Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 754
- 755
- 756
- 757
- 758
- …
- 1297
- chevron_right
Kāds modelis? Varbūt pat izdevīgāk ir citu?Nylon rakstīja:Kads no foruma nemas ar magnitolam un var sataisit remote vadu? Kaut kad kaut kas bija nepareizi saslegts un izdega remote vads, viss parejais strada. Vai iesakiet kur griezties ar so problemu?
Kāds vēl var apstiprināt šo info? Internets bez informācījas pilnīgi.edzis rakstīja:funkyasshit rakstīja:M43B16 gāzes trose der uz M52B25? Vai taisīs pigorus?
Neder, viņa ir par garu
Vēl ir jautājums par radiatoru. Kādam ir bijusi saskare ar ķīnas radiatoru? 20 gadus vecs OEM laikam nav labākais pirkums, tā kā labāk izvēlēties starp Behr/Valeo/Nissens vs aizdomīga ķīna.
Troses atšķiras garuma ziņā. Vislabāk paņemt no īstā motora, kosmosu viņas nemaksā. Tantes runā, ka var sapīt to 4 cyl trosi kaut kādos mezglos un hvz kā. Braukt var, bet nebūs tik asa un precīza kā īstā.funkyasshit rakstīja:Kāds vēl var apstiprināt šo info? Internets bez informācījas pilnīgi.edzis rakstīja:funkyasshit rakstīja:M43B16 gāzes trose der uz M52B25? Vai taisīs pigorus?
Neder, viņa ir par garu
Vēl ir jautājums par radiatoru. Kādam ir bijusi saskare ar ķīnas radiatoru? 20 gadus vecs OEM laikam nav labākais pirkums, tā kā labāk izvēlēties starp Behr/Valeo/Nissens vs aizdomīga ķīna.
OEM radiatoriem nav ne vainas, ja viņi ir veseli. Ķīnai biežāk kaut kādi kasjaki gadās.
Gāzes trose maksā 5-10efunkyasshit rakstīja:Kāds vēl var apstiprināt šo info? Internets bez informācījas pilnīgi.edzis rakstīja:funkyasshit rakstīja:M43B16 gāzes trose der uz M52B25? Vai taisīs pigorus?
Neder, viņa ir par garu
Vēl ir jautājums par radiatoru. Kādam ir bijusi saskare ar ķīnas radiatoru? 20 gadus vecs OEM laikam nav labākais pirkums, tā kā labāk izvēlēties starp Behr/Valeo/Nissens vs aizdomīga ķīna.
Radiatoru labāk ņemt oem, tie ķīnas radiatori ir galīgi mēsli, nezinu par valeo un behr, bet nissens točna nepērc. Ļoti daudzi gadijumi, kad viņi neizvelk pat gadu
Nu Valeo ir OEM piegādātājs VW/Opelim un daudziem citiem. Behr ir OEM BMW piegādātājs termostatiem/radiatoriem.
wtf, nopietni? Cik dzirdēts visi slavē ka nissens esot ļoti labi.
Kādam ir kādas atsauksmes par NRF radiatoriem?
Kādam ir kādas atsauksmes par NRF radiatoriem?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu visi slavē, bet starp visiem nosauktajiem Nissens ir pats lētākais no visiem. Ir dzirdētas arī sliktas atsauksmes, bet maz gan. 
Edit: Mļe, nav nemaz izvēle nekāda. Gros/Eparts piedāvā NRF un Nissens un Hella. Epartos zem NRF ir vissliktākā kvalitātes zvaigzne, bet Nissnes ar Hella Premium, it kā. Hella raģiks pat pa 212E pieejams.
Edit: Atradu šādu faktu "Approx. 1% of brand new Behr (OEM) or Nissens may leak within 1-3 months.
My Nissens radiator has been bone dry for 3 years.
Stay with Behr or Nissens."
Edit: Mļe, nav nemaz izvēle nekāda. Gros/Eparts piedāvā NRF un Nissens un Hella. Epartos zem NRF ir vissliktākā kvalitātes zvaigzne, bet Nissnes ar Hella Premium, it kā. Hella raģiks pat pa 212E pieejams.
Edit: Atradu šādu faktu "Approx. 1% of brand new Behr (OEM) or Nissens may leak within 1-3 months.
My Nissens radiator has been bone dry for 3 years.
Stay with Behr or Nissens."
Tu esi gatavs 1000e vērtam auto likt 200e vērtu radiātoru? 
Top tip.
Ja gribas lielo radiatoru, tad ir jāņem karstā klimata radiators(piem. USA 328i). Piem. NRF e-partos 115e bez atlaides.
Lielāks un lētāks par tds`a.
Ja gribas lielo radiatoru, tad ir jāņem karstā klimata radiators(piem. USA 328i). Piem. NRF e-partos 115e bez atlaides.
Lielāks un lētāks par tds`a.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ja nemaldos, tad lielais radiātors nāca arī autiņiem ar kondiķi. Palabojiet 
Pareizi ir, man 318tds ar kondišku ir lielais.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Vaitad tdsam nav lielakais radiators kads sastopams ieks e36?Jānis.P rakstīja:Top tip. [emoji38]
Ja gribas lielo radiatoru, tad ir jāņem karstā klimata radiators(piem. USA 328i). Piem. NRF e-partos 115e bez atlaides.
Lielāks un lētāks par tds`a.
Pēc izmēriem kuri rakstīti klāt pie tiem radiatoriem e-partos, tas karstā klimata ir nedaudz lielāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Man arī ir kondiķis, bet esmu diezgan drošs, ka nav lielais radiators.Jānis.P rakstīja:Pareizi ir, man 318tds ar kondišku ir lielais.
Man vienmēr ir licies, ka tos lielos var diezgan viegli kaut kur atstāt vai pret kaut ko atsist, ja ir low&slow auto 
Es domāju ka tad ir mainīts. Realoem pie raģikiem ir ka lielais nāk ja ir kondiška.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Lielais skaitās 485X440? Man varētu būt 439X440.
Apskatoties REALOEM, man tiešām ir lielais. Jāskatās kā būs ar savienojamību ar M52B25, jo man šitam nav muftes. Ir tikai elektroventilators, kuram iespējams pat nestrādā kaut kas. Strādā, kad ieslēdz A/C.
Apskatoties REALOEM, man tiešām ir lielais. Jāskatās kā būs ar savienojamību ar M52B25, jo man šitam nav muftes. Ir tikai elektroventilators, kuram iespējams pat nestrādā kaut kas. Strādā, kad ieslēdz A/C.
Man liekas, ka vajadzētu derēt, caurules taču visiem vienādas pienāk, neskaitot dīzeļus.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ikdienas braukšanai, manuprāt, vispār vienalga lielais vai mazais. Ja kaut kāda mufte, sūknis vai kaut kas cits sistēmā būs čau, nekāds lielais nepaglābs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 754
- 755
- 756
- 757
- 758
- …
- 1297
- chevron_right

