Stūres atslēgas stiprināšana!
nu tad brauc uz kantori,kas māk normāli likt savērsumu! Stūres taisnumu tieši arī liek tai brīdi,kad liek savērsumu un nav vajadzības raut tgd stūri nost un mēģināt trāpīt viņu taisni!
coupe 2.8
It kā jau minēju,ka labā puse stipri ierūsējusi ,ar fanātismu skrūvējot,var tikai izraut stūres pirkstu,nenāk vaļā pat sildot.Var riteņus nolikt vietā skŗūvējot tik vienu pusi,bet jāziedo stūres taisnums.Kad būs beigts pirksts,tad varēšu čakarēties,nākotnē.Tad jautājums vienkāršs- kā noņemt stūri ar airbag,???aizmirstam par savērsumu,vienkārši gribēju izteikt kā man gāja,
ierusejusas vietas ir jaatbrivo sadi- ar gazi uzkarsejam, momenta ar aukstu udeni strauji atdzesejot, mazliet pasitam ar amuru, lai noshoketu kopa salipusos matrealus, ja neizdodas atkartojam, bet es tikai tadas lietas pats atlaujos darit savam auto un kadfam citam ar gaazi tuvuma nelauju iet manam autinam, bet ja pa temu runajot tad aiz airbega ir divas skruvites, tas atskruve valjaa, paludz kadu lai ses blakus un patur atskruveto airbegu jo vadins ir loti iss, bet pietiekami garsh lai tiktu pie lielas stures skruves! talak tev bus vajad\zigs aclega ar pagarinajumu un ar 16mm mucinju. citreiz tas lielas stures skruves ir ta pievilktas ka valja liekas ka nevares dabut, sakuma iznem aclegu un lauj sturei nobloketies un tad skruuvee valjaa. ja tomer liekas ka salauzisi stures blokesanaas mehanismu tad lauj izgriezties sturei lidz galam, un tad skruve valjaa.
kad skruve atskruveta tad nem sturi nost, NEKADA GADIJUMA NERAUJ AR SPEKU UZ SAVU PUSI, jo tad slipringam bus tutuu, kurs atrodas tiesi aiz stuures. lenam kustinot sturi uz augsu/leju un ar nelielu spiedienu uz savu pusi sture bus nost, talak jau parliec par vienu vai dieviem zobiniem uz kuru pusi vajag.
kamer sture ir nost iesmere nedaudz ar vara smervielu to bleka rinkiti kurs atrodas uz stieni jo tam patik sakt cikstet kad parak sauss. talak jau visu liec kopa. protams ja jau tev airbega lampinja deg vai ari tev ir vienalga vai vinja degs vai nedegs tad jau drosi nem airbegu nost un darbojies tapat, vai ari atvieno akiti un nem nost.
kad skruve atskruveta tad nem sturi nost, NEKADA GADIJUMA NERAUJ AR SPEKU UZ SAVU PUSI, jo tad slipringam bus tutuu, kurs atrodas tiesi aiz stuures. lenam kustinot sturi uz augsu/leju un ar nelielu spiedienu uz savu pusi sture bus nost, talak jau parliec par vienu vai dieviem zobiniem uz kuru pusi vajag.
kamer sture ir nost iesmere nedaudz ar vara smervielu to bleka rinkiti kurs atrodas uz stieni jo tam patik sakt cikstet kad parak sauss. talak jau visu liec kopa. protams ja jau tev airbega lampinja deg vai ari tev ir vienalga vai vinja degs vai nedegs tad jau drosi nem airbegu nost un darbojies tapat, vai ari atvieno akiti un nem nost.
...
Armando respect par pilnīgi precīzu manas situācijas izpratni,itkā būtu stāvējis blakus un par operācijas aprakstu domāju palīdzēs vairākiem,paldies! + ieliku Domāju šo var likt iekš DIY
Pēdējais labojis sash - 07 Nov 2011, 09:50, kopā labots 1 reizi.
nau par ko, tapec jau sads forums ir, lai viens otram izlidzetu ar padomiem
...
ar ko atskiras 91gada aizdedzes atsleegas alumiinija korpus no 95g alumiinija korpusa? masiina 95g alumiinija kronsteins ar visu sleedzeni salauzts. iedevu no 91g, coms saka , ka neder? abas bez stuures lifta.
jaatjuunee m42
Visticamāk, ka tai 95 gada ir evsagaFu rakstīja:ar ko atskiras 91gada aizdedzes atsleegas alumiinija korpus no 95g alumiinija korpusa? masiina 95g alumiinija kronsteins ar visu sleedzeni salauzts. iedevu no 91g, coms saka , ka neder? abas bez stuures lifta.