Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 883
- 884
- 885
- 886
- 887
- …
- 1297
- chevron_right
atkarigs kur perk un kada firma var nopirkt ari par 100+ litraapanzer rakstīja:Laikam ap 50€ lzurkae36 rakstīja:Jautājums tiem kas kko zin par krāsu cenām intrese cik maksātu daytona violet krāsa litrā?
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Vajag ieteikumus, nestrāda viens spārna pagrieziens, spuldzīte vesala ( notestēju apmainot vietām 3x )
Kur tas vads aiziet, iekš tā spārna, moš kāds ir saskāries ar kko tādu, facelifta pagrieziens.
Paldies
Kur tas vads aiziet, iekš tā spārna, moš kāds ir saskāries ar kko tādu, facelifta pagrieziens.
Paldies
- ikey07
Kāds zin kādas tumbas der touringam griestos aizmugurē?negribas jaukt 1x lai pamērītu un otrreiz,lai mainītu? 
Veciit, http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=65_0240Proktologs rakstīja:Kāds zin kādas tumbas der touringam griestos aizmugurē?negribas jaukt 1x lai pamērītu un otrreiz,lai mainītu?
Es ar skatijos, kur tur izmērs rakstīts?dynamite rakstīja:Veciit, http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=65_0240Proktologs rakstīja:Kāds zin kādas tumbas der touringam griestos aizmugurē?negribas jaukt 1x lai pamērītu un otrreiz,lai mainītu?
Noskrūvē paspārni un visu sapratīsiikey07 rakstīja:Vajag ieteikumus, nestrāda viens spārna pagrieziens, spuldzīte vesala ( notestēju apmainot vietām 3x )
Kur tas vads aiziet, iekš tā spārna, moš kāds ir saskāries ar kko tādu, facelifta pagrieziens.![]()
Paldies
jautājums sekojošs, cik grūti ir pāriet no Double Vanos dzinēja uz single vanos dzinēju?
Īsti nesapratu jautājumu. Tu gribi ieswapot single vanos dzinēju tur, kur ir bijis double vanos? Tad tas īsti ne ar ko nav sarežģītāk par jebkuru citu swapu. Vai arī Tu gribi double vanosam noņemt vienu vanosu?70cc rakstīja:jautājums sekojošs, cik grūti ir pāriet no Double Vanos dzinēja uz single vanos dzinēju?
Nav jau čakars. Var vienkārši vanos lock tool izmantot. 
Bet priekš kam tas ir vajadzīgs?
Tātad vēlos profilaksei un pirms TA apstrādāt apakšu, protams nekas traks tur nav, kā jau zemam auto gadās kko uzraut, bet tas normāli.
Saprotams, ka tur kur lien rusļiks vajag nokasīt nost un apstrādāt ar skābo, un ko pēctam likt?
Vispār jau gribās visu grīdu pārpūst. Cik dzirdēju daži satīra visu ar break cleaneru un pūš pa virsu jaunu aizsargmateriālu.
Padalieties savā pieredzē ar kādiem materiāliem aizsargājāt auto apakšu un kā, paldies!
Saprotams, ka tur kur lien rusļiks vajag nokasīt nost un apstrādāt ar skābo, un ko pēctam likt?
Vispār jau gribās visu grīdu pārpūst. Cik dzirdēju daži satīra visu ar break cleaneru un pūš pa virsu jaunu aizsargmateriālu.
Padalieties savā pieredzē ar kādiem materiāliem aizsargājāt auto apakšu un kā, paldies!
Visur kur apakšā ir rusļiks - skābā grunts > parastā grunts > mastika. Nevajag izgudrot velosipēdu 
ar šķaidītāju 646 kārtīgi visu samazgāju tā līdz spīdumam un tad ar dārgāko pretrūsas krāsu kura bij pirms hamerite 2 kārtāsRiks* rakstīja:Tātad vēlos profilaksei un pirms TA apstrādāt apakšu, protams nekas traks tur nav, kā jau zemam auto gadās kko uzraut, bet tas normāli.
Saprotams, ka tur kur lien rusļiks vajag nokasīt nost un apstrādāt ar skābo, un ko pēctam likt?
Vispār jau gribās visu grīdu pārpūst. Cik dzirdēju daži satīra visu ar break cleaneru un pūš pa virsu jaunu aizsargmateriālu.
