salona nepus gaisu
Filtrs vainīgs tad, kad švaki iet cauri, bet skaņa ir tāda, kā strādātu uz max apgriezieniem.
Ja šad tad strādā, bet tad atkal nestrādā, bet var regulēt ātrumus un citus brīnumus, būs ezis pie vainas, vai motorītim oglītes.
Ja šad tad strādā, bet tad atkal nestrādā, bet var regulēt ātrumus un citus brīnumus, būs ezis pie vainas, vai motorītim oglītes.
Ok paldies, situācija tātad apmēram skaidra. Iesākumā nomainīšu tikai filtru, bet ja atkal kādreiz pārstās darboties, tad jāskatās pārējās lietas.
Pūtēja intensitāte palielinās vienmērīgi, palielinot apgriezienus?
Tas pūtējs vispār tāds pusdzīvs, tāpēc arī noteikti tas filtrs ir metams. Bet palielinot apgriezienus intensitāte palielinās, cik vienmērīgi gan nemācēšu pateikt, tas būs jāskatās ar jauno filtru.
Klausies, atrisināji problēmu? Man tāda pati situācija. Vidējais temperatūras kloķis griežas pārāk brīvi, kaut kas tur ir atteicies, bet kas? Bet man pūš tikai karsto, +35 grādos nav patīkami.
ja griežas pārāk brīvi iespējams trose kas iet uz pečku ir pārrauta.
Viegli saremontēt? Nebūs viss panelis jānojauc?
man liekas ka pietika ka ja norauj vidējo konoli
Troses tur nekādas nav. Tas slēdzis ir elektronisks. Mainīt slēdžu bloku vai arī to vārstu, kas motortelpā? Bet ja jau griežas tik brīvi, drošvien slēdzis vainīgs. Lai gan tur nav īsti kam salūzt..
Man arī tā pati problēma, nāk tikai karsts gaiss.
Man tik tā ir visu laiku bijis. Pareizi būtu jābūt ka pagriežot no karsta uz aukstu gandrīz momentā sāk pūst auksto?marux rakstīja: Trosīte nestrādā uz silto/auksto gaisu, bet tikai aizver gaisa šahtu, kad ventilatoru aizgriež uz nulli. Temperatūru regulē elektromagnēts. Cik ir bijusi sarīšana ar siltuma/aukstuma pēkšņu pazušanu parastajai pečkai, problēma ir bijusi pašā slēdzī.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Vasarā pie +35 man aukstu pūta momentā kad uzliek uz seju. Atstājot uz logiem vai kājām nāk tāpat silts.
Manuālā klima
Nestrādā 1,2 atrums - ok tas visdrizāk rezistors (ezis)
bet mazos apgriezienos pūš aukstu gaisu...
Braucot ,vai gāzējot pūš siltu - neitrālajā aukstu. Ūdensūknis vainīgs vai tomēr kas cits?
-Darba temperatūra OK
-Spiediena trubās normāls
-Tosols līmenī
Nestrādā 1,2 atrums - ok tas visdrizāk rezistors (ezis)
bet mazos apgriezienos pūš aukstu gaisu...
Braucot ,vai gāzējot pūš siltu - neitrālajā aukstu. Ūdensūknis vainīgs vai tomēr kas cits?
-Darba temperatūra OK
-Spiediena trubās normāls
-Tosols līmenī
Parastajai, 3 kloķu pečkai iet tikai 4 ātrums, cik saprotu vainīgs ir pretestību bloks, kuram itkā jābūt blakus gāzes pedālim, zem abšifkas, tur viņu diemžēl neatradu, kāda ir iespēja ka viņš ir kautkur citur ? 92.g 320i ja tas ko maina.
Šīm pečkām tas atrodas otrā pusē, pasažiera pusē.
man parastai pechkai silto push tikai uz stikliem,salonaa un uz kajam tikai auksto!wtf?
ar kompatu pa brugji
To cipruss nemācešu atbildēt par pūšanu uz kājām, bet cik ir dzirdēts tad vis parastākajai pečkai tā arī ir ka sejā nepūš karsto gaisu, tikai uz loga un uz kājām.
SVEIKI,lieta tada kad pazūd pēkšņi siltais gaiss,briziem nevar nosedet masina ka cepi visu un tad peksni puš iekš auksto!kas varetu būt par vainu? manuprat termostats un 5 dienas atpakal nomainiju udens sukni.
Digitālā klima, problēma sekojoša:
Tukšgaitā nepūš situ gasu, bet uzgāzējot sāk pūst siltu,
braucot arī pūš siltu, bet uz maziem apgriezieniem pūš aukstu.
Lasiju pāris postus atpakaļ, ka ūdens sūknis varētu būt pie vainas Bet vaitad tad nevajadzētu karst motoram, vai tamlīdzīgas problēmas?
Kā ir ar radiatora aizsērēšanu, tas nevarētu būt pie vainas?
Varbūt sistēmā jānomaina dzesēšanās šķidrums?
1.Termostats strādā, jo ātri uzsilst. (tas tā kā nevarētu ietekmēt) Jo vasara arī tā pati problēma bija novērojama.
2. ūdens sūknis nav mainīts, bet cirkulācija ir, nekas nekarst un nav temperatūras svārstības.
Tukšgaitā nepūš situ gasu, bet uzgāzējot sāk pūst siltu,
braucot arī pūš siltu, bet uz maziem apgriezieniem pūš aukstu.
Lasiju pāris postus atpakaļ, ka ūdens sūknis varētu būt pie vainas Bet vaitad tad nevajadzētu karst motoram, vai tamlīdzīgas problēmas?
Kā ir ar radiatora aizsērēšanu, tas nevarētu būt pie vainas?
Varbūt sistēmā jānomaina dzesēšanās šķidrums?
1.Termostats strādā, jo ātri uzsilst. (tas tā kā nevarētu ietekmēt) Jo vasara arī tā pati problēma bija novērojama.
2. ūdens sūknis nav mainīts, bet cirkulācija ir, nekas nekarst un nav temperatūras svārstības.