Metināsanas darbi

Profila bilde
Hiperaktīvais
Ziņojumi: 788
Pievienojies: 21 Sep 2013, 17:11
Braucu ar: Sievu un Dēlu.

05 Dec 2013, 01:00

Kukijs rakstīja:Tādus diskus taisot, metināt vajag tikai ar TIG un 100% argonu bez co2 piejaukuma, un ar īso metināšanas loku. :sarunats: Rezultātā būs gluda līdzena šuve, bez porām un iedegumiem, un nevajadzēs tur ar fleksi un vēl sazin ko pēc tam pisties.
sākumā nopērc to TIG'U! :D man tieši kādas 8liekas garāžā mētājas :D un ja esi "profs" parādi ka vari labāk :D
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora :D

Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Profila bilde
Hiperaktīvais
Ziņojumi: 788
Pievienojies: 21 Sep 2013, 17:11
Braucu ar: Sievu un Dēlu.

05 Dec 2013, 01:05

Norča rakstīja:
Hiperaktīvais rakstīja:profiņi savākušies. Ejiet un izdariet labāk !!![/quote

Varu tikai piekrist, šūve ir ļoti laba, nemaz nevar uzliet taisnāku šūvi, ja tev ir jāmetina zem leņķa. un galu galā var novirpot arī nost to kaudzi un uztaisīt spoguļvirsmu, tas nesagādā problēmas, vienkārši darbs nav līdz galam pabeigts. :super:

Pamainījies nummurs, nodarbojos ar bleķu taisnošanu, un dažnedažādiem metināšanas darbiem. 26694556
cilvēks kurš nopirka teica ka šuvi piefleksēs,piečiņīs un būs zaibcom :) jap diski nebija pabeigti un nebija laika pabeigt :( nekas,uznāks marasms taisīšu vēl vienu komplektu bet no 16. :)
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora :D

Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Gusts
Ziņojumi: 239
Pievienojies: 28 Mai 2013, 00:22
Braucu ar: priestera meitu
Atrašanās vieta: Ikšķile

05 Dec 2013, 04:49

varbūt kādam ir zināmas izmaksas jumta pārmetināšanā? dēļ tā kad haubi atrāva vaļā, jumts neizskatās īpaši jauki, tāpēc varbūt kāds zin kādu kas pa lētām naudām varētu uzmetināt donora jumtu?
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt :rolleyes: liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Profila bilde
kompots
Ziņojumi: 2095
Pievienojies: 26 Jan 2012, 10:52
Braucu ar: e46/vaz2101
Atrašanās vieta: Saulkrasti

05 Dec 2013, 06:09

Pajautaa lietotãjam activity.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona :lol: .
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Dec 2013, 07:30

Gusts rakstīja:varbūt kādam ir zināmas izmaksas jumta pārmetināšanā? dēļ tā kad haubi atrāva vaļā, jumts neizskatās īpaši jauki, tāpēc varbūt kāds zin kādu kas pa lētām naudām varētu uzmetināt donora jumtu?
ja tev tas jumts nav sapuvis, tad labāk buktes iztaisno un aizšpaktelē, metinājuma vietas ir daudz pakļāvīgākas rūsai
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Dec 2013, 10:53

Kukijs rakstīja:Tādus diskus taisot, metināt vajag tikai ar TIG un 100% argonu bez co2 piejaukuma, un ar īso metināšanas loku. :sarunats: Rezultātā būs gluda līdzena šuve, bez porām un iedegumiem, un nevajadzēs tur ar fleksi un vēl sazin ko pēc tam pisties.
gluda lidzena shuve bus tad ja tu tiesam maaki apiet pa rinkji diskam, ja nemaki, bus vel briesmigaka kaka nekaa ar migu metinot :gigigi:
blekji ar tigu metinat ir grutak nekaa nerzu, taa teikt netiraks matreals un poras pasas grib mesties. vairak japievers uzmaniba procesam
...
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava

05 Dec 2013, 10:59

Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!

Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)

Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!

Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava

05 Dec 2013, 11:04

Armando rakstīja:
Kukijs rakstīja:Tādus diskus taisot, metināt vajag tikai ar TIG un 100% argonu bez co2 piejaukuma, un ar īso metināšanas loku. :sarunats: Rezultātā būs gluda līdzena šuve, bez porām un iedegumiem, un nevajadzēs tur ar fleksi un vēl sazin ko pēc tam pisties.
gluda lidzena shuve bus tad ja tu tiesam maaki apiet pa rinkji diskam, ja nemaki, bus vel briesmigaka kaka nekaa ar migu metinot :gigigi:
blekji ar tigu metinat ir grutak nekaa nerzu, taa teikt netiraks matreals un poras pasas grib mesties. vairak japievers uzmaniba procesam

Tur tev taisnība kad ar TIG ņerga vieglāk metinās, bet tāpēc jau metinot melno metālu liek īso loku, jo tā metinot maksimums visi netīrumi, kas ir materiālā, tiek izmesti virspusē, un vēl atkarīgs cik grādos pareizi tiek turēta pistole ;)
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

05 Dec 2013, 11:37

kas ir īsais loks?
Profila bilde
Norča
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 14 Jūl 2013, 05:57

05 Dec 2013, 11:59

Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!

Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)

Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!

Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!

Negribu apstrīdēt to, ko skolā mācīja, bet es metinu ar marasto ogleki, un neviens vēl nav sūdzējies, ka kkas sāktu rūsēt, galvā es šo teorēmu apgāžu. metinot auto iekšpuši un karstiem sarkaniem punktiem vēl var uzliet atrabotku, uzcep tādu kā slāni uz tā metāla, tad pat bez apstrādes nerūsē. :super: Gadus 8 atpakaļ pārmetināju tranzītam jumtu, nokrāsoju, braukā šo baldien. ;)
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556

http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava

05 Dec 2013, 12:34

yanks rakstīja:kas ir īsais loks?

Kad tu metini plānu loksni, materiālu vai arī atrodoties neizdevīgā pozīcijā, tad vajag izmantot īso loku. Tas nozīmē, ka izvēlas zemu spriegumu un mazu stieples, elektroda padeves ātrumu.
Šādā veidā tu pievadīsi mazāk karstuma metināmajam materiālam un iegūsi mazu metināšanas
apgabalu, ko ir viegli kontrolēt un kas ātri sacietē.

Ceru saprati ;)
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Profila bilde
Kukijs
Ziņojumi: 314
Pievienojies: 23 Okt 2012, 13:59
Braucu ar: Volvo V70
Atrašanās vieta: Jelgava

05 Dec 2013, 12:39

Norča rakstīja:
Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!

Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)

Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!

Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!

Negribu apstrīdēt to, ko skolā mācīja, bet es metinu ar marasto ogleki, un neviens vēl nav sūdzējies, ka kkas sāktu rūsēt, galvā es šo teorēmu apgāžu. metinot auto iekšpuši un karstiem sarkaniem punktiem vēl var uzliet atrabotku, uzcep tādu kā slāni uz tā metāla, tad pat bez apstrādes nerūsē. :super: Gadus 8 atpakaļ pārmetināju tranzītam jumtu, nokrāsoju, braukā šo baldien. ;)

Piekritīšu skolas teorija, un dzīves prakse ir divas dažādas lietas, bet katrs dara tā uzskata par pareizu. Pats personīgi netaisos izmantot co2. Veselība svarīgāka. Jo co2 metināšanas brīdī vēl vairāk piesātina ozonu, kas jau tā kaitē veselībai. Bet kā jau teicu katram savas drošas utt darba metodes.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

05 Dec 2013, 13:56

Kukijs rakstīja:
yanks rakstīja:kas ir īsais loks?

