Jautājumi I

Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

13 Dec 2015, 19:02

raitisp rakstīja:a ka tur isti ir ar to slepju carumu ?
japerk speciali fleksis, vai ari ar amura palidzibu var izsist to metalu ?

e36 sedans :rolleyes:
Ar āmuriņu pa kontaktvietām uzsit un būs vaļā :super: Tā sev darīju,kad bagūzī tikt nevarēju :clap:
Profila bilde
aarchijs
Ziņojumi: 1441
Pievienojies: 13 Jan 2012, 17:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Madona/UK
Reputācija: 5
 

13 Dec 2015, 19:18

Lieta tāda ka man ir kaut kāds gaiss/burbuļi sistēmā. Dzinējs m43b18 Esmu jau mēģinājis atgaisot vairākas reizes, bet nekas nav sanācis. Es mēģināju gan uzbraukt tā lai priekša jr augstāk nekā aizmugure, uzliku uz max karstumu un ātrumu, bet tāpat nekas nesanāk!
Kas tieši varētu būt vainīgs? Tagad reti kad uzsilst uz 90 grādiem un tad kad dzirdu burbuļus tad atveru to atgaisošanas skrūvi, bet liekas ka ir tāds kā spiediens neliels? Video var redzēt kad tika atvērta tā skrūve kad bija burbuļi., bet burbuļi parādās kad dzinējs uzsilst.

Iekšā nāk karsts gaiss un arī nav nekādu problēmu ar dzinēju, nekas neraustās un iet normāli.

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
janķels
Ziņojumi: 453
Pievienojies: 17 Nov 2012, 13:43
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rīga, Dārziņi
Reputācija: 1
 

13 Dec 2015, 19:22

Termostatu esi mainijis?
Uzmanību sanese...
Profila bilde
aarchijs
Ziņojumi: 1441
Pievienojies: 13 Jan 2012, 17:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Madona/UK
Reputācija: 5
 

13 Dec 2015, 19:27

Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
mrfix55
Ziņojumi: 105
Pievienojies: 11 Okt 2013, 21:32
Braucu ar: 320i

13 Dec 2015, 19:30

gleizds rakstīja:
mrfix55 rakstīja:ka var dabut durvis kupejai valja, ja no iekspuses un arpuses pa tukso vis staiga?
pastāsti sīkāk. nebija gadījumā tā,ka durvis vērās vaļā/ciet normāli un pēc aizslēgšanas,atslēgšanas vairs nekas nenotiek ? :lol:

esot bijis vis ok, kad aiztaisijis ta ari palika, neko sikak nevaru pateikt, jo auto sodien tika tikai iegadats. 2gadus stavejis
Salveens
Ziņojumi: 179
Pievienojies: 18 Mai 2013, 08:31
Braucu ar: BMW325tds

13 Dec 2015, 19:35

aarchijs rakstīja:Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.

galvas bliive ka tik nau, kompresiju dzen iekshaa un nesilsts tadi simtomi ir par galvas bliivi :hahaha:
Profila bilde
janķels
Ziņojumi: 453
Pievienojies: 17 Nov 2012, 13:43
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rīga, Dārziņi
Reputācija: 1
 

13 Dec 2015, 19:52

aarchijs rakstīja:Lieta tāda ka man ir kaut kāds gaiss/burbuļi sistēmā. Dzinējs m43b18 Esmu jau mēģinājis atgaisot vairākas reizes, bet nekas nav sanācis. Es mēģināju gan uzbraukt tā lai priekša jr augstāk nekā aizmugure, uzliku uz max karstumu un ātrumu, bet tāpat nekas nesanāk!
Kas tieši varētu būt vainīgs? Tagad reti kad uzsilst uz 90 grādiem un tad kad dzirdu burbuļus tad atveru to atgaisošanas skrūvi, bet liekas ka ir tāds kā spiediens neliels? Video var redzēt kad tika atvērta tā skrūve kad bija burbuļi., bet burbuļi parādās kad dzinējs uzsilst.

Iekšā nāk karsts gaiss un arī nav nekādu problēmu ar dzinēju, nekas neraustās un iet normāli.

Nu ja temperatūras dačiks neceļ līdz 90 grādiem tad drīzākais ka termostata vaina! Par burbuļošanu Hz radiatora korķi BMW nav paredzējis griezt līdz galam ciet viņam paliek tāda kā brīvkustība, kad aizskruvē ciet, Tajā pozīcija itkā vajagot atstāt!
Uzmanību sanese...
Profila bilde
Svechturis
Ziņojumi: 251
Pievienojies: 04 Mar 2014, 20:07
Braucu ar: BMW E46
Atrašanās vieta: Rīga

13 Dec 2015, 20:08

Interesanti, priekš M52TU var jaunu nopirkt atsevišķi bez tā plastmasas korpusa? ;)
Attēls
Diegabiksis :byebye:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

