Mašīnas Pārkrāsošana!
Hmm... Stiklščiedra, viņu var kkur nopirkt? nekad neko tādu neesmu darijis, bet gribās pamēģināt. Un bufers arī oem, negribās laist zudumāEdža rakstīja:Personīgi liku sietu, piekniedēju apakšā un špakteli pa virsu. Nokrāsoju, pabraukāju un tā pat izlīda. Iespējams, ka vajadzēja stikla šķiedru vai kaut ko uz to pusi, bet nu, tas esmu es . Kā saka, labāk mācies no citu kļūdām.ElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
Caurlodē sakausējot abas puses kopā. Ja ņem donora plastmasu, tad skaties, lai ir tā pati, no kādas ir bamperis.ElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
Pa lielam jebkur var nopirkt. Bet pagaidi 2 stundas un buferu eksperti drošvien pasviedīs labāku ideju.ElvijsR rakstīja:Hmm... Stiklščiedra, viņu var kkur nopirkt? nekad neko tādu neesmu darijis, bet gribās pamēģināt. Un bufers arī oem, negribās laist zudumāEdža rakstīja:Personīgi liku sietu, piekniedēju apakšā un špakteli pa virsu. Nokrāsoju, pabraukāju un tā pat izlīda. Iespējams, ka vajadzēja stikla šķiedru vai kaut ko uz to pusi, bet nu, tas esmu es . Kā saka, labāk mācies no citu kļūdām.ElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
Nav nepieciešams donors, skaida vai detaļa nav izruata, nav izlūzusi, Vienkārši pa plaisu pārplīsis.Inferno rakstīja:Caurlodē sakausējot abas puses kopā. Ja ņem donora plastmasu, tad skaties, lai ir tā pati, no kādas ir bamperis.ElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
ar lodamuru sakause vnk kopa, un pectam sietu iekause (to visu daram no iekspuses) .. no arpuses jau pec pasa velmem, izskata zina utt .. ja vajag spaktele kraso utt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Iz pieredzes saku, ka vajadzētu.ElvijsR rakstīja:Nav nepieciešams donors, skaida vai detaļa nav izruata, nav izlūzusi, Vienkārši pa plaisu pārplīsis.Inferno rakstīja:Caurlodē sakausējot abas puses kopā. Ja ņem donora plastmasu, tad skaties, lai ir tā pati, no kādas ir bamperis.ElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
Es parasti salodeju, tad izgriezu kadu blekiti un iesedinot kniedes veel papildus sakniedeju, tad spaktelejas ar stikla skieras spakteli, noslipejam, tad parasta spaktele atkal noslipejam gruntejam un krasojam, Buferis stigaa.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Iz pieredzes saku, ka vajadzētu.
Nu es hz kur dabūšu oem M bufera donoru bet nu ok. Nāks ziema tad jau būs jāsāk skatīties.
ps mby kādam ir nevajadzīgs priekšējais bufers?
Nevajag OEM M buferi Pietiks ar lausku no jebkura parastā OEM, kuru iekausēt plaisas vietā. Daudzi to plaisu tupa no augšas aizsmērē ciet ar sakausētu plastmasu un uzskata, ka ķip salodēja kopā Jālodē ir visa plaisa viscauri. Savukārt visas tās kniedes, sieti, bleķi, šķiedras un pārējie sūdi ir nah nekam nederīgi. Pie nākamā kreša tik un tā pašķīdīs ja ne turpat, tad noteikti blakus. A tos sietus ar visām saknēm izraus ārā, jo viņi sarūsēs ar laiku.ElvijsR rakstīja:Iz pieredzes saku, ka vajadzētu.
Nu es hz kur dabūšu oem M bufera donoru bet nu ok. Nāks ziema tad jau būs jāsāk skatīties.
ps mby kādam ir nevajadzīgs priekšējais bufers?
Es savam M bamperim, iefrēzēju lielāku rievu, iepildīju ar gumijas līmi, kad tā sakalta, liku spakteli pa virsu, saslīpēju un sakrāsoju, apakšā bija saplīsi, iekniedēju metāla gabalu no iekšpuses, sašpaktelēju, saslīpēju, sakrāsoju!
BMW 320 (E30)
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Instagram - nauris.luks
Facebook - nauris.luks
Aj, man liekas jūs nesaproten ,aks pa vainu manam buferam, kr4 rīt ieemtīšu bildiTrusis92 rakstīja:Es savam M bamperim, iefrēzēju lielāku rievu, iepildīju ar gumijas līmi, kad tā sakalta, liku spakteli pa virsu, saslīpēju un sakrāsoju, apakšā bija saplīsi, iekniedēju metāla gabalu no iekšpuses, sašpaktelēju, saslīpēju, sakrāsoju!
ir kupeja cosmoswarc (melna) gribetu neko nejaucot araa ....noarpuses paarpust vinu riktiigi melnaa tonii.... un lividet mazu rusas burbuliti uz aizmugurejas arkas/sparna.... kads varetu ko piedavat?
Grunti jau ar vajadzētu saslīpētKautrigais rakstīja:Paldies liels par info..Richus rakstīja:RŪSA
1. atīrīt metālu no rūsas,
2. uzklāt rūsas pārveidotāju,
3.nogruntēt (ieteicams skābā grunts),
4.rupjais špaktelis
5. slīpēt
6. noteikti velreiz rupjais
7. slīpēt
8. filleris (smalkais finiša spaktelis)
9.slīpēt
10. grunts
11. krāsa
12.vissbeidzot laka.
