Krāsošana & Rūsas apstrāde
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 49
- chevron_right
Shreks:
Ja parēķina cik liels čakars ir lai sagatavotu visu auto pārkrāsošanai, cik ilgi tas pēc tam žūst, kādos apstākļos jākrāso, tad vēl jākrāso otrā kārta, jālako u.t.t.... Nu un nākošajā ziemā ar sīkiem akmentiņiem haube jau nodauzīta, parādās atkal pirmā rūsiņa u.t.t.
Ar mūsu materiālu virsmu tik noslīpē un attauko. Špaktelēšana nav vajadzīga, jo materiāls labi pieķep virsmai, mazliet izlīdzina nelīdzenumus un padara to būtībā imūnu pret skrāpējumiem ,mazu akmentiņu izsistiem robiem, rūsu u.t.t. Turklāt pēc uzpūšanas sacietē faktiski momentā. Vizuālais vairāk ir gaumes jautājums. Mums šķiet ka izskatās ļoti labi. Katrā ziņā uz apkārtējo fona izceļas viennozīmīgi.
Tā cena tika minēta par pilna auto apstrādi - lukturu un moldingu noņemšanu/uzlikšanu, slīpēšanu, nopūšanu. Ja pūš tikai arkas, tad sanāk daudz lētāk.
Kas tas tāds? Tas ir divkomponentu poliuretāna pārklājums. Īpašs ar to, ka ir aizsardzība no UV stariem - tātad neizbalē. Konkurentiem nevienam šāda īpašība nav. Ja ir vēlme - Viņu var pēc tam arī krāsot ar auto krāsu.
Garantija principā saglabājas visa pārklājuma lietošanas laikā. papildus info kā jau teicu - www.bulletliner.lv vai arī droši raksti/zvani un pastāstīsim.
Greengarage:
ja parēķina, ka šim pārklājumam salīdzinot ar parasto krāsu nedraud rūsa un sīku akmentiņu izdauzītie robi, Rīgas sāls pļuras ziemā un UV stari, tad tas salīdzinājums vairs nav tik viennozīmīgi labs par labu krāsai... :)
Ridlihs:
Smilšu strūkla nav obligāta. Protams pēc tādas apstrādes saķere būs vienkārši ideāla, taču pietiek ja noslīpē ar smilšpapīru. Kad nobriedīsi braukt ciemos, dod ziņu! http://www.bulletliner.lv/kontakti-2/
Ja parēķina cik liels čakars ir lai sagatavotu visu auto pārkrāsošanai, cik ilgi tas pēc tam žūst, kādos apstākļos jākrāso, tad vēl jākrāso otrā kārta, jālako u.t.t.... Nu un nākošajā ziemā ar sīkiem akmentiņiem haube jau nodauzīta, parādās atkal pirmā rūsiņa u.t.t.
Ar mūsu materiālu virsmu tik noslīpē un attauko. Špaktelēšana nav vajadzīga, jo materiāls labi pieķep virsmai, mazliet izlīdzina nelīdzenumus un padara to būtībā imūnu pret skrāpējumiem ,mazu akmentiņu izsistiem robiem, rūsu u.t.t. Turklāt pēc uzpūšanas sacietē faktiski momentā. Vizuālais vairāk ir gaumes jautājums. Mums šķiet ka izskatās ļoti labi. Katrā ziņā uz apkārtējo fona izceļas viennozīmīgi.
Tā cena tika minēta par pilna auto apstrādi - lukturu un moldingu noņemšanu/uzlikšanu, slīpēšanu, nopūšanu. Ja pūš tikai arkas, tad sanāk daudz lētāk.
Kas tas tāds? Tas ir divkomponentu poliuretāna pārklājums. Īpašs ar to, ka ir aizsardzība no UV stariem - tātad neizbalē. Konkurentiem nevienam šāda īpašība nav. Ja ir vēlme - Viņu var pēc tam arī krāsot ar auto krāsu.
Garantija principā saglabājas visa pārklājuma lietošanas laikā. papildus info kā jau teicu - www.bulletliner.lv vai arī droši raksti/zvani un pastāstīsim.
