Mašīnas Pārkrāsošana!
Sveiki padalieties cik daudz krāsas vajaga Kompotam vēlamā krāsa ir Atlantic Blue skatījos kodus sanāk 399(Bet vai tā ir taisnība?) Cik daudz lakas vajaga? Un ar ko vieglāk ir dabūt nost veco krāsu neastājot robus uz virsmas! Un jautājums kur Jelgavā var iegādāties šo krāsu. Zinu vienu veikalu ''Sia Rags''. Un cik varētu maksāt šī krāsa? Lūdzu padalieties ar saviem padomiem!
Rags, vismaz Rīgā, ir labs veikals. Kompaktam pats pirku 2l krāsas, cik laku neatceros. Kāpēc jāņem nost vecā krāsa?Kautrigais rakstīja:Sveiki padalieties cik daudz krāsas vajaga Kompotam vēlamā krāsa ir Atlantic Blue skatījos kodus sanāk 399(Bet vai tā ir taisnība?) Cik daudz lakas vajaga? Un ar ko vieglāk ir dabūt nost veco krāsu neastājot robus uz virsmas! Un jautājums kur Jelgavā var iegādāties šo krāsu. Zinu vienu veikalu ''Sia Rags''. Un cik varētu maksāt šī krāsa? Lūdzu padalieties ar saviem padomiem!
Vai tad var pūst pa virsu vecajai?
Parasti tā dara nomatē veco krāsu un pūš virsū jauno!Kautrigais rakstīja:Vai tad var pūst pa virsu vecajai?
Protams var, galvenais, lai virsma pirms tam būtu nomatēta.
Kaut kā nepierasti! Ka var pūst pāri vecajai! Bet cik izmaksā Atlantic blue krāsa?ZzevsS rakstīja:Parasti tā dara nomatē veco krāsu un pūš virsū jauno!Kautrigais rakstīja:Vai tad var pūst pa virsu vecajai?
Nu var jau kasīt nost visu veco, bet diža jēga nav. Ja būs viss normāli nomatēts, tad jau nekāda starpība nebūs, vai tur būs vecā krāsa vai nē. Tas jau nekādi nemaina to, cik daudz jāpūš krāsa pa virsu. Jāpūš tāpat, lai nespīd nekas cauri. Protams, ja krāso tādā pašā krāsā kā jau ir, tad gan var pūst idejiski mazāk.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Ir doma Atlantis Blue krāsā!jaaniskal rakstīja:Nu var jau kasīt nost visu veco, bet diža jēga nav. Ja būs viss normāli nomatēts, tad jau nekāda starpība nebūs, vai tur būs vecā krāsa vai nē. Tas jau nekādi nemaina to, cik daudz jāpūš krāsa pa virsu. Jāpūš tāpat, lai nespīd nekas cauri. Protams, ja krāso tādā pašā krāsā kā jau ir, tad gan var pūst idejiski mazāk.
Ņemot nost veco tu tur visu sarobosi un dabūsi tur tonnu špakteles uzlikt
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Man jau nav ne jausmas kādā krāsā tev ir šobrīd mašīna Bet nu anyways. Nav ieteicams kasīt nost veco. Ja vien tev ļoti nav ko darīt.Kautrigais rakstīja:Ir doma Atlantis Blue krāsā!jaaniskal rakstīja:Nu var jau kasīt nost visu veco, bet diža jēga nav. Ja būs viss normāli nomatēts, tad jau nekāda starpība nebūs, vai tur būs vecā krāsa vai nē. Tas jau nekādi nemaina to, cik daudz jāpūš krāsa pa virsu. Jāpūš tāpat, lai nespīd nekas cauri. Protams, ja krāso tādā pašā krāsā kā jau ir, tad gan var pūst idejiski mazāk.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Tatad noslipet tas vietas kur vajaga spakteli,uzmest pa jaunu,pieslipet,nogruntet un laist virsu jauno krasu,tad laku?jaaniskal rakstīja:Man jau nav ne jausmas kādā krāsā tev ir šobrīd mašīna Bet nu anyways. Nav ieteicams kasīt nost veco. Ja vien tev ļoti nav ko darīt.Kautrigais rakstīja:Ir doma Atlantis Blue krāsā!jaaniskal rakstīja:Nu var jau kasīt nost visu veco, bet diža jēga nav. Ja būs viss normāli nomatēts, tad jau nekāda starpība nebūs, vai tur būs vecā krāsa vai nē. Tas jau nekādi nemaina to, cik daudz jāpūš krāsa pa virsu. Jāpūš tāpat, lai nespīd nekas cauri. Protams, ja krāso tādā pašā krāsā kā jau ir, tad gan var pūst idejiski mazāk.
Pagaidi kādu gudrāku atbildam, bet principā jā, tieši tā.
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Aizmirsu pa attaukotaju vēl piebilst,bet paldies visiem par info!jaaniskal rakstīja:Pagaidi kādu gudrāku atbildam, bet principā jā, tieši tā.
RŪSA
1. atīrīt metālu no rūsas,
2. uzklāt rūsas pārveidotāju,
3.nogruntēt (ieteicams skābā grunts),
4.rupjais špaktelis
5. slīpēt
6. noteikti velreiz rupjais
7. slīpēt
8. filleris (smalkais finiša spaktelis)
9.slīpēt
10. grunts
11. krāsa
12.vissbeidzot laka.
Nav rūsa.
1. uzmatē laku
2.krāso
3.lako
Kautkā tā.
Un jā, jāatauko virsma arī.
1. atīrīt metālu no rūsas,
2. uzklāt rūsas pārveidotāju,
3.nogruntēt (ieteicams skābā grunts),
4.rupjais špaktelis
5. slīpēt
6. noteikti velreiz rupjais
7. slīpēt
8. filleris (smalkais finiša spaktelis)
9.slīpēt
10. grunts
11. krāsa
12.vissbeidzot laka.
Nav rūsa.
1. uzmatē laku
2.krāso
3.lako
Kautkā tā.
Un jā, jāatauko virsma arī.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Paldies liels par info..Richus rakstīja:RŪSA
1. atīrīt metālu no rūsas,
2. uzklāt rūsas pārveidotāju,
3.nogruntēt (ieteicams skābā grunts),
4.rupjais špaktelis
5. slīpēt
6. noteikti velreiz rupjais
7. slīpēt
8. filleris (smalkais finiša spaktelis)
9.slīpēt
10. grunts
11. krāsa
12.vissbeidzot laka.
Nav rūsa.
1. uzmatē laku
2.krāso
3.lako
Kautkā tā.
Un jā, jāatauko virsma arī.
un kādas otiņas ir vajadzīgas visas mašīnas pārkrāsošanai?
atrie krediti privati.
Depo nopirktais rullītiscibers7 rakstīja:un kādas otiņas ir vajadzīgas visas mašīnas pārkrāsošanai?
ir ari diezgan lieli rullīsi, depo, utt.. tik kārtīgāk krāsā jāiemērc un rulē.
BMW - Best Motorsport Weapon
Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?
Personīgi liku sietu, piekniedēju apakšā un špakteli pa virsu. Nokrāsoju, pabraukāju un tā pat izlīda. Iespējams, ka vajadzēja stikla šķiedru vai kaut ko uz to pusi, bet nu, tas esmu es . Kā saka, labāk mācies no citu kļūdām.ElvijsR rakstīja:Var kāds pateikt kā labot buferu? Ir tieši pa vidu , kur stiprinās lūpa pārlùzis m bufers. Vinns ir ar kkaadu sietu no iekšas jaasakausee? Un tad no āras špaktele?