Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 1297
- chevron_right
man no sava e36 ar projektoriem (zkw tipa, bet imo depo ražojums) pārkāpjot uz 2er golfu ar H4 reflektoriem ir vispār galīgs wtf
jautājums zinātajiem-vai tas ir reāli kad iemetinot izpūteja trīstūri ar virsotni uz motora pusi,tas paliek daudz klusāks?? UN vēl kādas idejas kā padarīt klusāku esošo troksni ilgtermiņa??
Lieta sekojoša,pārbūvēju savam (2.5) uz vienu cauruli 60mm ar diviem rezonātoriem un galā mufleri,skaņa ir nu maigi sakot neciešami skaļa,pa šoseju vispār jomajo apskatē ir visu tipo svilpi mani paņēm priekša ar 93dB
apakšā vietas vispar ir 0 sanāk aiz liekuma uzreiz viens garais rezonātors (50cm) tam uzreiz seko mazais 30cm un tad jau liekums uz aizmuguri.
Grīdā jau tonis patīkams,bet nu ikdienai daudz pa skaļu
Idejas?
Lieta sekojoša,pārbūvēju savam (2.5) uz vienu cauruli 60mm ar diviem rezonātoriem un galā mufleri,skaņa ir nu maigi sakot neciešami skaļa,pa šoseju vispār jomajo apskatē ir visu tipo svilpi mani paņēm priekša ar 93dB
apakšā vietas vispar ir 0 sanāk aiz liekuma uzreiz viens garais rezonātors (50cm) tam uzreiz seko mazais 30cm un tad jau liekums uz aizmuguri.
Grīdā jau tonis patīkams,bet nu ikdienai daudz pa skaļu
Idejas?
oem izpluudei lielaako darbu padariija pakaljas bundulis. principā tas visu apslāpēja. un liekot rezonatorsu, ir jazin vinju specifika, nav tā ka visi apslāpē skaņas. citi apslaapee tikai blakus skanjas, bet klusaaks nepaliek.
tiešī tā,man viens ir skaņai otrs pretspiedienam.
Bloķis tač strādā arī atpakaļgaitā, ja?
Man te jautājums tiem kas rubij no reduktoriem!!!
Šodien atradu garažā no E34 525TDS reduktoru kurš ir ar bloķi un ar īsto attiecību, vot tikai nezinu vai derēs uz mana E36???
Šodien atradu garažā no E34 525TDS reduktoru kurš ir ar bloķi un ar īsto attiecību, vot tikai nezinu vai derēs uz mana E36???
jasamaina vietam ieksas, pasu e34 reduktoru uz e36 normali neuzliksi. nonem esosho vai dabun kadu citu e36 redktoru un samaini ieksas un tad liec virsuu
kapec vispar partaisiji uz vienu trubu?
uztaisi vietaa kur orginali naak katalizators, divus atseviskus rezonatorus-klusinatajus, pec tiem atkal salaid atpakal vienaa trubaa, busi parsteigts par rezultatu, bet neperc tos meslus kas veikalaa pa leto, bet uztaisi pats kartigi nopakotu, bus labaks gala rezultats. pasties diy sadaljaa par tadu izveidosanu, kaukad sen apakal uztaisiju tur teemu.Kobreti rakstīja:jautājums zinātajiem-vai tas ir reāli kad iemetinot izpūteja trīstūri ar virsotni uz motora pusi,tas paliek daudz klusāks?? UN vēl kādas idejas kā padarīt klusāku esošo troksni ilgtermiņa??
Lieta sekojoša,pārbūvēju savam (2.5) uz vienu cauruli 60mm ar diviem rezonātoriem un galā mufleri,skaņa ir nu maigi sakot neciešami skaļa,pa šoseju vispār jomajo apskatē ir visu tipo svilpi mani paņēm priekša ar 93dB
apakšā vietas vispar ir 0 sanāk aiz liekuma uzreiz viens garais rezonātors (50cm) tam uzreiz seko mazais 30cm un tad jau liekums uz aizmuguri.
Grīdā jau tonis patīkams,bet nu ikdienai daudz pa skaļu
Idejas?
kapec vispar partaisiji uz vienu trubu?
...
Pečka pagriesta uz max, stavot pūš vēsu citreiz minimāli siltu, braucot normali cepī, wtf ?
Kas tas varētu būt?
Kas tas varētu būt?
Vajag atgaisot radiatoru.
Jā, viens variants.
Kā arī paskaties tosola līmeni. Ja ir ok, tad skaties, kas notiek ar cirkulāciju, t.i., ūdenssūkni.
Motors adekvāti ātri uzsilst līdz darba temp.?
Kā arī paskaties tosola līmeni. Ja ir ok, tad skaties, kas notiek ar cirkulāciju, t.i., ūdenssūkni.
Motors adekvāti ātri uzsilst līdz darba temp.?
