Kraasot : Liimet
Cau Dzeki, takaa kabris ziemas miega, un pats pa arpasauli, jautajums shads, kraasot vai nolimet, un ja var iesakat kadu labu toni, pasham patik atlantis blue, bet daudzi neiesaka jo katreiz ja vajdzes piekrasot bus gemaroiids, paldies
Nesen ar aquantusu nolīmējām draudzenes bembi,sanāca ,manuprāt,pat ļoti ok,ja man būtu tā nauda,kas guļ Daugavas dibenā,es mersi ar nolīmētu,bet par cik nav, nāksies tupa nopūst ar kko plēvei savi plusi un mīnusi,manā skatijumā plusu ir vairāk,bet tā gaumes lieta.Ja maini detalu,vnk pārlīmē un ir,uzlīmē un finiss gatavs,nav jāčakarējas,ilgi paliek tīra.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nu nezinu, es personīgi nesaskatu pilnīgi nekādus ievērojamus plusus nolīmēšanai ar plēvi, tāpēc izvēlos krāsošanu. Krāsa gan Tev pašam jāizvēlas Bet, ja runa ir par zilajiem toņiem, tad mani favorīti ir Estoril Blue un Le Mans Blue. Čakars piekrāsot būs ar jebkuru metāliku, it īpaši, ja spainis (sudraba).
NESAKU, KA PATS VARĒTU LABĀK NOLĪMĒT, bet daudz kasjaki bija uz to tavas draudzenes sarkano sedanu. No offence!Ģirts rakstīja:Nesen ar aquantusu nolīmējām draudzenes bembi,sanāca ,manuprāt,pat ļoti ok,ja man būtu tā nauda,kas guļ Daugavas dibenā,es mersi ar nolīmētu,bet par cik nav, nāksies tupa nopūst ar kko plēvei savi plusi un mīnusi,manā skatijumā plusu ir vairāk,bet tā gaumes lieta.Ja maini detalu,vnk pārlīmē un ir,uzlīmē un finiss gatavs,nav jāčakarējas,ilgi paliek tīra.
Manā skatijumā līmēt var, ja ir laba bundžā (t.i. ja praktiski nav špaktele u.t.t.) Varbūt, ka kļūdos.Inferno rakstīja:Nu nezinu, es personīgi nesaskatu pilnīgi nekādus ievērojamus plusus nolīmēšanai ar plēvi, tāpēc izvēlos krāsošanu. Krāsa gan Tev pašam jāizvēlas Bet, ja runa ir par zilajiem toņiem, tad mani favorīti ir Estoril Blue un Le Mans Blue. Čakars piekrāsot būs ar jebkuru metāliku, it īpaši, ja spainis (sudraba).
Nezinu kā tā plēve ļaujas skrāpēties. Vienīgo labumu ko saskatu, kad ja ir sterila bundža un naudiņa, tad hoķ katru gadu līmē citā krāsā.
Sen lasiju, ka cilvēki līmē auto priekšu kaut kādām caurspīdīgajām plēvēm. Piemēram tiko pārkrāsots auto un negrib lai priekšu atsit ar akmenīšiem un kukaiņiem. Uzlīmē caurspīdīgo un kad paliek slikta noplēs plēvi nost un krāsa kā jauna.
Es tik neatradu, vai tur ir kāda speciāla tā plēve. gan jau, ka ar parastu grāmatnīcā nopērkamu nelīmē.
Māriņ,piekrītu,ka tur ir daudz kasjaki,haubi vispār bija jāpārlīmē,bet par cik draudzene pateica ka tāpat ir krasava un viņai pofik tā haube ,tad viss tika atsāts,plus ar durvīm ir kasjaki,jo mēģinājām ielīst budžetā ap 300eur kas arī izdevās.Jebkurā gadijumā mērķis bija panākt kautko,kas izskatās labāk nekā bija,un tas toč tika izdarīts,jo tā melnā krāsa bija nodrāzta līdz kliņķim
Cena 1:1 nolīmēt vai nokrāsot. Līmēts izskatās smukāk, jo paliek visas mašīnas asās formas, izteiksmaigāk izskatās. Krāsu izvēle arī pilna dirsa ar plēvēm, bet plēve ir plēve. Pulēta krāsa noteikti būs smukāk, bet katram savs.