Padalieties savā pieredzē ar kādiem materiāliem aizsargājāt auto apakšu un kā, paldies!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ir vajadzība restaurēt m50b25 starteri , kādus kantorus jūs varētu ieteikt ? Ideālā variantā siguldas apkārtne .
Kā to saprast pirms hamerite?rudenko rakstīja:ar šķaidītāju 646 kārtīgi visu samazgāju tā līdz spīdumam un tad ar dārgāko pretrūsas krāsu kura bij pirms hamerite 2 kārtāsRiks* rakstīja:Tātad vēlos profilaksei un pirms TA apstrādāt apakšu, protams nekas traks tur nav, kā jau zemam auto gadās kko uzraut, bet tas normāli.
Saprotams, ka tur kur lien rusļiks vajag nokasīt nost un apstrādāt ar skābo, un ko pēctam likt?
Vispār jau gribās visu grīdu pārpūst. Cik dzirdēju daži satīra visu ar break cleaneru un pūš pa virsu jaunu aizsargmateriālu.
Padalieties savā pieredzē ar kādiem materiāliem aizsargājāt auto apakšu un kā, paldies!
Gribu panākt viskvalitātīvāko rezultātu, vari pateikt konktētu nosaukumu?
hamertis skaitās visdārgākā pretrūsas krāsa kāda ir nopērkama veikalos, tipa 10 gadu garantija bla,bla. paņēmu vienu pimrs pēc cenas maksāja kautkādi 8e litrā un saucās alpine vai alpina krāsa tieši uz rūsas! pameklēsu bildi googlē...Riks* rakstīja:Kā to saprast pirms hamerite?rudenko rakstīja:ar šķaidītāju 646 kārtīgi visu samazgāju tā līdz spīdumam un tad ar dārgāko pretrūsas krāsu kura bij pirms hamerite 2 kārtāsRiks* rakstīja:Tātad vēlos profilaksei un pirms TA apstrādāt apakšu, protams nekas traks tur nav, kā jau zemam auto gadās kko uzraut, bet tas normāli.
Saprotams, ka tur kur lien rusļiks vajag nokasīt nost un apstrādāt ar skābo, un ko pēctam likt?
Vispār jau gribās visu grīdu pārpūst. Cik dzirdēju daži satīra visu ar break cleaneru un pūš pa virsu jaunu aizsargmateriālu.
Padalieties savā pieredzē ar kādiem materiāliem aizsargājāt auto apakšu un kā, paldies!
Gribu panākt viskvalitātīvāko rezultātu, vari pateikt konktētu nosaukumu?
izmantoju šādu...zinu ka īsti nav paredzēta auto grīdu apstrādei, bet rezultāts labs
http://www.alpinakrasas.lv/produkti/pro ... /show.html
http://www.alpinakrasas.lv/produkti/pro ... /show.html
Iepriekšējam e36 darīju šādi - tur kur oriģinālā mastika mazliet atlipusi, noberzta vai arī ir jau brūnais, notīrīju līdz tīram metālam (vislabāk jau ar smilšu strūklu). Tālāk jau visu grīdu ar 646 nomazgāju, tīrajam metālam virsū skābā grunts un tālāk visai grīdai parasto auto grunti. Pēc tam jau ar grubuli nopūtu un virsū akrila krāsu. Slēgtajām vietām kā aiz bākas, aiz degvielas uzpildes caurules utt, sapūtu kārtu ar vasku.Riks* rakstīja:Tātad vēlos profilaksei un pirms TA apstrādāt apakšu, protams nekas traks tur nav, kā jau zemam auto gadās kko uzraut, bet tas normāli.
Saprotams, ka tur kur lien rusļiks vajag nokasīt nost un apstrādāt ar skābo, un ko pēctam likt?
Vispār jau gribās visu grīdu pārpūst. Cik dzirdēju daži satīra visu ar break cleaneru un pūš pa virsu jaunu aizsargmateriālu.
Padalieties savā pieredzē ar kādiem materiāliem aizsargājāt auto apakšu un kā, paldies!
Paldies visiem, sapratu! 
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 883
- 884
- 885
- 886
- 887
- …
- 1297
- chevron_right