Nav rūsa.
1. uzmatē laku
2.krāso
3.lako
Kautkā tā.
Un jā, jāatauko virsma arī.
Wurth'am ir tāda forša superlīme gumijai/plastmasam, maksā arī labi,bet nu sākumā salīmē plaisu ar to,tadElvijsR rakstīja:Aj, man liekas jūs nesaproten ,aks pa vainu manam buferam, kr4 rīt ieemtīšu bildiTrusis92 rakstīja:Es savam M bamperim, iefrēzēju lielāku rievu, iepildīju ar gumijas līmi, kad tā sakalta, liku spakteli pa virsu, saslīpēju un sakrāsoju, apakšā bija saplīsi, iekniedēju metāla gabalu no iekšpuses, sašpaktelēju, saslīpēju, sakrāsoju!
Paņem kādu veco tumbu ar cietāku sietu un ielodē to no iekšpuses. no otras puses izslīpē to plaisas vietu ar gropīti. Tad ar bampera špahteli nolīdzini,tad jau saķeres grunts, grunts un krāso tik
Tiesi taa lai ir poras kur jaunai krasai piekerties.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Ja tev pirms krāsošanas būs palikušas poras , tad pats pēc tam uz to detaļu bez asarām acīs paskatīties nevarēsi ,jo poras ir jāizlej ar filleri vai jāizšpaktelē.Saķerei pilnībā pietiks smalko slīppapīru švīciņas.bestbmw rakstīja:Tiesi taa lai ir poras kur jaunai krasai piekerties.
Bamperus neviens ar stiklškiedras špakteli nešpaktelē, ar to var aizsmērēt sapuvušai buņdzai caurumus. Plastmasai ņemam tikai spec. plastmasu špakteli kas ir krietni elastīgāka.(pāris dienu atpakaļ aktuāla tēma)
Stipri šaubos vai būs pareizi no sākuma bamperi līmēt pēc tam to pašu vietu lodēt ar sietu , un pēc tam taisīt vēl tajā līmē kaut kādas gropes.
Ir uztaisīti simts bamperi pēc shēmas: Ja var lodējam sietu no abām pusēm, vai kniedējam dzelzs plāksnīti ja ir galīgs pizdec vai nelodējas.Protams pa starpu ir pieejamas arī divkomponentu līmes/špakteles plastmasai. Tad špaktelējam tikai ar plastmasu špakteli. Beigās pie lakas vai krāsas var pievienot 10-15% elastifikatoru ka padarīs krāsu vai laku krietni elastīgāku, tas gan būs vajadzīgs krietni mūrētiem bamperiem. Nu apmēram tā. Veiksmi darbos
Ja gribi lētāk,labāk un ātrāk -dari pats!
Pareiza pieeja to elastu beigās krāsai, lakai uz plastmasas detaļām obligāti jāliek, citādi ar laiku sasprēgās220volt rakstīja:Ja tev pirms krāsošanas būs palikušas poras , tad pats pēc tam uz to detaļu bez asarām acīs paskatīties nevarēsi ,jo poras ir jāizlej ar filleri vai jāizšpaktelē.Saķerei pilnībā pietiks smalko slīppapīru švīciņas.bestbmw rakstīja:Tiesi taa lai ir poras kur jaunai krasai piekerties.
Bamperus neviens ar stiklškiedras špakteli nešpaktelē, ar to var aizsmērēt sapuvušai buņdzai caurumus. Plastmasai ņemam tikai spec. plastmasu špakteli kas ir krietni elastīgāka.(pāris dienu atpakaļ aktuāla tēma)
Stipri šaubos vai būs pareizi no sākuma bamperi līmēt pēc tam to pašu vietu lodēt ar sietu , un pēc tam taisīt vēl tajā līmē kaut kādas gropes.
Ir uztaisīti simts bamperi pēc shēmas: Ja var lodējam sietu no abām pusēm, vai kniedējam dzelzs plāksnīti ja ir galīgs pizdec vai nelodējas.Protams pa starpu ir pieejamas arī divkomponentu līmes/špakteles plastmasai. Tad špaktelējam tikai ar plastmasu špakteli. Beigās pie lakas vai krāsas var pievienot 10-15% elastifikatoru ka padarīs krāsu vai laku krietni elastīgāku, tas gan būs vajadzīgs krietni mūrētiem bamperiem. Nu apmēram tā. Veiksmi darbos
Man bodykit.lv iekausēja iekšā sietu un stieples. Man atlika tikai nošpaktelet un slīpēt. Nokrāsoju viss kā jauns. Ne plaisas ne šuves nav redzamas.žēl bildes uz pc palikušas. Bet varu pameklēt bildi lai redzētu kā izskatās, ja interesēElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
BMW markas automašīna - locekļa pagarinātājs.
BMW markas automašīna ar gāzes iekārtu - locekļa pagarinātājs ar 30% atlaidi baterijām.
Varbut kads var pateikt kurs nemas ar autopleves aplimesanu? Kadas izmaksas, cenas par pilnigu sedana aplimesanu ar plevi?!
Cik bij izmaksas? pie tiem body.....Aija23 rakstīja:Man bodykit.lv iekausēja iekšā sietu un stieples. Man atlika tikai nošpaktelet un slīpēt. Nokrāsoju viss kā jauns. Ne plaisas ne šuves nav redzamas.žēl bildes uz pc palikušas. Bet varu pameklēt bildi lai redzētu kā izskatās, ja interesēElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?