13 Dec 2015, 20:14

Ja atmiņa neviļ tad nē.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
rudenko
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 02 Jan 2014, 19:39
Braucu ar: 325

13 Dec 2015, 20:35

varbūt ir šeit kāds kas tirgo auto daļas? priekš bmw protams! vajag priekšējos abs dačikus, biju šodien grosā viņiem beigušies, pasūtot jāgaida 2 nedēļas :doh:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

13 Dec 2015, 20:58

aarchijs rakstīja:Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
Pēc skata met uz galvas blīvi, bet termostatu pārbaudīt ir ļoti vienkārši uzvāri čaiņikā ūdeni ielej burkā un iebet termostatu, ja atveras tad iet.
Svechturis rakstīja:Interesanti, priekš M52TU var jaunu nopirkt atsevišķi bez tā plastmasas korpusa? ;)
Attēls
Orģinālo nevar, bet no kaut kāda opeļa man liekas varēja dabūt tādu pašu pliku termostatu.
rudenko rakstīja:varbūt ir šeit kāds kas tirgo auto daļas? priekš bmw protams! vajag priekšējos abs dačikus, biju šodien grosā viņiem beigušies, pasūtot jāgaida 2 nedēļas :doh:
Kas tad tev divu nedēļu laikā var atgadīties?
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre

13 Dec 2015, 21:44

Red rakstīja:Vai pēc lambdas maiņas nepieciešams veikt kkādu pārregulāciju vai ko citu?

Mans nabaga 1.8 žurkulis pēdējā laikā šad un tad sāka rīstīties un raustīties kad ieber grīdā, sacīts darīts, iegādājos lēto Engitech zondi un jā, noņemot veco zondi nost, viens no baltajiem vadiem atlūza pavisam nost no zondes gala - bijis aizlūzis :)

Vēl pie tās pašas tēmas - baltajiem vadiem ir svarīgi, kādā secībā tie nāk no auto un pievienojas zondei? - dabūju pa vidu šņikāt pušu, jo otrs gals ar it kā štekeri bija kkur ellē ratā, a Engitecham štepselis kādus 60 cm no zondes... Vecais vads gan arī jau bija lodēts kopā ar kembrikiem.
Zondes vadus nedrīkst lodēt, bij laikam tā, ka tajos ir gaisa kanāli vai kaut kas uz to pusi. Vienkārši atmiņā palicis tas, ka nav ieteicams tos griezt, vienot klāt citus štekerus un tamlīdzīgi.
Profila bilde
aarchijs
Ziņojumi: 1441
Pievienojies: 13 Jan 2012, 17:33
Braucu ar: e36
Atrašanās vieta: Madona/UK
Reputācija: 5
 

13 Dec 2015, 21:51

māriņš rakstīja:
aarchijs rakstīja:Nē, bet ir doma pirkt jaunu termostatu un ūdens sūkni, bet gribētu uzsināt kas varētu būt pie vainas lai nebūtu tā ka naudu lieki izstērē.
Pēc skata met uz galvas blīvi, bet termostatu pārbaudīt ir ļoti vienkārši uzvāri čaiņikā ūdeni ielej burkā un iebet termostatu, ja atveras tad iet.
Man par to temperatūru ir vienalga īsti, galvenais kas man nepatīk ir tie burbuļi. Manam touringam m43b16 arī tas pats ir, gan burbuļi gan temperatūra kā kabrim, tikai touringam tas sākās kad pieleju klāt antifreez.
Takā abiem e36 man ir tāda problēma tagad.

Te būs video ar to skaņu, ļoti grūti ir saklausīt(labāk konsadzirdēt var ja uzliek austiņas), bet tie burbuļi liekas ka vairāk kur pie šofera puses pie kājām(LHD auto, RHD sanāk pasažier pusē)
Un vēl pamanīju ka burbuļošana itkā pazuda pēc kādām 20-30 sekundēm kad auto stāvēja iedarbināts pēc braukšanas.

bugs84
Ziņojumi: 106
Pievienojies: 07 Okt 2015, 00:03
Braucu ar: 318is

13 Dec 2015, 21:58

kadiem vajadzeetu buut apgriezieniem uz tuksgaitas m42 motoram?apmeeram
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38

13 Dec 2015, 22:01

Kapteinis rakstīja:
Red rakstīja:Vai pēc lambdas maiņas nepieciešams veikt kkādu pārregulāciju vai ko citu?

Mans nabaga 1.8 žurkulis pēdējā laikā šad un tad sāka rīstīties un raustīties kad ieber grīdā, sacīts darīts, iegādājos lēto Engitech zondi un jā, noņemot veco zondi nost, viens no baltajiem vadiem atlūza pavisam nost no zondes gala - bijis aizlūzis :)

Vēl pie tās pašas tēmas - baltajiem vadiem ir svarīgi, kādā secībā tie nāk no auto un pievienojas zondei? - dabūju pa vidu šņikāt pušu, jo otrs gals ar it kā štekeri bija kkur ellē ratā, a Engitecham štepselis kādus 60 cm no zondes... Vecais vads gan arī jau bija lodēts kopā ar kembrikiem.
Zondes vadus nedrīkst lodēt, bij laikam tā, ka tajos ir gaisa kanāli vai kaut kas uz to pusi. Vienkārši atmiņā palicis tas, ka nav ieteicams tos griezt, vienot klāt citus štekerus un tamlīdzīgi.

