Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 823
- 824
- 825
- 826
- 827
- …
- 1297
- chevron_right
Jautājums- spolējot ir sajūta ka aizmugure lēkā, tākā brauktu pa trepi, bet tas tikai kad mašīna ir taisni, slīdot plakaniski viss ok. Aizmugurējie amortizatori varētu būt pie vainas?
90% ka jā.Kristaps27 rakstīja:Jautājums- spolējot ir sajūta ka aizmugure lēkā, tākā brauktu pa trepi, bet tas tikai kad mašīna ir taisni, slīdot plakaniski viss ok. Aizmugurējie amortizatori varētu būt pie vainas?
Amartizatori vai to atbalsti,kā arī kardana pakarnieks vai pie karbas bukseKristaps27 rakstīja:Jautājums- spolējot ir sajūta ka aizmugure lēkā, tākā brauktu pa trepi, bet tas tikai kad mašīna ir taisni, slīdot plakaniski viss ok. Aizmugurējie amortizatori varētu būt pie vainas?
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Kā ir ar tiem cietajiem sachs LC amortizatoriem, iespējams ikdienā normāli pārvietoties? Cena jau viņiem liekas salda
Kads var ateikt kada starpiba isajam un garajam stab. atsaitem? Ka ietekme braukšanu? Un vai stab. stienis abiem vienads?
Stienis atšķiras. Tantes pieturā runā, ka ar garajām ir efektīvāk bet kāpēc tas tā ir, pats nēesmu izpratis, varbūt tāpēc, ka stiprinas pie amjiem nevis plauktiem un tāpēc tas viss strādā "precīzāk"?VitjaKse rakstīja:Kads var ateikt kada starpiba isajam un garajam stab. atsaitem? Ka ietekme braukšanu? Un vai stab. stienis abiem vienads?
Īsās ir parastiem e36, garās ir M3. Ja atsaite stiprinās pie amortizatora visa tā stabilizatora funckija izstipejas krietni lielākā diapozonā un kļūst dinamisks, pilda savu funkciju pie katras stūres pagrieziena. Var izmantot vieglāku un mazāku stieni, jo ar mazāku stieni ir iespējams iegūt tieši tādu pašu rezultātu. Ja nemaldos M3 nāca 23mm ar tukšu vidu, bet M piekares stabilizatora stienis ir 26mm. Var piestiprināt arī atsaites pie amīšiem, ja tev ir siprinājuma vieta. Stabilizatora stienis ir katra brīva izvēle, kā arī ar nepareizu stabilizatora stieni var sapist ļoti labu piekares setup.VitjaKse rakstīja:Kads var ateikt kada starpiba isajam un garajam stab. atsaitem? Ka ietekme braukšanu? Un vai stab. stienis abiem vienads?
Iesakiet kur un kādas bremžu trubas labāk pirkt hidro rocenei?
Un cik vajag no ABS bloka līdz salonam (~ elkoņbalsts), ap 1.5m uz vienu pusi?
Un cik vajag no ABS bloka līdz salonam (~ elkoņbalsts), ap 1.5m uz vienu pusi?
Pie kurienes salonā ir jāslēdz lampiņa, lai tā ieslēgtos ieslēdzot aizdedzi un izdzistu, kad motors piedarbināts? Tobiš arī, lai atkal lampiņa ieslēgtos, kad motors noslāpst.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Es ņēmu 5m iepakojumu pa kait kādiem 5e un kāds metrs ar kapeikām palika pāri. Parastās kapara trubiņasNylon rakstīja:Iesakiet kur un kādas bremžu trubas labāk pirkt hidro rocenei?
Un cik vajag no ABS bloka līdz salonam (~ elkoņbalsts), ap 1.5m uz vienu pusi?
edzis rakstīja:Es ņēmu 5m iepakojumu pa kait kādiem 5e un kāds metrs ar kapeikām palika pāri. Parastās kapara trubiņasNylon rakstīja:Iesakiet kur un kādas bremžu trubas labāk pirkt hidro rocenei?
Un cik vajag no ABS bloka līdz salonam (~ elkoņbalsts), ap 1.5m uz vienu pusi?
kur pa tadu naudu var nopirkt? kapara trubas pa 1eur m?
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Man liekas, ka viens variants ir pieslēgties lādēšanas spuldzītei. Otrs - izveidot uzparikti, kas lasa taho signālu.Nixon rakstīja:Pie kurienes salonā ir jāslēdz lampiņa, lai tā ieslēgtos ieslēdzot aizdedzi un izdzistu, kad motors piedarbināts? Tobiš arī, lai atkal lampiņa ieslēgtos, kad motors noslāpst.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tas sporta vāģim? - intrumentu panelis ir?
Jap, sportiniekam. Instrumentu panelis ir.
Es ari domaju slegties pie lādēšanas lampiņas, bet ej nu izzīlē, kurš pins speedo štekerī tas ir.
Un kā ar voltmetru... to jau var slēgt pie patstāvīgās strāvas, kad aizdedze ieslēgta, ja?
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Es ari domaju slegties pie lādēšanas lampiņas, bet ej nu izzīlē, kurš pins speedo štekerī tas ir.
Un kā ar voltmetru... to jau var slēgt pie patstāvīgās strāvas, kad aizdedze ieslēgta, ja?
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sveiki biedri,
jautājums, pa cik varētu pārdot dzinēju ar visu kārbu un apkarināmo. no e46 2.8ci anglis. Ejošu, kuru var pārbaudīt uz auto?
jautājums, pa cik varētu pārdot dzinēju ar visu kārbu un apkarināmo. no e46 2.8ci anglis. Ejošu, kuru var pārbaudīt uz auto?
Nu ja tur viss +/- ok, es domāju ap 600 eu?moofaka rakstīja:Sveiki biedri,
jautājums, pa cik varētu pārdot dzinēju ar visu kārbu un apkarināmo. no e46 2.8ci anglis. Ejošu, kuru var pārbaudīt uz auto?
Man pasham tas lidzeklis + udens miglotais, un ir ok!
http://www.kurpirkt.lv/cena.php?q=miglot%C4%81ji+solo (Depo ap 3eur)
Voltmetru slēdz tik klāt pie aizdedzes plusa. Tam verķim jau laikam tikai divi vadi vien ir - pats pabarojas un parāda spriegumu.Nixon rakstīja:Jap, sportiniekam. Instrumentu panelis ir.
Es ari domaju slegties pie lādēšanas lampiņas, bet ej nu izzīlē, kurš pins speedo štekerī tas ir.
Un kā ar voltmetru... to jau var slēgt pie patstāvīgās strāvas, kad aizdedze ieslēgta, ja?
Lādēšanas lampiņai viens gals ir pie aizdedzes plusa, otrs ir instrumentu paneļa štekerī X17 (zilais vads)
P.S.
Es priekš šīm abām izklaidēm iemestu vienu mazu (5A) drošinātāju max tuvu plusam no aizdedzes. Jo aizdedzes plusam ja ir drošinātājs, tad diezgan jaudīgs.
es vairak liktu uz riepam. ir bijis uz viena auto gan ar poly gan ar stock buksem jaunam, diviem dazadiem amisiem, utt utt. ir riepas arkuram lekaa, ir riepas ar kuram neleekaa..orangeman rakstīja:Amartizatori vai to atbalsti,kā arī kardana pakarnieks vai pie karbas bukseKristaps27 rakstīja:Jautājums- spolējot ir sajūta ka aizmugure lēkā, tākā brauktu pa trepi, bet tas tikai kad mašīna ir taisni, slīdot plakaniski viss ok. Aizmugurējie amortizatori varētu būt pie vainas?
jap, nevajag novelt vainu uz ritošo. pamēģini uz vietas paspolēties uz sausa, nevajadzētu vairs drebināt. man šobrīd arī ar ziemenēm grib drebināt pakaļu uz slapja asflata, uz sausa nekādu problēmu. tas tādēļ kad riepa vnk cenšas dabūt saķeri. piepumpē cietākas, iepsējams ari palīdzēs.EJANSONS rakstīja:es vairak liktu uz riepam. ir bijis uz viena auto gan ar poly gan ar stock buksem jaunam, diviem dazadiem amisiem, utt utt. ir riepas arkuram lekaa, ir riepas ar kuram neleekaa..orangeman rakstīja:Amartizatori vai to atbalsti,kā arī kardana pakarnieks vai pie karbas bukseKristaps27 rakstīja:Jautājums- spolējot ir sajūta ka aizmugure lēkā, tākā brauktu pa trepi, bet tas tikai kad mašīna ir taisni, slīdot plakaniski viss ok. Aizmugurējie amortizatori varētu būt pie vainas?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 823
- 824
- 825
- 826
- 827
- …
- 1297
- chevron_right