Jaaa lidz darba T* normāli uzsilst, kā vajag, radiators caurs, jau mēnesi bez tosola kačāju, laikam tur tā problēma
jāuteo rakstīja:Bloķis tač strādā arī atpakaļgaitā, ja?
vai ari nāc bariņa un maini ūdenssūknirews rakstīja:Jaaa lidz darba T* normāli uzsilst, kā vajag, radiators caurs, jau mēnesi bez tosola kačāju, laikam tur tā problēma
kas tas par jautajumu tak 60mm taisnā joptav nezinu kapec pārtaisiju uz vienu,nepatika man tās divas mazās caurules,pie tam bija daudz vieglāk visu salaizt maksimāli tuvu pie kuzava,lai vasarā varētu aizmuguri nomest pa 1cm zemāk no tilta kādi 5mm azimugurē irArmando rakstīja: Lieta sekojoša,pārbūvēju savam (2.5) uz vienu cauruli 60mm ar diviem rezonātoriem un galā mufleri,skaņa ir nu maigi sakot neciešami skaļa,pa šoseju vispār jomajo apskatē ir visu tipo svilpi mani paņēm priekša ar 93dB
apakšā vietas vispar ir 0 sanāk aiz liekuma uzreiz viens garais rezonātors (50cm) tam uzreiz seko mazais 30cm un tad jau liekums uz aizmuguri.
Grīdā jau tonis patīkams,bet nu ikdienai daudz pa skaļu
Idejas?uztaisi vietaa kur orginali naak katalizators, divus atseviskus rezonatorus-klusinatajus, pec tiem atkal salaid atpakal vienaa trubaa, busi parsteigts par rezultatu, bet neperc tos meslus kas veikalaa pa leto, bet uztaisi pats kartigi nopakotu, bus labaks gala rezultats. pasties diy sadaljaa par tadu izveidosanu, kaukad sen apakal uztaisiju tur teemu.
kapec vispar partaisiji uz vienu trubu?
Kāds ir dzirdējis par tādu lietu ka tristūrīti taisnajā posmā? vēl ir viens variants iemetināt gala bunduli stienīti ar galā uzmetinātu plāksniti paša gala muflerā,attiecīgi sabremzejot putienu un ļaujot gāzēm vairāk iet iekšā buduli,nevis taisni tam cauri. Bet kas ar to trīsturi,viens motorist ieteica,kādā sakārā tas var palīdzet? Varbūt vēl kādas idejas neko diži nemainot.
Saproti negribās tagad visu mainīt,atkal pus dienu regulēt utt. ka tikko nolobiju naudu pa visam caurēl rezonātoriem mufleriem un vēl visādiem sūdiem
Pēdējais labojis Kobreti - 30 Okt 2012, 13:38, kopā labots 1 reizi.
salaidi textus tuutaa
katraa zinjaa es nezinu kaa jums tur bet seit tadi trijsturi nau populari, saprotu par tavu domu ar aizmugurejo bunduli, bet lai kauko experimentetu ar kaukadiem stienisiem ar plaksniti kurs velak noplisis un kuuljasies pa ieksu, es tavaa vietaa ieliktu starpsienas bundulii, karoc saak likties ka atri atri kauko gribi sadarit lai butu labi, bet taa lietas ar izputejiem nekartojas. vainu uztaisi kartigi un brauc laimigs, vainu sakjimikjo tur viskauko un pec gada atkal atgriezies pie ta pasha. cita varianta seit nau, un vispar viena taisna truba uz 6cil dzineja nebija prata darbs no pasa sakuma
katraa zinjaa es nezinu kaa jums tur bet seit tadi trijsturi nau populari, saprotu par tavu domu ar aizmugurejo bunduli, bet lai kauko experimentetu ar kaukadiem stienisiem ar plaksniti kurs velak noplisis un kuuljasies pa ieksu, es tavaa vietaa ieliktu starpsienas bundulii, karoc saak likties ka atri atri kauko gribi sadarit lai butu labi, bet taa lietas ar izputejiem nekartojas. vainu uztaisi kartigi un brauc laimigs, vainu sakjimikjo tur viskauko un pec gada atkal atgriezies pie ta pasha. cita varianta seit nau, un vispar viena taisna truba uz 6cil dzineja nebija prata darbs no pasa sakuma
...
Tas pusgadu atpakalj jau tika mainit, nevar but ka atkal birst nostKobreti rakstīja:vai ari nāc bariņa un maini ūdenssūknirews rakstīja:Jaaa lidz darba T* normāli uzsilst, kā vajag, radiators caurs, jau mēnesi bez tosola kačāju, laikam tur tā problēma
Šodien tosolu piegazīšu
tad jau viss lartībā pielej tososlu un būs viss kartībā
Nekas slikts tas jau tas nav,divas mazas caurules vai viena liela.Armando rakstīja:salaidi textus tuutaa
katraa zinjaa es nezinu kaa jums tur bet seit tadi trijsturi nau populari, saprotu par tavu domu ar aizmugurejo bunduli, bet lai kauko experimentetu ar kaukadiem stienisiem ar plaksniti kurs velak noplisis un kuuljasies pa ieksu, es tavaa vietaa ieliktu starpsienas bundulii, karoc saak likties ka atri atri kauko gribi sadarit lai butu labi, bet taa lietas ar izputejiem nekartojas. vainu uztaisi kartigi un brauc laimigs, vainu sakjimikjo tur viskauko un pec gada atkal atgriezies pie ta pasha. cita varianta seit nau, un vispar viena taisna truba uz 6cil dzineja nebija prata darbs no pasa sakuma
Nu protams,ka gribās ātrak visu sataisīt,lai nav tāds torksnis,pašam nepatīk,un naktī mājas braucot jādarbina arā motors un jāripo iekšā bagalmā
Vakardien natkī iešavās prāta viena traka ideja,šodien mēgināsu to rezalizēt primo un tad padošu ziņu ko izdariju un kāds rezultāts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- …
- 1297
- chevron_right