Lūkas regulēšana
Ir radusies problēma-mēginaaju atrisinaat pa telefonu bet no result:I(
kraasosanas laikaa tika nonjemta pilniibaa luuka un tagad kad uzlikaam atpakalj visu tad pie aizveertas luukas vinjas poziicija nav iistaa-viens stuuris kautkaa iekritis sanaak-vai kaads var padaliities ar info kā regulējās lūka vispār??
kraasosanas laikaa tika nonjemta pilniibaa luuka un tagad kad uzlikaam atpakalj visu tad pie aizveertas luukas vinjas poziicija nav iistaa-viens stuuris kautkaa iekritis sanaak-vai kaads var padaliities ar info kā regulējās lūka vispār??
BMW_The Ultimate Repair Bill
Varbūt kāda gumija viņu spiež iekšā, kurš stūris ir uz iekšū, priekšā vai aizmugurē?
- ikey07
Runājot par lūku. Vai lūkas poga der kautkādā veidā no e39? Ļoti patiktu ka nevajadzētu pogu turēt, bet piespiestu vienreiz un aidā
Cabooom
sanaak ka prieksha ir iekshaa kad taisa ciet...gumija jauna ieliimeeta-itkaa pat sanaaca ieliimeet kvalitatiiviikey07 rakstīja:Varbūt kāda gumija viņu spiež iekšā, kurš stūris ir uz iekšū, priekšā vai aizmugurē?
BMW_The Ultimate Repair Bill
iespējams šis var palīdzēt -
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof/
Visticamākais, ka kāda plastmasas detaļa šķība/salauzta/nav.
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof/
Visticamākais, ka kāda plastmasas detaļa šķība/salauzta/nav.
ir vairaki varianti kapec viena puse augstak par otru.
pirmais un visticamakais ir ka nonjemot motorinju manuali ir izkustinata viena trose un ieliekot motorinju vietaa viena puse lidz galam neaiztaisas. actaa luku kjip ciet pozicijaa un iznjem motorinju un megjini ar plakano skruvgriezi pastumt to vienu pusi trosei lai iztaisnojas.
otrs ir tas ka tur ir regulacijas kubicinji/speicerishi.
ar tiem ari vari regulet bet tad atkal luka janjem nost. tadi ir divi prieksejie (tiem gan tur japaarda taa dzilak lai tiktu klat un aizmuguree ari vareja regulet, bet tiem vareja tikt klat ja pareizi aceros nenonjemot luku pavisam nost
sac ar trosishu parbaudi un tad skaties talak
pirmais un visticamakais ir ka nonjemot motorinju manuali ir izkustinata viena trose un ieliekot motorinju vietaa viena puse lidz galam neaiztaisas. actaa luku kjip ciet pozicijaa un iznjem motorinju un megjini ar plakano skruvgriezi pastumt to vienu pusi trosei lai iztaisnojas.
otrs ir tas ka tur ir regulacijas kubicinji/speicerishi.
ar tiem ari vari regulet bet tad atkal luka janjem nost. tadi ir divi prieksejie (tiem gan tur japaarda taa dzilak lai tiktu klat un aizmuguree ari vareja regulet, bet tiem vareja tikt klat ja pareizi aceros nenonjemot luku pavisam nost
sac ar trosishu parbaudi un tad skaties talak
...