Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 768
- 769
- 770
- 771
- 772
- …
- 1297
- chevron_right
Krč gadījās skāba situācija, kas nav reta ar 20 gadīgām žurkām, skrūvējot nost kardāna karajošo gultni nolūza viena no spiļkām, kas ir kuzavā iekšā un tagad nevaru izdomāt, kā lai tur uzmeistaro, lai tas kardāns būtu atkal vietā, domāju varbūt kādam tā jau ir gadījies, jo nav reta problēma un zina kā šo lietu atrisināt. Zinu, ka variants ir metināt tur skrūvi klāt utt, bet tāds scenārijs man isti neder, jo konkrētajā garažā metināmais nav pieejams, bet pēc iespējas ātrāk gribu atbrīvoties no šīs mašīnas... 
Jā, pa zemi ložņāt nu galīgi negribasElvijsR rakstīja:Uzbrauc kkur uz sliipaas barguuras ar vienu pusi , tad jau varees paliist apaksaa. Vai pacel ar donkratu, saliec riepas apaksaa un droshi lien skatiities, bet nu jaa saprotu tevi. tgd taadaa laikaaa kkur pa zemi vaartiitiesomglsr rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zin, kur purvciemā varētu uz bedres tikt vai kāds var kaut kā izpalīdzēt? Vajag pārbaudīt Zondes štekeri, bet nav iespēja tikt klāt bez bedres.
Urb skruves viduu caurumu un izmanto burkaninju ar ko izvilkt to skruvi araa. Pirms vilksanas, pasildi skruvu un atdzesee vairakas reizes, kaa Ari pasit pa vinju ar amuru. Tadaa veidaa atbrivosi pierusejusho virsmu
...
Kāds beidzot var izskaidrot mistiku ar spidometru. Bija M43B16. Tagad ir M50TUB25. Ieliku 6 cyl speedo. Nav tas labākais, bet pagriežot aizdedzi uzreiz max temp. VADI SASPRAUSTI PAREIZI. Abi devēji INPĀ rāda pareizu info. Sūdi ir tikai panelī. Spidometrs metams vai kas? Man teica, ka temp. ņemot no CAN līnījas un vajag 2 vadus aizvilkt uz paneli no štekera. Kā tur reāli ir? Tiešām atbilde saņemama rakstot tiešu PM dogmam vai tramdot zvanoties?
P.S - ir doma savu likt un vienkārši piekodēt uz 6 cyl, bet zajobs ņemt nost stūri, lai mainītos ar speedo + nezinu vai arī tas rāda temp.
P.S - ir doma savu likt un vienkārši piekodēt uz 6 cyl, bet zajobs ņemt nost stūri, lai mainītos ar speedo + nezinu vai arī tas rāda temp.
Ja nemaldos, tad konkreta skruve ir teoretiski kuzava daļa.? Respektīvi nav iespējas izskūvēt pārpalikumu. Iespējams ari kļūdos, jo tā daļa ir aprūsējusi un īsti nepētiju.Armando rakstīja:Urb skruves viduu caurumu un izmanto burkaninju ar ko izvilkt to skruvi araa. Pirms vilksanas, pasildi skruvu un atdzesee vairakas reizes, kaa Ari pasit pa vinju ar amuru. Tadaa veidaa atbrivosi pierusejusho virsmu
Ko tantes runá par V8 3.5 motoriem?
nedomájat netiks nekas swapots , vnk. zurka ies tirguu peec TA un doma meklet kko ar v8 un ruchku 
https://goo.gl/maps/YNWEVVoxpvF2 nav gluži purvciems, bet tālu arī nav, 1e stundā tur prasa. Bet vismaz ir jumts virs galvas.omglsr rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zin, kur purvciemā varētu uz bedres tikt vai kāds var kaut kā izpalīdzēt? Vajag pārbaudīt Zondes štekeri, bet nav iespēja tikt klāt bez bedres.
Tas arī šādos laikapstākļos strādā? Paldies par info :)Tazx rakstīja:https://goo.gl/maps/YNWEVVoxpvF2 nav gluži purvciems, bet tālu arī nav, 1e stundā tur prasa. Bet vismaz ir jumts virs galvas.omglsr rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zin, kur purvciemā varētu uz bedres tikt vai kāds var kaut kā izpalīdzēt? Vajag pārbaudīt Zondes štekeri, bet nav iespēja tikt klāt bez bedres.