Kad tu metini plānu loksni, materiālu vai arī atrodoties neizdevīgā pozīcijā, tad vajag izmantot īso loku. Tas nozīmē, ka izvēlas zemu spriegumu un mazu stieples, elektroda padeves ātrumu.
Šādā veidā tu pievadīsi mazāk karstuma metināmajam materiālam un iegūsi mazu metināšanas
apgabalu, ko ir viegli kontrolēt un kas ātri sacietē.

Ceru saprati ;)
itkā sapratu ;)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

05 Dec 2013, 14:39

Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!

Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)

Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!

Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
nezinaju ka kads vel megjina izmantot ko letaku par skaidito argonu metinot ar mig un netikai planajiem blekjiem bet visiem carbon steel dzelziem.
par to tavu tig iso loku, to tu pats izdomaji?
cik pec tava texta saprotu tu runaa par vienkarsu zema sprieguma matreala sakjipinashanu :gigigi:
mes te tak runajam par tig, nevis zemas stravas mig metinashanu.
yanks- seit ir vizuals ieskats par isa loka mig metinashanas principu http://www.weldreality.com/short_circuit_under100.htm
...
Profila bilde
Norča
Ziņojumi: 169
Pievienojies: 14 Jūl 2013, 05:57

05 Dec 2013, 16:07

Kukijs rakstīja:
Norča rakstīja:
Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!

Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)

Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!

Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!




Negribu apstrīdēt to, ko skolā mācīja, bet es metinu ar marasto ogleki, un neviens vēl nav sūdzējies, ka kkas sāktu rūsēt, galvā es šo teorēmu apgāžu. metinot auto iekšpuši un karstiem sarkaniem punktiem vēl var uzliet atrabotku, uzcep tādu kā slāni uz tā metāla, tad pat bez apstrādes nerūsē. :super: Gadus 8 atpakaļ pārmetināju tranzītam jumtu, nokrāsoju, braukā šo baldien. ;)

Piekritīšu skolas teorija, un dzīves prakse ir divas dažādas lietas, bet katrs dara tā uzskata par pareizu. Pats personīgi netaisos izmantot co2. Veselība svarīgāka. Jo co2 metināšanas brīdī vēl vairāk piesātina ozonu, kas jau tā kaitē veselībai. Bet kā jau teicu katram savas drošas utt darba metodes.

co2 metināšanas laikā pēc manām domām izdala tikpat daudz gāzi, cik tu elpo. Koki barojas no co2. gāzētu ūdeni arī taisa no co2(pats to daru) ! bet nu, katram savs viedoklis, doma! Paldies par info. :super:
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556

http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Profila bilde
endorphine
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 22 Dec 2011, 11:50

17 Dec 2013, 17:21

Tātad nesteidžigi meklēju kādu labu metinātaju, kurš var sametināt jaunus laikam sliekšņus kvalitatīvi, varbūt kāds to ir darījis, ar kontaktiem un apmēram cenu PM.
Profila bilde
melaro
Ziņojumi: 549
Pievienojies: 13 Apr 2013, 21:05
Braucu ar: m50b25
Atrašanās vieta: Rīga

13 Jan 2014, 00:36

Meklēju cilvēku, kurš varētu pārmetināt aizmugurējo blakussēdētāja arku! Ar cenām PM! Rīgā
Profila bilde
laponis
Ziņojumi: 82
Pievienojies: 21 Aug 2012, 23:51
Braucu ar: melnu kūti
Atrašanās vieta: Jūrmalas

04 Feb 2014, 23:15

Vajadzētu pārmetināt, apstrādāt sliekšņus kūtiņai. Piedāvājumus ar cenām un vajadzīgo laiku PM. Paldies :)
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

04 Feb 2014, 23:22

metinam,apstradajam,krasojam

viewtopic.php?f=23&t=2645
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

13 Feb 2014, 04:07

varbuut kadam liksies mans jautajums debiils, bet tad nu ta. Kaa labak parmetinaat virsbuves detalas ar punktiem vai suvi, cik saprotu ja taisa suvi saak verpties bleki un ja ar punktiem tad cik jabut atalumam starp punktiem? Paldies jau ieprieksh!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.