Bildēs un pa gabalu jau bija labi. Un pa to naudu, arī labi.Ģirts rakstīja:Māriņ,piekrītu,ka tur ir daudz kasjaki,haubi vispār bija jāpārlīmē,bet par cik draudzene pateica ka tāpat ir krasava un viņai pofik tā haube ,tad viss tika atsāts,plus ar durvīm ir kasjaki,jo mēģinājām ielīst budžetā ap 300eur kas arī izdevās.Jebkurā gadijumā mērķis bija panākt kautko,kas izskatās labāk nekā bija,un tas toč tika izdarīts,jo tā melnā krāsa bija nodrāzta līdz kliņķim
Ņemot vērā, ka izmaksas ir 300 eur ir ļoti labi, nedaudz slieksnis krīt acīs, vairāk nekā tā haube, bet kopumā kādas 2x svaigāks skats uz to auto panākts
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Man slieksnis, aizmugurējā kreisā durvs un jumts iekrita acē. Bija vēl, bet nu tos vēl varēja pieciest.Linda rakstīja:Ņemot vērā, ka izmaksas ir 300 eur ir ļoti labi, nedaudz slieksnis krīt acīs, vairāk nekā tā haube, bet kopumā kādas 2x svaigāks skats uz to auto panākts
Nu katram savs, arī krāsojot auto gadās notecējumi utt., es gan nekad laikam ar plēvi nelīmētu noliktu savam krāsotājam 300 eur, lai nokrāso un pēc tam vēl 400, lai pulētājs to citronu izlabo un priekš manis neko vairāk nevajag. Bet plēvi ir vieglāk kopt, turklāt nevajag speciālas telpas un to visu ir vieglāk izdarīt nekā ņemties ar krāsošanu un pulēšanu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Nu nepiekritīšu gan.nesen savam eksperimenta pēc līmēju haubi un spārnus.nesildītā garāžā plēve pusceļā saplīsa (vajag vismaz 14grādus telpā),otrajā reizē plēve tika pārkarsēta un cauri viss spīdēja,beigās sanāca nolīmēt,betkasjaki ir dēļ virsbūves stāvokļa.pirms līmēju,bij nelīdzena virsma dēļ lakas un buktītēm kuras nācās slīpēt nost,bet beigās tikuntā sanāca kasjaki.tas ir smalks darbs,kur ja kkas aiziet pa dirsu,tad ir jāsāk no jauna.Linda rakstīja:Nu katram savs, arī krāsojot auto gadās notecējumi utt., es gan nekad laikam ar plēvi nelīmētu noliktu savam krāsotājam 300 eur, lai nokrāso un pēc tam vēl 400, lai pulētājs to citronu izlabo un priekš manis neko vairāk nevajag. Bet plēvi ir vieglāk kopt, turklāt nevajag speciālas telpas un to visu ir vieglāk izdarīt nekā ņemties ar krāsošanu un pulēšanu.
Nu šajā gadījumā ar speciālām telpām domāju nevis krāsošanas kameru, kur ir tāds sterilums, ka puteklīši nelidinās, bet vnk parastu garāžu, nu apsildāmu, protams, jo jebkuru auto skrūvējot prasās tomēr siltums.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
400 eiro par pulēšanu nav padārgi? Man personīgi ir sarunāts ka par ~ 250 eiro (krāsa+darbs) auto nokrāsos tāpēc domāju ka labāk krāsot nevis līmēt...Linda rakstīja:Nu katram savs, arī krāsojot auto gadās notecējumi utt., es gan nekad laikam ar plēvi nelīmētu noliktu savam krāsotājam 300 eur, lai nokrāso un pēc tam vēl 400, lai pulētājs to citronu izlabo un priekš manis neko vairāk nevajag. Bet plēvi ir vieglāk kopt, turklāt nevajag speciālas telpas un to visu ir vieglāk izdarīt nekā ņemties ar krāsošanu un pulēšanu.
Jebkurā gadījumā, vai pirms krāsošanas, vai pirms aplīmēšanas, apakšā ir jābūt pat ļoti sakarīgam pamatam, bez buktēm, švīkām un rūsas burbuļiem, neko no tā ar plēvi nenoslēpsi, tā kā arī šeit nesanāks iepist kapeiku.