Ja kas ir vel vieta vieta pļavniekos , cik esmu redzējis , nogriežoties no lubanas ielas uz keldiša pirms viadas malā ir metala konstrukcija ( vai ari betona , neatceros) uz tas var uzbraukt pa tai paredzetai uzbraukšanas vietai un mierigi list zem mašinas . Esmu redzejis ka citi tur kko skruvejas , tiem kam nav kur, bet ja nav galigi variantu tad var mēģināt izmantot to vietu.omglsr rakstīja:Tas arī šādos laikapstākļos strādā? Paldies par info :)Tazx rakstīja:https://goo.gl/maps/YNWEVVoxpvF2 nav gluži purvciems, bet tālu arī nav, 1e stundā tur prasa. Bet vismaz ir jumts virs galvas.omglsr rakstīja:Sveiki, varbūt kāds zin, kur purvciemā varētu uz bedres tikt vai kāds var kaut kā izpalīdzēt? Vajag pārbaudīt Zondes štekeri, bet nav iespēja tikt klāt bez bedres.
spilka ir kuzava dala neko tu tur neizskruvesi, urb vinu nah un ir tada lieta ka vitnkniedesTazx rakstīja:Krč gadījās skāba situācija, kas nav reta ar 20 gadīgām žurkām, skrūvējot nost kardāna karajošo gultni nolūza viena no spiļkām, kas ir kuzavā iekšā un tagad nevaru izdomāt, kā lai tur uzmeistaro, lai tas kardāns būtu atkal vietā, domāju varbūt kādam tā jau ir gadījies, jo nav reta problēma un zina kā šo lietu atrisināt. Zinu, ka variants ir metināt tur skrūvi klāt utt, bet tāds scenārijs man isti neder, jo konkrētajā garažā metināmais nav pieejams, bet pēc iespējas ātrāk gribu atbrīvoties no šīs mašīnas...
Cepums tev! Viņas ar kaut kādu speciālu tooli iespiež? Cik noprotu tādas visparastākajā DEPO var dabūt?seeingman rakstīja:spilka ir kuzava dala neko tu tur neizskruvesi, urb vinu nah un ir tada lieta ka vitnkniedesTazx rakstīja:Krč gadījās skāba situācija, kas nav reta ar 20 gadīgām žurkām, skrūvējot nost kardāna karajošo gultni nolūza viena no spiļkām, kas ir kuzavā iekšā un tagad nevaru izdomāt, kā lai tur uzmeistaro, lai tas kardāns būtu atkal vietā, domāju varbūt kādam tā jau ir gadījies, jo nav reta problēma un zina kā šo lietu atrisināt. Zinu, ka variants ir metināt tur skrūvi klāt utt, bet tāds scenārijs man isti neder, jo konkrētajā garažā metināmais nav pieejams, bet pēc iespējas ātrāk gribu atbrīvoties no šīs mašīnas...
tooli var uztaisit no skuves, uzgriezna un saibas, armando topika bija tadas paraditas kaut kur pie sakuma kur vins xbrace lika
Ēd tik pat cik 4.4, uzturēt tik pat cik 4.4. Starpība kā 2.0 un 2.8.ElvijsR rakstīja:Ko tantes runá par V8 3.5 motoriem?nedomájat netiks nekas swapots , vnk. zurka ies tirguu peec TA un doma meklet kko ar v8 un ruchku
funkyasshit rakstīja:Ēd tik pat cik 4.4, uzturēt tik pat cik 4.4. Starpība kā 2.0 un 2.8.ElvijsR rakstīja:Ko tantes runá par V8 3.5 motoriem?nedomájat netiks nekas swapots , vnk. zurka ies tirguu peec TA un doma meklet kko ar v8 un ruchku
neesmu braucis ar 4.4, nu tikai ar tādu kas jau stāv iekš e36ElvijsR rakstīja:funkyasshit rakstīja:Ēd tik pat cik 4.4, uzturēt tik pat cik 4.4. Starpība kā 2.0 un 2.8.ElvijsR rakstīja:Ko tantes runá par V8 3.5 motoriem?nedomájat netiks nekas swapots , vnk. zurka ies tirguu peec TA un doma meklet kko ar v8 un ruchku
Kko stulbaku vel nebiju dzirdejis 
V8 3.0 un 3.5 ir viena liela problema.vinjiem kjedes spriegotaji plastmasas un ja tie plist tad ir liiki varsti.apkope darga.bet pats dzinejs nemaksaa neko,kkadi 200 euro sboraa.
