Metināsanas darbi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 12
- chevron_right
sākumā nopērc to TIG'U! man tieši kādas 8liekas garāžā mētājas un ja esi "profs" parādi ka vari labākKukijs rakstīja:Tādus diskus taisot, metināt vajag tikai ar TIG un 100% argonu bez co2 piejaukuma, un ar īso metināšanas loku. Rezultātā būs gluda līdzena šuve, bez porām un iedegumiem, un nevajadzēs tur ar fleksi un vēl sazin ko pēc tam pisties.
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
cilvēks kurš nopirka teica ka šuvi piefleksēs,piečiņīs un būs zaibcom :) jap diski nebija pabeigti un nebija laika pabeigt :( nekas,uznāks marasms taisīšu vēl vienu komplektu bet no 16. :)Norča rakstīja:Hiperaktīvais rakstīja:profiņi savākušies. Ejiet un izdariet labāk !!![/quote
Varu tikai piekrist, šūve ir ļoti laba, nemaz nevar uzliet taisnāku šūvi, ja tev ir jāmetina zem leņķa. un galu galā var novirpot arī nost to kaudzi un uztaisīt spoguļvirsmu, tas nesagādā problēmas, vienkārši darbs nav līdz galam pabeigts.
Pamainījies nummurs, nodarbojos ar bleķu taisnošanu, un dažnedažādiem metināšanas darbiem. 26694556
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
varbūt kādam ir zināmas izmaksas jumta pārmetināšanā? dēļ tā kad haubi atrāva vaļā, jumts neizskatās īpaši jauki, tāpēc varbūt kāds zin kādu kas pa lētām naudām varētu uzmetināt donora jumtu?
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutēt liela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto
Pajautaa lietotãjam activity.
Bubulis rakstīja:Nē nu pa glauno, mirusī cūka ir aizvākusies no tava salona .
ja tev tas jumts nav sapuvis, tad labāk buktes iztaisno un aizšpaktelē, metinājuma vietas ir daudz pakļāvīgākas rūsaiGusts rakstīja:varbūt kādam ir zināmas izmaksas jumta pārmetināšanā? dēļ tā kad haubi atrāva vaļā, jumts neizskatās īpaši jauki, tāpēc varbūt kāds zin kādu kas pa lētām naudām varētu uzmetināt donora jumtu?
gluda lidzena shuve bus tad ja tu tiesam maaki apiet pa rinkji diskam, ja nemaki, bus vel briesmigaka kaka nekaa ar migu metinotKukijs rakstīja:Tādus diskus taisot, metināt vajag tikai ar TIG un 100% argonu bez co2 piejaukuma, un ar īso metināšanas loku. Rezultātā būs gluda līdzena šuve, bez porām un iedegumiem, un nevajadzēs tur ar fleksi un vēl sazin ko pēc tam pisties.
blekji ar tigu metinat ir grutak nekaa nerzu, taa teikt netiraks matreals un poras pasas grib mesties. vairak japievers uzmaniba procesam
...
Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!
Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)
Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!
Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)
Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!
Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Armando rakstīja:gluda lidzena shuve bus tad ja tu tiesam maaki apiet pa rinkji diskam, ja nemaki, bus vel briesmigaka kaka nekaa ar migu metinotKukijs rakstīja:Tādus diskus taisot, metināt vajag tikai ar TIG un 100% argonu bez co2 piejaukuma, un ar īso metināšanas loku. Rezultātā būs gluda līdzena šuve, bez porām un iedegumiem, un nevajadzēs tur ar fleksi un vēl sazin ko pēc tam pisties.
blekji ar tigu metinat ir grutak nekaa nerzu, taa teikt netiraks matreals un poras pasas grib mesties. vairak japievers uzmaniba procesam
Tur tev taisnība kad ar TIG ņerga vieglāk metinās, bet tāpēc jau metinot melno metālu liek īso loku, jo tā metinot maksimums visi netīrumi, kas ir materiālā, tiek izmesti virspusē, un vēl atkarīgs cik grādos pareizi tiek turēta pistole
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
kas ir īsais loks?
Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!
Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)
Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!
Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
Negribu apstrīdēt to, ko skolā mācīja, bet es metinu ar marasto ogleki, un neviens vēl nav sūdzējies, ka kkas sāktu rūsēt, galvā es šo teorēmu apgāžu. metinot auto iekšpuši un karstiem sarkaniem punktiem vēl var uzliet atrabotku, uzcep tādu kā slāni uz tā metāla, tad pat bez apstrādes nerūsē. Gadus 8 atpakaļ pārmetināju tranzītam jumtu, nokrāsoju, braukā šo baldien.
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
yanks rakstīja:kas ir īsais loks?
Kad tu metini plānu loksni, materiālu vai arī atrodoties neizdevīgā pozīcijā, tad vajag izmantot īso loku. Tas nozīmē, ka izvēlas zemu spriegumu un mazu stieples, elektroda padeves ātrumu.
Šādā veidā tu pievadīsi mazāk karstuma metināmajam materiālam un iegūsi mazu metināšanas
apgabalu, ko ir viegli kontrolēt un kas ātri sacietē.
Ceru saprati
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Norča rakstīja:Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!
Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)
Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!
Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
Negribu apstrīdēt to, ko skolā mācīja, bet es metinu ar marasto ogleki, un neviens vēl nav sūdzējies, ka kkas sāktu rūsēt, galvā es šo teorēmu apgāžu. metinot auto iekšpuši un karstiem sarkaniem punktiem vēl var uzliet atrabotku, uzcep tādu kā slāni uz tā metāla, tad pat bez apstrādes nerūsē. Gadus 8 atpakaļ pārmetināju tranzītam jumtu, nokrāsoju, braukā šo baldien.
Piekritīšu skolas teorija, un dzīves prakse ir divas dažādas lietas, bet katrs dara tā uzskata par pareizu. Pats personīgi netaisos izmantot co2. Veselība svarīgāka. Jo co2 metināšanas brīdī vēl vairāk piesātina ozonu, kas jau tā kaitē veselībai. Bet kā jau teicu katram savas drošas utt darba metodes.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
itkā sapratuKukijs rakstīja:yanks rakstīja:kas ir īsais loks?
Kad tu metini plānu loksni, materiālu vai arī atrodoties neizdevīgā pozīcijā, tad vajag izmantot īso loku. Tas nozīmē, ka izvēlas zemu spriegumu un mazu stieples, elektroda padeves ātrumu.
Šādā veidā tu pievadīsi mazāk karstuma metināmajam materiālam un iegūsi mazu metināšanas
apgabalu, ko ir viegli kontrolēt un kas ātri sacietē.
Ceru saprati
nezinaju ka kads vel megjina izmantot ko letaku par skaidito argonu metinot ar mig un netikai planajiem blekjiem bet visiem carbon steel dzelziem.Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!
Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)
Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!
Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
par to tavu tig iso loku, to tu pats izdomaji?
cik pec tava texta saprotu tu runaa par vienkarsu zema sprieguma matreala sakjipinashanu
mes te tak runajam par tig, nevis zemas stravas mig metinashanu.
yanks- seit ir vizuals ieskats par isa loka mig metinashanas principu http://www.weldreality.com/short_circuit_under100.htm
...
Kukijs rakstīja:Norča rakstīja:Kukijs rakstīja:Un zini kāpēc tā ir kad metinājuma šuves rūsēt sāk??? Jo diemžēl LV visi tā sauktie profiņi, servisi utt metinot izmanto co2 jeb oglekļa dioksīdu. Kurš patiesībā ir lēts sūds un vairāk visu sačakarē nekā dod labumu!!!
Vajag izmantot argona un co2 mixu, plānajam metālam, tādam kā auto bleķis, ideāli izmantot piem. (agamix 20, agamix 18, mison 25, mison 18 aisargāzes)
Jo metinot ar tā saukto co2, viņš neizolē apkārtējo vidi no skābekļa, un tas viss nonāk metinājuma šuvē iekšā, un tur varat likt krāsas un līdzekļus kaut pa miljonu, viņš vienalga rūsēs!!! Plus vēl 50% gala iznākums atkarīgs no stieples utt ko izmanto!
Protams tas ir tikai mans viedoklis, varat teikt un rakstīt esmu tāds un šitāds tēloju gudro utt, bet es pieturos pie tā ko man skolā mācīja, un pats mājās metinu izmantojot Mison 18 aizsargāzi, un vārti kuri sētai tika uzmetināti vasarā, vēl tagad stāv nekrāsoti, un metinājuma šuves nav norūsējušas!!!
Negribu apstrīdēt to, ko skolā mācīja, bet es metinu ar marasto ogleki, un neviens vēl nav sūdzējies, ka kkas sāktu rūsēt, galvā es šo teorēmu apgāžu. metinot auto iekšpuši un karstiem sarkaniem punktiem vēl var uzliet atrabotku, uzcep tādu kā slāni uz tā metāla, tad pat bez apstrādes nerūsē. Gadus 8 atpakaļ pārmetināju tranzītam jumtu, nokrāsoju, braukā šo baldien.
Piekritīšu skolas teorija, un dzīves prakse ir divas dažādas lietas, bet katrs dara tā uzskata par pareizu. Pats personīgi netaisos izmantot co2. Veselība svarīgāka. Jo co2 metināšanas brīdī vēl vairāk piesātina ozonu, kas jau tā kaitē veselībai. Bet kā jau teicu katram savas drošas utt darba metodes.
co2 metināšanas laikā pēc manām domām izdala tikpat daudz gāzi, cik tu elpo. Koki barojas no co2. gāzētu ūdeni arī taisa no co2(pats to daru) ! bet nu, katram savs viedoklis, doma! Paldies par info.
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
Tātad nesteidžigi meklēju kādu labu metinātaju, kurš var sametināt jaunus laikam sliekšņus kvalitatīvi, varbūt kāds to ir darījis, ar kontaktiem un apmēram cenu PM.
Meklēju cilvēku, kurš varētu pārmetināt aizmugurējo blakussēdētāja arku! Ar cenām PM! Rīgā
Vajadzētu pārmetināt, apstrādāt sliekšņus kūtiņai. Piedāvājumus ar cenām un vajadzīgo laiku PM. Paldies :)
varbuut kadam liksies mans jautajums debiils, bet tad nu ta. Kaa labak parmetinaat virsbuves detalas ar punktiem vai suvi, cik saprotu ja taisa suvi saak verpties bleki un ja ar punktiem tad cik jabut atalumam starp punktiem? Paldies jau ieprieksh!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 12
- chevron_right