Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 771
- 772
- 773
- 774
- 775
- …
- 1297
- chevron_right
ja nemaldos visas pak bukses, lemforder(neskaitot peldošās) bija ap 150-160eur. ar atlaidēm, iekš ape motors. bez atlaidēm noteikti psc cena, bet es vispār nevaru iedomāties kā cilvēki pērk detaļas ja viņiem nav atlaide iekš kāda detaļu veikalaRiks* rakstīja:Cik aptuveni izmaksātu pilns komplekts ar jaunām buksēm, ne poly?
Ir šeit kāds kurš var pakonsultēt par E36 ECU programēšanas un ap to (degvielas sūkņi/sprauslas/sadalenes) lietām ?
Prasi uzreiz savu jautājumu, kas interesē. Tāpat vien drīzāk neviens nekonsultēs, katrs ar to pelna kādu daļu maizes. 
Vai uzliekot bosch 044 sūkni + 360cc sprauslas uz stock M52 ECU viņš spēs adoptēties un ja spēs tad kāda ir procedūra. Tāpat jautājums vai šis ECU spēj lasīt platjoslas zondi/Wideband Lambda
Cik viegli vai grūti ir nomainīt sadaleni uz m40 sūda! Un vai ir vērts to darīt? 
Grūti jau nav, bet vai ir vērts to darīt un atradīsi labu sadaleni... 
Mjā,vai vēl tamsūdam labu tiešām sadaleni varēs atrast.....Ruu rakstīja:Grūti jau nav, bet vai ir vērts to darīt un atradīsi labu sadaleni...
jauna, ja atmiņa neviļ, maksā tikpat cik m50/52b20 swaps 
kāda jēga likt ražīgākas sprauslas, ja katlā nedabun vairāk gaisa iekšā?Heinomen rakstīja:Vai uzliekot bosch 044 sūkni + 360cc sprauslas uz stock M52 ECU viņš spēs adoptēties un ja spēs tad kāda ir procedūra. Tāpat jautājums vai šis ECU spēj lasīt platjoslas zondi/Wideband Lambda
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Tādēl jautājums ir radies vai ar šādu aprīkojumu tikšu līdz "gaisam", jo treilerēt negribās
Pavisam vienkāršs jautājums tiem, kam vasarā pa sausu arī griež:
5w40 vai 5w50?
abas sevi grib saukt par 'race spec'
- pieņemsim, ka brends tas pats.
5w40 vai 5w50?
abas sevi grib saukt par 'race spec'
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Ir kāds lietotājs, kurš taisa spidometram jaunu izskatu nu tos rinķīšus? Labprāt sazinātos un par cenu vienotos. 
Nu dzenot iekšā vairāk degvielu jau vairāk gaisa nedabūsi. Ja vēk M52 ieplūde stāv, tad jau vispār aizmirsti. Sāc ar gaisa plūsmu un tad turpini ar degvielas padevi. Un vispār - ko Tu gribi panākt, un kas par motoru? 2.0?Heinomen rakstīja:Tādēl jautājums ir radies vai ar šādu aprīkojumu tikšu līdz "gaisam", jo treilerēt negribās
Sorry, darbojos, reti sanāk pacelt telefonu. Atmet PM savu nr., sazvanīsimies. Bet, manuprāt, beigts ir temp. devējs, kas iet taisni uz spido, jo M50 tie ir 2. Viens spido, otrs ECU.funkyasshit rakstīja:Izsmisīgi šodien mēģināju tevi sazvanīt, bet necēli.dogMa rakstīja:E36 nav CAN-bus. Paņem testeri un pie spidometra štekera abiem temperatūras vadiem izmēri pretestību (omi).funkyasshit rakstīja:Kāds beidzot var izskaidrot mistiku ar spidometru. Bija M43B16. Tagad ir M50TUB25. Ieliku 6 cyl speedo. Nav tas labākais, bet pagriežot aizdedzi uzreiz max temp. VADI SASPRAUSTI PAREIZI. Abi devēji INPĀ rāda pareizu info. Sūdi ir tikai panelī. Spidometrs metams vai kas? Man teica, ka temp. ņemot no CAN līnījas un vajag 2 vadus aizvilkt uz paneli no štekera. Kā tur reāli ir? Tiešām atbilde saņemama rakstot tiešu PM dogmam vai tramdot zvanoties?
P.S - ir doma savu likt un vienkārši piekodēt uz 6 cyl, bet zajobs ņemt nost stūri, lai mainītos ar speedo + nezinu vai arī tas rāda temp.
INPĀ kur skatījies otru devēju?
Es sāku domāt, ka tā nebija inpa, bet Bosch KTS. Tur bija izvēle un rādīja motora temp. Viss bija pareizi.
Drīzāk spidometram pizda, man ar viņu tacho arī melo par kādiem 500rpm + puse nedeg.
Varbūt kāds var piedāvāt labu 6 cyl speedo 100% ejošu? Paņemšu testam. Ja ies, nopirkšu. Ja neies, iedosu svētdien speedo un četrpaku. Rīt ap 18:00 braucu prom, visu dienu esmu Ķengaragā, varu pieskriet pēc speedo.
Ja tomēr devējs nebūs pie vainas, liec iekšā veco spido, atbrauc ciemos, pārprogrammēsim uz 6cyl.
KTS'ā rādīja temp., ko redz ECU, nevis spidometrs.
Teorētiski tik pareizi jāuzliek, ja tiešām 6cyl trosīte.Tazx rakstīja:Tazx rakstīja:Kārtējā problēma: Motors nomainits no 1.6 uz 2.0 (m50b20tu) un kaut kas šķiet neriktīgi ar gāzes trosīti, it kā ir īstā no m50, bet ieliekot tā ir ļoti nospriegota un reali tur droseli mazliet vaļā tāpēc tukšgaidā abaroti ir pāri pa 2k.
Ir vēl kaut kur kaut kas jāregulē, jāmaina, lai trosīte stāvētu kā vajag? Piemēram pedālis? Trosīte ir noregulēta uz garako ar to plastmasas skrūvi.
Nekas tur pats neadaptēsies. Un pilnīgi bezjēdzīgs variants. Kā jau puiši saka, vajag vairāk gaisa, tātad M50 ieplūde, niknākas sadalenes (piem., M54B30 + M50NV), bet tāpat šo mini apgreidu stock sistēma var panest. Uz robežas, bet var panest.Heinomen rakstīja:Vai uzliekot bosch 044 sūkni + 360cc sprauslas uz stock M52 ECU viņš spēs adoptēties un ja spēs tad kāda ir procedūra. Tāpat jautājums vai šis ECU spēj lasīt platjoslas zondi/Wideband Lambda
Kāds var sastādīt listu ar nepieciešamajām daļām swapam no tomāta uz manuāli?
Paldies!
Paldies!
Varbūt noder: viewtopic.php?f=21&t=111
viewtopic.php?f=21&t=111Riks* rakstīja:Kāds var sastādīt listu ar nepieciešamajām daļām swapam no tomāta uz manuāli?
Paldies!
EDIT: haha, autors paspēja pirmais...
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Dzeki versos pec jusu palidzibas, nevis e36 bet e46. Problemas ar centralo.
Problema kopuma - saka pikstet iebuveta signalizacija, piegaju pie auto un nevaru attaisit auto, pults nestrada.
Attaisiju ar atslegu bagaznieku un nonemu klemu no +, tad pievienoju un viss aizgaja, pults saka stradat.
Apmeram pec 24 stundam atkal tas pats, bet pec ta kad masina attaisijas, es pieadrbinaju un pults vairs nestrada. Un uz spidometra gluks. Vins nesledzas ara. Nacas nemt ara klemas no aka.
Uz atslegas ik pec briza pec aka nonemsanas, strada bagaznieka atversanas poga, kad piedarbinu un iznemu atslegu no aizdedzes, temperaturas bultina aiziet uz sarkano un deg laiks uz soidometra un dzeltena lampina pa vidu un pults parstai stradat pat uz bagaznieku. Tad atkal nemu nost aki un pec briza pievienojot, viss restartejas, bagaznieks no pults strada, bet durvis nereage.
Pamaniju ka sezot ieksa masina spiezot central sledzes pogu ( kura pie avareikam ) taisas tikai vaditaja durvis, pasaziera it ka skana ir bet vins neiet ieksa. Nezinu vai tas ir 2 dazadas problemas vai saistits.
Masina stav tagad atverta ar atslegtu aki un aizvertu bagaznieku :((( Help!
Problema kopuma - saka pikstet iebuveta signalizacija, piegaju pie auto un nevaru attaisit auto, pults nestrada.
Attaisiju ar atslegu bagaznieku un nonemu klemu no +, tad pievienoju un viss aizgaja, pults saka stradat.
Apmeram pec 24 stundam atkal tas pats, bet pec ta kad masina attaisijas, es pieadrbinaju un pults vairs nestrada. Un uz spidometra gluks. Vins nesledzas ara. Nacas nemt ara klemas no aka.
Uz atslegas ik pec briza pec aka nonemsanas, strada bagaznieka atversanas poga, kad piedarbinu un iznemu atslegu no aizdedzes, temperaturas bultina aiziet uz sarkano un deg laiks uz soidometra un dzeltena lampina pa vidu un pults parstai stradat pat uz bagaznieku. Tad atkal nemu nost aki un pec briza pievienojot, viss restartejas, bagaznieks no pults strada, bet durvis nereage.
Pamaniju ka sezot ieksa masina spiezot central sledzes pogu ( kura pie avareikam ) taisas tikai vaditaja durvis, pasaziera it ka skana ir bet vins neiet ieksa. Nezinu vai tas ir 2 dazadas problemas vai saistits.
Masina stav tagad atverta ar atslegtu aki un aizvertu bagaznieku :((( Help!
Izskatās pēc CAN līnijas gļukiem, t.i., kāds bloks beigts, kas ir CAN līnijā, ir beigts vai čakarē prātu. Tur bez diagnostikas neiztikt, ar cerību, ka viegli sanāks atrisināt..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 771
- 772
- 773
- 774
- 775
- …
- 1297
- chevron_right