Skanja protams ka v8 ir sex.bet pa lielam ja kjedes negrab vai mainitas vai spriegotaji mainiti tad visam jabut ok
Un visi par taam jaudaam ka pietrukst utt. E39 vai e38 nav zhurka ar kuru japis shkjeree
V8 3.0 un 3.5 ir viena liela problema.vinjiem kjedes spriegotaji plastmasas un ja tie plist tad ir liiki varsti.apkope darga.bet pats dzinejs nemaksaa neko,kkadi 200 euro sboraa.
Skanja protams ka v8 ir sex.bet pa lielam ja kjedes negrab vai mainitas vai spriegotaji mainiti tad visam jabut ok
Un visi par taam jaudaam ka pietrukst utt. E39 vai e38 nav zhurka ar kuru japis shkjeree
ar kompatu pa brugji
Kāpēc braukt ar 3.5, ja var braukt ar 4.4? Tikai tas fakts kā tāds. Nezinu nahuj EU vispār tāds 3.5 ir. Varēja viņu neražot, gluži kā ASV tirgum. Protams, ka iet viņi abi, bet ja esi braucis ar labu 4.4, tad ir jūtama atšķirība. Visi arī saka, ka V12 ņihuja neejot, bet tie kas ir braukuši ar sakarīgu var teikt, ka tā ir diena pret nakti, lai gan zirgi uz papīra ne cik neatšķiras. Tas motors ir krietni laidenāks un tā jaudas līkne arī ir savādāka.
Nenopistu 3.5 varbūt būs vieglāk atrast, bet šaubos. Un neiet runa par šķērēšanu. Ja brauc ar jaudīgu mašīnu, vienmēr ir par īsu. Tik pat labi brauc ar E38 TDS. Pohuj jauda, ikdienai pietiek. Šķērēt arī nevajag.
Nenopistu 3.5 varbūt būs vieglāk atrast, bet šaubos. Un neiet runa par šķērēšanu. Ja brauc ar jaudīgu mašīnu, vienmēr ir par īsu. Tik pat labi brauc ar E38 TDS. Pohuj jauda, ikdienai pietiek. Šķērēt arī nevajag.
Paldies. Tā jau varētu 3d nemt. Bet besii tie dieselji... raali besii. Nu jaa. Tiek mekleets sakariigs ikdienas auto. Žurka pa lielam jau apnika.cipruss18 rakstīja:Kko stulbaku vel nebiju dzirdejis
V8 3.0 un 3.5 ir viena liela problema.vinjiem kjedes spriegotaji plastmasas un ja tie plist tad ir liiki varsti.apkope darga.bet pats dzinejs nemaksaa neko,kkadi 200 euro sboraa.
Skanja protams ka v8 ir sex.bet pa lielam ja kjedes negrab vai mainitas vai spriegotaji mainiti tad visam jabut ok
Un visi par taam jaudaam ka pietrukst utt. E39 vai e38 nav zhurka ar kuru japis shkjeree
V8 nopirkšanā tiešām ir dārgs. Zem 6k vispār aizmirsti kaut ko atrast, it īpaši ar manualī. Bet tas laikam vairāk par 4.4 runājot. Paņem E39 ar M54B30 un būsi apmierināts. Vienīgi pēdējā laikā visiem tie M54 sprāgst nost un eļļas patēriņš ir tāds pats kā pistam M50NV. 
Ņem c5 4.2 quattro!ElvijsR rakstīja:Paldies. Tā jau varētu 3d nemt. Bet besii tie dieselji... raali besii. Nu jaa. Tiek mekleets sakariigs ikdienas auto. Žurka pa lielam jau apnika.cipruss18 rakstīja:Kko stulbaku vel nebiju dzirdejis
V8 3.0 un 3.5 ir viena liela problema.vinjiem kjedes spriegotaji plastmasas un ja tie plist tad ir liiki varsti.apkope darga.bet pats dzinejs nemaksaa neko,kkadi 200 euro sboraa.
Skanja protams ka v8 ir sex.bet pa lielam ja kjedes negrab vai mainitas vai spriegotaji mainiti tad visam jabut ok
Un visi par taam jaudaam ka pietrukst utt. E39 vai e38 nav zhurka ar kuru japis shkjeree
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 768
- 769
- 770
- 771
- 772
- …
- 1297
- chevron_right