Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 723
- 724
- 725
- 726
- 727
- …
- 1297
- chevron_right
Ar āmuriņu pa kontaktvietām uzsit un būs vaļāraitisp rakstīja:a ka tur isti ir ar to slepju carumu ?
japerk speciali fleksis, vai ari ar amura palidzibu var izsist to metalu ?
e36 sedans
Lieta tāda ka man ir kaut kāds gaiss/burbuļi sistēmā. Dzinējs m43b18 Esmu jau mēģinājis atgaisot vairākas reizes, bet nekas nav sanācis. Es mēģināju gan uzbraukt tā lai priekša jr augstāk nekā aizmugure, uzliku uz max karstumu un ātrumu, bet tāpat nekas nesanāk!
Kas tieši varētu būt vainīgs? Tagad reti kad uzsilst uz 90 grādiem un tad kad dzirdu burbuļus tad atveru to atgaisošanas skrūvi, bet liekas ka ir tāds kā spiediens neliels? Video var redzēt kad tika atvērta tā skrūve kad bija burbuļi., bet burbuļi parādās kad dzinējs uzsilst.
Iekšā nāk karsts gaiss un arī nav nekādu problēmu ar dzinēju, nekas neraustās un iet normāli.
Kas tieši varētu būt vainīgs? Tagad reti kad uzsilst uz 90 grādiem un tad kad dzirdu burbuļus tad atveru to atgaisošanas skrūvi, bet liekas ka ir tāds kā spiediens neliels? Video var redzēt kad tika atvērta tā skrūve kad bija burbuļi., bet burbuļi parādās kad dzinējs uzsilst.
Iekšā nāk karsts gaiss un arī nav nekādu problēmu ar dzinēju, nekas neraustās un iet normāli.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
gleizds rakstīja:pastāsti sīkāk. nebija gadījumā tā,ka durvis vērās vaļā/ciet normāli un pēc aizslēgšanas,atslēgšanas vairs nekas nenotiek ?mrfix55 rakstīja:ka var dabut durvis kupejai valja, ja no iekspuses un arpuses pa tukso vis staiga?
esot bijis vis ok, kad aiztaisijis ta ari palika, neko sikak nevaru pateikt, jo auto sodien tika tikai iegadats. 2gadus stavejis
aarchijs rakstīja:Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
galvas bliive ka tik nau, kompresiju dzen iekshaa un nesilsts tadi simtomi ir par galvas bliivi
Nu ja temperatūras dačiks neceļ līdz 90 grādiem tad drīzākais ka termostata vaina! Par burbuļošanu Hz radiatora korķi BMW nav paredzējis griezt līdz galam ciet viņam paliek tāda kā brīvkustība, kad aizskruvē ciet, Tajā pozīcija itkā vajagot atstāt!aarchijs rakstīja:Lieta tāda ka man ir kaut kāds gaiss/burbuļi sistēmā. Dzinējs m43b18 Esmu jau mēģinājis atgaisot vairākas reizes, bet nekas nav sanācis. Es mēģināju gan uzbraukt tā lai priekša jr augstāk nekā aizmugure, uzliku uz max karstumu un ātrumu, bet tāpat nekas nesanāk!
Kas tieši varētu būt vainīgs? Tagad reti kad uzsilst uz 90 grādiem un tad kad dzirdu burbuļus tad atveru to atgaisošanas skrūvi, bet liekas ka ir tāds kā spiediens neliels? Video var redzēt kad tika atvērta tā skrūve kad bija burbuļi., bet burbuļi parādās kad dzinējs uzsilst.
Iekšā nāk karsts gaiss un arī nav nekādu problēmu ar dzinēju, nekas neraustās un iet normāli.
Uzmanību sanese...
Diegabiksis
varbūt ir šeit kāds kas tirgo auto daļas? priekš bmw protams! vajag priekšējos abs dačikus, biju šodien grosā viņiem beigušies, pasūtot jāgaida 2 nedēļas 
Pēc skata met uz galvas blīvi, bet termostatu pārbaudīt ir ļoti vienkārši uzvāri čaiņikā ūdeni ielej burkā un iebet termostatu, ja atveras tad iet.aarchijs rakstīja:Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
Orģinālo nevar, bet no kaut kāda opeļa man liekas varēja dabūt tādu pašu pliku termostatu.
