Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- …
- 1297
- chevron_right
Savam bultiņas nomainīju - ja pirms nost ņemšanas atzīmē, kur bultiņa stāv, kad ir max. izgriesta līdz galam, tad uzliekot var pat diezgan precīzi noregulēt, lai ir kā bija. Man sarkanas bultiņas nevajag, jo visur sarkanas lampiņas stāv, uzliku tik vecā tipa bultas uz jaunā tipa spidoRENIO rakstīja:krāsojis bija marux savējam auto.
Vai e36 var griezt katalizatoru? Un vai tā izgriešana var radīt šāvienus, kas spridzina izpūtēju?
Man ir izgriezts,nav ne šaušanas,ne spridzināšanas.
ja tas katalizators nav izdedzis, tad dieva dēļ neaiztiec. Daudz vairāk mīnusu, nekā ieguvumu.uteo rakstīja:Vai e36 var griezt katalizatoru? Un vai tā izgriešana var radīt šāvienus, kas spridzina izpūtēju?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Katalizators bija izdedzis. Pēc tā izgriešanas arī sākās šaudīšana. Varbūt zini, kas varētu būt par vainu?
P.S. auto ir 1.8is 97.gada ar gāzi.
P.S. auto ir 1.8is 97.gada ar gāzi.
kādi ir mīnusi??? jo man arī ir izdedzis, gribēju griezt ārā, bet ja kads pastāstīs kas par mīnusiem un plusiem, tad mos domāšu par maiņu uz jaunāku!he9600 rakstīja:ja tas katalizators nav izdedzis, tad dieva dēļ neaiztiec. Daudz vairāk mīnusu, nekā ieguvumu.uteo rakstīja:Vai e36 var griezt katalizatoru? Un vai tā izgriešana var radīt šāvienus, kas spridzina izpūtēju?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Nez, man katiņu vieta ir tukšas trubas, šauj uz urrāJānis rakstīja:Man ir izgriezts,nav ne šaušanas,ne spridzināšanas.
protams labak ir ar katalizatoriem, bet personigi es braucu bez, izgriezu pat loti labus katus araa, bija aizdomas par to beigtumu, bet biju kludijies.ega rakstīja:kādi ir mīnusi??? jo man arī ir izdedzis, gribēju griezt ārā, bet ja kads pastāstīs kas par mīnusiem un plusiem, tad mos domāšu par maiņu uz jaunāku!he9600 rakstīja:ja tas katalizators nav izdedzis, tad dieva dēļ neaiztiec. Daudz vairāk mīnusu, nekā ieguvumu.uteo rakstīja:Vai e36 var griezt katalizatoru? Un vai tā izgriešana var radīt šāvienus, kas spridzina izpūtēju?
neizjutu nekadu saudisanos, neko citu, auto brivak elpo. aizvietoju tos ar nopakotiem klusinatajiem.
un uz augstam atgazem es netieku parbaudits, tik uz zemiem rpm, tapec reali mani tas katu trukums neiespaido
...
Cik es varu prasīt pa saviem plastmasas spārniem? Ņometni,iet uz tirgošanu.
kadam drifterim, ja viņi ir viegli, tad varētu aiziet pa kādiem 40,-LVL.
Plastmasas spārni ir labs risinājums, ja negribas ruslanu redzēt...žēl, ka tur tie caurumi iegriezti.
Caurumus var aizlāpīt
Kāpēc tad nelāpīji un neatstāji sev nerūsējošus spārnus?
Man to negribas darīt Gribas oriģinālo :)
Tas ir normaali, ka parastaa pecka karstu gaisu puus pie 2.5k um vairak apgriezieniem ? Man pa pilsetu nekad silto negrib puust. Ja ar ceturto robu braucu tad ceriiba uz remdenu. Ja ar treso, tad drusku silts ir, bet taa zaagjeesana vai ari vaina buus kaadaa detaljaa ?
Pagaiso radiatoru, paskaties tosola līmeni, man ats palīdzeja. Ja nelīdz, tad var būt ūdenssūknis... Dzinēja temp. ir normas robežās?V1Beta rakstīja:Tas ir normaali, ka parastaa pecka karstu gaisu puus pie 2.5k um vairak apgriezieniem ? Man pa pilsetu nekad silto negrib puust. Ja ar ceturto robu braucu tad ceriiba uz remdenu. Ja ar treso, tad drusku silts ir, bet taa zaagjeesana vai ari vaina buus kaadaa detaljaa ?
Temperatuura ir ok. Tosolu vakar skatijos bija ok. Nesen mainiju trubu radiatoram. Varbut kartigi viss gaiss neizgaja. Rit ierakstisu kas un kaa.
man tads mazliet tups jautajums - ar ko atskiras m52b28 no m52b28TUB , kas tur mainas ka tas TUb labak iet ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Compared with its M50 predecessor, the M52 uses an aluminium block (except for North American models, which retained the iron block). In 1999, the M52TU ("technical update") was released, upgrading the variable valve timing to a system with continuous control for both inlet and exhaust camshafts (called "dual VANOS" by BMW).
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- …
- 1297
- chevron_right