Greengarage:
ja parēķina, ka šim pārklājumam salīdzinot ar parasto krāsu nedraud rūsa un sīku akmentiņu izdauzītie robi, Rīgas sāls pļuras ziemā un UV stari, tad tas salīdzinājums vairs nav tik viennozīmīgi labs par labu krāsai... :)
Ridlihs:
Smilšu strūkla nav obligāta. Protams pēc tādas apstrādes saķere būs vienkārši ideāla, taču pietiek ja noslīpē ar smilšpapīru. Kad nobriedīsi braukt ciemos, dod ziņu! http://www.bulletliner.lv/kontakti-2/
Mūsu mājas lapā jauna sadaļa - KĀ TAS NOTIEK?
Skaties te: http://www.bulletliner.lv/ka-tas-notiek/
Skaties te: http://www.bulletliner.lv/ka-tas-notiek/
interesē tāda lieta cik man izmaksātu auto apakša apstrādāt ?>
Ir tikts galā ar metāla darbiem, un vajag padomu apstrādei. Pašam ir ideja šāda, no sākuma uz tīra metāla Brunox, tad skābā grunts un parastā grunts, špaktelis un pēc tam krāsa. Idejas?
GatisB. rakstīja:Ir tikts galā ar metāla darbiem, un vajag padomu apstrādei. Pašam ir ideja šāda, no sākuma uz tīra metāla Brunox, tad skābā grunts un parastā grunts, špaktelis un pēc tam krāsa. Idejas?
Brunox nekaadaa gadiijumaa! Epo grunts ,shpahtele ,pildoshaa grunts ,kraasa!
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Un vēl jautājums, epo grunts vietā varu izmantot skābo grunti + pa virsu vēl grunti "parasto"?Orkaans rakstīja:Brunox nekaadaa gadiijumaa! Epo grunts ,shpahtele ,pildoshaa grunts ,kraasa!
Bet tā, paldies par info!
Vari ,bet efektiivaaka tomeer zem shpahteles buus epo grunts
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Ok! Un kādēļ Brunox nevajadzētu nekādā gadījumā lietot? Gribas pēc iespējas labāk apstrādāt tīru metālu. Varbūt ir vēl kādi ieteikumi?Orkaans rakstīja:Vari ,bet efektiivaaka tomeer zem shpahteles buus epo grunts
brunox ir domaats seetas mietiem
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
jautājums sekojošs- plānā ir nokrāsot buferi calypso red 252/3 krāsas tonī... vai grunts krāsas tonis k-kā var iespaidot gala krāsas toni? padarīt tumšāku/gaišāku? paldies!
Protams ,ka var iespaidot!
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
skaidrs! un kādas krāsas grunts būtu vispiemērotākais calypso red krāsai? vai to ir jāmēģina uzminēt pēc pārējas mašīnas krāsas toņa?
ja taisi buferi pireks sevis , noperc specialu palstmasas grunit gaisa tonii un atroidi sarkano toneri , ietone cik gribi un gatavs.
Kapec nevaretu Brunox ? Ir slikta pieredze ?Orkaans rakstīja:Brunox nekaadaa gadiijumaa! Epo grunts ,shpahtele ,pildoshaa grunts ,kraasa!
No personigas pieredzes varu teikt ka lietojot brunox jaljauj vinjam kartigi nozhut pareizaja temperaturaa , savadak spaktele atdalisies no virsmas.
Grunts nav jaatonee sarkanaa kraasaa! Zem sarkanaas kraasas ir jaabuut vai nu baltai ,vai gaishi peleekai gruntij!!!
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
nu var jau ari netonet , bet ja gribas nedaudz iekonomet uz pigmenta tad tas butu velams ..
Taadaa veidaa ekonomeejot tu netraapiisi tonii!
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Varbut ari , bet karsojot savu auto ( calypsorot 252/2) , paris detaljam ietoneju grutni un parejam nee un tonis saskan , protams auto krasoju visu.
Ar sarkano kraasu ir taa ,ka jo pamats buus tumshaaks ,jo tumshaaka sanaaks kraasa!
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- …
- 49
- chevron_right