Es jau to pašu saku.Inferno rakstīja:Jebkurā gadījumā, vai pirms krāsošanas, vai pirms aplīmēšanas, apakšā ir jābūt pat ļoti sakarīgam pamatam, bez buktēm, švīkām un rūsas burbuļiem, neko no tā ar plēvi nenoslēpsi, tā kā arī šeit nesanāks iepist kapeiku.
Tas pats par sevi saprotams gan vienā, gan otrā gadījumā.Inferno rakstīja:Jebkurā gadījumā, vai pirms krāsošanas, vai pirms aplīmēšanas, apakšā ir jābūt pat ļoti sakarīgam pamatam, bez buktēm, švīkām un rūsas burbuļiem, neko no tā ar plēvi nenoslēpsi, tā kā arī šeit nesanāks iepist kapeiku.
Viss ir ļoti atkarīgs kā nokrāsots, ja ir izcila kvalitāte tad ar pulēšanu var ar 100 eur izbraukt, ja ir baigais citrons, kas raksturīgs nepārāk dārgajām darbnīcām (mana mašīna, piemēramZzevsS rakstīja:400 eiro par pulēšanu nav padārgi? Man personīgi ir sarunāts ka par ~ 250 eiro (krāsa+darbs) auto nokrāsos tāpēc domāju ka labāk krāsot nevis līmēt...Linda rakstīja:Nu katram savs, arī krāsojot auto gadās notecējumi utt., es gan nekad laikam ar plēvi nelīmētu noliktu savam krāsotājam 300 eur, lai nokrāso un pēc tam vēl 400, lai pulētājs to citronu izlabo un priekš manis neko vairāk nevajag. Bet plēvi ir vieglāk kopt, turklāt nevajag speciālas telpas un to visu ir vieglāk izdarīt nekā ņemties ar krāsošanu un pulēšanu.
Slēpts saturs: Parādīt
Tad, lai dabūtu izcilu rezultātu tie 400 eur arī aizies, jo darbs jāiegulda daudz vairāk. Palielam izcils krāsojums maksā ap 1000 eur, bet tā nokrāso pa lēto, izgrūd lielu naudu pulēšanā un izskatās līdzīgi, nu, protams, ja tur baigie kāši nav sataisīti.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Krāsošana sākas no 1k. Būsim reāli.
Viss ir atkarīgs no prasībām. Ja grib ļoti kvalitatīvi pārkrāsot auto ir jārēķinās vismaz 1k atstāt tikai par darbu, bet tad vismaz var būt pārliecināts, ka kasjaku nebūs. Un, ja būs, tad noteikti tiks izlaboti. Dārgā gala krāsa arī maksā sākot no 100e/litrā. Laka arī jāklāj kādās 3-4 kārtās. Nu un pēc kārtīgas sapulēšanas, kas noteikti vēl izmaksās apaļu ciparu, rezultāts ir tiešām sekss, nekāda plēve nepārspēs. Nu, tas ir ideālā variantā, ko ne kurš katrs šeit var atļauties, jo kāda gan var būt runa par pārkrāsošanu, ja 25e seit skaitās liela nauda
Savukārt, cits atkal nopirks krāsu piemājas autokrāsu veikalā pa 30e/litrā, sadzers ar kaimiņu Vaņku, kuram ir vecs kompresors un Depo pirktā pistole, sarunās pa 300e nopūst savu miseni citā krāsā un brauks laimīgs. Un viņš nekad neaizmirsīs citus nosaukt par lohiem, jo redz, viņš savu pārkrāsojis 4x lētāk Katram savs
Savukārt, cits atkal nopirks krāsu piemājas autokrāsu veikalā pa 30e/litrā, sadzers ar kaimiņu Vaņku, kuram ir vecs kompresors un Depo pirktā pistole, sarunās pa 300e nopūst savu miseni citā krāsā un brauks laimīgs. Un viņš nekad neaizmirsīs citus nosaukt par lohiem, jo redz, viņš savu pārkrāsojis 4x lētāk Katram savs
Kvalitatīvi nokrāsot izmaksās 2k (Darbs + materiāls) un diezgan līdzīgi būs ar aplīmēšanu ja gribas lai tas pasākums ilgtermiņā ir ok.