Kas tad tev divu nedēļu laikā var atgadīties?rudenko rakstīja:varbūt ir šeit kāds kas tirgo auto daļas? priekš bmw protams! vajag priekšējos abs dačikus, biju šodien grosā viņiem beigušies, pasūtot jāgaida 2 nedēļas
Zondes vadus nedrīkst lodēt, bij laikam tā, ka tajos ir gaisa kanāli vai kaut kas uz to pusi. Vienkārši atmiņā palicis tas, ka nav ieteicams tos griezt, vienot klāt citus štekerus un tamlīdzīgi.Red rakstīja:Vai pēc lambdas maiņas nepieciešams veikt kkādu pārregulāciju vai ko citu?
Mans nabaga 1.8 žurkulis pēdējā laikā šad un tad sāka rīstīties un raustīties kad ieber grīdā, sacīts darīts, iegādājos lēto Engitech zondi un jā, noņemot veco zondi nost, viens no baltajiem vadiem atlūza pavisam nost no zondes gala - bijis aizlūzis :)
Vēl pie tās pašas tēmas - baltajiem vadiem ir svarīgi, kādā secībā tie nāk no auto un pievienojas zondei? - dabūju pa vidu šņikāt pušu, jo otrs gals ar it kā štekeri bija kkur ellē ratā, a Engitecham štepselis kādus 60 cm no zondes... Vecais vads gan arī jau bija lodēts kopā ar kembrikiem.
Man par to temperatūru ir vienalga īsti, galvenais kas man nepatīk ir tie burbuļi. Manam touringam m43b16 arī tas pats ir, gan burbuļi gan temperatūra kā kabrim, tikai touringam tas sākās kad pieleju klāt antifreez.māriņš rakstīja:Pēc skata met uz galvas blīvi, bet termostatu pārbaudīt ir ļoti vienkārši uzvāri čaiņikā ūdeni ielej burkā un iebet termostatu, ja atveras tad iet.aarchijs rakstīja:Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
Takā abiem e36 man ir tāda problēma tagad.
Te būs video ar to skaņu, ļoti grūti ir saklausīt(labāk konsadzirdēt var ja uzliek austiņas), bet tie burbuļi liekas ka vairāk kur pie šofera puses pie kājām(LHD auto, RHD sanāk pasažier pusē)
Un vēl pamanīju ka burbuļošana itkā pazuda pēc kādām 20-30 sekundēm kad auto stāvēja iedarbināts pēc braukšanas.
kadiem vajadzeetu buut apgriezieniem uz tuksgaitas m42 motoram?apmeeram
Kapteinis rakstīja:Zondes vadus nedrīkst lodēt, bij laikam tā, ka tajos ir gaisa kanāli vai kaut kas uz to pusi. Vienkārši atmiņā palicis tas, ka nav ieteicams tos griezt, vienot klāt citus štekerus un tamlīdzīgi.Red rakstīja:Vai pēc lambdas maiņas nepieciešams veikt kkādu pārregulāciju vai ko citu?
Mans nabaga 1.8 žurkulis pēdējā laikā šad un tad sāka rīstīties un raustīties kad ieber grīdā, sacīts darīts, iegādājos lēto Engitech zondi un jā, noņemot veco zondi nost, viens no baltajiem vadiem atlūza pavisam nost no zondes gala - bijis aizlūzis :)
Vēl pie tās pašas tēmas - baltajiem vadiem ir svarīgi, kādā secībā tie nāk no auto un pievienojas zondei? - dabūju pa vidu šņikāt pušu, jo otrs gals ar it kā štekeri bija kkur ellē ratā, a Engitecham štepselis kādus 60 cm no zondes... Vecais vads gan arī jau bija lodēts kopā ar kembrikiem.
Vecā jau ar bija pa vidu salodēta. Nu šai nekādīgi neko nevarēja pievienot jo zondes vads pazuda kaut kur tur - aiz kolektora. Kā jau rakstīju, Engitech zondei kabelis ar štekeri bija ~ 60 cm garš. Vecā zonde, cik nopratu, iespējams bija vēl funkcionējoša, bet vienkārši atplīsa viens no vadiem tā, ka nevar vairs neko salodēt :)
Pēc grāmatas jābūt 850-950ampg. min. visiem dzinējiem.bugs84 rakstīja:kadiem vajadzeetu buut apgriezieniem uz tuksgaitas m42 motoram?apmeeram
Lodējot vadus mainās pretestība un zonde dod nepareizu signālu uz ecu.Red rakstīja:Kapteinis rakstīja:Zondes vadus nedrīkst lodēt, bij laikam tā, ka tajos ir gaisa kanāli vai kaut kas uz to pusi. Vienkārši atmiņā palicis tas, ka nav ieteicams tos griezt, vienot klāt citus štekerus un tamlīdzīgi.Red rakstīja:Vai pēc lambdas maiņas nepieciešams veikt kkādu pārregulāciju vai ko citu?
Mans nabaga 1.8 žurkulis pēdējā laikā šad un tad sāka rīstīties un raustīties kad ieber grīdā, sacīts darīts, iegādājos lēto Engitech zondi un jā, noņemot veco zondi nost, viens no baltajiem vadiem atlūza pavisam nost no zondes gala - bijis aizlūzis :)
Vēl pie tās pašas tēmas - baltajiem vadiem ir svarīgi, kādā secībā tie nāk no auto un pievienojas zondei? - dabūju pa vidu šņikāt pušu, jo otrs gals ar it kā štekeri bija kkur ellē ratā, a Engitecham štepselis kādus 60 cm no zondes... Vecais vads gan arī jau bija lodēts kopā ar kembrikiem.
Vecā jau ar bija pa vidu salodēta. Nu šai nekādīgi neko nevarēja pievienot jo zondes vads pazuda kaut kur tur - aiz kolektora. Kā jau rakstīju, Engitech zondei kabelis ar štekeri bija ~ 60 cm garš. Vecā zonde, cik nopratu, iespējams bija vēl funkcionējoša, bet vienkārši atplīsa viens no vadiem tā, ka nevar vairs neko salodēt :)
- tad jautājums vietā - kur tad vienojas zonde M43niekam?
Jo tad pēc idejas vadam būtu jābūt ap 1m garam.
Drīzāk jau tur kāds iepriekš ir paspēlējies ar šķērēm un lodāmuru pa nopietno.
Orģināli nāk vai tad štekera savienojums apakšā pie grīdas, zem kolektora ?
Jo tad pēc idejas vadam būtu jābūt ap 1m garam.
Drīzāk jau tur kāds iepriekš ir paspēlējies ar šķērēm un lodāmuru pa nopietno.
Orģināli nāk vai tad štekera savienojums apakšā pie grīdas, zem kolektora ?
Es neko nezinu par 4cil. bet 6cil. vads kā no zondes štepseļa nāk tā līdz ecu.Red rakstīja:- tad jautājums vietā - kur tad vienojas zonde M43niekam?
Jo tad pēc idejas vadam būtu jābūt ap 1m garam.
Drīzāk jau tur kāds iepriekš ir paspēlējies ar šķērēm un lodāmuru pa nopietno.
Orģināli nāk vai tad štekera savienojums apakšā pie grīdas, zem kolektora ?
Principa diegan garšs.
Kupeja 94.g 316i
Kad laiciņu logu tīrītāji padarbojas, tad apklust un nekādas dzīvības (bet notikšķ kaut kas aiz bardačoka, kad met lielākajā tīrīšanas āturmā). Slēdzī vaina nav, nupat nomainīts. Kas tur tikšķ un kas beigts?
Kad laiciņu logu tīrītāji padarbojas, tad apklust un nekādas dzīvības (bet notikšķ kaut kas aiz bardačoka, kad met lielākajā tīrīšanas āturmā). Slēdzī vaina nav, nupat nomainīts. Kas tur tikšķ un kas beigts?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 723
- 724
- 725
- 726
- 727
- …
- 1297
- chevron_right