Vecā jau ar bija pa vidu salodēta. Nu šai nekādīgi neko nevarēja pievienot jo zondes vads pazuda kaut kur tur - aiz kolektora. Kā jau rakstīju, Engitech zondei kabelis ar štekeri bija ~ 60 cm garš. Vecā zonde, cik nopratu, iespējams bija vēl funkcionējoša, bet vienkārši atplīsa viens no vadiem tā, ka nevar vairs neko salodēt :)
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

13 Dec 2015, 22:22

bugs84 rakstīja:kadiem vajadzeetu buut apgriezieniem uz tuksgaitas m42 motoram?apmeeram
Pēc grāmatas jābūt 850-950ampg. min. visiem dzinējiem.
Red rakstīja:
Kapteinis rakstīja:
Red rakstīja:Vai pēc lambdas maiņas nepieciešams veikt kkādu pārregulāciju vai ko citu?

Mans nabaga 1.8 žurkulis pēdējā laikā šad un tad sāka rīstīties un raustīties kad ieber grīdā, sacīts darīts, iegādājos lēto Engitech zondi un jā, noņemot veco zondi nost, viens no baltajiem vadiem atlūza pavisam nost no zondes gala - bijis aizlūzis :)

Vēl pie tās pašas tēmas - baltajiem vadiem ir svarīgi, kādā secībā tie nāk no auto un pievienojas zondei? - dabūju pa vidu šņikāt pušu, jo otrs gals ar it kā štekeri bija kkur ellē ratā, a Engitecham štepselis kādus 60 cm no zondes... Vecais vads gan arī jau bija lodēts kopā ar kembrikiem.
Zondes vadus nedrīkst lodēt, bij laikam tā, ka tajos ir gaisa kanāli vai kaut kas uz to pusi. Vienkārši atmiņā palicis tas, ka nav ieteicams tos griezt, vienot klāt citus štekerus un tamlīdzīgi.

Vecā jau ar bija pa vidu salodēta. Nu šai nekādīgi neko nevarēja pievienot jo zondes vads pazuda kaut kur tur - aiz kolektora. Kā jau rakstīju, Engitech zondei kabelis ar štekeri bija ~ 60 cm garš. Vecā zonde, cik nopratu, iespējams bija vēl funkcionējoša, bet vienkārši atplīsa viens no vadiem tā, ka nevar vairs neko salodēt :)
Lodējot vadus mainās pretestība un zonde dod nepareizu signālu uz ecu.
Red
Ziņojumi: 34
Pievienojies: 01 Dec 2015, 18:38

13 Dec 2015, 22:28

- tad jautājums vietā - kur tad vienojas zonde M43niekam?
Jo tad pēc idejas vadam būtu jābūt ap 1m garam.

Drīzāk jau tur kāds iepriekš ir paspēlējies ar šķērēm un lodāmuru pa nopietno.

Orģināli nāk vai tad štekera savienojums apakšā pie grīdas, zem kolektora ?
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

13 Dec 2015, 22:58

Red rakstīja:- tad jautājums vietā - kur tad vienojas zonde M43niekam?
Jo tad pēc idejas vadam būtu jābūt ap 1m garam.

Drīzāk jau tur kāds iepriekš ir paspēlējies ar šķērēm un lodāmuru pa nopietno.

Orģināli nāk vai tad štekera savienojums apakšā pie grīdas, zem kolektora ?
Es neko nezinu par 4cil. bet 6cil. vads kā no zondes štepseļa nāk tā līdz ecu.
Principa diegan garšs.
Profila bilde
maartyd
Ziņojumi: 2354
Pievienojies: 20 Sep 2014, 00:59
Braucu ar: semaku un kabri
Atrašanās vieta: Berģi
Reputācija: 3
 

13 Dec 2015, 23:02

Kupeja 94.g 316i
Kad laiciņu logu tīrītāji padarbojas, tad apklust un nekādas dzīvības (bet notikšķ kaut kas aiz bardačoka, kad met lielākajā tīrīšanas āturmā). Slēdzī vaina nav, nupat nomainīts. Kas tur tikšķ un kas beigts?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv

Moderi un admini - varat nedzēst parakstu. :super:
Profila bilde
Fashion
Ziņojumi: 1920
Pievienojies: 15 Sep 2015, 12:37
Braucu ar: Ar pimpi pa Jāni
Atrašanās vieta: Rīga. KK
Reputācija: 5
 

13 Dec 2015, 23:03

releja :sarunats:
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām :sarunats: