Priekšējais panelis
Bet tie jau arī skaitās - jaunā vai vecā.
Man atkal šķiet, ka vecā tipa bardaks ir simpātiskāks Ir pat radusies doma, kā izdarīt, lai viņš nekrīt kā klavieru vāks vaļā... Bet tas kādreiz, kad absolūti nebūs nekā cita, ko darīt.ozis rakstīja:93gada otra pusē manuprāt paneļiem foršāki bardačoki sāka nākt- poga labāka
vismaz kupejai
A jaunie bardaki nekrīt vaļā?
Kur zin to fīču, ka samazināt panelī nobraukumu? Man vienreiz rādīja, bet netaceros vairs
Labāk paliks, ja to izdarīsi?
Pastišo vai nav iekruķīts
vai tad ir reali kauko tai paneli samazinat, prosta spaidot podzinas salonaa??? neesmu neko tadu dzirdejischaboska rakstīja:Kur zin to fīču, ka samazināt panelī nobraukumu? Man vienreiz rādīja, bet netaceros vairs
...
varbut kads var pateikt ka nemas nost klimata panelitis elektroniskais ar pogam negribas salaust un gribas nonemt nost paneli!?
izņem OBC, iebāz caur turieni roku un no aizmugures izstum klimatu.
OBC izņemas iebāžot pirkstu tanī caurumā, kas ir briļļu trauka augšpusē un stumjot to uz āru(var būt, ka būs jāpiepalīdz ar plānu priekšmetu starp briļļu trauku un OBC)
OBC izņemas iebāžot pirkstu tanī caurumā, kas ir briļļu trauka augšpusē un stumjot to uz āru(var būt, ka būs jāpiepalīdz ar plānu priekšmetu starp briļļu trauku un OBC)
Man vakar parādīja kā var apsktīties to ar kādu max ātrumu ir braukts ar tavu autiņu un vēl citas extras kā orģ. nobraukums utt. . Ja tam var ticēt tad manam nobraukums ir 375 t nevis 190 t kā tgd rāda .chaboska rakstīja:Pastišo vai nav iekruķīts
Someone who knows fuck all about he's BMW.
var paskatīties reālo nobraukumu,bet diez vai var kko sagrozīt!chaboska rakstīja:Pastišo vai nav iekruķīts
ieslēdz aizdedzi uz laikam 1 vai 2 pozīciju un turi kilimetru nomešanas pogu apmēram 5-10 sec. sāks visi spidometra dačiki skriet līdz max un iedegsies visas lampiņas un tad arī sāks rādīt visādus noskrējienus,viens būs reālais,laikam pats pirmais a pārējās pozīcijas ko rāda man nav ne jausmas!
karoče vēlāk aizčāpošu līdz savam bumbukam un iečekošu vai toč tā viss bij jādara,jo reali zinu,kā tas darās,bet kad jāstāsta tad nekas nesanāk
coupe 2.8
Ir ir tā, pirmais realais nobraukums tur kur mazāk km ir max ātrums kurš ir izspiests, parējās pozīcijas nezinu.
Someone who knows fuck all about he's BMW.
vo ta toč jāiet skatīties,jo tas otrais cipars,kad skatījos bij baigi lielais!
coupe 2.8
Vēljoprojām ir naivie kas tam tic.Bmwpowerists rakstīja:Ir ir tā, pirmais realais nobraukums tur kur mazāk km ir max ātrums kurš ir izspiests, parējās pozīcijas nezinu.
Ar reālo nobraukumu, max ātrumu utt tam nav ne mazākā sakara.
Tas ir instrumenta paneļa tests, ekrānā tiek attēlotas softa un dzelžu numuri.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
+1he9600 rakstīja:Vēljoprojām ir naivie kas tam tic.Bmwpowerists rakstīja:Ir ir tā, pirmais realais nobraukums tur kur mazāk km ir max ātrums kurš ir izspiests, parējās pozīcijas nezinu.
Ar reālo nobraukumu, max ātrumu utt tam nav ne mazākā sakara.
Tas ir instrumenta paneļa tests, ekrānā tiek attēlotas softa un dzelžu numuri.
Ir jābūt kādam naivajam, kas tic tam .
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Man ir problēma - bardačoks pēc pogas piespiešanas atlec vaļā - nevis lēnām, bet kā katapults - auto sedans 94'02
vai kādam ir līdzīga problēma un vai kāds ir atrisinājis?
vai kādam ir līdzīga problēma un vai kāds ir atrisinājis?
Tas ir tikai normāli, tā ir visiem. Nu ok, izņemot Marux, jo viņš uzstādīja bardačoka amīti, kas lēnām viņu atver vaļā. :)
zinu ka dubultpost - bet cita doma
man ir taa ka braucot ar ātrumu 60+ vadītāja pusē - salona iekšā sāk nākt tāda kā vēja šņākoņa - itkā vējš tiktu starp durvīm un salonu vai kādam vēl ir līdzīga bēda un vai kāds zin kā to atrisināt?
man ir taa ka braucot ar ātrumu 60+ vadītāja pusē - salona iekšā sāk nākt tāda kā vēja šņākoņa - itkā vējš tiktu starp durvīm un salonu vai kādam vēl ir līdzīga bēda un vai kāds zin kā to atrisināt?