Metināsanas darbi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right
Jā,tā ir. No sedana bāzes jāņem.
Kāds tad ir labākais variants, kā atjaunot sliekšņus ?!
Labākais variants ir pasūtīt ķekavā tādas sliekšņu uzlikas pēc izmēriem kā nākas lai pēctam nav jāmetinanaelvijs00 rakstīja:Kāds tad ir labākais variants, kā atjaunot sliekšņus ?!
Tas ir kā ?Grunte rakstīja:Labākais variants ir pasūtīt ķekavā tādas sliekšņu uzlikas pēc izmēriem kā nākas lai pēctam nav jāmetinanaelvijs00 rakstīja:Kāds tad ir labākais variants, kā atjaunot sliekšņus ?!
Tas ko izstāstiju ir Ja ir diirsā tad jāmeģina jaunus metināt vai saglābt esošos -kas1=2gadi un geraielvijs00 rakstīja:Tas ir kā ?Grunte rakstīja:Labākais variants ir pasūtīt ķekavā tādas sliekšņu uzlikas pēc izmēriem kā nākas lai pēctam nav jāmetinanaelvijs00 rakstīja:Kāds tad ir labākais variants, kā atjaunot sliekšņus ?!
Nu skaidrs....kkas būs jādara tad ar tiem sedana sliekšņiemvitjazz rakstīja:Jā,tā ir. No sedana bāzes jāņem.
Man vienreiz metināja caurumiņu ap domkratu stiprinājuma vietu,tagad TA beigusies un vairāk nav plānots pa gabaliem metināt,iepirkšu sliekšņu rekomplektus un būs vecie jāgriež ārā,viss jāapstrādā un jāmetina iekšā jaunie. Ja uz pārdošanu tad, kā jau visi piekritīs,tad var arī caurumus salāpīt uz ātro,bet ja sev tad labāk iet vienreiz dārgāko ceļu nevis taisīt raibu to slieksni kā dzeņa vēderu.Dzerve rakstīja:Nu skaidrs....kkas būs jādara tad ar tiem sedana sliekšņiemvitjazz rakstīja:Jā,tā ir. No sedana bāzes jāņem.
ir arī pieejami 1mm biezuma remont sliekšņi, tas 0,8 liekās galīgs skārds
veco slieksni nost-atjaunot, pastiprināt dankrota vietas, jauno slieksni apstrādāt no iekšpuses/ārpuses, tad labu laiku turēs. viss atkarīgs cik daudz ruslans iemeties.
veco slieksni nost-atjaunot, pastiprināt dankrota vietas, jauno slieksni apstrādāt no iekšpuses/ārpuses, tad labu laiku turēs. viss atkarīgs cik daudz ruslans iemeties.
Juu, 0,8 mm slieksnis pat vizuāli tāds kā no folijas izskatāsGailums rakstīja:ir arī pieejami 1mm biezuma remont sliekšņi, tas 0,8 liekās galīgs skārds
veco slieksni nost-atjaunot, pastiprināt dankrota vietas, jauno slieksni apstrādāt no iekšpuses/ārpuses, tad labu laiku turēs. viss atkarīgs cik daudz ruslans iemeties.
A kur lai dabū šos biezos sliekšņus ?Gailums rakstīja:ir arī pieejami 1mm biezuma remont sliekšņi, tas 0,8 liekās galīgs skārds
veco slieksni nost-atjaunot, pastiprināt dankrota vietas, jauno slieksni apstrādāt no iekšpuses/ārpuses, tad labu laiku turēs. viss atkarīgs cik daudz ruslans iemeties.
sveiki var kaads nelielu padomu izspalidzeet metinu kupejai arkas un lokaas lielas buktes araa ko es nepareizi daru ieteikumi luudzami
Atgādina stāstu par puiku kurš iemetināja sliekšņus ar vienu lielu šuvi un tad nezkapēc nevarēja riteņu ģeometriju noregulētmarcis271 rakstīja:sveiki var kaads nelielu padomu izspalidzeet metinu kupejai arkas un lokaas lielas buktes araa ko es nepareizi daru ieteikumi luudzami
Nēesmu eksperts, bet liekas, ka vienkārši par karstu metālam, metini pa punktiņam nesteidzoties
Sākumā saķer pāris vietās, un tad pamīšus liec pa punktiņemmarcis271 rakstīja:sveiki var kaads nelielu padomu izspalidzeet metinu kupejai arkas un lokaas lielas buktes araa ko es nepareizi daru ieteikumi luudzami
Kā tad īsti ir, vai tad nav labāk paņemt jaunu skārdu un iemetināt veco sliekšņu vietā? - labak ir izgriezt no donora - satīrīr un apstrādāt, un tad iemetināt apakaļ tos?
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
otrais variants labaks,bet galvenais nemizt.Fashion rakstīja:Kā tad īsti ir, vai tad nav labāk paņemt jaunu skārdu un iemetināt veco sliekšņu vietā? - labak ir izgriezt no donora - satīrīr un apstrādāt, un tad iemetināt apakaļ tos?
Ok ņemšu vērā
a ko man dariit ar taam bukteem negribaas tik daudzs sspakteli likt
Ieliec bildi? Ar ko metini? Mig? Elektrodi?
nu metinu ar stiepli
Kāds stieplei biezums? Normāli esi noregulējis padevi un strāvu?marcis271 rakstīja:nu metinu ar stiepli
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- chevron_right