWS atpakaļ INPA varētu kautko vismaz lasīt?
Nu jā, tad tikai caur dis`u vai testeris. Ads caur com portu, ar to usb vadu stipri apšaubu vai kkas sanāks.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Tad man naksies meklet kautkur WinXP un uzlikt uz PC, vai vnk meklet aizvesturisku PC ar XP un parastu 9PIN stekeri Zel, gribejas saprast, vai zonde lasa kautko vispar
PC un softam ir jābūt tikpat aizvēsturiskam, cik E36.... Jā :vēlams xp un rs232. + vēl, ja gribās disu (uz wm ware), tad ir vēlams procis ar vairākiem kodoliem...Kon4a rakstīja:Tad man naksies meklet kautkur WinXP un uzlikt uz PC, vai vnk meklet aizvesturisku PC ar XP un parastu 9PIN stekeri Zel, gribejas saprast, vai zonde lasa kautko vispar
p.s. JA tev pārdevējs solīja, ka šī šņore lasīs tavu e36, bet to nedara -sūti viņu atpakaļ un pieprasi vēl atmaksāt pastu. Ja kko spurinās, piedraudi, ka izrausi viņam sirdi vai siltu lodāmuru viņam ievietosi izplūdē...
kapeec man inpa nesleedzs pie M50b25 klaat?-nelaizh iekshaa
BMW_The Ultimate Repair Bill
m50b25 inpa tikai to ka aizdedze ieslēgta rāda, tālāk ar dis`u.
M52(MS41), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54) regulēšana, Ews delete, etc, M52 & M52TU & M54 swap vadu savienoša - PM.
Instagram
nu a m50 vispaar kautkaadas kljuudas var caur kompi redzeet?
BMW_The Ultimate Repair Bill
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right